Már visszakerestem a hozzászólások között, de nem igazán találtam választ.
Kérdésem lenne, hogy sokszor menet közben kivillan az airbag lámpa és olyankor észrevehetően gyengül a motor teljesítménye is, valamint minden lámpa, műszerfal megvilágítás majdhogynem 2x olyan erősen világít, még az ablaktörlő is 2x olyan gyorsan töröl. Az ülés alatti csatlakozó már meg lett nézve, még az ülés is ki lett véve, de így sem történt semmi. Ez a jelenség össze-vissza jön elő, mikor, hogy van "kedve". Sokszor van úgy, hogy nem villan ki az airbag lámpa, de a többi hiba ugyan úgy előjön (gyengül a motor, erősen világít a lámpa)
Köszönöm! :) És remélem még szebb lesz... :) Csak azt kéne megtudnom, hogy a lökhárítóba lévő díszcsíkot hogyan lehet levarázsolni, mert a krómozott rész eléggé lekopott...
Nekem is volt problémám a távkapcsolóval ami néha működött néha nem.
Előszór én is elemet cseréltem (nem kellett újra tanítani a kapcsolót,xsara 2000.08.havi),mert erre gyanakodtam. De nem ez volt a hiba.
A probléma az én esetemben az volt hogy a kapcsoló belsejébe van két kis műanyag téglalap alakú valami,nevezzük fülnek rajt egy kis fém lapocskával és az egyik nem érintkezett rendesen a műanyagház belsejében lévő fix érintkezővel.Ezt úgy oldottam,-tuk meg a tesómmal hogy egy kis darab szilikon cső belsejébe dugtunk (ha jól emlékszem) egy kis gyufaszál darabot hogy adjon neki egy kis merevítést és benyomtuk a ház és a két kis téglalap alakú fül közé,ami így nekinyomja és érintkezik rendesen.Azóta jó!
Remélem tudtam segíteni és sikerül javítani a hibát!
A hidat megnézettem, mert félek tőle, mint a tűztől, elméletileg jó állapotban van, bár garantált 66000 km-nél csak nem lehet még baja, legalábbis remélem :) De azért még egyszer ránézek bepakoltan :)
"Nincs a hátulja ültetve, ilyen üres és telepakolt állapotban is"
Hm... most akkor vagy vts torziós rugóid vannak, vagy nagyon rossz állapotban van a hidad? Mert hogy ennyire érzéketlen terhelésre. Pont nem erre a hátsó futómű konstrukcióra jellemző.
A hátsó sárvédőív alacsonyabban "fut", mint az első, ezt is vedd figyelembe.
Nincs a hátulja ültetve, ilyen üres és telepakolt állapotban is :) Viszont az öszképnek nagyon nem tesz jót hogy úgy néz az eleje mint egy terepjáró, de a küszöbb meg teljesen vízszintes.
Most télen lett észrevéve, hogy egy kis felületi rozsda van az alján. Azt szeretném még az "elején" lekezelni. Lemosni, adott esetben picit megcsiszolni, passziválni és egy adag alvázvédővel lefújni. Nem tudom, hogy megéri-e otthon pöcsölni vele, vagy mennyibe kerülne ez a művelet mondjuk egy szervízben kb.!? Az nyilván kényelmesebb, hogy leadom az autót reggel és délután megyek érte, de sajna a pénz nem mindegy.
Az lenne a kérdésem, hogy ha kiszeretném cserélni a II. Xsara-ban lévő gyári hangfalakat az első ajtóban, akkor milyet vegyek? És mekkora az átmérője, hány cm-es és hány cm-es a mélysége??
Röviden csak annyit mondanék, hogy ha belülről indult meg a rozsda, akkor szinte már mindegy mit csinálsz, max eltakarod. Bár egy jó vastag viasz réteg sosem árt a falcokhoz és nyúlványokhoz :)
Ha megelőzős lenne a cél, akkor is a viaszt ajánlanám, azaz az üregvédelmet, hisz belülről indul általában a korrózió. Természetesen nem árt, ha alul is kezelve van alvázvédővel, mert a sok kis apró sérülés megtudja bosszulni önmagát, és egy idő után elkezd rohadni...