Van a H1 vonalon is jo izzo, en probaltam eleg sokat, ott van rogton a H1 NBP. Vagy a White Hammer. Mind kivalo, eros izzok. Nem nagyon fogsz tesztet latni beloluk, mert a lampak elenyeszo mennyisege hasznalja tompitottnak a H1-et.
Itt olyan 11.5V lehet, a 12.5V-ot úgy mértem, hogy a kasztni és az égő közt, amiben nincs benne a - vezeték vesztesége. Milyen keresztmetszetű kábeleket tettetek bele?
Akkufesz 13.5-14V körül mozgott, a lámpa és a kasztni közt közt mértem 12.5V-ot, úgyhogy olyan 11-12V közt lehetett az égőn a feszültség. 2.5mm2 kábelek jönnek az égőkre a biztosítékszekrénytől.
Skoda Feliciába raktam Osram Night Break Plus H4 égőket. Sokkal erősebbek mint voltak, de a tompított fénye sárgás, azt hittem (képeken is úgy láttam), hogy fehér. A távolsági tényleg fehér. Másnál is így van és csak a képek csalnak?
Ma volt egy jó kis teszt (miután sikeresen eloltottuk a lángoló fékbetétet), eső és elég komoly köd. Az eredmény: semmit nem láttam. Esőben még egész tűrhető, ott tudja azt, amit az 55wattos sárgák vagy a sima NB, viszont ködben már a tompított is fehér falat csinál, a távfényről meg inkább nem is írok semmit... :D
Kicsint bántam is, hogy a sárgákat kiraktam a szekrénybe, gyorsan kicseréltem volna, hogy azok milyenek.
...csak LED. A Seatnak átkozottul szüksége volt már egy ilyen autóra, mint ez a Leon. Például azért, mert a Golf VII-technikája nem lehet olyan rossz. Tovább »
"...a tömegautók közül valószínűleg a León az első, amely teljesen LED-es világítással is kérhető, vagyis nemcsak a hátsó fényeket és elöl a nappali fényt szolgáltatják a diódák, hanem a tompított és távfényt is."
"...a LED-világítás eddig a legdrágább luxusautók és sportkocsik (Lexus LS, Audi R8, A8, stb) világa volt, igazi különlegesség."