Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49117

VIN alapján:

1628 AA
LAMBDA-SZONDA12W LONG 555 MM

 

E144001
EM:LAMBDA SZ T- ÉS ÉLETKOR >= 5

Előzmény: soryton (49115)
jaki60 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49116

Köszi a választ.

Előzmény: vlezlee (49111)
soryton Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49115

..tudok neked Bosch unit négy kanócost... ha kell...

Előzmény: BallyS16 (49114)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49114

Sajna nem tudom, de vin alapján meg tudom nézni a cikkszámot, ahhoz meg egy "helyettesítőt" ami már megmondja. Másik XU-ba 4 vezetékes kellett. Denso-t raktunk bele, mát több, mint 4 éve jó (306 S16)

Előzmény: soryton (49112)
Pender01 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49113

Köszi a választ,akkor más alternatívát választok!

 

Üdv.

Előzmény: Kárász00 (49098)
soryton Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49112

...hány vezetékes kell bele ... ?

Előzmény: BallyS16 (49110)
vlezlee Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49111

Az én szempontomból csak pár apróság, de így legalább tudom, hogy az óracsoportban levő hőmérő nem a valós értéket mutatja, csak tájékoztató jellegű :)

Egyébként volt még pár hiba, ami javítva lett: a hengerfejben ki voltak lazulva a bronzperselyek (400e km) így fel lett újítva a hengerfej. Szar volt az első ventiket vezérlő elektronika, az is cserélve lett, a rossz csatlakozót javították, így az ecu jó értékeket kap az érzékelőktől plusz még pár apróság.

Előzmény: jaki.60 (49103)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49110

Köszi a kérdést, de még csak tétel egy listán ... :) Ez is :)

Előzmény: soryton (49109)
soryton Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49109

...a lambda problémád megoldódott ...?  :-))

Előzmény: BallyS16 (49108)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49108

I vagy II, kis kijelzős, közepes, nagy (multidisplay a kocsiban).

Lehet cserélni, kellhet egy keret köré.

Előzmény: bélasuska (49106)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49107

Nem, ez más.

Kopogott, de az az alsó talpas volt.

Ki lett cserélve majd' minden, és maradt egy hang, ami tompa, és nem annyira fémes.

Főleg bordákon, csatorna fedőkön való áthaladáskor jön elő - és mindegy, hogy melyik kerékkel történik a kontakt, ott a hang, és mindig jobbról.

Klattyanás lenne talán a megfelelő szó, ha lenne ilyen. Nem hangos, olyan, mint mikor a hideg rideg gumi pattan egyet valami útegyenetlenségen.

Előzmény: BXtwelve (49105)
bélasuska Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49106

sziasztok Xsara-gurúk :)

 

ha besxart a magnó a citroenben, azt lehet valahogyan cserélni? mert ez olyan fura méret, nem standard autós rádiómagnó...

 

köszi!

BXtwelve Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49105

Ez nem jó hír.

 

De azért tisztázzuk a kopogást.

Ém úgy hallom, hogy mind a két oldalt kopog. Ráadásul a padlólemezen érezhetőek az ütések. Neked is ilyen?

Előzmény: BallyS16 (49104)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49104

Nos, mielőtt lecseréltem volna mindent, alámentünk megint. Megvan, mi "kotyog, klattyan". Kormánymű. Na nem a fogasléc, hanem a ráaplikált "szervó", aminek a perselye valszeg megkopott. Hurrá :( De marad.

Előzmény: BXtwelve (48971)
jaki.60 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49103

...és mi változott??

 

Előzmény: vlezlee (49100)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49101

Alvázszám alapján nem deríthető ki, hogy alkalmas-e a Xsara arra, hogy utólag gyári tempomatot szereljek bele?

vlezlee Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49100

Az enyémmel 3 hétig szoptak,mire meglett a hiba. Nálam sajnos csak úgy találták meg, hogy a szerelő (Róth Lajos, Bp XI. nem olcsó, de profi. ő az a szerelő, aki nem csak hibát javít, hanem azt is megkeresi, hogy a hiba miért jött elő és a kiváltó okot is megszünteti) anyósülésen a laptoppal tesztköröket ment és folyamatosan figyelte az érzékelők értékeit, így derült ki,hogy az érzékelő kábele szar, konkrétan az egyik gyantával kiöntött csatiban a motortérben volt egy légzárvány, ami esős vagy párás időben benedvesedett és emiatt rendszertelenül fals értékeket jelzett az ecu-nak.

Nálam az volt az alapvető gond, hogy a hőmérő 85 és 110 fok között erősen ingadozott, nem forralta a vizet, de gondoltam nézzék meg,mielőtt nagyobb baj lesz. Ekkor derült ki, hogy a xsara 1-nél az óracsoportban levő műszer a hengerfej hőmérsékletét méri és az óracsoportban egy elektronika ezt az értéket kompenzálja a vízkörben levő jeladók értékei alapján. Nálam hibás volt a jeladó is, a kiöntött csatlakozó is és az óracsoportban levő elektronika is :( Óracsoportot végülis nem cseréltettem emiatt, de a többi javítva lett.

Előzmény: WRCpowaa (49097)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49099

keress rá, hogy beleznay budaörs, beszélj velük, töredékéből megoldják.

Előzmény: Alvin_ti4200 (49087)
Kárász00 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49098

TORRENT.

De ne számíts nagy durranásra. Elég felületes, hiányos és sokszor hibás is. Arra viszont jó hogy bosszankodj hogy ezt, meg azt mennyivel egyszerűbb lenne megjavítani ha lennének olyan célszerszámaid amiket ott látsz.

 

Előzmény: Pender01 (49096)
WRCpowaa Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49097

Hello

 

Köszi a választ... véletlen szerűen csinálja ezt a szirénázás jelzést, így is ki tudják olvasni melyik hőgomba a szar? Ha csak a hőgomba romlott el, az kb mennyibe kerül kicseréltetni?

Üdv.

Előzmény: vlezlee (49095)
Pender01 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49096

Sziasztok!

 

Nem tudjátok,hogy honnan lehetne beszerezni a citroen service box nevezetű programot,mert elég nagy szükségem lenne rá.

 

Üdv.: Laci

vlezlee Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49095

Vagy az egyik hőgombád rossz (3 van a vízközben tudtommal), vagy a hűtőventi vezérlőpanelje. Ha a vezérlőelektronika, az sajnos nem javítható, kb 25e az új, a hőgomba hibáját pedig csak kiolvasni lehet.

 

Előzmény: WRCpowaa (49093)
soryton Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49094

...hőgomba ...  óriás bizti a motortérben ...:,?

Előzmény: WRCpowaa (49093)
WRCpowaa Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49093

Nekem is előjött egy problémám, reggel mikor beszállok a kocsiba, ráadom a gyújtást... hallom elindul a hűtő venti max fordulaton pörög (reggel a 3fokban) mintha forrna a víz, de a kocsi tök hideg volt... nem használta senki éjjel :)

Menet közben kb 5 perc után kerdett melegedni a motor 60-70 fok felé járt a mutató... eddig minden teljesen rendben van... erre elkezd szirénázni a műszerfal , megjelenik középen a piros STOP felirat és a hűtővíz lámpa is pirosan jelez mintha forrna... közbe még csak 70 fokon van! időnként ellhalgat aztán újra kezdi... 20 perc alatt kb 6x szirénázott és világított a műszerfalam... miközben minden rendben volt 90foknál meg is állt a mutatóm!!!!

 

Ötlet?

WRCpowaa Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49092

Hello

Az index nekem is ezt csinálta, és a műszerfal alatt (kormány alatt) a bal oldalon megtalálod az index relét, ez egy doboz, azt megmozgattam és újra indexelt újra kattogott... csak meglazult ennyi volt a baja! A duda le van oxidálódva vagy a vezeték van megszakadva valahol, azt is meg kéne kontaktozni sztem! A szivar gyújtóra biztosíték hiba lenne az ötletem de azt írtad h. megnézted és azok jók!

Remélem tudtam segíteni!

Üdv.

Előzmény: Ambassador_ (49091)
Ambassador_ Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49091
Sziasztok!
Van egy 1997-es 1.4 benzines 5 ajtós Xsaram. Sajnos az utóbbi időben több gond is előjött rajta. Körülbelül két hónapja nem szól a duda, ez még nem lenne nagy gond de az index is elkezdett rendetlenkedni és tegnap végleg megadta magát, egyáltalán nem indexel, a kattogást sem hallom. Ezentúl a sziargyújtó sem működik ám világítani világít. Van valami tippetek, hogy mi lehet a gond? A biztosítékokat megnéztem de nem láttam gondot és ha kicseréltem se javult meg egyik sem. Előre is köszi a segítséget!
Tuzmester84 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 49090

Nem, ez netről letöltött kép, de az enyém pont ilyen. Tempomat nincs. :(

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.28 0 0 49089

Te autód? Ha igen, tempomat gyárilag van bent?

Előzmény: Tuzmester84 (49085)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 49088

Ami sok, az

1 - munkadíj

2 - anyagár

Bár a "javítókészlet" (tartalmazzon bármit is) valószínűleg csak gyári van.

Nekem az 1.6 16V-nél 28e volt a kuplung szett, kb. 5e az olaj, 4e körül a szimeringek és ~20e a munkadíj (tavaly, Leoneléknél).

A kuplung bowden nincs a felsorolásban, amúgy.

A rossz hír, hogy a váltóban nem csak csapágyak vannak ám..

A difi rá van csavarozva a váltóházra, külön "egység".

 

Előzmény: Alvin_ti4200 (49087)
Alvin_ti4200 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 49087

Voltam ma a Wallisnál is. Nem szedték szét a váltót, de azt mondták, hogy elméletileg javítható állapotban van. Azt nem tudták ugyan megmondani, hogy a diffi vagy a váltó felől jön-e a darálás, de tekintettel arra, hogy ez a kettő egy szerkezet (?!), nagyjából mindegy, mert a gyári váltó javító készletben mindkettőhöz benne van az összes csapágy meg ki tudja még, mi. A kuplungom állítólag már csereérettség felé közelít, mert két lépcsőben nyomható be (világ életében ilyen volt, 96 ezernél és most 135 ezernél is, de mindegy), tehát ennek a cseréjét is javasolják, mivel így megspórolható egy kuplungcsere munkadíj, mivel ugyanazt a műveletsort a váltójavítás miatt amúgy is végig kell járni. Ez mind szép és jó, de az árajánlat után a munkafelvevő is tudta, hogy valsz ebből az ügyből kifolyólag többet nem látjuk egymást. Részletezem:

 

- Alkatrészek:

 

Sebváltó javító készlet 84 823

Szimering   3 864

Szimering   3 959

Tengelykapcsoló csere szett 43 936

Megvezető persely   3 302

 

- Munkadíj

 

Kiszerelés.beszerelés kézi sebv. 36 830

Revízió (felújítás) kézi sebv. 40 462

 

Bruttó végösszeg:       217 176

 

Ehhez még hozzájön(ne) egy váltóolaj csere ismét, ami 8-10 ezer forint kb.

 

Leonelt felhívtam a visszautasíthatatlan ajánlat után, hogy esetleg ők is nézzenek már rá a gépre, mert kizárt, hogy én ennyi pénzt ki fogok fizetni egy 500 ezret érő masinánál...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!