Ebbe ne is tegyél utólagos xenont, mert nagyon szórja a fényt, elvakítod a szembejövőket.
Én hagyományos Tungsram Megalight Ultra izzókat használok a bociban, és nem érzek jelentős különbséget a másik autómhoz képest, aminek gyári xenonja van.
Ezek ugyan nem olcsók, de azért ajánlom ezeket, mert a másik autómba egy ilyen került, és tényleg kiemelkedően jó minőségű, gyönyörű kidolgozású darab, és még a világítós is van annyira diszkrét, hogy feldobja az autó belterét.
Ne vedd magadra :-))))))))))))). Csak vannak cseles vállalkozások.Más topikban is. Amúgy nem én vetettem fel. Én csak helyeseltem. De örülök , hogy megoldodott a probléma.
Én nem ismerem Őket személyesen, azt sem tudom, mikor nyitottak, de egy biztos késségesek!
Érdeklődtem náluk /e-mailben/ hajtókarcsapágy csere ügyben és korrektül leírtak mindent, hogy zajlik, és ennek megfelelően adtak árajánlatot rá! /ami korrektnek volt mondható a M.szervízhez képest!/ -de Zoltán1967 győzött! :) 2013.03.29-én lesz a műtét...-
Emlékeim szerint (a cserénél ott voltam) nem ment bele drót, csak csövek a tetején.
Akkor az nem várható, hogy a csere okán ment el valami.
Gondolom, a megevett üza. mennyiséget és a fogyasztást is a befecskendező computer kalkulálja összeadogatva a mg-nyi befecskendezett anyagokat.
Nem feltétlenül egyedül az, mert olvasgattam a témában, persze megoldást nem tudok, hiszen a márkaszervízhez képest csak logikával bírok. Milyen méretű a kereked a kocsin, gyári, vagy nem?
Emlékeim szerint (a cserénél ott voltam) nem ment bele drót, csak csövek a tetején.
Szervízben már 2x voltam emiatt.
Első alkalommal:elfogyasztott üza.: 10l, tankban lévő: 52l, 10+52=62l
Második alkalommal: elfogyasztott üza.: 63l, tankban lévő: 3l, 63+3=66l
...közben megnyúlt a tank :)
Gondolom, a megevett üza. mennyiséget és a fogyasztást is a befecskendező computer kalkulálja összeadogatva a mg-nyi befecskendezett anyagokat. A tankban lévő pedig a tankjeladótól jön, ezért is lehet összességében eltérés. Ezek szerint valami miatt azt hiszi a computer, hogy több gázolajat küld be, pedig nem.
Köszi! A válaszod már későn olvastam. Lehet, válogathattam volna... Így viszont teljesen elégedett vagyok azzal, akinél voltam. Korrekt, szimpatikus fiatalember. A topic hasznos, jó társalgást!
Hát a műhely nem frissen nyílt, csak nekem volt az. Nem tudtam, hogy lenne arra szabály, hogy hányadik hozzászólásomban tehetek be linket... Egyébként csak segíteni akartam vele, ha valakinek hasonló problémája van.
A hibát kijavították. Műszeres diagnosztika után kicserélték a köteleket mindkét oldalon. Utána ismét gépre rakták és beállították. Mindez 35 eFt volt, és garanciális.
Nekem jól jött volna egy hasonló hozzászólás, és remélem én is segíthettem ezzel valakinek.
Sajna nem oldotta meg. A tank részével nincs is baj, mert a kis ledoszlop az alján a sárga csipogó leddel szerintem jól megy (kb. 53 liternél kezd villogni), de sajnos az elfogyasztott mennyiségre ekkor 63 litert írt ki ma!!! Ma már 10l volt az eltérés. Már túl vagyunk a befecskendező computer szoftverfrissítésén. Az sem segített.
Másnak is ekkora eltérés van a valós és a mért elfogyasztott ü.a. között?
Honnan szedi vajon a computer az elfogysztott mennyiséget? Szerintem nem a tankból. Abból még nem tudná kiírni az utca végére érve a pillanatnyi fogyasztást.
A következő problémával kapcsolatban szeretném kérni a sagítségeteket. Van egy 2004-es 1.6 benzines scenicem aminek az utóbbi időben megnőtt a fogyasztása. Ez azt jelenti, hogy a korábbi max 9-9.5-ös átlaghoz képest kb 3 hónapja 11-12 között fogyaszt(kizárólag városban használom) Mi lehet a probléma oka? (a guminyomás a gyári értéken van, olajcsere nemrég volt, jó minőségű benzint használok)Esetleg a lambdaszonda mehetett tönkre?Egyébként nálatok mennyit fogyaszt ez a benzinmotor? Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nekem is kb 90-100 környékén jön meg a szélzaj, de elég szolíd. 160-nál sem vészes, de akkor már jól hallható.
Viszont -10°C környékén alapjáraton zörög egy picit.
A nyári napsütés sem vészes, mert ha a napon áll az autó (behúzott rolóval), akkor induláskor mindig kinyitom, így a meleg gyorsan ki tud menni, és a fejemet se viszi le a huzat. Sokkal jobb, mint lehúzott oldalablakkal kócolni a sérót.
Kb 1 év használat után azt tudom mondani, hogy a következő autómon is kell lennie panoráma tetőnek. (Pedig nem állok vele garázsban.)
Állítólag zsírozni kell a mechanikáját a "mgefelelő helyeken". Én sose zsíroztam, mert nem tudom mik a "megfelelő" helyek (és ha nekiálltam volna, szerintem mindent összekentem volna vele a tetőnyílás környékén - hiperkétbalkezes vagyok).
Vannak itt hozzáértő emberek, majd azok megmondják mit/hol/hogyan kell kenni és mivel.
Egyszer eszembe jutott, hogy egy időszakos szervizben megzsíroztassam. Akkor egyszer kapott kenést. Nyilván az elmaradó zsírzás miatt (is) van az, hogy nálam ennyire zörög/fütyül. Egyszer javítókészlettel javították is, de nem sokáig marad jó/jobb, hamar kiújult a zörgés/fütyülés.
Szia! Nálunk is zajos a tető. Már nullkilométeresen is zizgett/csörgött egy picit, 100 felett pedig hangosan ssssfffúúúú-zott, ami a sebességgel arányosan hangosodott. A kakofónia a megtett kilométerekkel rosszabbodik, de egy javítókészletel visszaállítható az újkori csörgés/zörgés/fütyülés. Viszont vizet eddig nem engedett be. Szerintem is tolerálható a dolog, mert a nyitható tető előnyei messze túltesznek a hátrányain.
Szabadtéri parkolás tekintetében meg szerintemdirekt előnyösebb az üveg tető, mint a pléh, mert pl. egy jégesőnél a jég lepattan róla, nem horpasztja be. Ha meg akkora muglik esnek, hogy betörik az üveget, akkor a lemez is komolyan sérülne, viszont az üvegpanel egyszerűen cserélhető, a tetőlemez meg... hmmm... problémás.
Sziasztok, érdekelne, hogy az elektromos napfénytetővel szerelt autóknál a csukott állapotú tető generál szélzajt? Ha igen, akkor kb. hány km/h -tól?
Igen. Kb 90-től már észre lehet venni. Legalábbis a mi autónkon. A műanyag talpak cseréjével zajmentesebbé lehet tenni, de teljesen néma sosem lesz. De ezzel vidáman együtt lehet élni. Nem ismerek senkit, aki megbánta volna, hogy üvegtetőt rendelt. Nálunk is "alapfelszereltség" :-)
Mások kérdésem, hogy jól gondolom, hogy jobban felmelegszik az autó utastere parkoláskor? (behúzott tetőredőnytől függetlenül)
Nem, nem hiszem, semmi oka rá. Az üveg nem melegszik jobban, mint a fém (sőt, talán egy kicsit jobban is szigetel), az alatt lévő roló pedig ugyanazt tudja, amit a tetőkárpit az üvegtető nélküli autókban.