Bár ettől még mindig nem értem hogy ha jéghideg a motor, csak gyújtást kap, akkor miért mutat max hőmérsékletet, és járatja a ventillátort visszahűtés céljából. Az akku sarut éjszakára levettem, de nem változott semmi.
Légteleníteni 3 vagy 4 ponton kell. Főleg a fűtőradiátornál érdekes, hogy löki-e a vizet vagy sem.
HF témában volt értekezés, a kiegyenlítőben a folyadék buborékos-e vagy sem?
Az érzékelő pedig a termosztát háznál vannak, vagy van, attól függően, hogy kék és vagy zöld van beépítve. A termosztát pedig a motorblokk oldalán van, ott, ahol a hűtőből jövő felső vastag cső a blokkal találkozik. Többnyire.
Hengerfejes elvileg nem lett. bár nem tudom hogyan lehet biztosra menni.
A légtelenítésben nem vagyok biztos hogy tökéletes, ami csavar a vízpumpán volt kinyitottuk, és járó motornál felöntöttük a tartályt addig amig rendesen nem nyomta a vizet a csavarnál.
A klímához nem nyúltunk, még a hűtőjéhez sem. felűről sikerült kiszedni a lyukas hűtőt.
Oriási bizti van 3 vagy 4 db. Melyik relé az övé?
Hol a toszban van az a jeladó ami a vízhőmérsékletet jelzi a számítógépnek???
Ma reggel csak gyújtáson is ki van akadva a hőmérő és vinnyog, csipog, mindent csinál. az autó el se volt indítva 20 órája....
...az hogy a klíma nem megy nem feltétlenül van össze függésben a ventilátorral ... lehet valamilyen elektromos gond , de lehet csak a gáz szökött el belőle ..
..megfelelően le lett légtelenítve a rendszer...? Nem lett esetleg hengerfejes,,,? ..a hőfok jeladó jól dolgozik ..? de első lépésben megnézném a motor térben lévő bizti dobozban azt az "óriás" sárga biztit ami a ventilllátorhoz tartozik aztán a vezérlő reléket ..