Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55669

Megnézted a szondát / érzékelőt a termosztáton?

Előzmény: SzigiCsaba (55668)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55668

Hát... levegő nem volt benne, változás nincs.

Motor indul, venti fullon megy, és továbbra is ugyan azt mutatja. Hőmérséklet plafonon, sípol.

 

De hogy jég hidegen is ezt csinálja azt meg végképp nem értem.

 

soryton Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55667

..a bizti amit említettem sárga és 20 A-es...  a relé/k  pedig a hűtőradiátoron vagy közvetlen közelében van/nak .. 

Előzmény: SzigiCsaba (55665)
soryton Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55666

...az is lehet .de én arra gondoltam hogy földrajzilag vagy közelebb...  úgy 700 km-re vagyok otthonról...  :-))

Előzmény: BallyS16 (55646)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55665

Bár ettől még mindig nem értem hogy ha jéghideg a motor, csak gyújtást kap,  akkor miért mutat max hőmérsékletet, és járatja a ventillátort visszahűtés céljából. Az akku sarut éjszakára levettem, de nem változott semmi.

 

 

Előzmény: BallyS16 (55664)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55664

Úgy kell. Vagy járó motornál, vagy egy olyan töltővel, amivel elérhető, hogy a kiegyenlítőnél legyen a folyadék a hűtőkör legmagasabb pontján.

Előzmény: SzigiCsaba (55663)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55663

Vagy hogyan csináljam?

 

Előzmény: SzigiCsaba (55662)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55662

Megtaláltam!

 

De fűtés az van az autóba, így nem hiszem hogy levegős lenne.

 

Mindjárt elindítom és kitekerem azt a csavart.

 

 

Előzmény: BallyS16 (55661)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55661

A kocsi bal és jobb oldala a vezetőülésből szemlélve értendő, nem szemből ;-)

Ha szemből gondolod, akkor nem baloldalon, hanem jobboldalon van a kiemelt rész.

Előzmény: SzigiCsaba (55660)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55660

Ott nekem csak a klíma csövek vannak, rajtuk a töltő szeleppel.

 

Előzmény: BallyS16 (55659)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55659

Nem jobboldalt, hanem baloldalt van, a képen egy angol kocsi van.

Előzmény: SzigiCsaba (55658)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55658

Nekem a hűtőn nincs olyan csavar.

 

A vízpumpán van.

 

A másik oldalra hogyan lehet "bejutni"?   Műszerfal kivesz?

 

 

Mindjárt lefényképezem ezt.

Előzmény: BallyS16 (55657)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55657

Előzmény: SzigiCsaba (55656)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55656

Na az jó, mert mi csak a vízpumpán lévő csavart néztük.

 

a fűtő radiátor elvileg működik mert nagyon meleget  fúj.

 

Nem tudom hol lehet még légteleníteni.

Előzmény: BallyS16 (55655)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55655

Légteleníteni 3 vagy 4 ponton kell. Főleg a fűtőradiátornál érdekes, hogy löki-e a vizet vagy sem.

HF témában volt értekezés, a kiegyenlítőben a folyadék buborékos-e vagy sem?

Az érzékelő pedig a termosztát háznál vannak, vagy van, attól függően, hogy kék és vagy zöld van beépítve. A termosztát pedig a motorblokk oldalán van, ott, ahol a hűtőből jövő felső vastag cső a blokkal találkozik. Többnyire.

Előzmény: SzigiCsaba (55651)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55654

Esetleg ha valaki Budapesti, még el is mennék hozzá ma, kis juttatásért segítsen megnézni ezt a romhalmazt.

 

Köszi

Előzmény: SzigiCsaba (55652)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55653

Még Honda időkből. Kemények. Ha kényelem számít, akkor ne.

Előzmény: Törölt nick (55650)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55652

Valaki aki esetleg nagyon vágja ezt a picasso témát küldje már el a  tel számát nekem mailban, és felhívom, mert ez így nagyon lassú....

 

Előre is köszönöm!!!!!!

 

 

szigimobil kukac gmail.com

Előzmény: SzigiCsaba (55651)
SzigiCsaba Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55651

Sziasztok!

 

Hengerfejes elvileg nem lett. bár nem tudom hogyan lehet biztosra menni.

 

A légtelenítésben nem vagyok biztos hogy tökéletes, ami csavar a vízpumpán volt kinyitottuk, és járó motornál felöntöttük a tartályt addig amig rendesen nem nyomta a vizet a csavarnál.

 

A klímához nem nyúltunk, még a hűtőjéhez sem. felűről sikerült kiszedni a lyukas hűtőt.

 

Oriási bizti van 3 vagy 4 db. Melyik relé az övé?

 

Hol a toszban van az a jeladó ami a vízhőmérsékletet jelzi a számítógépnek???

 

Ma reggel csak gyújtáson is ki van akadva a hőmérő és vinnyog, csipog, mindent csinál. az autó el se volt indítva 20 órája....

 

KÖSZÖNÖM AZ EDDIGI VÁLASZOKAT!

 

Előzmény: BallyS16 (55641)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55650

Van valakinek valamilyen tapasztalata a POLYURETHANE szilentekről? Állítólag nagyon jók...

tufted Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55649

Köszönöm ezt is, ezzel már sikerült a pollenszűrőt kicserélnem.

(már időszerű volt, mert  nagyon piszkos volt a régi)

Előzmény: BXtwelve (55648)
BXtwelve Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55648

Egy pici hatlapfejű csavart kell még kicsavarni. Aztán a keskeny fedél eltolható, kivehető. A kábelek nem zavarnak.

Előzmény: tufted (55647)
tufted Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55647

 

 

Köszönöm szépen a választ.

 A burkolat lejött, de a tokot nem tudom kinyitni.

Itt még kell valamit kicsavarni??? Mintha látnék egy keskeny tok fedőt, csak nem merem feszegetni.

Elég sok rémisztő kábelt is látok.  Azoktól kifér a szűrő betét?

Előzmény: BallyS16 (55642)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55646

Csak "gyorsabb a net" biztos :-D

Előzmény: soryton (55645)
soryton Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55645

...és  "kolléga " megelőzött   :-))    persze   ő közelebb van ..   :-))

Előzmény: tufted (55640)
soryton Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55644

...az hogy a klíma nem megy nem feltétlenül van össze függésben a ventilátorral ...  lehet valamilyen elektromos gond , de lehet csak a gáz szökött el belőle ..

Előzmény: SzigiCsaba (55639)
soryton Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55643

..megfelelően le lett légtelenítve a rendszer...?   Nem lett esetleg hengerfejes,,,?  ..a hőfok jeladó jól dolgozik ..?  de első lépésben megnézném a motor térben lévő bizti dobozban azt az  "óriás"  sárga biztit ami a ventilllátorhoz tartozik  aztán a vezérlő reléket .. 

Előzmény: SzigiCsaba (55638)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55642

Anyós oldali lábtérben, a kesztyűtartó alatt.

Van 3 / 4 patent, az tartja a burkolatot. Le kell szedni és ott van mögötte, egy műanyag tokban.

Előzmény: tufted (55640)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55641

Ez a 8V motor, igaz? A cserekor a szondák vissza lettek kötve? Vezeték nem sérült?

Előzmény: SzigiCsaba (55639)
tufted Creative Commons License 2014.04.13 0 0 55640

Azt szeretném megtudni, hogy  a Citroen Xsara-z 1.6  16v SX ben  holt található az utastéri szellőzés pollenszűrője, és hogyan kell cserélni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!