MOMO van még esetleg , de nem tom a Hondánkra volt momo NEXT , és mintha azzal húzott volna jobbra. Lehet a MOMO-t hagyom. Vagy épp csak bele nyúltam valami rossz szériába?
A jobb első de hátsó lengőkar most lett cserélve, elvileg a többi jó, és azt mondja a szerelőm hogy a tárcsa a végét járja, mert ha még fel szabályozná akkor nullás lenne, és 2 nagy fékezés után megint hívnám hogy ismét rázz. Szóval ő cserét javasol. Akkor viszont a betéteket is cserélnem kell ugye!?
Üdv! írtad nekem h lehet valami levegő cső, akkor nem kellene hallanom valami süvítést ? mert mikor turbó csövem volt kilyukadva akkor volt. és akkor is gyengébb volt az auto de legalább ment.
a gázpedál kapcsán amire gondolsz az a Kick Off, amolyan padlógáz... elvileg olyankor visszavált 1-et a váltó és jobban kiengedi a fordulatot a gyorsításhoz
hát azért ez 18-as felni nem egy olyan nagy szám... szerintem gyáriban gondolkozz, vagy jó minőségűben, pl MAK-ban pont ne, meg Alessio-ban se... én jártam sokat 19"-es replikával is, az nem a magyar utakra való nekem folyton görgőzni hegeszteni kellett... 19-es felnin 245-ös gumival kb fél liter a plusz fogyasztás.
18-as gyárit használok most elől 245 hátul 275 gumikkal, azzal pályán, tempomat 140-nél eszik 7litert a pillanatnyi szerint e60 25D
Kormányt rázhatja az első kislengőkar miatt is, ha kivan a gömbfej benne, nem feltétlenül a fék!
Nálunk is az asszony hajtja a nemrég beszerzett példányt!
Kérdés: A Gázpedál "teljes" padlóig nyomásával, (tudjátok mire gondolok, mikor 1 kattanáson még túl nyomjuk a pedált) mit aktiválunk, ill. mi szerepe van ennek a kattanásnak...?
-Nyári felninek mik a véemények/tapasztalatok 18"-as felnivel/gumival? Autó pályán is használnám elég sokat!
-Pl.: márkák -OZ - MAK- MOMO- stb. Vagy csak gyári? (ittt biztos megosztó vélemények jönnek! )
-Gumi?
-Fogyasztás?
-stb.
-Olvasgatom pár hete a fórumot, és volt pro-kontra fékbetét/tárcsa (előre) . AKKOR most melyiket is ajánlott pontosan meg venni? Lassan szerintem cserélnem kell, mert rázza a kormányt.
üdv! kis segÍtséggel fordulnék hozzátok, van egy bmw e60 530d-m2005 ös kiadás, mikor kigyorsÍtottam vele éreztem benne egy pukkanást és megtorpant! észrevételeim: az autó nem gyorsul kb olyan minths kerékpárral tekernék egy hegyre fel, küszködik, olxsn mintha le lenne fojtva vagy szervizüzemmódba tenné magát( mikor a részecske szűrő eltömődött akkor éreztem ilyet. de az már kb 2 éve ninvs benne) ha hideg a motor akkor engedi h menjek vele amint bemelegszik vagy kezd melegedni már nem megy megint:/
Nem vagyok szerelő,csak használó de nekem is volt ilyen problémám.
Nekem a szerelők közül az egyik öntvényt akart felrakni de azt át kell alakítani,a másik meg azt mondta,hogy nem pont egyforma,ami valószínűleg nem véletlenül.
Végülis lemezt rakattam fel az megint elmegy 150 ezer km-t.
Helló! E60 530dm 250 km. 2 termosztát csere után, a víz pályán 150-es tempónál 95-99 Celsius fok között mozog, kinti 8 fokban. Mennyinek is kellene lennie a víznek?
Ilyet írnak, hogy rezgést kell csillapítania a lemez leömlőnek, sztem ez oltási baromság. Mindössze arról lehet szó, hogy a súlyból akartak faragni, de ez a megbízhatóság rovására ment. A faceliftes 25-30d-n már ugyanúgy öntvény leömlő van gyárilag, de annak más csatlakozása a turbónál.
Persze én is ezt mondom biztos hogy jó rá az e-39 leömlő is ,csak ahogy mondtad 60-80 ezer ft itthon 1 bontott ,akkor már e-bay -röl rendeltem ugyanannyiért újat!üdv
ha az e60-on rezgést csillapít a lemez leömlő akkor nem törik el a turbó felfogatása? akkor az e39-eken ahol öntvény leömlő van akkor ott meg eltörik? kíváncsi lennék hány ilyet látott már valaki... vannak mesék... persze az e39 nem tökéletesen ugyanolyan mint az e60-é... nincs benne a terelő lemez, kicsit talán szűkebb is, biztos hatással van az öblításre, meg minimálisan a teljesítményre... én 120e-t mentem már vele, de nem tapasztaltam negatívumot.... ja és német ebay-en vettem az e39 öntvény leömlőt, leszállítva 20e ft-ért, mert itthon mindenki üzletnek látja és kb 60-80e-t akar érte!
http://www.ebay.com/itm/NEW-EXHAUST-MANIFOLD-BMW-E60-E61-E65-X5-3-0d-2-5d-M57-M57N-325d-330d-525d-530d-/200984412927?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ecb9ac2ff üdv! én ilyet tettem fel 525d e61 2005-re!ennek pont akkorák a belsö járatai mint a gyári lemeznek ,az e39-leömlő járatai szűkebbek kicsit! nem tudom elképzelni mi tud ott eltörni de én is olvastam a cikket a csere előtt,és engem is elbizonytalanított,de mikor szétbontottuk és néztem a felfogatást a turbóhoz ,meg a turbó felfogatását a motorhoz ,nem hiszem hogy ott bármi baja lehetne a turbónak ,én szerintem inkább azért tették bele a leömlőt lemezből hogy súlyt csökkentsenek(vagy inkább erre fogják ,de közben tudták jól hogy elfog repedni hogy majd jó pénzért cserélhessed) nem pedig azért hogy a rezgést csillapítsa!