Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

misi 1 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 807

Egy igazi gagyi szar biztositó!!!!!!!!!!Ne kössetek semilyen biztositast naluk!

Nem korrektek,es akkor finoman fogalmaztam!

Keruljetek el nagyivben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Filpo07 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 806

Köbe? Senkinek nem tudom javasolni.

Az előző évi díjhoz viszonyítva a duplájára nőtt a díj, melyről tájékoztatást egy defektajánlat mellé csomagolva küldtek (állítólag) mely leginkább egy reklámlevélre hasonlított. Persze itt hibáztam, mert jóhiszemű voltam és nem mélyedtem bele a reklám ajánlatba, kidobtam. Jelenlegi díj adóval kb. 35.000 lett. Ugyanaezen biztosítás baleseti adóval új szerződőnek a KÖBE kalkulátor szerint 13.600,-Ft. Tehát ugyanazon terméket a meglévő hűséges ügyfélnek 2,5 x többért adják, mint az új belépőnek. Csak gratulálni lehet ehhez a szerintem tisztességtelen helyzethez. A telefonos ügyfélszolgálat akár van akár nincs, nincs értelmes válasz hogy hogyan lehet ekkora díjkülönbség ugyanazon kokázati tényezők fennállása mellett. Annyi a válasz, a biztosítónak ezt meg lehet tenni. Hát ennyi. Mindenki döntse el, ez egy jó biztosító - e.

Nartell Creative Commons License 2014.05.27 0 0 805

Friss KÖBE tapasztalat:

 

Két hete totálkárra zúzta a kocsimat egy idióta, az az igazi parasztgyerek 2-es Golffal, színezett hűtőráccsal, a "nyomom mert állatkirály vagyok másfél éves jogsival" kategória.

Döbrentei tér, éppen meginduló, majd megálló kocsisor. Én még megálltam az előttem haladó Nissantól egy méterre, de a mögöttem haladó 2-esből padlógázzal, olyan 40-50-el rongyolt belém, rátolva a Nissanra.

 

Elöl-hátul totálkár, akkora ütést kaptam, hogy az ülés kiszakadt a helyéből (mellesleg ezért nem fejeltem le a kormányt), a rádió szintén kiszakadt és berepült hátra.

 

Elsőre persze anyázás ment főleg a Nissanos részéről, de végül a vétkes fél elismerte a hibáját, megírtuk a papírt. Persze, hogy KÖBE-s a tag.

 

Kocsi elvontat, kárügyintézést megkezd. Volt egy parkolásból származó horpadás a kocsin (Suzuki swift, valaki belém parkolt anno aztán elhúzott), néhány ezer Ft-os kalapálás lett volna. De még ha komplett gyári új ajtót veszek, azt is kapok 15-ért.

Na első sokk, a KÖBE 60 ezret levont a kocsi értékéből emiatt.

 

Második sokk, az új autó átírását nem fizetik, hiába kérdeztem meg szakavatott ügyvédet, hiába írja le a törvény feketén-fehéren. Eredetiség vizsgával együtt ez már olyan 130 ezer Ft mínusz.

 

Szóval köszönöm KÖBE, remélem azért valamikor majd visszanő az ott dolgozók gerince... Fussatok ha KÖBE-t láttok messzire, de nagyon messzire!!!

Missa1 Creative Commons License 2014.04.19 0 0 804

Egy KÖBE-s tapasztalat.

A történet 2013.12.29-én kezdődött. Feleségem vezette a kocsinkat, a balról érkező jármű nem adta meg neki az elsőbbséget. A víz kivert, amikor a betétlap írás közben megláttam, hogy KÖBE biztosítós. Nem ismertem a céget, ezért ezt a fórumot kezdtem el böngészgetni. Hát az itt olvasottak sem dobtak fel túlságosan.

Másnap bejelentettem a kárt a KÖBE-nek, telefonon és emailben is. Új év első napjaiban kezdtem a kárrendezést. A szerelőt kértem meg a biztosítási ügyintézésre. Volt többszöri kárfelvétel, sajnos javítás közben derültek ki újabb hibák.

A szerelő elmondása szerint a KBE kárfelvevő mindig gyorsan ment ki, csak egyszer volt vele olyan, hogy nem voltak nézet azonosságon. Az autó bal első futóműve sérült, sajnos a kerékagyat is cserélni kellett. Mivel az ABS jeladó koszorúját nem tudták leszerelni, olyan új agyat (kerékcsonk állványt) kellett beszerezni, amin van ABS jeladó. Itt volt némi vitájuk. 

Végül a kár rendezve lett, az autót javítva visszakaptam.

A tapasztalataim a KÖBE-vel kapcsolatban:

- Kicsit hiányos a tájékoztatásuk. A call-centeres hölgy a telefonban nem említette, hogy honlapjukon van letölthető kárbejelentő, amit és csak is ezt, fogadnak el bejelentésként. Ezért volt egy plusz utazásom a szerelőhöz, a kitöltött bejelentővel. Ugyan csak a hiányos tájékoztatásnak tudom be, hogy volt egy másik utam a szerelőhöz, mert hiába adtam neki én meghatalmazást, az nem volt elég. Ilyen is van a KÖBE-nek. Azt nem tudom a biztosítónak felróni, hogy kb. 2 hétig arra vártam, hogy az "ellenfél" elismerje a hibáját a biztosítója felé. Becsületére legyen mondva neki is, hogy pár nap elment azzal, hogy valahogy hétvége felé postázták neki a levelet és ő sem kapkodott a válasszal. Ezt kicsit furcsálom, mert ha jól emlékszem ha ráírja a betét lapra, hogy elismeri a felelőségét, akkor minek ez? Biztos meg van az indok. Lehet, hogy tényleg az a megoldás ilyenkor, hogy kihívjuk és kivárjuk a Rendőrséget? Ez mondjuk nem csak a KÖBE jellegzetessége. 

Szóval lényeg, ha valaki ilyen helyzetbe keveredik, tanácsolom a betétlap pontos kitöltését, a KÖBE bejelentő kitöltését (plusz kell ám a betét lap is!), ha szerelőre bízzuk az ügyintézést, akkor adjunk neki meghatalmazást, lehetőleg KÖBE félét. Ja, még valami, ami kicsit idegesítő volt. Átlag hetente kaptam levelet a KÖBE-től, hogy adjak le kárbejelentőt és a javításról árajánlatot. Mint később kiderült, ezek valamiféle elektronikus úton generálódott levelek voltak. Amikor a kárfelvevő pótszemlén volt, lejelentette a cégének a felmérést, ezzel generált nekem egy levelet. Ez csak idegesítő volt, hogy mi a francot akarnak tőlem, amikor valakit meghatalmaztam az ügyintézéssel.

A javítás után 2-3 héttel kerestek telefonon a biztosítótól. Ügyfél megelégedettségi felmérés céljából. Tulajdonképpen rohadtul utálom az ilyen hívásokat, de mivel néhány kellemetlenségtől eltekintve nem volt rájuk panaszom, nem értékeltem alul őket. De azért bennem volt a kisördög, jeleztem, hogy elég szar a tájékoztatásuk. :-)

szkm Creative Commons License 2013.12.21 0 0 803

van egy "rossz" hírem: de, megteszi... utánaolvastál, mit jelent az igazolható módon történő küldés?

https://felugyelet.mnb.hu/data/cms2303944/allasfogl_kgfb_110504.pdf

és ezt kénytelen betartani az összes biztosító, mert nekik meg ez kötelező... az ügyfélnek meg díjat fizetni kötelező, csak ezt sokan elfelejtik, tisztelet a kivételnek :)

Előzmény: tlaci1 (796)
florandi Creative Commons License 2013.11.28 0 0 802

Szia! Nálunk is megvolt már a "nagy" kerékcsere, a gyerkőc miatt igazi eseményszámba megy, ha lecseréljük a gumikat. Aztán majd 2 hónapig ez lesz a téma nála, hogy Apa lecserélte a kereket, és mire lecseng a dolog már itt a tavasz, és rakjuk vissza a nyárit :-)

Vikiwok Creative Commons License 2013.11.28 0 0 801

florandi, kár volt emlegetnünk a hideget, ma már addigra szétfagytam míg kiértem a kocsihoz. :-((( De a kis kocsim kapott új téli gumikat, úgyhoyg egy gonddal kevesebb... :-) már csak magamnak kéne téli cuccokat beszereznem...

florandi Creative Commons License 2013.11.15 0 0 800

Naa, jó, hogy mondod, nekem is most ugrott be, hogy lassan gumit kéne cserélni mikor egyik nap havazásról regéltek… Azért bízok benne, hogy ez még odébb van, úúúgy utálom a hideget. Na de lassan itt a karácsony, még jó, hogy télen van, legalább feldobja kicsit ezeket a szürke hónapokat.

Előzmény: Vikiwok (797)
vegyedhu Creative Commons License 2013.11.15 0 0 799

Szívesen! Tudni kell, hogy inkább pereskedik a KÖBE de nem ismeri el hibáját.

Előzmény: Armin.. (798)
Armin.. Creative Commons License 2013.11.14 0 0 798

Köszönöm az infót!!!

Előzmény: tlaci1 (796)
Vikiwok Creative Commons License 2013.11.14 0 0 797

hát igen, nem mindenki olyan, mint te és ha pölö egy tök kezdő kimegy a csúszós utakra bármi megtörténhet. nekem most a barátom mondta, hogy kéne új téli gumi, ne a régit rakassam fel, hát nekem fel nem tűnik, hogy bármi baja lenne, de nekik jobban rááll a szemük úgy látszik.

Előzmény: florandi (795)
tlaci1 Creative Commons License 2013.11.13 0 0 796

Tisztelt Armin!

Tudtad?

2009. évi LXII. törvény 21. §

(4) Ha az esedékes biztosítási díjat nem fizetik meg, a biztosító a díj esedékességétől számított harmincadik nap elteltéig – a következményekre történő figyelmeztetés mellett – a szerződő félnek a díj esedékességétől számított hatvannapos póthatáridővel, igazolható módon a teljesítésre vonatkozó felszólítást küld. A türelmi idő eredménytelen leteltével a szerződés – amennyiben egyéb okból még nem szűnt meg – az esedékességtől számított hatvanadik napon megszűnik.


Most már tudod! Én most kezdeményeztem pert a biztosító ellen!
Nagy pofával hivatkoztak a törvényre. Kár volt!!! Bele olvastam. „igazolható módon a teljesítésre vonatkozó felszólítást küld”. Ezt valamiért a KÖBE nem teszi. Természetesen hivatkozik mindenre. Lényeg, hogy nekem is hasonló a véleményem a KÖBE-ről. Csak az én esetemben több százezer Ft-ról beszélünk.

Előzmény: Armin.. (790)
florandi Creative Commons License 2013.11.13 0 0 795

Naa, akkor jól tudtam a dolgot... Ami az esőben vezetést illeti, nekem van önkritikám, és inkább nem erőltetem a dolgot. Ráadásul egyszer még csattantak is előttünk, szerencsére pont a párom vezetett, de basszus belegondoltam, hogy ha én ültem volna a kormány mögött simán lehet beléjük futok harmadiknak.

Vikiwok Creative Commons License 2013.11.12 0 0 794

köszi közben mást is megkérdeztem, ő is ezt mondta. nekem nincs bajom az esőben vezetgetéssel, azért még mindig jobb, mint megázni, nem? ;-))) persze hoyg mindenki bénázik az elég idegölő tud lenni. nekem a vizsgám is szakadó esőben volt, na akkor én sem örültem neki. ma jobb napod van? nekem elég uncsi.

Előzmény: florandi (793)
florandi Creative Commons License 2013.11.11 0 0 793

Szia! Nem kell semmi pluszt fizetni, legalábbis szerintem. De ma úgy megáztam, átfagytam, hogy már semmiben nem vagyok biztos. Pedig anyám mondta, hogy vigyek esernyőt... De legalább nem kocsival mentem, esőben nem szeretek vezetni, nem tudom ti hogy vagytok ezzel.

Előzmény: Vikiwok (792)
Vikiwok Creative Commons License 2013.11.11 0 0 792

és azt nem tudjátok esetleg, hogy ha alkusznál kötök, akkor még az alkusznak is fizetnem kell valami közvetítői díjat?

florandi Creative Commons License 2013.11.10 0 0 791

Engem is szorít az idő. Az tényleg rossz így, hogy a biztosítóknak nem érdeke reklámozni, hogy mikor mondhatod fel. De van pár alkusz akikhez ha bereggelsz akkor küldenek mailt amikor aktuális meg gondolom ajánlatot is.

Armin.. Creative Commons License 2013.11.05 0 0 790

A köbe egy rakás ....! Ha jót akartok, KERÜLJÉTEK EL messziről!!!!

 

Tavaly sajnos náluk kötöttem a KFB. Kiküldtek egy csekket az interneten általam is kalkulált árral, amit határidőn belül be is fizettem.  Eltelt fél év és kaptam tőlük egy levelet, amiben közölték, hogy díjnemfizetés miatt megszűnt a biztosításom TÖBB MINT  EGY HÓNAPJA!!!!! Nem értettem, hogy miről van szó, hiszen a csekken szereplő, éves biztosítási díjat átutaltam, ezért azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot. Közölték velem, hogy kevesebbet fizettem, mint amit kellett volna és természetesen azzal nem tudnak mit kezdeni, hogy rossz összeget fizettem be, nem érdekelte őket, hogy az általuk küldött csekken szereplő összeget utaltam át.  Mindezt flegmán közölte az ügyintéző, aki egyáltalán nem volt segítőkész, csak azt ismételgette, hogy nem tudnak mit csinálni, ők mindent törvényesen intéznek. „Szerencsémre” nem válthattam biztosítót, hiszen erre vonatkozó törvény nem teszi lehetővé, így kénytelen voltam náluk újrakötni a biztosításom és kifizetni a fedezettlenségi időszakra eső összeget is (úgy, hogy 1 hónapig azt sem tudtam, hogy fedezettlen időszakom van).

 

Most jár le a szerződés, de megint csak nem tudok tőlük megszabadulni, mert voltam annyira hülye, hogy nem tartottam észbe, hogy 30 nappal a lejárat előtt fel kell mondanom a szerződést, mert ők természetesen NEM közölték. (A családban van még egy autó, ami az Uniqa-nál van biztosítva, ők időben tudják jelezni, hogy közeledek a fordulóhoz) Így 10 ezer Ft-tal többért lesz biztosításom, és maradhatok ennél a ratyi, nyomorék biztosítónál.

 

Mindezt nem hagyom szó nélkül, felügyelőszervükhöz fordulok.

 

Undorító, amit a köbénél művelnek!!!!

elkesetthusvetinyul Creative Commons License 2013.09.17 0 0 789

egyet azért tisztázzunk: a szerződéssel volt gond, vagy pedig a kárrendezéssel? mert ha jól tudom, akkor a kettő messze nem ugyanaz. 

Előzmény: Törölt nick (775)
mezeinyul Creative Commons License 2013.07.04 0 0 788

mellesleg nekem volt olyan, h két csekket küldtek a negyedévre, persze eltérő összeggel. Felhívtam őket, ésd végülis rendeződött a dolog, csak egyet kellett befizetni :)

florandi Creative Commons License 2013.07.04 0 0 787

Egyébként holnap megyek be, drukkoljatok, hogy gyorsan menjen minden!

florandi Creative Commons License 2013.07.04 0 0 786

OK, ebben van valami, csak egy csekkért én se mennék át a fél városon, de ha már úgyis oda visz az utam, eccerűbb így ;-)

motorotto Creative Commons License 2013.07.01 0 0 785

megjegyezném, a feladás után érkezet meg 32 nappal az a levél, amit itt emlegetnek.. azért erről mégsem a feladó tehet, talán van némi sara benne a POSTÁNAK is..

mezeinyul Creative Commons License 2013.06.27 0 0 784

csak aztán a benzin ne kerüljön többe,mint amit megspórolsz a posta kihagyásával :)

Előzmény: florandi (783)
florandi Creative Commons License 2013.06.26 0 0 783

Kérek egy új csekket, mert elkevertem a köv.negyedévemet, aztán arra van dolgom egyébként is. Inkább beugrom érte, nem bízom a postára, olvastam itt korábban 32 napos kézbesítésekről!

Előzmény: mezeinyul (782)
mezeinyul Creative Commons License 2013.06.26 0 0 782

bemenni még eddig sosem kellett,mindent neten vagy postán intéztem, amit kellett, te minek mész oda ???

motorotto Creative Commons License 2013.06.24 0 0 781

én eddig csak telefonon beszéltem velük, akkor normálisak voltak,gyorsan ment minden

Előzmény: florandi (780)
florandi Creative Commons License 2013.06.21 0 0 780

Hello! Járt már benn valaki náluk ügyintézni a központban? Lenne ott egy kis dolgom…

mezeinyul Creative Commons License 2013.06.20 0 0 779

jaaa, azt nem írtam, hogy én kötöm a „család felének” a biztostást neten, alkusznál :)

mezeinyul Creative Commons License 2013.06.19 0 0 778

csatlakoznék az előttem szólóhoz, a család fele már KÖBE-hez kötött át néhány éve, és senkinél se volt probléma se a csekkel, se egyéb papirokkal

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!