Érdeklődnék, hogy nincs e valakinek elfekvőben egy Fleischer S5 autóbusz, mondjuk "jólárasítva"? Csere is érdekel én egy zöld Dacia 1300 kombit tudok felajánlani érte, bliszterben, újság nélkül. Várom az ajánlatokat, email publikus! Üdv: pepixp
Azért ritka mert akkoriban 7-8 évesen selejtezték az Ikarusokat, hisz bőven volt utánpótlás, az újabbak élték túl nagyrészt máig, amik viszont már 5 ablakkal készültek.
Volt hosszú ablakos dögivel itthon is, csak elfogytak.
Tegnap este megjöttem(tünk), de csak olvasgatni és egy-két levélre volt időm.
Köszönöm, hogy tartottátok magatokat a kérésemhez, és alig írtatok!
Így is volt olvasnivaló, meg a poént se akartam lelőni, mivel ma 12órás ukrán-román úton voltam (ebből 5 óra ácsorgás a határon), de megérte !!!!!
Ahogy mondani szokták, a lehetetlent azonnal teljesítettem eddig is, a csodára pedig eddig kellett várni ! De tovább nem(nagyon).
Ugyanis ezekért mentem:
Fülig érő szájjal a 60 fokos melegben :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ha már eddig sokan kiböjtöltétek, ezután nem kell, mert hála néhány nagyon-nagyon kedves, segítőkész és főleg befolyásos emberkének romániában, ezentúl lesznek megint, akár régebbi számok is!!!
Na, mára kiörültem magam, megyek is pihenni, hagylek benneteket is örülni !! :-)))
Csehországban mennyibe kerül egy Legendary Automobily? http://www.amercom.cz/legendarni.htm Nem tudok csehül. A google fordító meg olyan, hát inkább hagyjuk az milyen. A lényeg, hogy mennyibe kerül?
Elfelejtettem írni - ahogy te is írtad -, hogy a régebbi 250-esek 4-ablakosak voltak, gondolom, hogy vázszerkezeti megfontolásból lettek 5-ablakosak. Tehát igazából tengelytáv alapján lehet első látásra megkülönböztetni a 250/255 típusokat.
Igen, a rögzítést ezúttal lespórolták a plató oldaláról. Elvileg le lehet szedni a ponyvát, de nem akartam nagyon feszegetni. Kíváncsi leszek, mikor és melyik sorozatban érkezik majd.