Az a helyzet, hogy itt (is) érdekek feszülnek egymásnak.
Az autósnak az az érdeke, hogy a lehető legfaszábban, de nagyon olcsón megcsinálják.
A lakatos tudja ezt és azt is tudja, hogy egy öreg Ford Escortra már nem szívesen költ senki se, éppen csak az anyag árát esetleg.
Nem biztos, hogy nem akarnak dolgozni, csak közben ha ott kezdődik a mutatvány, hogy 3 nap a szét-össze szerelés, amit a lakatos csinál, akkor neki az munkaidő és pénz. Azt meg az autós nem akarja megfizetni.
Egy nagy autó nyeli a rezsi anyagokat (értsd: hegesztőanyag, gáz, flexkorong, stb.).
Elküldöm az elérhetőségét. Rajzot nem fog kérni, de fércmunkának se nagyon fog nekiállni.
Ennél az autónál nem a fenenagy "hozzáértés" hiányzik. Egy Mitsu Pajero alja sokkal "bonyolultabb", itt sok a síklemez. Van pár "gyári" dolog, kerékív, ilyesmi.
Én inkább úgy képzelem (még nem csináltattam ,de azért nézegetem az autót ezzel a szemmel már egy ideje), hogy ennél is úgy van: ha hozzányúl valaki, akkor meg kell csinálni rendesen. Félig nem érdemes, mert 2 év múlva lehet majd elővenni a meg nem csinált részekért...
Ha még nincs nagy gáz, akkor kell félre rakosgatni a lóvét, oszt megvárni, hogy komolyabban hozzá kelljen nyúlni.
Mellékelten megosztok egy video hivatkozást a múlt hétvégén megtartott 3.Nemmzetközi Land Rover Találkozóról, amely Ácson volt.
Az össz létszám 110 autó volt. Ebből sajnos csak egy magyar.
:-(
Még javaslom, hogy a lecsupaszított bodét ahol csak lehet a problémás pontoknál drótkorongozd végig alaposan. Az fogja igazán megmutatni hogy hol a hiba. Ha lyukad, akkor lyukadjon a lemez. Így nincs az, hogy "hát ez rosszabb bőrben vant mint gondoltuk, stb, stb kell még lé)
Amikor az enyémet csináltuk, az sem tünt nagyon problémásnak. A flex-drótkorong előhozott mindent. Sok helyen az ép festék alatt már igancsak rohadt.
Az én tervem a következő: szétszedegetem, átnézegetem hol van szükség lakatolásra, pl. sárvédők le, szőnyegek, kárpitok ki, stb. és nagyjából pontos hibalistával vinném el a leendő mesterhez. Vételkor, Sz. Pistával átnéztük és jó véleménnyel volt róla. Alvázammal nincs gond, bódét eszem ágában sincs levenni. Amit biztosan tudok: taposó, küszöbök, hátsó merevítő a csomagtérajtó alatt.
Mi a véleményeket, meg fogok halni ha nem a frame off megoldást választom?
Butapest, Dunakanyar. Akivel eddig beszéltem, az úgy tűnt, hogy nem akar dolgozni.... most nem azért, hogy Barnát utánozzam, de tényleg így van. Azt hajtogatta, hogy teljesen szét kell szedni, le az alvázról, szétkötni egy csomó mindent, meg a fényezés...... mondtam, nem restauráltatni szeretném, annyira azért nincs rossz bőrben, de hogy az alkatrész, meg rajzok kellenének.....
Szóval, ha valaki ért hozzá, annak szívesen odaadom, Székesfehérvár mellett is. Még van egy nagymarosi meg egy váci emberem a tarsolyban, de szívesen megkeresem a Te emberedet is.
Ez egy korrekt minőségben dolgozó srác. Árszínvonalról nem tudok vele kapcsolatban beszélni, mert nekem gyerekkori haver és másként "számláz", de meg kell vele egyezni.
Elkészült a Mátra túra első napjának vágott verziója, emitt megtekinthető:
A második napot is nyomom egy-két napon belül.
Kérdés a jutyub szagértőkhöz: Miért van az, (és mit lehet kezdeni vele) hogy "TV-n és mobilon nem elérhető" beállítással töltötte fel a vidijót? A korábbiakat ugyanígy töltöttem fel, és azok minden platformon elérhetőek.
Megnéztem a beállításokat, de ez az opció nem állítható. :-(
Johnny! Hozzám a melóhelyre -ha tudod- behozhatod, a megbeszélt napon viszem a lét. Csütörtökön vagyok először, úgy kombinálj, de ha ez nem pálya, érte is mehetek, ha megadod a címet.
Futipisti! Nyomassál képet és valami véleményt a vasról, mer' érdeköl :)
zöldvas, a LandyCar csinálta a Pisti szekerét, mint ahogy az enyémet is. Szerintem szépen dolgoznak.
Ha valaki szeretne még innen valamit rendelni, akkor szóljon szerda délig, mert 22 font a postaköltségük, ha többen rendelnénk akkor csak tudunk ezen valamennyit spórolni.
(igazából én a gyujtáskábeleken kívül más érdekes dolgot nem találtam náluk)
Én 120 kHUF-t kérek érte, ráadásul nem adom hozzá a terepváltót. Viszont az enyém bennt van az autóban, kipróbálható (term. kiszerelve adom), és lesz róla videó is, ill. az eddigi túrákon is lehetett látni.
Szintén ZF4HP22, 3.9V8 mögül, autóban 300.000km van. Még nem hirdetem, de amint megvan a rendes videó fogom.
Egyik Keszthely melleki karpitos gyerek csinalta meg, az anyagnak nem tudom anevet, de ha valakit erdekel megkerdezem.
Picit tobbe kerult, mint ahogy erdetileg szamoltam, de az elgondolasom szerint, ezzel az anyaggal (vastagabb a szivacsretege, mint az erdetie) jobban nez ki.
Szoval, anyag+munkadij 32000.- HUF. ( a gyengebbikbol 23000.-Huf lett volna).Termeszetesen en szedtem ki es raktam vissza a karpitot. 2 nap alatt megvolt es tenyleg szep lett!
Uraim, megjött az első körös Paddock-rendelés, 3 csomag, a Sz. Pista felnijei kivételével elvben minden itt van. A legnagyobbat két ember hozta, egy kb. 40 hüvelykes SONY LCD TV dobozában, púposra tömve...még nem mertem kibontani :)
Ki kéne találni, kihez hogy jut el, meg a zanyagiakat is.
A második kör (kuplung, önindító, egyéb apróságok) jövő héten, vagy utána jön.