Keresés

Részletes keresés

Gábrisvitéz Creative Commons License 2012.09.28 0 0 81039

Az SzKV-nál új és használtan beszerzett IK 260.03 típusú buszok közlekedtek.

 

Újak voltak:
BV 09-30 > ABU-021 (1981-94.)
BV 09-05 > AVD-206 (1981-94.)
BV 09-08 > AVD-205 (1981-94.)
BX 00-01 > CCY-487 (1984-96.)
BX 00-02 > ABU-144 (1984-96.)
BX 00-03 > AHA-664 (1984-98.) (Utolsó feladataként a Mars téri buszpályaudvar felújításakor mobil tartózkodó volt.)*
BX 00-04 > BRA-184 (1984-98.) (A 90/R járat kocsija volt sokáig.)*

 

Használtan beszerzettek (mind az MKV-tól):
BV 09-04 (1980-85.) gy.év:1973. GC 59-32
BV 09-12 (1980-85.) gy.év:1973. GC 59-48
GC-59-42 (1980-81.) gy.év:1973. (úgy tudom, nem közlekedett Szegeden)
BV 91-15 > AHA 759 (1983-94.) gy.év.:1975. GC 69-41
BV 91-35 (1983-85.) gy.év.:1976. GC 80-23
BV 90-09 (1983-89.) gy.év:1977. GC 82-58
BV 90-12 (1983-89.) gy.év:1977. GC 82-80

Ha már szóba került az IK 260.00 típus vidéken:
Az SzKV-nál ebből a típusból 1981. és 1996. között 9 db, a BKV-tól használtan beszerzett kocsi közlekedett.
BV 09-07 > BRA-035 (1981-94.) gy.év:1975. GC 97-75
BV 09-06 > BSG-575 (1981-96.) gy.év:1973. GC-48-99
BV 09-28 (1981-89.) gy.év:1975. GC 97-77
BU 16-92 > AAD-630 (1985-91.) gy.év:1976. GC 98-97
BU 00-89 > ABU-256 (1985-91.) gy.év:1977. GE 00-89
BU 14-92 > AVD-430 (1985-96.) gy.év:1975. GC 71-80
BU 12-87 > CMX-887 (1985-94.) gy.év:1975. GC 51-80
BU 15-02 > CMX-999 (1985-96.) gy.év:1975. GC-71-90
BU 12-98 (1985-88.) gy.év:1975 GC-51-91


A Tisza Volán jogelődjénél, a Volán 10.sz. Vállalatnál 1974. és 1986. között 10 db újonnan beszerzett kocsi közlekedett (gy.év: 1973. mindegyiknél).
GC 65-95 > BV 01-11 (1974-82.)
GC 65-96 (1974. baleset miatt selejtezték)
GC 65-97 > BV 01-12 (1974-82.)
GC 65-98 > BV 01-13 (1974-82.)
GC 65-99 (1974-81.)
GC 66-00 > BV 01-14 (1974-85.)
GC 66-01 > BV 01-15 (1974-86.)
GC 66-02 > BV 01-16 (1974-82.)
GC 66-03 > BV 01-17 (1974-82.)
GC 66-04 > BV 01-18 (1974-82.)


A két típusból tudomásom szerint Szegeden ezek a járgányok közlekedtek a jelzett években.

* Ha nem tévedek, ezeket még állományba vette '98-ban a Tisza Volán.

Előzmény: Pilács011 (80988)
BPO-105 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81038

Akkor benéztem, elnézést kérek.

Előzmény: bi-02 (81022)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81037

 

Így igaz. 1996 végén selejtezték.

Előzmény: Törölt nick (80992)
Dante001 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81036

Voila:

 

Dante001 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81035

Találtam pár ilyet a fiókban :) Remélem nem esik szét a hsz darabokra amikor elküldöm...

 

Még jön egy kiskatalógus is, amiben a '90es évek kínálata van, a 200-500as sorozatokkal :)

pumukli89 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81034

Szia,dobd át a régi rendszámosba.Kösz

Előzmény: GRY-569 (81013)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81033

A BOP-303 2010 szeptemberben le lett selejtezve, de idén júliusban visszakerült az állományba.

Bizonyíték: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=119349928&t=9195612

 

Szerintem is van még a Pannonnál eredeti 266-os, állítólag az idén leselejtezett FKF-386 (1979) is az volt. Ezekből kéne kiválogatni a vázcseréseket, ha jól tudom, ezek a legöregebb buszaik:

AOB-602 Ikarus 266.25 (1979)

AFD-112 Ikarus 266.25 (1980)

JOB-452 Ikarus 266.25 (1980)

AOB-609 Ikarus 266.25 (1980)

JLZ-942 Ikarus 266.25 (1981)

JOB-376 Ikarus 266.25 (1981)

JOB-415 Ikarus 266.25 (1982)

JOB-440 Ikarus 266.25 (1982)

AFD-102 Ikarus 256.50 (1982)

JLZ-949 Ikarus 256.50(1982)

Előzmény: boz-021 (81032)
boz-021 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81032

Naaaaaa, alakul. :D
- Az úgy nagyjából eredeti volt, 81-es, és szerintem már selejt. Esetleg egy JZY-065, ami 82-es, de az asszem megvan még...
- Illetve Pannon-éknál is biztos, hogy van még valami öreg 266 ami nem kapott vázcserét szerintem.

Előzmény: Törölt nick (81031)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81031

És a BOP-303 a Kunságnál?

Előzmény: boz-021 (81030)
boz-021 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81030

Szerintem azok is vázcserések.

Előzmény: Törölt nick (81029)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81029

AOB-609 vagy LGX-441? 1980-as mindkettő.

Előzmény: boz-021 (81027)
boz-021 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81028

A másik véglet meg legyen mondjuk a Batiz Busz féle BSJ-763, ami ugyan 100 éve maszek gép - de a "77-es állapotot egész jól megőrizte a kisöreg.

Előzmény: torqmatic (81026)
boz-021 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81027

Hűűűűűű... Ez így eléggé összetett.
Echte "eredeti" ugye nincs, mert a 72. felújítását éli már mindegyik gép meg. Így elég hamar eljutunk ilyen AAT-227 szerű story-khoz ami ugyan "79-es, vázcserés, 26 helyen átvan alakítva, stb...

Belekérdeztél rendesen. :)

Előzmény: torqmatic (81026)
torqmatic Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81026

Kérdés: melyik jelenleg a legöregebb közforgalmú autóbusz az országban?

Scatty29 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81025

284.K1 létezett?

 

+Tudja valaki a legelső és legutolsó 283-as és 284-es rendszámát?

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.27 0 0 81024

A későbbi BX-02-06-os kocsi ami Győrben szolgált.

Előzmény: Scatty29 (81020)
bi-02 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81023

Igen

Előzmény: Scatty29 (81020)
bi-02 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81022

A 260.19-cel csak az a baj, hogy nem volt kisméretű szélvédős

Előzmény: BPO-105 (81021)
BPO-105 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81021

Volt Ikarus 260.19-es is, mint trópusi kivitel, szóval maradhatunk a 260-asnál. Amikor még régen létezett a buszok.fw.hu, volt is róla egy reklámfotó a 260-as típusról szóló írás képtárában.

Előzmény: by-169 (81018)
Scatty29 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81020

                    EZ                ====           EZZEL??

 

Ha már 284-esek.

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81019

Ez nem piskóta,nagyon szuper,úgyis kevés kép maradt fent róluk,gratula!

Előzmény: GRY-569 (81013)
by-169 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81018

Igen az Ik 259-es. Szépek az alacsony szélvédővel és ráncajtóval. A ford alvázas jól sikerült. Valamiért kevés van ebből a kis szélvédősből.

Előzmény: Zsoltikarus (81012)
EKW-531 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81017

Uhh, de király vagy! :)

Előzmény: GRY-569 (81013)
BPO-105 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81016

Ja igen, és még hozzájuk tartozott a 05-08 és 09 is (260.00-k), kiegészítésképpen beírva.

Előzmény: BPO-105 (81008)
GRY-569 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81015

:-)

Előzmény: EKM-765 (81014)
EKM-765 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81014

Király. Már el is felejtettem hogy az egyik fehér lökhárítós volt.

Előzmény: GRY-569 (81013)
GRY-569 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81013

Találtam még egy képet az egyik Vérteses 284-esről.



 

Zsoltikarus Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81012

Passz. Trópusi kivitelek igen, de ott az oldalablakok is alacsonyabban vannak.

(az gondolom, nem .00-ás)

Előzmény: by-169 (81009)
MCA-001 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 81011

http://iho.hu/blogpost/indul-a-fotozd-le-nekunk-blog-120926

Fotósok figyelmébe:)

Heti téma Ikarus 405:)

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.25 0 0 81010

Igen, igazad van, elnézést! BV 09-06. A BKV -nál szolgált 1981-ig GC 48-99 forgalmi rendszámmal.

Előzmény: BPO-105 (80997)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!