Keresés

Részletes keresés

laszlovecsei Creative Commons License 2013.10.24 0 0 18251

Üzemeltetési szempontból ezt elhiszem, és aláírom! Utazási szempontból abszolút nem kényelmesek azokon a távokon ahol használják őket, Szeged-Bük-gyógyfürdő 8 óra 10 perces út, Szeged-Győr, Szeged-Székesfehérvár, Szeged-Veszprém, Szeged-Hévíz, ezek olyan nagy távolságú járatok amire véleményem szerint alkalmatlanok, a Szeged-Hódmezővásárhely, Szeged-Csongrád, Szeged-Makó járatokra teljesen alkalmasak, de ne több száz kilométeres, és fél napokat átölelő járatokon. A győri járaton nem egyszer hallottam a két spfőr beszélgetését, miszerint ők is kényelmetlennek tartották. Rendszeresen utazom velük Szeged és Székesfehérvár közt, valamint a Vértes Volán Irizar, és Mercedes Tourismo buszaival, kényelem szempontjából ég és föld. 

Előzmény: ray bacsi (18248)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 18250

Félreinformált a topik közönsége. :) 

Előzmény: JOXis.csajszi (18249)
JOXis.csajszi Creative Commons License 2013.10.24 0 0 18249

Nana :) HES-808 köszöni szépen jól van, műszakis volt, mely jövő év közepéig érvényes. :)

Előzmény: LMB-706 (18244)
ray bacsi Creative Commons License 2013.10.24 0 0 18248

"kohóba való Volvo csoda" ? Szerintem a "kék Volvók" a volán beszerzések egyik legmegbízhatóbb típusa. Lassan 2 millió km lesz bennük és még hozzájuk se kellett nyúlni.

Előzmény: laszlovecsei (18246)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2013.10.24 0 0 18247

Ez biztos? HES-808-at én ma reggel 7.10 körül a Csongrádi sgt-on láttam utasokkal Sándorfalva felől a Mars tér felé menni.

Előzmény: LMB-706 (18244)
laszlovecsei Creative Commons License 2013.10.24 0 0 18246

Sziasztok! Nem tudja véletlen valaki, a reggeli 6:00-ás Szeged-Debrecen járatot miből szokta a Tisza kiállítani? E97, E98, Lion's Coach vagy valami kohóba való Volvo csoda mint a fehérvári/győri szokott lenni?? Egyszer mentem vele, de akkor még csak Debrecenig és nem Hajdúszoboszlóig ment, és akkor E97, vajon jövő hét csütörtökön is lehet ekkora szerencsém? :/

 

Előre is köszönöm a választ, és engedjétek meg hogy hozzak két képet gyűjteményemből:

 

  

JLA160 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 18245

Uhh, köszönöm. Mikori dátummal? Létezik, hogy szeptemberben még láttam?

Előzmény: LMB-706 (18244)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 18244

Az előbbi már selejt. 

Előzmény: JLA160 (18243)
JLA160 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 18243

Tudnátok nekem segíteni abban, hogy a HES-808 és az ESZ-361 merrefelé szokott járni? Szeretnék menni velük, illetve hangfelvételt is készítenék róluk.

Köszi előre is :)

KZR-283 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 18242

Nekünk meg leginkább az felelne meg, ha megtalálnád azt a topikot ahova eddig írtál! Köszönjük!

Előzmény: harajukushinobi (18241)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.10.21 0 0 18241

Ikarus 187-es széria 03-as jelzéssel gázüzemmel. Az új dizájn szerint.

Előzmény: LoLkA (18239)
KZR-283 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 18240

Szeged-Zalaegerszeg@MCE-074
Szeged-Miskolc@CCR-690
Szeged-Győr@HMP-851

LoLkA Creative Commons License 2013.10.20 0 0 18239

Mégis melyik márka felelne meg az igényeidnek?

Előzmény: harajukushinobi (18232)
Ygor Creative Commons License 2013.10.20 0 0 18238

És te vagy a ló a fehér hercegen :D

Előzmény: harajukushinobi (18232)
Ygor Creative Commons License 2013.10.20 0 0 18237

Ebben a formában jobb, hogy dugába dőlt. Egy fenékkel nem lehet két lovat megülni.

Legnagyobb szükség Szeged helyiben lenne ezekre a buszokra, de amíg a város nem dönti el, hogy mit akar 2015-től, addig én se vinnék oda semmit, legfeljebb majd bérelnék a DAKK többi tagjától.

Helyköziben én egy 1+2-es ajtóképletet, és végig dupla, magasított támlás üléssort tartanék megfelelőnek. Kiválthatná a megmaradt 260-asokat, a legrosszabb 415-ösöket, 256-osokat, vagy azokat el lehetne passzolni a Kunságnak, Szabolcsnak (bérbe, ahogy már volt korábban).

Remélem, újra kiírják a tendert, és jönnek új buszok idén, vagy jövő év elején.

Előzmény: Dante001 (18233)
Dante001 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 18236

Guglizz rá az irónia fogalmára.

Előzmény: Normann Backs (18235)
Normann Backs Creative Commons License 2013.10.19 0 0 18235

Tetszik, hogy olyat fikázól/tok, amiről halvány lila gözötök nincs, mivel már a Solarisnál is teljesen más konstrukció jött létre, átalakulási formák, stb. tulajdonképpen mint ahogy ez nálunk is megtörtént a Credo-ál dettó ugyanaz a folyamat.

Meglehet nézni az új Solaris Trollinokat is, nem a szar kategóriát képviselik, és természetesen ezálltal az új Urbinok se, nem véletlenül van rá kereslet.

Tessék -->

Előzmény: Dante001 (18233)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 18234

A Solaris önmagában adott be ajánlatot, a korábbi magyar forgalmazójuk megkerülésével? Durva... 

Előzmény: Dante001 (18231)
Dante001 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 18233

Háát tényleg, kell a fenének az a sz@r Solaris..............

Előzmény: harajukushinobi (18232)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.10.19 0 0 18232

Jobb is . . . kell a fenének Solaris meg Man, mind kettő ronda.

Előzmény: Dante001 (18231)
Dante001 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 18231

Tisza Volán Közlekedési és Szolgáltató Zrt.

10 db +20% új, egyforma sűrített földgázüzemű elővárosi és városi feladatokra alkalmas alacsonypadlós autóbusz beszerzése.

 

Ajánlattevők ajánlatai a Kbt. 74.§ (1)bekezdés e) pontjában foglaltak alapján érvénytelenek, így az eljárás a Kbt. 76. § (1) bekezdés b) pontja alapján eredménytelen.
Ajánlattevők neve, címe:
— Solaris Bus and Coach SA (ul. Obornicka 46., Bolechowo-Osiedle, 62-005 Owinska)
— MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. (2330 Dunaharaszti, Csonka János u. 2.)

 

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:354170-2013:TEXT:HU:HTML

JOXis.csajszi Creative Commons License 2013.10.18 0 0 18230

:)

Előzmény: KZR-283 (18226)
RIKA424 Creative Commons License 2013.10.18 0 0 18229

Mondjuk a felújítás nélküli átfestésnek meg valamennyivel kevesebb az értelme.

 

-----------------

 

Az igaz.

 

Olyanra gondoltál már ** hogy az ideiglenesen****, épp munka nélkül lévő fényező műhelyednek, munkát kell adnod?

 

** = Amikor nem közlekedési fan, hanem mondjuk üzemegységvezető fejjel gondolkodsz?

 

**** = Betáblázod a fényező műhely kapacitását munkával, egyenletesen.

Majd egyik ügyfél nem küldi a kocsiját, mert..........

S ott állsz egy alkalmas fényező  műhellyel, talpig glédában munkásokkal (akiket fizetsz) munka nélkül.

 

Ilyenkor bizony lekapsz egy kocsit, amit már amúgy kelleett volna fényezni, csak nem most, hanem 2-8 hónap múlva.

 

Megcsináltatod. Magyarul kitöltesz saját meglévő kapacitást munkával.

 

Azután sajnos két hét múlva megjön az elmaradt külső munka, mely összetorlódik az akkorra ütemezett másik külső munkával és túlóráztatsz (bérkeret túlépés) káosz, kavarodás, kapkodás......................:-(((

 

 

 

Előzmény: LMB-706 (18228)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.17 0 0 18228

Mondjuk a felújítás nélküli átfestésnek meg valamennyivel kevesebb az értelme. 

Előzmény: RIKA424 (18227)
RIKA424 Creative Commons License 2013.10.17 0 0 18227

Felújítják vagy átfestik ?

 

Nem mindegy.

 

 

Előzmény: LMB-706 (18221)
KZR-283 Creative Commons License 2013.10.16 0 0 18226

Kapott tárcsákat :)

Előzmény: LMB-706 (18225)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.16 0 0 18225

Mi történt vele? 

Előzmény: KZR-283 (18224)
KZR-283 Creative Commons License 2013.10.16 0 0 18224

Senki sem fotózta még a DUD-957-et? :)

LMB-706 Creative Commons License 2013.10.12 0 0 18223

Na jó, a Tisza még itt se tart. :) Fehérítések meg már a Jászkunnál is voltak kékvolvóilag. 

Előzmény: htibor (18222)
htibor Creative Commons License 2013.10.11 0 0 18222

A felújítás szót hagyd ki...1 héten belül lehetett látni kék és már sraffos gúnyában is a kocsit. :)

Előzmény: LMB-706 (18221)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!