Van egy 2-es Clio a családban... Valakinek volt e már olyan tapasztalata, hogy a külső hőmérséklet kb 10 fokkal többet mutat mint a valóság? Feltételezem, hogy a jobb oldali tükörbe épített jeladó ment tönkre... Esetleg valaki tudja e, hogy hogy kell a tükör házát szétszedni a jeladó cseréhez? Nem szeretném eltörni. :) Válaszokat előre is köszönöm. :)
A mostani problémám:Izzitógyertya izzításának jelzése, egyhe motor teljesítmény visszaséssel párhuzamosan.
Egyértelműen rázkódásra jön elő és tűnik el a jel ... De mostanában megint gyakoribb. Persze indításnál mindíg izzít időben ,hiba kod nincs az ecu-ba
(Gépkönyvből a jelről: 1, amikor izzít a gyertya ugye ill. 2, a jel jelenthet általános elektronikus hibát hol ???....hm, 3, vagy vizet jelezhet a gázolaj rendszerben, amit a szürő alján egy csavar eltávolításával és visszarakásával könnyen le lehet engedni)
Ha valaki találkozott ilyen hibával és megoldódott neki az irjon. (izzító gyertya, szürök,cserélve.
Renault clio 2/2 1.6 16V. olyan gondom lenne hogy a pótkeréknél áll a víz. Hol folyhat ázhat be. vagy azt is hallottam hogy lecsapódik a pára . Lehetséges. Segítséget előre is köszönöm. András
sziasztok! van egy olyangondom hogy van egy 12 16v cliom és menetközbe megállt gép aztirta hogy nincs főtengely jel főtengely jeladó kiletcserélve 3 fajta nem indul, kábelek átadnak és villog a motor konrol lámpa. Viszont tegnap levetem a vezérőegységet, kivettem az 1 es gyertyá viszaragtam mindent és 2 percre beindult azota megint semi, miden csatlakozó áttlet takarítva, kontakt sprézve!!!!!!! Nagyon várom a segitséget!!!!
Ma egyik indìtásnál mintha erőtlen lett volna,aztán leállìtom,mondom mi a fene?Aztán a következő indítàsnál már csak szagatva indít folyamatos kulcstekerésnél,de nem indul.Valamint villog a műszerfalon a stopp,az imo,meg szinte a műszerfal világítás is.Bikáztuk nem e akksi,de nem.Mi baja lehet?
Sziasztok! segítség kellene. clio-n reggelre a müszerfalon kigyuladt a stop felirat és a fék visszajelzőm ami ha zötykölős uton megyek akkor el el alszik, mi lehet a gond? másik problémám néha néha inditás után motor beindul felpörög majd fordulat leesik majdnem 0-ra dadogás, néha le is áll,majd szépen jár. És néha ingadozik az alapjárat de nem durván.Télen az autómata szivató medig kell hogy menjen mikor kellene neki leállnia, mert nekem elég sokáig pörgeti az autót.Köszi
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy Renault Clio II-esünk, 2003-mas. A kulcsban lemerült az elem, ezért nem működött a zár távirányítója. Az elemet kivettük, majd vettünk bele egy másikat. De hiába tettem be továbbra sem működik az ajtó nyitás zárás, pedig az elem jó, mert a led villog, ha nyomogatom a gombot. Azt tudom, hogy ilyen esetben szükséges lehet a kulcs újbóli betanítása. Ennek módja sajnos nincs benn a használati útmutatóban, és a neten sem találtam jó módszert. Azt, hogy tegyem be a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, majd nyomjam 5-10 másodpercig kipróbáltam, de nem jött be. Szóval le tudja írni valaki pontosan, hogy kell betanítani a kulcsot elemcsere után? Köszi.
Krisztián vagyok van egy renault clioII 2002 novemberi!Olyan problémám ált elö,hogy alapjáraton nagyon ráz a váltó és harmadik sebességben elfogy az erő nem húz ugy ahoga kéne!Ha valaki találkozott már ilyesmivel kérem segitsen köszönöm elöre is!
SziasztokVan nékem egy 1.4 16v techrun-om, 2002-es. A riasztó makacskodik,ha bekapcsolom hosszú sípolás,kb 6-7 máaodpercig,a 2-3 helyett. Utána vár egy picit és visit mint az állatÉrzékelők jók az ajtóba,a motortérbe is! Szerencsére garázsban áll, így a riasztó most nincs rajta. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba?(új akksi kb 2 hete)
Kiolvasták, hogy mi okozza, hogy a környezetvédelmi (MIL) lámpa miért világít. A katalizátort ki kell cserélni. Korábbi hozzászólásban olvastam, hogy sokszor nem a katalizátor rossz, hanem a lambda vagy diag szonda. Mekkora lehet erre az esély, hogy csak ezeket kell cserélni, illetve hogyan lehetne utána járni, hogy valójában mi a rossz? A szervíz nyilván az egészet cserélné az egyszerűség és a nagyobb haszon miatt... Valamint szerintetek mennyit lehet vele így közlekedni? A hibakódot kiütötték és most nem világít a lámpa.
2002-es 1.4 16V Clio II-m van. Az a probléma állt elő, a hétvégi kb. 70 km-es utamon, hogy elkezdett világítani a környezetvédelmi lámpa, és a vízhőmérséklet jelző elkezdett ingadozni. A normál 90 fokot soha nem lépte át, hanem ha lassítottam, városba értem, akkor visszaesett 70 fokra, majd lassan újra vissza állt a 90 fokos állásba. Igazából a környezetvédelmi lámpa világítása zavar a legjobban. A második zavaró tényező, hogy az alapjárata is ingadozik és igen alacsony, bár ebből még más probléma nem volt. Mi lehet a probléma?
2002-es Clio indításgátlás problémája miatt írok és kérném a segítségeteket. Most este még a Clioval lábán átjött hozzáma nagybátyám, mert egyre sűrűbben vannak indítási problémái. Az akkumulátor melletti biztosíték dobozban a 3 kis keskeny relé ki lett szedve, kontakt sprayvel a lábak befújkálva, majd a többedik próbálkozásra előjött a hiba. Ismerőstől kaptunk bontott reléket, aminek cserélése után sem javult meg. Ez után a gyújtáskapcsolón található adó-vevő ki lett cserélve, szintén egy bontotra, ekkor sem javult meg.
Mondhatni mind a két gyújtáskulccsal nem engedet tovább a rendszer, viszont az egyik kulccsal, kicsit lefele feszítve nem folyamatosan villágított a visszajelző led, hanem gyorsabban pulzálva, ami szintén nem a jó állapot, de akkor is eltérés.
Mi van ha mind a két gyújtáskulcs a rossza? Vagy mind a két adó-vevő is rossz? Tanácstalan vagyok mit tegyünk. A gyújtáskulcs hibáját ki lehetne zárni valahogy? Valahogy tesztelni?
Autó vásárlás előtt állok, ami valószínűleg februárban fog megesni. Munkába járásra kellene, ezért diesel-t szeretnék. Nézegettem a Saxo-kat, de pont tegnap vitték el a kiszemelt áldozatot. :( Most kezdtem el nézni a Renault-kat ebből is az 1.5 dCI Clio-t. Mi a véleményetek róla? Sok helyen körülnéztem, van ahol szídják, van ahol dícsérik. A 65 lóerős és a 80 lóerős között fogyasztásilag van valami különbség? Melyiket érdemes megvenni? Ki milyen adatokat mért városban és országúton fogyasztásilag? Szerintetek egy 2003-as autónak sok a 211.000 km? (Szerintem picit sok.)
2007-es Renault Clio. Reggel még beálltam vele, délután se kép se hang. Minden világít, rádió szól, nem kerreg mint amikor az akku merült le. Szóval semmi "géphang" Szerintetek?
inkább ide írok- A probléma még nem szünt meg azóta sem teljesen de jobb. Ki lett cserélve az üzemanyagszürő meg a csővezeték ami megy az üzemanyagszivattyúhoz.Attól kicsit jobb lett mert a csatlakozosáoknál levegőt szívott.Most jelen hidegegben hogyan indul az autód??
Sürgős segítséget kérnék mert kezdem feladni. Egy 2002 1.5 dci okozza. Természetesen az izzítás lámpa 2 ezres fordulat fölött. Olvastam rengeteg hozzászólást ehhez a hibához, de egyiksem az. Sorrendbe : Lámpa kigyulladását követően számítógépes ellenőrzés- Üzenyomás probláma-porlasztócsúcsok cserélve EGR szelep kitakarítva. Jobb de a lámpa alkalmanként kigyullad. Ezt követően indítási problámák melegen egyre nehezebben indul. Porlasztócsúcs ellenőrizve javítva.Működött de nem tökéletesen. Ezután jött a lámpa kigyulladása kissé jobban kihúzattam csörgés csattogás motor jár de alig megy kék füst. Ezután turbó csere .Az autó működött, de a lámpa kigyullad. 4 villamossági szerelő tesztelte a vezetékkötegbe egy vezetéket átkötött 1 hétig megoldás volt. Porlasztócsúcsok jók résveszteség tökéletes turbó kicserélve és jött ma a hiba. Reggel hidegbe elindulva 150 km tudtam menni tökéletes. Délután 2 óra melegvan hosszúútón 110 el szépen megy. egy két előzés lámpa egyre sűrűbbem kigyullad. 20 km után húzatás szépen 2 ezernél ugrik a motor csörgés és kéken füstöl.Az autóval leáll nem indul be sen az önindító viszi semmi. 15 perc várakozás után pöcre indul és csörgésmentesen füst nélkül megy. MIt csináljak vele. Alágyújtás gondolata jár a felembe! Lehet a korom miatt felmelegszik a turbó vagy mi lehet.
Segítségeteket előre is köszönöm mivel ezek a műveletek igen sokba kerültek de legalább jó lenne, de nem.
Én is kis segítséget kérnék. 2000-res évjáratú a verda, és a fűtéskapcsolónál mintha kiégett volna egy izzó. Gondoltam kicserélem gyorsan szépen okosságosan, de két csavar kivétele után megis bukott a projekt. A konzol mocorog, lötyög, de fogalmam sincs merre jön szét vagy mi fogja még. Ilyesféle, csak a középső gomb nem van. Alul tartja 2 csavar a középkonzolhoz, de utána nemtom hogyan tovább.