Keresés

Részletes keresés

hmsoft Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55039

Páros év - Innotrans, páratlan év - Expo1520. Egyszerű. :)

 

hm

Előzmény: sagia77 (55038)
sagia77 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55038

Rákerestem erre az Expo1520-ra. Nem is tudtam, hogy van ilyen. Pedig érdekes lehet. Találtam pár hi-res képet.

 

http://ru.livejournal.com/409836.html

Előzmény: hmsoft (55033)
pancserzoli Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55037

És ez az 56 3445 sz. mozdony mennyire lehetett szokásos a győri fűtőházban?

Előzmény: rm40 (55023)
pancserzoli Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55036

.

rm40 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55035

A felugró épekre még egyszer kattintasz és az eredeti URL-t nyitja meg.

Előzmény: alkotasu (55029)
pancserzoli Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55034

Fortepan:

 

Győr, fűtőház: 42952, 42953

 

Kelenföld: 43782

Előzmény: alkotasu (55029)
hmsoft Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55033

A mostani Expo1520-on (akárcsak a 2011-esen) előfordult néhány gőzmozdony a dinamikus bemutatón, amolyan felvezető+kedvcsinálóként, a közönségnek. Délelőtt és délután volt egy-egy menetük. A délelőtti és a délutáni között, két vágányon sorba fejlődött az összes jármű, de előtte még mentek egy plusz kört a 6 kilométeres próbapályán, akkor, amikor a nézők zöme és a főnökség rég visszaszivárgott a kiállítóterületre. Ez a plusz kör kb. arra szolgált, hogy a sor eleje a megfelelő pozícióba kerüljön (a délutáni bemutatóhoz), a többiek pedig szépen mögéjük sorakozhassanak. Az egyik gőzmozdony, mégpedig az L-2057

(a képen az L-3348 látható, ami szobor - na szóval egy ehhez hasonló)
vezére kihasználta az alkalmat: előtte majdnem a teljes kör ott állt szabadon, főnökök sehol, egyéb szemtanúk módjával. Hát kipróbálta, mit bír a szerkezet, olyan sprintet levágott, hogy öröm volt nézni. A ronda, taknyos-nedves idő ellenére elképesztően gyorsult. Nemigen kímélte a vezér, persze túl nagy bajt nem csinálhatott: a Lebegyanka az utolsó konstrukciók közül való (a negyvenes évek közepétől az ötvenes évek közepéig), és a roncstelepeken ott pihennek az alkatrészek, ha nem is újak, de nem rosszabbak, mint a beépítettek. Persze, ha a szuper-muzeálisan-védett Ov-324-essel csinálta volna ugyanezt, asszem többet nemigen kellene gőzmozdonyon jeleskednie.

hm

Előzmény: manhattani (55031)
manhattani Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55032

Na! :-)

manhattani Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55031

> Kimélni lehet, de fáradt anyagot benne hagyni vagy használni azt nem szabad. Itt ebben az esetben nincs pardon.

 

Csak, tudod (szerintem tudod), hogy ma már nincs a fáradó alkatrészek helyett újakat adó tele raktár a műhely mögött, vagy ha raktár nincs, pénz sem jut a fáradók helyett újat gyártatni, de ha még tán lenne is, nem lehetne épeszű árért, egyedi alkatrészként legyártatni. Nem kell messze menni, ott a kazán. Nem olyan már, mint új korában.

Előzmény: Mágus23 (54993)
Ambzso Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55030

Az ív a köldök miatt meg az 1-es lenne?

Előzmény: fantal (55028)
alkotasu Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55029

Ezek, amiket betettél, hányas számú képek?

Előzmény: rm40 (55025)
fantal Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55028

Éppen a Haditudósító Század járműveit vagonírozzák...

Előzmény: Divrotcé (55027)
Divrotcé Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55027

Egy kis Kelenföld.

 

Előzmény: 8601301 (55026)
8601301 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55026

                                                                                                                                                                                                            x

rm40 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55025

Még Fortepan:

 

kanizsella Creative Commons License 2013.10.07 -1 0 55024

Épp most lettem kész a láthatóbb változatokkal.  

 

Előzmény: rm40 (55023)
rm40 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55023

Fortepan:

 

BLGB Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55022

A 424-es a Parkból indult péntek este, valószínűleg a 109-es is onnan fog indulni 14-én vagy 15-én!

Előzmény: fantal (55021)
fantal Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55021

Ezekrl én kb. nemsokat tudok, s 424-es menetről is a vasútfotósok komplett infókkal rendelkeztek, én is csak a kész képeket láttam...

Előzmény: BLGB (55020)
BLGB Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55020

Köszönöm a hozzászólást, éjszakai menetek valóban csak az elvetemült rajongókat érdeklik, azért a 301-es Szolnokra vontatásának közzé nem tételét nem fogom elfelejteni...

 

Ha már így összeakadtunk, lehetséges volna hozzávetőleges időpontot előre tudni majd a 15-i 109-es menetről? Mikor megy le Kecsóra? A Nohab viszi-e, ami majd továbbmegy a határra?

Előzmény: fantal (55019)
fantal Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55019

A gépmenet esetén sok a forgalmi probléma, akkor meg az lenne a gond, hogy meghirdetik, aztán előbb-később megy a gép... Amúgy éppen ezért éjjel zajlanak az ilyen menetek zömmel, akkor meg nem látja senki.

Előzmény: BLGB (55017)
Mágus23 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55018

ÜDV! Nagyon köszönöm a választ . A dologban teljesen azonos a véleményünk.

Előzmény: BLGB (55017)
BLGB Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55017

Ha jól láttam a német különvonat Németországban, Ausztriában, Szerbiában és most Bulgáriában is a gőzvontatásúnak hirdetett szakaszokon kizárólag gőzmozdonnyal (Bulgáriában kettővel) közlekedett.

 

Előre elnézést kérve a hardcore gőzmozdonyosoktól a félig-meddig offolásért, de megjegyzem, hogy a Noszi nyugodtan adhatna tájékoztatást a rajongóknak a gépmenetekről is, például a 424-es útjáról Kiskunhalasról visszafelé (ha visszaért már egyáltalán), vagy a 109-es hétvégi Strasshof-i kiruccanásáról. Nem csak nekünk lenne ez érdekes, de például sok kisgyermeket is meg lehetne fertőzni a nosztalgia-vonatozással. A hétvégén gondoltam erre, amikor a kutya nem tudta a kisebb-nagyobb településeken, hogy gőzvontatású különvonat halad át, pedig mikor lehet alkalma egy öcsényi vagy egy cecei gyereknek ilyet látni? Ok, a különvonatot megrendelte valaki, valószínűleg nem akar nagy hírverést körülötte, de a gépmenetet, a visszautat nyugodtan lehetne hirdetni.

Előzmény: Mágus23 (55008)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55016

A modellemen én is átfestettem feketére.

Előzmény: wrn30601 (55006)
Mágus23 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55015

ÜDV! Tegnap nekem is bebolondúlt 3 szor írtam, eltűnt ,utána  2 szer megjelent az írásom.

Előzmény: smnks (55012)
Mágus23 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 55014

Üdv!  Remélem igen. Semmiféle perpatvart nem okoztál ,jól és feltettél egy igen jogos kérdést.

Előzmény: Ep128 (55013)
Ep128 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 55013

Nem akartam én itt ekkora "perpatvart" okozni a kérdésemmel, de...

Annak azért örülök, hogy ezek szerint Te is (meg még páran) elgondolkodtak azon, amin én is a Bivaly ezen menete kapcsán.

(Az alapos, szakszerű válaszaidat pedig köszönöm!)

Remélem, azért látjuk még a 424 -est egyedül is nosztalgia szerelvények élén!

Előzmény: Mágus23 (55008)
smnks Creative Commons License 2013.10.06 0 0 55012

OFF: Pár napja hülyéskedik a rendszer!

De, ha ilyen esetben átállítod a hozzászólások sorrendjét időben növekvőre, és ezután az oldalszámoknál a legutolsóra (több hozzászólás esetén az utolsó előttire is) kattintasz, láthatóak a 'csökkenő sorrendnél' átmenetileg elveszettnek tűnő hozzászólások.

Persze ha közben mégújabb hozzászólások születnek, akkor 'csökkenő sorrendnél' is előkerül(nek) az elveszettnek hitt hozzászólás(ok).

Előzmény: k.novotny (55011)
k.novotny Creative Commons License 2013.10.06 0 0 55011

Mivan evvel a forummal két választ is irtam, egyik sem jelenik meg

k.novotny Creative Commons License 2013.10.06 0 0 55010

Szerintem hallottál a különböző brigádmozgalmakról. Ha ezt helyre tudod tenni, akkor megfejtetted az általad feltett kérdést

 

a kulcsszavak: kiváló brigád, szocialista brigád:-))

Előzmény: alkotasu (55005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!