OFF - Na Srácok, lehet kezdeni felvágni a dunyhából az Euro-t, és leváltani Forintra :) még 2-3 Ft ha igaz amit sokan jósolnak, és 315-317 körül leváltja a szemfényvesztő csapat a maradék uniós támogatást forintra, majd megemeli az irreálisan alacsony alapkamatot 3,5%-ra, onnan irány vissza 300-ra az ojró... na persze, HA igaza lesz a jósolgatósoknak :))
Egér szelep tisztítása mekkora munka ? Haver azt javasolta mert a vizem eléri az üzemi hőt de azt mondja a 20-22 perc az nagyon sok,(-2 fok ide vagy oda) szerinte érdemes tisztítani,lehet az a ludas ha a termót cseréltem. Az e39-ben nekem max 10 perc volt ha -10 fok is volt kint az beállt és nem mozdult :)
Ráadásul a lambda szonda értéke függ jópár egyéb dologtól, még ha kimérik se biztos, hogy az, ha véletlen mégsem a szonda, és kicseréli jó eséllyel ugyanolyan rossz értéket fog produkálni. (off vw-eknél sokszor beleszaladtak a srácok ilyesmibe - MAF meg O2 szenzor többször volt ludas, mint a lambdaszonda)
Reggel voltam vele márkaszervizben és a srác valami benzin-levegő dolgot magyarázott csináltak rövid tesztet majd törölték a hibát valamin tisztítottak is gyorsan és mondta nem tudja megmondani ezzel meddig lesz jó "orvosolva" de ha jelentkezik a a hiba ismét menjek be és 70-80Euro a javítás költsége. Remélem marad így és tényleg nincs ok az aggodalomra. Itt kint németben egy ilyen gyors rövid teszt futtatása 30Euro volt és 15perc összesen. Nagyon rendes volt a srác és segítőkész.
Köszönöm a segítséget aki itt az oldalon próbált ötleteket adni. Magyarországon most amúgy mennyiben megy egy lambdaszonda csere?! Esetleg ha valamikor egy ilyen következik be csak úgy kíváncsiságból kérdem...
Amúgy imádom az autót de szeptember óta mióta nálam van egyszer az egyik bal első rugó is eltört bár ez lehet akár egy anyag hiba is. Most sport rugók vannak alatta -30mm elég szép ül a kicsike pláne 3 ajtósban kifejezetten gusztusos és ritka mert ezt a típust nem szokták ültetgetni :)
Helo. lsmbda szonda csere légszűrő tisztítás. Vagy pár percre leveszed az aksi sarut,így elfelejti a hibát.Ha egyiket sem teszed akkor is tudsz autózni.
Reggel mentem autót takarítani és míg porszívóztam járt a motor üresben vagy 20 percet ez nem lehet erre ok...majd hazaértem és mentem délután munkába egyből indítás után ez a sárga ikon folyamatosan világít...Mégis mik lehetnek még ez mellett azok a hibák amik nagyon lehetségesek? Lehet csak valahol valami csati elázott nem érintkezik ilyesmi is? Sajnos elektronikai téren semmi tapasztalatom és az előző autóm is teljesen más kaliber volt ...Direkt lett benzines a kicsike meg turbó nélküli mert féltem és félek minden komolyabb költségtől hát csalódás lesz ha előjön valami extra dolog... :(
diag kell, mint lejjebb olvasható volt több dolog is lehet.
ilyenkor télen például több autónál előfordul hogy nem melegszik be a katalizátor és a második lambdaszonda katalizátor hatásfok hibát jelez (tegnap is volt nálam egy Totoja ezzel)
Gondolom nem vagy egy versenyző fajta, és 3000 fölé nem forgatod:) Ha így van próbáld fölé forgatni (nem üresben, menetben!) és ha nem megy fölé akkor vészüzemben van. Diesel/benzin?
van egy w169 A170-es 2005-ös autóm 180ezerKm-el. Ma a sárga motordiagnosztikai lámpám ég folyamatosan járó motornál. Semmi egyéb tulajdonságot rossz értelemben nem vettem észre...tudom ki kell olvastatni de hátha valaki volt már hasonló cipőben mégis mi okozhatja... ?! Utazom el nemsokára és szükségem van a munkámhoz az autóra akinek van tapasztalata tanácsa az ne tartsa vissza! Köszönöm
Lámpád: Mindenképpen ki kell szedni, majd az égő felől így kényelmesen beférsz egy készített törlőpálcával (pl puha rongy egy fadarabon) és pl ablaktisztítóval lepucolod.
Köszönöm! A lámpa nem matt de a projektor olyan tejföl ködös :) Ki kell szedni a komplett lámpát a tisztításhoz ? A tolatóradar sem működik, nem kéne pittyegnie , hiába kapcsolom be semmi. Megjelenik pár pötty a műszerfal tetején de nem változik a db szám.