II-es Xsara 1.4-es 75 lovas, 8 szelepes benzines motorját nagyon macerás lenne kicserélni 1.6-os 16 szelepes benzinesre? Egyáltalán lehetséges ilyesmi? A motoron kívül mit kellene még cserélni?
Probléma:( Az üzemanyag szivattyú nem kap áramot, műszerrel be lett mérve.Biztosítékok rendben, viszont az aksi mögötti dobozból, ami egybe is van építve az akku tartójával( mi lakozik abban a dobozkában?) ütemes kattogás hallatszik, kb 15 másodpercenként. Valami letiltás féle lesz a dologban?Kontakthiba, elektronikai zűr, szoftverhiba? Mibe fáj egy ilyenfajta javítás? Persze ez csak tipp a részemről, először azt hittem a szivattyú adta meg magát, mert az utóbbi időben bengásan nyomta a benzint, nehezen is indult a motor, s az alapjárat is visszazuhant egy egy pillanatra.Persze ebből valszeg szerelő lesz, de azért kíváncsi lennék előre.Minden hozzászólást köszönök!
Olyan kérdésem volna, hogy van egy 1999es Xsarám 1.4 es benzines, és valószínűleg megadta magát az alapjárati motor (Üresjárati szabályzó szelep). És azt szeretném tudni, hogy azt mennyire bonyolult kicserélni? Én eddig csak az első két féktárcsát, meg a fék betéteket cseréltem, az nem volt nehéz. Ahhoz képest ez mennyire bonyolult művelet? Előre is kösz a válaszokat.
Nem a részedről gondoltam az okoskodást, hanem az enyémről, mert és sem jártam náluk pár éve, így nem vagyok naprakész. És ki tudja, hogy nem vitte-e rá őket a kényszer esetleg nem kaptak kedvet a hátsó hidak javítására.
Én picassoval jártam így, lekapcsoltam a világítást, viszont az első fényszórók égve maradtak a hátsók nem világítottak.
A motortéri biztosíték kivételével tudtam csak lekapcsolni. Azóta még egyszer így jártam, megkocogtattam ugyanezt a biztosíték táblát akkor kapcsolódott le, valami relé szarakodik benne. Ebben az autóban com2000 kapcsoló van.
Mondjuk, kollégám C4-én sz.r a csomagtérzár kb 3/4 éve. Direktbe van kötve a központival, hogy tudja használni és inkább minden ajtónyitáskor hátramegy és lecsukja a csomit.... 1 milla volt az autóra... Csak "érdekesség" gyanánt.