A DEVILBISS Flg G5-1.4 pisztoly milyen anyagok szórására megfelelő? Csak lakkozó, vagy esetleg festékekhez is jó? Milyen árban mozog egy ilyen tipus? Üdv!
Üdv! Fényező pisztolyt szeretnék vásárolni komolyabb minőségűt, használt jó állapotban lévő is érdekel! Esetleg ha van valakinek vagy tud, küldjön e-mailt ! Köszönöm!
A devilbiss flg 5 és az iwata az3 hte a legjobb választás ha nem akarsz 100e ft feletti pisztolyt vásárolni de mégis minőségi munkát szeretnél. Ezekkel a pisztolyokkal biztosra mehetsz. Azzal az AUARITA kínai Sata koppintással kockáztatsz. (A kinézetét lemásolják attól nem lessz olyan mint a Sata. Nem olyan minőségi fémet használnak meg a tű és a fuvóka megmunkálása se olyan preciz az biztos.)
Tisztelt Szakik! Mi a véleményetek az AUARITA nevezetű fényező pisztolyról? Nagyon hasonlít a SATA-hoz ,de vajon úgy is működik? És még a DEVILBISS FLG G5 tipusról szeretnék véleményt kérni. A válaszokat előre is köszönöm! Üdv!
Az Alkyton nagyon jo festék, kicsit drága a többihez viszonyitva de minöségben felűlmulja bármelyiket.Saját tapasztalatbol mondom, Nissan Cabstar kisteherautom sasszéját ezzel festettem át,előtte alapoztam ugyanennek a gyártonak a Penetrátor nevű alpozojával és utána 2 réteg Alkyton, a lényeg az hogy a festék rugalmas marad - kiprobáltam egy darab lemezt lefestettem kb 1hetet hagytam száradni és utána kézzel meghajlitottam és hajlott a festék lemezzel eggyütt.Mivelhogy szilikon adalék is van benne jol ellenál a téli trutymos savas meg mindenféle gané anyagnak amit az utakra szornak.Ajánlom 1000-rel!
Sziasztok.Alátét hegesztéssel és rángatóval,eldobni való elemeket is meg lehet,rentábilisan és szépen javítani.A Toyotánál ez egy alap,kötelező javítási módszer,1-3miliméterre kell megközelíteni az eredeti felületet.Persze nem ez az egyedüli javítási módja.Az előttem hozzászólók is tudnak még egy pár módot ennek a sérülésnek a kijavítására.De ha valaki jól alkalmazza ezt a módszert akkor meglepően jó felületet,és az eredetihez nagyon hasonló tulajdonságokat tudunk a lemez szerkezetnek visszaadni,ami a következő esetleges balesetnél szinte ugyanúgy viselkedik,mintha nem is lett volna sérült,és ez a legfontosabb egy helyreállításnál.
A köszöb ettől súlyosabb eset. Sérült és ezzel meg kell barátkozni. Tudod Te nagyon jól hová lehet kihúzni és akkor szarrá kell melegpontozni. Lesz egy nagy szakasz(ar). de persze hogy mindent lehet.....ár-érték arányban gondolkodva is.
Hát igen úgy a legegyszerűbb a lakatosnak, hogy egy új küszöbböl vágja ki azt a részt. Egy ügyes lakatos megcsinálná tábla lemezből is simán. Másrészt szerintem a lakatosok többségének nincs ponthegesztője kihuzószerkezettel mint az Edd-nek a Wheeler Dealersben. Meg tényleg csak naggyából lehetne kihúzni mert meg nyúlott az anyag. Én szerintem egyik megoldás sem rossz, nem azt mondtam. Csak nekem úgy szimpatikus, hogy lemezből késziteni oda egy megfelelő darabot.
Na de kérem, Sanyi! Milyen üzletpolitika ez? Küszöbcsere és kész! Arra lehet órát írni. Én pl. kívánsága szerint végeznék vele mondjuk tiz mátyásért fényezés nélkül, de üregvédőzve. Reggeltől délig biztos....
nem lehet. :( nagyon benyomódott. mindenhol csak küszöböt akarnak cserélni, (a rosszat kivágni és a maradékhoz hozzáhegeszteni az új elejét) egy helyen meg ki tudnák kalapálni + gitt és lefényezni.