foggantyú és konzol fóliázás???? hogyan? próbáltam keresni a fórumon de nem találtam semmit... lehet én vok a béna...
a kormány bőrözést láttam és valóban gyönyörű amiket művelnek, de nem engedhetem meg magamnak sajna :( marad a műanyag...
szoknya annyira nem vészes, mondhatni elmegy és nem csúnya, viszont ami alatta van/vannak műanyagok, karcolások és kopások sokasága díszíti mint a közép konzolt és a foggantyúkat...
Nekem ma 130-nál 2,2. Bár igaz, lejtet az autópály és utána az emelkedőn már 10,2 :-D
Most gonosz leszek, de ezért jó a 2.0 turbó (legyen benzin vagy dízel), mert nem a fogyasztás a téma hanem az, hogy mennyire durván lép. A III-as is buszos feeling, de talán kevésbé mint a II volt, a gyerekek pokolira élvezik amikor odalépek neki (ez nem gyorshajtást jelent, hanem dinamikusabb vezetést, például kanyarodást).
A múltkor megnéztem mit tud ha fogyasztásról van szó, de nem fogok negyvennel b.szkodni a portyázó taxi mögött, kettő vissza padló és huss olyan szűk helyeken is amit maximum egy 1.9 dízellel vagy a 2T benzinessel próbálnék meg. De ez volt a nehéz láb esete.
Ez a fogyasztás annyira relatív dolog. Én reggelente sosem tolom neki, mert hidegen 2000 alatt felváltok, de a dugózás miatt 11 km/30 perc alatt is olyan fogyasztás lesz ami egy 11km kistelepüléstől nagyvárosig használat mellett legalább 3 literrel kevesebb átlagban.
EBay-en nézz körbe, nem mindegy milyen a belső színe a vasnak. Foggantyú és közép konzol műanyagot érdemes fóliázni, Stevienek nemrég volt fent kép a régi autójáról, kicsit olvass vissza.
Váltószoknyát én komplett vettem, ezért a régi megvan de sajnos annak is törött pár rögzítő karma (a műanyag keretnek), ezért is nem bőröztettem (az is repedt volt) hanem csere. 7-9ezer volt postával (már nem emlékszem) gyári Renault, ha neked más baja van és a kettőből barkácsolnál ingyen a tied. A kormányt bőröztesd, nemrég volt szó róla, www.fellserkft.hu például.
elméletileg nem indulhatna el csak ha be van kapcsolva a biztonsági öv, gyakorlatban sem, mert márkaszervízben cseréltettem a kormánykapcsolót légzsák szallaggal együtt, kérdeztem a barátom az akksisarut le kell e venni azt mondta nem. Aztán van még a gyorsulásérzékelő stb stb.
Természetesen lehet hibás indítás, mert amit ember épitett az elromolhat :D
nem csináltam többet mert éjjszaka volt, hideg, nagyon hideg és inkább arra törekedtem hogy mihamarabb összerakjam :) egyébként így utólan nem egy nagy ördöngősség! teljesen logikusan van megcsinálva az egész! "tudatlanul" kb 4,5órát bajlódtam vele, viszont összeszerelés úgy 30perc volt...
viszont a hiba nem a csatlakozó olvadása volt, sajnos:) hanem a fűtésmotor szénkeféje volt beragadva a dzsuvától... megtisztítottam és azóta tökéletesen működik!
én több mint 3évig hajtottam egy 307es PUG-ot. megtanultam, hiába kerül többe a Shell 98 vagy OMV 100as 15-20forinttal mint a Luki meg a többi noname nafta, MEGÉRI! számoltam, írtam a tankolásokat és a megtett km-t, nem a fedcomp-ra hagyatkoztam, tankonként kb 70km-rel mentem többet a minőségi naftával! most az 1,6 16v GSII is csak ezeket tankolom! ahogy megvettem Ződikét, rögtön olajcsere és kapott egy kis "Mot-Life" adalékot is, merthogy az is bizonyított számomra a PUG-nál...
szerintem is igaz amit itt már többen is megírtak, nem érdemes spórolni ha kér valamit a kocsid. mégiscsak a tiéd, egy rakás pénzt kiadtál érte és "szereted" is... téged szolgál! add meg neki a legjobbat és megálálja!!! :)
más:
fűtésem nem működött, itt a fórumon nagyon sok segítséget kaptam és Developer is sokat segített, ezt köszönöm szépen, viszont a hiba nem a csatlakozó olvadása volt, sajnos:) hanem a fűtésmotor szénkeféje volt beragadva a dzsuvától... megtisztítottam és azóta tökéletesen működik!
Vargamunka a kézifékben segített nagyon sokat, sajna a távgyógyítás nem vált be, ezért majd személyes találkozón megnézzük mit lehet neki ártani...
nagyon köszönöm minden fórumozónak a segítséget és örülök hogy egy ilyen jó és segítőkész társaság tagja lehetek!
más, tudom ez nem egy bontós fórum, de csak felteszem a kérdést, hátha valakinek van elfekvőben néhány cucca...
keresek vezető és utasoldali ajtókárpitot és a foggantyút amivel az ajtót behúzzuk, középkonzol műanyagot (digit) a váltóhoz a szoknya alatt lévő műanyagot... jah meg kormánykereket is :)
szerintem annak kell csak aki nem "megbízható" helyen tankol, tudom majd most jönnek mindenféle vélemények, de ez engem nem nagyon érdekel, csak a magam véleményét, tapasztalatát mondhatom....placebó az egész
- sok renault fórumot olvasgatok, ha tölt bele valaki, akkor is behalhat bármi a használtnál, új korától talán megfontolandó
a rendes kutakon e tekintetben megfelelő a gázolaj
- én nem adagolok neki ilyet, viszont csak egy helyen tankolok, évi több alkalommal kap a gép tisztító adalékot, télen javarészt prémiumot ami igy pár forinttal drágább, de minimálisan kevesebbet eszik, tehát közel egyforma áron van.
- sokkal fontosabb a megfelelő szűrő, felezett idővel cserélve
Az enyém 6 személlyel (3 felnőtt, három gyerek), csomagokkal, egy Baja-Szeged távot - kevés városi szédelgéssel - 4,7 fogyasztással oldott meg varázslat nélkül. Országúton a tempomatot 92-re lőttem be. Ez téli fogyasztási adat.
Szokott valaki Scenic II 1.5 dci 106 lóerős 6 seb. motorba tankolást követően 2 T olajat önteni, vagy ez baromság. Köszi a válaszokat. Ui.: tényleg lehet 4.5 l fogyasztást produkálni 80 km/h nál országúton, valakinek volt már ilyen értéke?
Szoktam ott tankolni dieselt, eddig nem volt vele baj. Igaz dermedésgátlót télen teszek hozzá. Talán még annyi, hogy szerintem jobban kormol, mint az Ömv, vagy az Agip prémium dieselje.
én inkább ezt tenném bele lényeg, hogy legyen rajta RENAULT RN0710/RN0700 ajánlás, a második jelölés a benzines, első a diesel motorrra vonatkozik.
Motor tekintetében talán még az új alkatrész is rizikós, többen voltam már itt úgy hogy nem lett jó, vagy hamar elromlott bármi ami beszerelésre került.
Sporólni nem nagyon érdemes, közhelynek tűnik de igaz, olcsó húsnak hig a leve...
olajszint csökkenésesetén szét kellene nézni nem elfolyik e valahol, ha nem akkor gondolkozni a továbbiakon, egy benzines emlékeim szerint nem fogyasztja annyira az olajat mint a diesel, nekem soha nem hiányzott még 1.9 dci-nél annyi amit irtál