Hm, ezt most így nem tudom. Esetleg a régi KF hasonlatos. Hiszen ott szimering cseréjénél, valóban le kell venni az oldalsó fedeleket, mert belülről van a beépítés.
Nézd, olajcserékkel nem tudom, hogy áll. Azt sem tudom mennyit ment. Így nehéz űgy. Ha még soha nem javította senki, akkor szinte biztos, hogy csereérett a dolog. Nem nagy űgy kicserélni, javítani, de némi gépész ismeretet megkér azért. Legalább egy TMK géplakatosi gyakorlatot az alapokhoz.
A hajtómű kihajtásánál nincs semmilyen külön vájat a szimeringnek. Az egész 52 mm van fúrva. A porvédő mögött ugye a szimering van. Az mögött távtartó, ill. határoló lemezgyűrű van. Ennek a helye be van szúrva. Ez mögött a 6205 csapágy, mögötte meg a bronz csiga.
Kapatagok le, porvédő csészéket szintén levenni. Ezt legkönnyebben a csésze oldalánál vágóval lekopogtatni. Úgyis újat érdemes visszatenni. Nem muszáj a házat szétszedni csak szimering csere miatt. Erős csavarhúzóval a szimeringet ki lehet billenteni. De nem hinném, hogy csak szimering csere elegendő lesz ott. Egy nagyon gyenge pontja van ezeknek a hajtóműveknek: a csigatengely alsó csapágya (6005). Ha ezt cseréljük, mindig 2RS fajtát tegyün újat bele. Ez megy tönkre a leghamarabb, mert a bronzpor/bronzsár megeszi. A felső meg kevés kenőanyagot kap, tetézve vizesedéssel főleg aki a gépét néha lemossa. A régi hajtóműnél ('90valameddig) felül kétsoros (3205) csapágy van. Ez volt a jobb verzió. Aztán később lineztek, na meg jött a RK-02B és felül is 6005 2RS csapágy került, alá egy talpcsapággyal. A kihajtó tengelyen lévő csapágyak (6205) jól bírják az alacsony fordulat miatt. Ha nem megy be a szimeringen keresztül ide sár, föld akkor én ezt nem szoktam cserélni. De ez nem kőbe vésett. Ha indokolt, mindenképp cseréljük.
Összerakásnál a ház összefekvő részeit zsírtalanitsuk, és gumiámmal vagy jobb szilikonalapú tömítőpasztával megkenve összerakjuk. A csavarhelyek furataiba is juttassunk tömítőpasztát, így biztos. Szimering méret alul: 25x52x10 (2db.). A régi fajtánál felül a kuplungharang alatti szimering: 40x52x7
Nekünk is úgyvan hogy azthiszem 5 vagy 6 imbusz csavar fogja össze a két oldalt,ha azokat a csavarokat kiveszed akkor lejön a két oldalfala és abban lessz benne a szimering.
Helló! Minekünk is ezvolt nyáron a probléma,igen szimeringnek kell ott lennie hát elméletileg letudod venni a két oldalát a halytóműnek de ha csinálnál róla egy képet akkor jobban ellehetne magyarázni mert így látatlanban nemnagyon. :D
Micsoda hasonlat :) Jelen esetben bőven ráér. Az alternáló lenne a cél, meg a hám. De papíron egy rendfelszedő kocsi is lenne, de az lehet csak papíron marad, mert nem biztos megérné vele foglalkozni.
Hát igen. Elmennek. Hétvégén megpróbálom körbe fotózni. Nincs teljesen kész a dolog még, mert nem annyira haladékony mint kellene, így félbe maradt. Működik, de egy hardit kellene hozzá csinálni, meg leburkolni. Igen elmentek, de akkor lehet jobban jársz, ha valami fúró üregelő sprét használsz, vagy WD 40 et, mert a zsírba beleragad a por, fűszál, fűmag stb, és rosszabb a helyzet,mint kenetlenül... Vagy olajat, egy tartályból gyertyakanóccal rávezetve. De ha sietős a dolog paint-ban rajzolhatok egy bohóc ábrát hogy néz ki a dolog:)
Rendben. Értem, de én a kenés probléma körén találok kivetni valót :) Bár kérdés mekkora igénybevételre tervezel. Jóéjt! Nincsmit szívesen segítek,ha tudok.
Igen! Felépítésileg egy F-es hondához hasonlít. Igen két penge esetén 180 fok :) Nem figyeltem, elnézést. Hát ugye mindenki a saját ötletét dícséri. Sztem kicsit túlbonyolítod, a kúpkerekehez ugye vmi hajtóműveket kell szerezned. F es MIO Kaszáját ha megnézed, körgővel pusztán szíjhajtással 90 fokot fordít a tengelyeken. Ami neked teljesen jó lenne. Igy 2 db ékszijjal működne az egész. Nem kellene egy szíj + két szöghajtás. A nagy gépeknél, a TLT- fék miatt kell a kardánra szabadonfutó, hogy ha kikapcsolod a kardánt, akkor saját magától álljon le, ne pedig a kardánfék állítsa meg. Jelen esetben, te lelazítod a szíjat a tárcsáról, így oldod a hajtást. Nem szükséges féken gondolkodni. Az eltolást jól értelmezted :D