Keresés

Részletes keresés

malazs Creative Commons License 2013.06.06 0 0 61405

Jöhet még kép bőven! Köszi! Akár a reptér FB oldalára is lehetne tolni fel képeket.

Előzmény: Vgyuri (61404)
Vgyuri Creative Commons License 2013.06.06 0 0 61404

A kép itt maradt :-(

Előzmény: Vgyuri (61403)
Vgyuri Creative Commons License 2013.06.06 0 0 61403

Igazad van, keverem a többféle csoportot (valamikor több ilyen zarándok csoprt is volt.) A Tristarral a New Tas-ból érkező zsidók jöttek megkeresni a gyökereket Nyírtassban. Voltak vagy 1500-an, Ferihegyre is jött még 1-2 db 747-es. De a sztori többi része igaz, Lublinból mentek haza.

Előzmény: malazs (61401)
malazs Creative Commons License 2013.06.06 0 0 61402

írté=írták :-)

Előzmény: malazs (61401)
malazs Creative Commons License 2013.06.06 0 0 61401

Képeket erről tölthetnél fel ;-)  Valahol mint ha Viszont azt írté volna hogy Montreálból jött.

Előzmény: Vgyuri (61400)
Vgyuri Creative Commons License 2013.06.06 0 0 61400

Még ott is voltam, képeim is vannak. Jó sztori volt. Amerikából jöttek haszid zsidó zarándokok, hogy végigjárják a szatmári csodarabbi életútjának állomásait. Egy Tristrral New Yorkból, egy külön A320-al Londonból a lemaradtak. Utóbbival nem volt semmi gond, de a Tristar a penge élén táncolt, kicsi volt neki a beton, vagy utas vagy üzemanyagot játszottak. Szerencsére Debrecenből busszal mentek tovább az utasok, így a Tristar megtankolva de utasok nélkül repült el Liszabonba.

 

Be sem tudott jönni az előtérre, a régi beton végében állt, busszal hozták be az utasokat.

Előzmény: malazs (61392)
Zolker Creative Commons License 2013.06.05 0 0 61399

Hogyne, Delta atlantai járatán, asszem stuttgarti szöcske volt, a kilencvenes évek második felében.

Előzmény: malazs (61392)
malazs Creative Commons License 2013.06.05 0 0 61398

Ilyet azért láttunk már, ettől függetlenül, biztos "élmény" volt. A takarítóknak biztos vold dolga bőven :-)

Előzmény: RIKA424 (61397)
RIKA424 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 61397
uhb129b Creative Commons License 2013.06.05 0 0 61396

Hogyan mossunk Gripent? Útmutatás a csehektől! :-D

 

http://211squadron.cz/letka/wash.html

uhb129b Creative Commons License 2013.06.05 0 0 61395

Ha megpakolják 3-4 tonnával akkor majdnem vízszintes lesz.

 

Én ezt készségesen elhiszem, de ettől még építhették volna rövidebbre azt a futóművet.

Előzmény: Miocsó (61394)
Miocsó Creative Commons License 2013.06.05 0 0 61394

Üdv!

Ha megpakolják 3-4 tonnával akkor majdnem vízszintes lesz.

Előzmény: uhb129b (61393)
uhb129b Creative Commons License 2013.06.05 0 0 61393

Tudja valaki, hogy a Mi-8-as helikopternek miért olyan hosszú az orrfutóműve, hogy ettől a gép nem vízszintesen áll a földön?

malazs Creative Commons License 2013.06.04 0 0 61392

Apropó! Te tudtad hogy Tristar is járt nálunk? Teljesen meglepett a dolog.

Előzmény: Vgyuri (61391)
Vgyuri Creative Commons License 2013.06.04 0 0 61391

Én meg az USA-ból hazafelé menet az utolsó sor utáni vészkijáratnál a padlóra vackolódtam és aludtam egy jót. A sztyuvi először csúnyán nézett rám, azután adott egy extra párnát, mert megsajnált, hogy a lumbágós derekam miatt nem szabad túl sokat űlnöm :-)

Előzmény: malazs (61389)
lborli Creative Commons License 2013.06.04 0 0 61390

Ha az utasnak a farkával kell kinyitni az ajtót mégiscsak jobb mindenkinek, ha fiatalember ül ott.

:)

Előzmény: rezgaras (61388)
malazs Creative Commons License 2013.06.02 0 0 61389

No én pedig lehetőség szerint mindig oda ülök :-) Bővebb lábtér miatt, természetesen tőlem is megkérdezték minden alkalommal hogy képes leszek-e kinyitni ha a vészhelyzet úgy kívánja.

Előzmény: rezgaras (61388)
rezgaras Creative Commons License 2013.06.02 0 0 61388

Érdekes cikk van az IHO-n a vészkijárokról.

 

Egyszer utaztam Amerikában olyan jeggyel, amivel egy hónapig oda lehetett repülni, ahova akartam, de csak a gépek megmaradó helyein. Ezek a megmaradó helyek rendszerint a vészkijárat mellett voltak. Az utaskísérők szemmel láthatóan megelégedve vették tudomásul, hogy egy fiatal férfi került arra a helyre. Több alkalommal is felhívták a figyelmemet, hogy nekem kell veszély esetén kinyitni a kijáratot és megkérdezték, hogy képes leszek-e rá.

 

BJani Creative Commons License 2013.06.01 0 0 61387

12665 meter-t irt ki a TAP A330-200-on a rendszer. Ez, ha minden igaz, FL415 volt.

 

Az A330 elvileg csak FL410-ig megy fel. Viszont ez ugye nyomásmagasság.

 

Ha a fedélzeti rendszer képes valamilyen módon a valós magasságot mérni (pl. GPS alapján), akkor igaz is lehet, ehhez csak az kell, hogy odalenn a QNH viszonylag magas, ~1031hPa legyen. (Ilyen QNH értékek mellett lesz az FL410-es nyomásszint fizikailag 41500 lábbal a tengerszint felett)

Előzmény: Gregor83 (61368)
falconfun Creative Commons License 2013.06.01 0 0 61386

közben leesett.

Előzmény: Pitylogós (61385)
Pitylogós Creative Commons License 2013.06.01 0 0 61385

Nem fake, hanem Falke.

 

Mert az U2 tul. egy MOVIT :)

Előzmény: falconfun (61383)
falconfun Creative Commons License 2013.06.01 0 0 61384

Most akkor fake vagy Falke? Nem mindegy.

Előzmény: erchegyia (61382)
falconfun Creative Commons License 2013.06.01 0 0 61383

Miért is fake?

Előzmény: erchegyia (61382)
erchegyia Creative Commons License 2013.05.31 0 0 61382

mekkora falke! :o

:)

Előzmény: malazs (61380)
lborli Creative Commons License 2013.05.31 0 0 61381

Hogy a személyzet minél hamarabb érhessen a kocsmába.

:)

Előzmény: manhattani (61377)
malazs Creative Commons License 2013.05.31 0 0 61380
Előzmény: manhattani (61377)
manhattani Creative Commons License 2013.05.31 0 0 61379

Aha, az lehet, kösz!

Előzmény: Vgyuri (61378)
Vgyuri Creative Commons License 2013.05.31 0 0 61378

Szerintem azért, mert a futóműelrendezése miatt instabil szerkezet, ha valami baj van, gyorsan ki kell tudni szabadítani a pilótát.

Előzmény: manhattani (61377)
manhattani Creative Commons License 2013.05.31 0 0 61377

Azt lehet tudni, hogy miért követték az U2-est fel- meg leszállás közben is személyautók?

Gregor83 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 61376
:) Igen, ilyen magassagbol is megneznem egyszer. Allitolag csak penz kerdese. :)
Előzmény: malazs (61375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!