Ismét bebizonyosodott, hogy ami nincs a TUHU adatbázisában, az nincs:-)))
Ami meg van (valaki felfedezi), az biztos, hogy benne van a TUHU adatbázisában.
Más.
Eleddig pont 100 kereszteződést néztem át, van még 94.
Ez a pont nincs a listán, vélelmezhetően azért, mert az időszakos vízfolyás nincs azonosítva.
Remélem jól gondolom.
Lesz majd néhány kérdésem magánban, de előbb a listán lévőket nézem át, nehogy kiderüljön, rajta van a listán, amit keresek, csak elkerülte a figyelmemet.
Mi talán patakra nem számitunk, de arra igen, hogy ezek a hegycsúcsok még kiemelkednek a vizből... Lesz napsütés és szél, hó vélhetően nem. (Még gyűjtjük az elszántságot.)
Viszont sárban annál inkább szerintem. Pont ez utóbbi miatt nem tudtam még rászánni magam, hogy kimenjek futni, mert bár nincs ellenemre egy kis dagonyázás, de most már elegem van abból, hogy hogy vagy hóban, vagy sárban kell kapkodni a lábam.
Köszönöm mindenkinek a javaslatokat, ötleteket. A Cserhátban egyébként a Bableves csárdától Sámsonházáig vezető OKT jöhet szóba, a Mátrában pedig Galya-csurgó - solymosi óvár - Mátraháza - Remete-bérc - Mátrafüred szakasz várakozik ránk. Legkorábban a jövő szombaton...
Talán nem hallott még mindenki a Kinizsi TE új, "Kinizsi nyomában" túramozgalmáról. Aki ismeri, járja vagy járta az Encián Emlékek túramozgalmat, az tudja, hogy egy zseniális túramozgalmat állítottak össze a Kinizsisek. Az a gyanúm, hogy a "Kinizsi nyomában" is egy hasonlóan jól összerakott túramozgalom lesz. Két mondatban sikerült 4x használnom a 'túramozgalom', és a 'Kinizsi' kifejezést. :-)
A Vázsonykő 2013 névre hallgató nyitótúra 04. 20-án lesz a Balaton-felvidéken, Zánka - Szentantalfa - Nagyvázsony útvonalon.
Természetesen minden idő/vízjárás függő. Mi pl. a többek által említett Jásd melletti problémát nem érzékeltük, mivel tavaly augusztusban szinte teljesen ki volt száradva a Gaja :(
Ez egy kővel burkolt 'gázló', hogy a mezőgazdasági gépek ki tudjanak menni a földekre.
Gyaloghidat az út mellé lehet kialakítani néhány méter biztonságos távolságra, hogy a kombájnok és hasonló nagyméretű gépek ne tegyék tönkre. Az én fotóm kánikulában készült, akkor átléphető volt, az OKT 50-en.
Nem tudom, milyen anyagból kéne a hidat "gyártani", de ez már nem a mi gondunk.
Jelezni fogjuk, hogy oda bizony kell átkelést biztosító létesítmény, különösen azért, mert az van meghirdetve a dokumentumban, hogy 365 napo keresztül járható lesz az útvonal.
Pont akartam Irotát javasolni! Mikor mi ott jártunk, legalább 1 méter mély víz volt a gázló felett, így esélytelen volt átkelni. Bár az is igaz, az évtized egyik legcsapadékosabb időszakában sikerült ott járnunk...
Én úgy döntöttem holnap bevállalom a Káld - Szajki tavak szakaszt aztán lesz ami lesz , mégha van is sár ( ami eléggé valószínű, kérdés mekkora) akkor is
csak kibírok 16 km-t.
Meg aztán úgy néz ki jelenleg, holnap errefelé lesz egy kis csapadékszünet , érdemes kihasználni a vasárnapi nagy zuhé előtt.
Felajánlottál három lehetőséget, erre kaptál válaszként Bükköt és Velencei-hegységet.
Akkor én javasolnám a Mecseket és az Ausztrál-Alpokat. :-)
Én a három közül leginkább a Mátrát választanám. A Cserhátban szerintem az asciimo által említetten kívül is van néhány sáros szakasz, múltkor talán Güszi említette a Terény-Cssurány közti részt, de a Petények közötti szakasz is sáros lehet, a Szálláska-völgyről nem is beszélve.