Édesanyámtól Seat Exeo ST modellautó helyett jelentősebb mennyiségű készpénzt kaptam ajándékba szülinapomra, hogy azt Seat Exeo ST modellautóra költsem. :)
Megjött Dacia-Trabant duó. Szép mind a kettő, nekem nagyon bejönnek. A Dacia gyönyörű, kis szürke festék van pluszban a hűtőrácson a lámpa tövénél, ha jobban meglesed csak akkor látni, más hibát nem tapasztaltam rajta, még a színe is bejön. A Trabant is tökéletes, mind színileg, mind össeszerelésileg, mind festésileg. Csak a két első lámpa csíkozása van elcsavarodva. Eddig a Barkas HP volt az egyetlen(!) olyan modellem, amin a lámpa csíkozása elfordult.
Tudom nem ide tartozik, ?de van aki erre vevő?, testvéremnek néztem a kecske árakat akkor találtam rá szóltam is neki miyen olcsó és még etetni sem kell. MEG ÁLL AZ EMBER ESZE.
Talán jobb is hogy nem kerültek gyártásba. Nem akarom a Scolo tervezőit megsérteni, de utólag már tisztán látszik, hogy a 90-es évek óta minden hasonló elképzelés sikerében hinni naiv dolog. Egy PSA vagy egy VW Group ellen indulni manapság már tisztán értelmetlen dolog.
Az Auverland ellenben a cseheknél készült, Avia A11 néven kb. 250 darabot nyögött ki a gyár.
Makett és Modell Bolhapiacon vettem a kocsit. Tudom hogy motorikusan és felszereltségileg nem egyezett a két autó, többek között ezért írtam hogy "verseny tesója", de gyakorlatilag külsőre megegyezett a két autó hiszen típusra ugyan az csak más a felszereltség. Ahogy az R12TL volt a luxusabb változat, kívülről attól még ugyan az mint a TS. Még azt hozzátenném hogy a Gordini az R16-nak a felpöckölt 1,6-os motorját kapta meg.
A háromszázezredik Trabant gépkocsiBudapest, 1985. október 24. A MERKUR csepeli telephelyén október 24-én ünnepség keretében adták át a háromszázezredik Trabant gépkocsit. Az autót Csüri István a MERKUR vezérigazgatója adta át Csaba Károlyné budapesti lakosnak. A képen: Csaba Károlyné és férje a háromszázezredik Trabant tulajdonosa. MTI Fotó: Varga László