Ha extra igénybevételnek van kitéve a motor ( rövid városi utak, sok autópálya ), akkor rendben, hisz minősítése megfelelő. Egyébként pedig 5W40, amit eddig is használtál.
VTS-be most fogok "gyárit" rendelni, bár nem alapjárat miatt, és elmondom mik a tapasztalatok.
1.6 16V-ben meg azt vettem észre, hogy az utóbbi időben 90 fok körül "ragad" a mutató, pedig hidegben régebben nem mutatott ilyen magasat. Persze más jel, hogy valami hiba lenne, nincs.
Nekem nem vált be, legalábbis az előnyök számát meghaladta a kellemetlenségek száma (306 S16).
Nehezen tudtam elhelyezni, továbbra is volt szmötyi a pillangónál / légszűrőnél, télen a fagydugózást nem tudtam normálisan megoldani és a felgyülemlett veszélyes hulladékot nem tudtam kezelni, el kellett vinnem átvevő telepre. Dióhéjban :)
Utángyártott olcsó szenzor esetén (mint nálam), van, hogy 130 fokot mér az egész nap kint álló kocsiban indulás után 30 mp-el... semmi esetre sem lehetséges érték...
..érdekes ... nem régiben cseréltem hűtővizet, akkor észre vettem hogy a termosztát sérült , bár semmi jelét nem adta hogy hibásan működne..aztán két hete kicsréltem ugyan olyan 89 fokosra mint volt és azóta a LEXIA szerint 93-nál nyit....