GM 10W40 az öt litert majdnem teljesen elnyeli. Minden tanusítványa megfelel, de az olajszűrőt se felejtsd el! Esetleg, ha nem netről rendeled, nézd meg hogy a dobozban benne van-e a tömítés, mert tavaly én szerencsére a még a boltban vettem észre.
Üdv Mindenkinek!vettem egy Opel Astra F kombi autót x16sz van benne gáz is,de a gáz kapcsoló állandoan katog találkozot már valaki hasonló jelenséggel?
Sziasztok. Üdv minden Opelosnak, és Boldog új Évet! Szeretnék váltóolajat cserélni a 94-es F Astrámban. Szerintem ráfér, 310000 km van benne. Leirnátok a menetét? C14SE mototros, nemtudom, hogy van-e külömbség a váltók között, ez az első Opelom. Valamint leirhatnátok, hogy mire figyeljek oda.
1, C20XE-m van és az injektorokon sok benzin megy be alapjáraton, mitől lehet?? Benzincső visszamenő ág eldugult?
- már cseréltem: főtengely (fordulatszám) jeladót, benzinhídat, injektorokat, hőfokjeladót, komplett gyújtást, másik ECU-t (csak próba erejéig)
Lehet hogy az aktív szénszűrőből a szén eldugította a benzincsövet??? Néhányszor kiírta hibának, de most nem írja ki
2, A fordulatszám jeladót cseréltem és ugyanúgy kiírja hibának, ez normális?? Valaki azt mondta, hogy azt mindig ki szokta dobni, ha nem megy a motor :OOO
oldalról is látható ha épp arra néznek, de egyenlőre két kb 10 mm-es dugót fognak látni. Holnap adok neki 5 liter benzint, hadd lepje el és ha nem erszt át, akkor meg irány tovább a bűvös 10 literig. Utána ha még mindíg minden jól megy, akkor jön a próbaút és remélem utána meg minden simán tovább, üzemszerűen. Jövőre meg műszaki.
Én meg sajnos láttam is ilyet. Illetve nem, mert futottam, miután meghallottam hogy most szedték ki és semmi nincs benne csak levegő meg benzingőz. Szépet szólt...
Ma eljutottam oda hogy haverral ledugóztuk és letömítettük. Két helyen fúrta meg a c gyerek... Műszakin mi vonatkozik a tank felületére? Csere vagy tényleg csak a műanyaghegesztési eljárással fogadják el?
Fasza. Ez a legjobb megoldás, csak hívd fel a figyelmét, hogy nem lökhárítót hegeszt, hanem tankot, tehát nehogy a levegőbe repüljön. Mint mondtam a benzingőz ami benne marad még hosszas sellőztetés után is robbanásveszélyes (bár műanyaghegesztésnél nincs akkorra veszély, mint "vas" hegesztésénél), de a lényeg, hogy vízzel feltöltve szokták hegeszteni (utána persze rendesen ki kell szárítani, mert a vizet a motor nem szereti :) ). Hallottam már olyat, hogy tök üres tank (igaz az "vas" volt) hegesztés közben felrobbant!
meg lehet csinálni célszerszám nélkül. a fötengelyt felsöholtpontra forgatod, a két vezérmütengely pedig egymáshoz van jelölve. ehhez létezik rögzitö, ami egymáshoz rögziti a két kereket, de anélkül is meg lehet csinálni. ha jól emlékszm a kipufogó tengelye akar egy picit elfordulni miután lent van a szij, de ha van egy segitséged aki megtartja pozicióba amig ráteszed a szijad, akkor könnyen megy. én is igy csináltam amig nem volt rögzitöm.
1.4-es 16 szelepes x 14xe motorkódú F Astrán valaki megtudná mondani hogy a vezérlést hogy lehet fixálni? Csak speciális fixáló készlettel vagy mondjuk elég a főtengelyt jelre tenni felül meg a vezérmű tengelyeket valahogy csavarral rögzíteni?Nagyon fontos lenne.Köszönöm előre is a segítséget.
Tényleg lyukas a tankom, de a kisujjammal nem tudom egyszerre befogni és vezetni is!
Hogy a jó ég áldja meg a kissebb-többséget!
Találtam egy műanyag hegesztőt itt a városban, de 27.-én bízok benne hogy felárral megcsinálná nekem. Az a gáz, hogy este menni kéne az autóval, de csere autó meg senkinél nincs az ismeretségben :( Kölcsönző meg nem éri meg, mert amit keresnék az el is menne bérletre. Holnap délután kiemelem a tankot, (valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?) Remélem sikerül, de előtte délelőtt még felhívom a szakit. Adja az isten, hogy arany keze legyen és megoldja a problémámat olcsóbban, mint a tömítéses megoldásom házi barkács és kókány üzemmódban. És mindezt dec. 27.-én!
Egyébként van egy vectra-m 1,8 92-es eladó vagy elcserélhető.Egypapirok nélküli uaz-t szeretnék érte,metr az omegánkat szeretnénk átalakítani összkerekesre.
Biztos hogy a szivattyúnak van baja.Nekem egy omegám van és nála is ez volt a baj,csak nekem néha menet közben le is állt a szivattyú.Hibakód leolvasásnál semmi hibát nem észlelt.
Tudnál egy konkrét márkát mondani, ami neked vagy bármelyik fórumtársnak már bevált? A garázsban van vagy 30 fok, ezzel nem lesz gond, de elsőnek foltoznám, aztán ha nagyon nem jön össze, akkor veszek egy másik tankot és csere. Akár már 5000-ért is láttam bontottat. Nem, tudom hogy ez mennyiért jönne el postán, vagy futárral, de remélem megúszom a cserét.
Régen bement az ember a boltba és csak egyfélét adtak, ha gumiámot kért. Asszem ennek a márkaneve is ez volt. Biztos van ennél jobb benzinálló cucc is csak eddig nekem nem sikerült kifogni csak rosszabbakat!
Autósboltokban és víz/gáz/fűtés szerelvényes üzletekben szokott lenni ehhez alkalmas ragasztó. Van valami fantázianeve, de mindenki gyurmának hívja. Ez két komponenses, olyan 10cm hosszú ~1.5cm átmérőjű szürke rúg, amiben belül van a fekete másik komponens. Össze kell gyúrni és a lyukra nyomni. Ragasztottam vele tankokat, eddig bevált, de meleg helyre kell vinni az autót a használatához. (mint minden más ragasztó esetében is)
Ja nekem is ez volt a tapasztalatom, hogy vettem fain olajálló, hőálló cuccot, alegjobbat, amit csak találtam, aztán a benzin hatására rögtön 10 szeresére duzzadt :D
Ezért nem ajánlom én sem az ilyet. A gumiámot azért mondtam, mert annál ilyet nem tapasztaltam, persze arra sincs garancia, hogy jó lesz, sőt!!!
A legjobb a hegesztés lenne, a műanyag tankot is be lehet hegeszteni, csk nem egyszerű, bár a többi megoldás sem. (Szinte csak úgy lehet hegeszteni ha feltölti az ember előtte vízzel!!! akár lemeg akár műanyag, különben felrobban a benne lévő benzingőztől, még ha előtte fél napot szellőzteted is!!!!)
Én használok többféle pasztát is, olcsót is illetve nagyon profi cuccokat is olyan helyre ami ezt megkívánja. Megvan mindnél hogy inkább vizes tömítésre, vagy olajosra. A lényeg, egyik sem szereti a benzint. Több-kevesebb idő után megeszi. Amik ilyen rugalmasra kötnek, azok nem nagyon szeretik. Van kétkomponensűbe ami szilárdra köt, akár reszelhető, fúrható. Ezek általában erősebbek, ezért is két komponensű, hiszen az edző (kötő) anyagot kevered hozzá. Mindenesetre vannak kifejezetten benzin tank javító ragasztók. Én mindenképp ezzel csinálnám. Nem jó kisérletezgetni a mostani benzinárak mellett. A másik meg az, hogy ha olyan ragasztót használsz amit megeszik, az szépen bekerül a "keringésbe". Ac pumpa, szűrő, rosszabb esetben befecskendezőszelep. Karbisnál már találkoztam olyannal, ami félóránként megállt a főfúvókába kerülő nyúlós ragasztódaraboktól.
Lehet egyszerűen csak a hengerfalon lefolyik, átdolgozza a sok vízgőzt a dugattyűgyűrűkön, vagy lehet víztérbe is be van szakadva, nem tudom, de nagyon kíváncsi vagyok én is, már alig várom, hogy szétszedjék.
Amire oda kell figyelni. Egy tapasztalt hengerfejes mondta, ki az enyémet is csinálja, hogy ezek az alu hengerfejek gyakorlatilag minden leszerelés után elmennek, elhúzódnak kisebb nagyobb mértékben, tehát ezt meg kell nézni, hogy mennyire ment ela tiéd, és ha nagyon akkor síkba kell köszörülni, különben hamar tönkrevágja az új hengerfejtömítést is!!! (nyilván ha el is van repedve akkor hegeszteni, vagy cserélni)
Ja és állítólag nagybátyám szerint sokan el szokták cseszni a síkköszörülést, tehát nem mindegy kivel csináltatja az ember!