Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.18 0 0 16173

Hm, ezt most így nem tudom. Esetleg a régi KF hasonlatos. Hiszen ott szimering cseréjénél, valóban le kell venni az oldalsó fedeleket, mert belülről van a beépítés.

Előzmény: albertjani (16171)
albertjani Creative Commons License 2013.01.18 0 0 16172

Gugliba benyomva sok találatot hoz, az egyik helyen 8 lóerőt írtak.

Előzmény: Kukuma (16169)
albertjani Creative Commons License 2013.01.18 0 0 16171

Megnéztem. Úgy van , ahogy te mondtad. Én tévedtem.

 

Akkor melyikkel keverhetem? Melyiknél van így:

 

Előzmény: Törölt nick (16162)
pisti66 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 16170

Köszi a segítséget!!

Előzmény: Törölt nick (16167)
Kukuma Creative Commons License 2013.01.18 0 0 16169

Nem tudja véletlenül valaki ,szeretném tudni hogy hány lóerős ez az OETL 220  motor.

 

 

 

Nihil1965 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 16168

itt olcsóbb

 

http://www.agrooroszi.hu/termek.php?pid=662

 

goggle a barátod

Előzmény: Nihil1965 (16164)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.18 0 0 16167

Úgy, hogy szétszeded. :) 

 

Nézd, olajcserékkel nem tudom, hogy áll. Azt sem tudom mennyit ment. Így nehéz űgy. Ha még soha nem javította senki, akkor szinte biztos, hogy csereérett a dolog. Nem nagy űgy kicserélni, javítani, de némi gépész ismeretet megkér azért. Legalább egy TMK géplakatosi gyakorlatot az alapokhoz. 

 

Kivülről, nehéz megmondani.

Előzmény: pisti66 (16166)
pisti66 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 16166

Köszi a segítséget .

A tengely alsó csapágyáról hogy lehet megállapítani hogy csereérette??

Ha nem szedemszét szét komplett a hajtóművet?

Előzmény: Törölt nick (16162)
baka38 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 16165

Köszönöm a válaszod ! Merre láttad ? Árulják még?

Előzmény: Nihil1965 (16164)
Nihil1965 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16164

már láttam 23 000ft-ért is az oldal csapágyházas kivitelűt . 

Előzmény: baka38 (16159)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16163

...bronz csigakerék. Na

Előzmény: Törölt nick (16162)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16162

Én ezeket nevezem porvédő csészének: 

 

 

legyen akkor porvédő lemez. 

 

 

A hajtómű kihajtásánál nincs semmilyen külön vájat a szimeringnek. Az egész 52 mm van fúrva. A porvédő mögött ugye a szimering van. Az mögött távtartó, ill. határoló lemezgyűrű van. Ennek a helye be van szúrva. Ez mögött a 6205 csapágy, mögötte meg a bronz csiga.

Előzmény: albertjani (16161)
albertjani Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16161

Nekem úgy rémlik, az RK02 hajtóműnél nem porvédő csészék vannak, hanem egyszerű lemezek, amik az alsó és felső hajtőműfél vájataiban foglalnak helyet.

Így szét kell szedni szimmeringcseréhez. Holnap azért megnézem biztosra. 

Előzmény: Törölt nick (16160)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16160

Kapatagok le, porvédő csészéket szintén levenni. Ezt legkönnyebben a csésze oldalánál vágóval lekopogtatni. Úgyis újat érdemes visszatenni. Nem muszáj a házat szétszedni csak szimering csere miatt. Erős csavarhúzóval a szimeringet ki lehet billenteni. De nem hinném, hogy csak szimering csere elegendő lesz ott. Egy nagyon gyenge pontja van ezeknek a hajtóműveknek: a csigatengely alsó csapágya (6005). Ha ezt cseréljük, mindig 2RS fajtát tegyün újat bele. Ez megy tönkre a leghamarabb, mert a bronzpor/bronzsár megeszi. A felső meg kevés kenőanyagot kap, tetézve vizesedéssel főleg aki a gépét néha lemossa. A régi hajtóműnél ('90valameddig) felül kétsoros (3205) csapágy van. Ez volt a jobb verzió. Aztán később lineztek, na meg jött a RK-02B és felül is 6005 2RS csapágy került, alá egy talpcsapággyal. A kihajtó tengelyen lévő csapágyak (6205) jól bírják az alacsony fordulat miatt. Ha nem megy be a szimeringen keresztül ide sár, föld akkor én ezt nem szoktam cserélni. De ez nem kőbe vésett. Ha indokolt, mindenképp cseréljük.

Összerakásnál a ház összefekvő részeit zsírtalanitsuk, és gumiámmal vagy jobb szilikonalapú tömítőpasztával megkenve összerakjuk. A csavarhelyek furataiba is juttassunk tömítőpasztát, így biztos. Szimering méret alul: 25x52x10 (2db.). A régi fajtánál felül a kuplungharang alatti szimering: 40x52x7

 

baka38 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16159

Sziasztok!

Valakinek nincs véletlenül szentkirályi kapagéphez magykuplungos komplett also része ?

A kapák nem kellenének. Vagy esetleg ez mennyibe kerülhet ujjonan? Segitséget elörre is köszönöm !

toobi1025 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16158

Nekünk is úgyvan hogy azthiszem 5 vagy 6 imbusz csavar fogja össze a két oldalt,ha azokat a csavarokat kiveszed akkor lejön a két oldalfala és abban lessz benne a szimering.

Előzmény: pisti66 (16157)
pisti66 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16157

Most nem tudok képet mert nem itt van a gép de az alját 5-6 csavar fogja és a kihajtás tengelynél látszik a találkozás.

Előzmény: toobi1025 (16155)
pisti66 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16156

Szevafém tipusu a cucc:))))

Előzmény: pisti66 (16154)
toobi1025 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16155

Helló! Minekünk is ezvolt nyáron a probléma,igen szimeringnek kell ott lennie hát elméletileg letudod venni a két oldalát a halytóműnek de ha csinálnál róla egy képet akkor jobban ellehetne magyarázni mert így látatlanban nemnagyon. :D

Előzmény: pisti66 (16154)
pisti66 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 16154

Ha valaki tudna segíteni,a robi alján a kapák tengelyénél szivárog az olaj.Van ott szimering amit cserélni lehet, hogyan kell?

Alulról is szét lehet szedni vagy csak a kuplungtól indulva?

Előre is köszi ha valaki erre jár:))

Fsanyi88 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 16153

Micsoda hasonlat :)  Jelen esetben bőven ráér. Az alternáló lenne a cél, meg a hám. De papíron egy rendfelszedő kocsi is lenne, de az lehet csak papíron marad, mert nem  biztos megérné vele foglalkozni.

Előzmény: Lki1 (16152)
Lki1 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 16152

Sora van annak, mit a rétes evésnek...  Évek óta foglalkoztat a dolog. Ez a néhány hét nem oszt, nem szoroz.

Lehet, hogy a hardi témában tudok segíteni. Van néhány kacatom nekem is, ami sok esetben kincs.

 

Előzmény: Fsanyi88 (16151)
Fsanyi88 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 16151

Hát igen. Elmennek. Hétvégén megpróbálom körbe fotózni. Nincs teljesen kész a dolog még, mert nem annyira haladékony mint kellene, így félbe maradt. Működik, de egy hardit kellene hozzá csinálni, meg leburkolni. Igen elmentek, de akkor lehet jobban jársz, ha valami fúró üregelő sprét használsz, vagy WD 40 et, mert a zsírba beleragad a por, fűszál, fűmag stb, és rosszabb a helyzet,mint kenetlenül... Vagy olajat, egy tartályból gyertyakanóccal rávezetve.  De ha sietős a  dolog paint-ban rajzolhatok egy bohóc ábrát hogy néz ki a dolog:)

Előzmény: Lki1 (16149)
Kertitox Karcsi Creative Commons License 2013.01.16 0 0 16150
Lki1 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 16149

Öreg cséplőgépek, szecskavágók, betonkeverők elmentek szabad fogaskerekekkel... Homok elvileg kevés éri, meg könnnyen lehet zsírozni.

Valami difiből való kúpkerekeket kerítettem már.

Viszont az ékszíjjas kivitel is nagyon foglalkoztat.

Tudnál nekem fotót küldeni a rekord kaszájáról? Már, ha nem ipari titok. :)

Előzmény: Fsanyi88 (16147)
Zsolti2105 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 16148

 Hát hallod nem szedtem még szét a berántó részét,valaki valamiféle tapasztalat ?   (gcv 160) 

 lehetséges h az ciripel mikor leáll.

Előzmény: albertjani (16131)
Fsanyi88 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 16147

Rendben. Értem, de én a kenés probléma körén találok kivetni valót :) Bár kérdés mekkora igénybevételre tervezel.   Jóéjt! Nincsmit szívesen segítek,ha tudok.

Előzmény: Lki1 (16145)
Kukuma Creative Commons License 2013.01.15 0 0 16146

Bocs ! csak az alkatrészre gondoltam megegyeznek -e  kupok tengely stb.

Előzmény: albertjani (16137)
Lki1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 16145

Semmi gond, részletkérdés. Értettem a mondanivalódat.

Nem gondoltam hajtóműves hajtásra. Sokkal igénytelenebbül gondoltam megoldani.

A kúpkerekeket max valami bádog védené. A foghézagokat be lehet állítani a kerekek megfelelő pozíciójával.

Akár (szó szerint értsd) ráragaszom a tengelyre a fogaskerekeket. Félelmetes ragacsok vannak ma már.

Elteszem magam.

Köszönöm a gondolatokat!

 

Jó éjt!

Előzmény: Fsanyi88 (16144)
Fsanyi88 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 16144

Igen! Felépítésileg egy F-es hondához hasonlít. Igen két penge esetén 180 fok :) Nem figyeltem, elnézést. Hát ugye mindenki a saját ötletét dícséri. Sztem kicsit túlbonyolítod, a kúpkerekehez ugye vmi hajtóműveket kell szerezned. F es MIO Kaszáját ha megnézed, körgővel pusztán szíjhajtással 90 fokot fordít a tengelyeken. Ami neked teljesen jó lenne. Igy 2 db ékszijjal működne az egész. Nem kellene egy szíj + két  szöghajtás. A nagy  gépeknél, a TLT- fék miatt kell a kardánra szabadonfutó, hogy ha   kikapcsolod a kardánt, akkor saját magától álljon le, ne pedig a kardánfék állítsa meg. Jelen esetben, te lelazítod a szíjat a tárcsáról, így oldod a hajtást. Nem szükséges féken gondolkodni. Az eltolást jól értelmezted :D

Előzmény: Lki1 (16143)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!