Csere. Nem szabad javítgatni, +1 szavazat. A pofák önbeállók, csak a mechanika működjön jól. Én ki szoktam takarítani, és manuálisan a lehető legjobban ráálítani. A többit elvégzi saját maga.
Egy veszteségmérővel lehet hogy ki lehetne deríteni. Lehet valahol belefújja az olajat a vízbe. Eléggé hengerfej tömítés gyanús, de azért jó lenne kideríteni hol a hiba mielőtt darabjaira lenne szedve. Veszteségméréskor kb 2bar nyomással van minden henger lemérve, lehet valamit mutatna a dolog. Egy kis buborék esetleg valahol, vagy valami jel, eltérés stbstb.
Köszönöm a biztatást!:)éppen költözés előtt állunk rosszkor jött ez a bibi,bízum,lehet,már egy ideje ezt csinálja csak most vettem észre!Kb 6 hónapka kicsit megmelegedett a motor nem kapcsolt be a hőtőventi,a hőfokmérő egy kicsivel ment feljebb a felénél,lehet akkor ment ki a pakolás!
Nincs gond nem folyik a fűtőradiátor!Éppen ma takarítottam ki a kocsit ,és néztem a folyadékszinteket így vettem észre,hogy olajos a kiegyenlítő tartály!
Mindenképpen végére kell járni mert a vizes olaj nem eppen megfelelő a kenés szempontjából. Időnként a álunk üzemelő stabil motoroknál is elő fordul a keveredés, akkor aztán lehet meg kamerázni a hengereket lehet- e látni hol van a gond. Szerintem nézd meg nem-e nedves a gázpedálod alatt a szőnyeg ami a fütőradiátor szivárgásra utalhat.
Köszönöm!Belenéztem az olajbeöntőn nem láttam jelét olajos víznek !Az a bosszantó,hogy most sűrűn kell járnom szeged és pest között vele!Majd figyelgetem mennyire lesz olaj a vízbe!:)
Régebbi thaliákban gyakran látok az ablak fűtés és az elektromos tükör kapcsolók közt egy kis zöld lámpát, csak nem sikerült még rájönnöm minek a visszajelzője, bár vannak ötleteim, valaki esetleg tudja? Erre gondolok:
Sziasztok!Ma a thalia megint meglepett!Megnéztem a kiegyenlítő tartályt és szép habos olajos volt a a sapka a tartájben kb 1 centia olajos víz volt!Remek nem tudom mióta csinálja!Kimostam a tartály mejd látom milyen lesz az olajba nincs víz!!
El vagyok keseredve. Szerettem volna itt a szomszédban garázst vásárolni az autómnak, de mivel nem tudok több hónapot előre fizetni, így elutasított a nő. Féltem télire a kocsit. Van valakinek valami javaslata, mivel védhetném meg a kocsit? Vagy aki Szegedi, az tud a Novotel hotel-Sóhordó utca környékén kiadó garázst?
Hmmm... Most hogy jobban megnéztem lehet Lucas... Telefonon nem nagyon látni. A pofa rögzítést néztem. De a lényeg ha gyári elvileg a munkahengerre rá van írva. Otthon kinagyítom.
Aq segítségetekkel meg nem kis erőfeszítéssel sikerült leszednem a dobot, így csináltam pár képet. Szükséges ezt szerintetek cserélni, vagy bír még egy kicsit? Bár szerintem a munkahenger felújításra szorul mert ha megnyomon a kis gumiharangját akkor gyöngyözik az olaj mind a két oldalon,Még egy kérdésem lenne. Mennyire kell az új pofár előfeszíteni? Hogyan kell beállítani?
Van egy kis furat a csapágy előtt, na ott tiszta zöld trutyi. Folyni még nem folyik, azaz szemmel láthatóan nem. De az a zöld cucc a fagyállóból visszamaradó adalék.
Értettem én, de azért mint írtad is érdemes körül nézni. A családi autóm egy Zafira ott is tapasztaltam, hogy érdemes az Opel szervízt is megkérdeznem.
De nem ringatom magam ilyen tévhitekbe, hogy bárki is beismerné, hogy szar. Veszett dolog, még csak meg sem fordult a fejemben, hogy valaki beismerné valóban rossz volt. Na meg fogalmam sincs már hol vettem, vannak alkatrészek amikből mindig tartok itthon. Az a baj, hogy most az hagyján, hogy cserélhetem le a vízpumpát, de egy szíjat is buktam..... Na meg a munkát. Na mindegy kár rajta mérgelődni, tönkrement meg kell csinálni így nem maradhat. Csak azért az a leg elszomorítóbb a dologban, nem egy gagyi alkatrész volt, és az skf sem az amit helyette rendeltem ami meg szintén hibás volt. Persze azt cserélik, de akkor is maga a tudat, hogy a jónak ismert úgymond prémium alkatrészek minősége is már ilyen botrányos.