Nyáron nekem a gyári 17"-es alufelnik vannak fent, de amilyen ütemben romlik az úthálózat minősége nagyjából országszerte, lehet, hogy nem járok jobban, mintha télen is fent lenne... :D
Én a dísztárcsától is félek egy picit, alá tud szorulni a "gány", aztán.. aztán lehet, hogy mégis keresek rá egy dögösebbet. Nyáron felkerült a dísztárcsa, nagyon babás vele ;)
Azt nem tudom, hogy gyártják-e még jelenleg, de szoktam látni coupe-ból újabbat (mármint a "megszokott" 407-nél) és bizton kijelenthetem, hogy nagyon-nagyon állatul néz ki. Laposabbnak és szélesebbnek tűnik, lágyabbak a vonalai, de ettől függetlenül elég agresszív. Megtartották az alapvető 407 dizájnt, mégis friss a forma.
Gondolom itt nem kell senkit megyőzni, de a 407 az egyik legszebb autó, amit valaha láttam. Nekem az SW jön be igazán, és a mai napig szívmelengető, ahogy meglátom az enyémet pl. egy multi parkolójában a többi között. Olyan, mint egy szupermodell csaj egy házibuliban. Odavonzza a tekintetet. Igazából kívülről és belülről is nagyon szeretem, csak egy bajom van, hogy nem a kormányon vannak a hang és tempomat gombok. Az lenne az elegáns, ahogy ott derengenének diszkréten. Meg miért nincs TV a színes kijelzőn, amikor sok más tipusban alap (BMW, Rover75). Meg miért van olyan sötét a hátsó szekcióban. Oda még elfért volna egy lámpa a mennyezetre. De ennyi a bajom csak. Megtartom, amíg bírja szegény magát. Amúgy gyártják még? Mert akkor lesz helyette egy újabb.
Gratula, bordóban is nagyon szép. Valaki itt írta korábban, aki eladta a 407-esét, hogy elfáradt a forma. Francokat, szerintem még mindig ott van a toppon a forma.
Ponyváról valóban megoszlanak a vélemények, de szerintem a semminél jobb.
Téli csúszkáláshoz teljesen felesleges "szép" kerék, kivéve, ha valakinek sok pénze van görgőztetni, vagy esetleg eltört alufelni helyett másikat venni. Nekem is acélfelnin vannak a téli gumik, tettem rá dísztárcsát. :)
Persze. Épeszű ember nem esik neki egy full saras autónak. Jók ezek a szerek de csodát nem tudnak. Tőlem nem messze van egy mosó, először lecsapatom a nagyját a nagy nyomásúval. Angliában könnyebb volt, ott nem lett lett saras az autó. Nagyon kevés burkolat nélküli úttal találkoztam.
A kendőt használat után csak kiöblíted kézzel és mehet a mosógépbe.
Ilyenkor írni kell a seller-nek pár sort és elküldik ide is. Csak számolj azzal hogy 15 fontos árhoz még hozzáadódik a postaköltség ami nem szokott olcsó lenni.
Nekem ezzel csak egy bajom van, hogy ami a törléskor a kendőben marad kosz, az hosszútávon nem igazán lehet egészséges a fényezésnek. Én inkább ezt mosás után alkalmaznám. A fényesítőszert is értem, hogy ami karcok keletkeznek, mert tuti, hogy lesznek, azt ne lehessen észrevenni. Egy ideig.....