Üzemeltetési szempontból ezt elhiszem, és aláírom! Utazási szempontból abszolút nem kényelmesek azokon a távokon ahol használják őket, Szeged-Bük-gyógyfürdő 8 óra 10 perces út, Szeged-Győr, Szeged-Székesfehérvár, Szeged-Veszprém, Szeged-Hévíz, ezek olyan nagy távolságú járatok amire véleményem szerint alkalmatlanok, a Szeged-Hódmezővásárhely, Szeged-Csongrád, Szeged-Makó járatokra teljesen alkalmasak, de ne több száz kilométeres, és fél napokat átölelő járatokon. A győri járaton nem egyszer hallottam a két spfőr beszélgetését, miszerint ők is kényelmetlennek tartották. Rendszeresen utazom velük Szeged és Székesfehérvár közt, valamint a Vértes Volán Irizar, és Mercedes Tourismo buszaival, kényelem szempontjából ég és föld.
"kohóba való Volvo csoda" ? Szerintem a "kék Volvók" a volán beszerzések egyik legmegbízhatóbb típusa. Lassan 2 millió km lesz bennük és még hozzájuk se kellett nyúlni.
Sziasztok! Nem tudja véletlen valaki, a reggeli 6:00-ás Szeged-Debrecen járatot miből szokta a Tisza kiállítani? E97, E98, Lion's Coach vagy valami kohóba való Volvo csoda mint a fehérvári/győri szokott lenni?? Egyszer mentem vele, de akkor még csak Debrecenig és nem Hajdúszoboszlóig ment, és akkor E97, vajon jövő hét csütörtökön is lehet ekkora szerencsém? :/
Előre is köszönöm a választ, és engedjétek meg hogy hozzak két képet gyűjteményemből:
Ebben a formában jobb, hogy dugába dőlt. Egy fenékkel nem lehet két lovat megülni.
Legnagyobb szükség Szeged helyiben lenne ezekre a buszokra, de amíg a város nem dönti el, hogy mit akar 2015-től, addig én se vinnék oda semmit, legfeljebb majd bérelnék a DAKK többi tagjától.
Helyköziben én egy 1+2-es ajtóképletet, és végig dupla, magasított támlás üléssort tartanék megfelelőnek. Kiválthatná a megmaradt 260-asokat, a legrosszabb 415-ösöket, 256-osokat, vagy azokat el lehetne passzolni a Kunságnak, Szabolcsnak (bérbe, ahogy már volt korábban).
Remélem, újra kiírják a tendert, és jönnek új buszok idén, vagy jövő év elején.
Tetszik, hogy olyat fikázól/tok, amiről halvány lila gözötök nincs, mivel már a Solarisnál is teljesen más konstrukció jött létre, átalakulási formák, stb. tulajdonképpen mint ahogy ez nálunk is megtörtént a Credo-ál dettó ugyanaz a folyamat.
Meglehet nézni az új Solaris Trollinokat is, nem a szar kategóriát képviselik, és természetesen ezálltal az új Urbinok se, nem véletlenül van rá kereslet.
10 db +20% új, egyforma sűrített földgázüzemű elővárosi és városi feladatokra alkalmas alacsonypadlós autóbusz beszerzése.
Ajánlattevők ajánlatai a Kbt. 74.§ (1)bekezdés e) pontjában foglaltak alapján érvénytelenek, így az eljárás a Kbt. 76. § (1) bekezdés b) pontja alapján eredménytelen. Ajánlattevők neve, címe: — Solaris Bus and Coach SA (ul. Obornicka 46., Bolechowo-Osiedle, 62-005 Owinska) — MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. (2330 Dunaharaszti, Csonka János u. 2.)
Mondjuk a felújítás nélküli átfestésnek meg valamennyivel kevesebb az értelme.
-----------------
Az igaz.
Olyanra gondoltál már ** hogy az ideiglenesen****, épp munka nélkül lévő fényező műhelyednek, munkát kell adnod?
** = Amikor nem közlekedési fan, hanem mondjuk üzemegységvezető fejjel gondolkodsz?
**** = Betáblázod a fényező műhely kapacitását munkával, egyenletesen.
Majd egyik ügyfél nem küldi a kocsiját, mert..........
S ott állsz egy alkalmas fényező műhellyel, talpig glédában munkásokkal (akiket fizetsz) munka nélkül.
Ilyenkor bizony lekapsz egy kocsit, amit már amúgy kelleett volna fényezni, csak nem most, hanem 2-8 hónap múlva.
Megcsináltatod. Magyarul kitöltesz saját meglévő kapacitást munkával.
Azután sajnos két hét múlva megjön az elmaradt külső munka, mely összetorlódik az akkorra ütemezett másik külső munkával és túlóráztatsz (bérkeret túlépés) káosz, kavarodás, kapkodás......................:-(((