Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17882

Így, hogy bent van a motor a helyén sajnos 5x olyan nehéz lesz kormányművet cserélni, de gondolom tudod. Picit le kell engedni a bölcsőt, lesz pár anyázás közben...

Előzmény: mumtaz (17876)
AAAAAAAAAAAAAAA
flenfer Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17881

Megvettem a szárnyat, de nem lehet rá föltenni, egyrészt az ablaktörlő zavar, ahogy írtad, de viszont az 5 ajtósnak jóval keskenyebb a csomagtaró ajtaja, mint a sedannak. A két szélén a felfogatások nem jók. Úgyhogy valószínű, hogy lesz egy eladó fekete szárnyam.

Előzmény: errorHUN (17840)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.10 0 0 17880
Az a fűst csak némi olaj és a kipufogó tömítés miatt volt.
A 2. videon már nyoma sincs.
Előzmény: Törölt nick (17877)
djtoci Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17879

Ügyesek vagytok! Gratulálok!

Előzmény: mumtaz (17874)
djtoci Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17878

A lényeg, hogy Ti egyben kiszálltatok belőle!!!

Előzmény: extrembmx (17864)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17877

Gratula Nektek!

Az a füst honnan jön? Ilyenkor természetes?

Előzmény: mumtaz (17874)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17876

Köszönet jár Kiskaldinak is, aki szintén aktívan kivette a részét.

Sajnos a kormánymű egyelőre megakadályozza, hogy az autóval bárhová is menni lehessen. A próbakör abból áll, hogy elgurultunk vele a benyakútra lemosni az esetleg kifolyt különféle folyadékokat, valamint az 1 éve ráragadt koszt. Bár ez az út csak 2km volt, de szervó nélkül ez sem volt egy leányálom.

Előzmény: Törölt nick (17875)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17875

Régen vártam már ezt a videót, grat! Neked is, és Vladboynak is!

Majd állj meg itt a ház előtt vele. :)

Már csak egy nullkm-es kasztni kell.... :DDD

Előzmény: mumtaz (17874)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17874

Bent a motor a Vekiben és szombaton este fél 11-kor Vlad19 cartársal megejtettük az első indítást is:

 

 

 

Tegnap délután végrehajtottunk egy huzamosabb járatást. Majd a fék- és kuplungrendszer teljes fékfolyadékcseréje után megejtettünk egy próbakört is.

Viszont kissé keserédes a dolog, mivel a szervórendszer feltöltése közben kiderült, hogy sajnos a kormánymű tömítéscseréje nem volt sikeres és az összes szervóolaj elfojt a kormányműből. Ez sajnos azt jelenti, hogy a kormányművet cserélni kell. :-(

 

mpluser Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17873

ugyaEZ A gondom van nekem is, a gyujtas reszen minden kicserelve (trafohid is ) , ami nagyon erdekes hogy csak melegben csinalja, nagyon melegben, mikor hideg van minden OK, 

tudna valaki segiteni?

Előzmény: extrembmx (16905)
mpluser Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17872

udv,

 

ugyanez a probemam van, gazadasra rangat,  ha tartom egy szinten akkor jol , van benne GPL-em is gazzal jobban kijon, de nagyon fontos dolog, csak melegben csinalja, vizhomerseklet 90 celsius, kinti homerseklet 30 felett, hidegben minden redben,

teljesen uj  a trafo hid, gyergyak, kabelek (  A regiekkel is ugyanigy csinalt) , tehat nem ott van a gond,

van valakinek valamilyen otlete?

 

minden jot

Előzmény: extrembmx (15146)
AAAAAAAAAAAAAAA
mpluser Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17871

hat ez egy eleg kesoi valasz lesz igy 2 ev utan, de en is most szembesultem ilyen problemaval, vadi uj aksi 3 napot birta ugy hogy allt az auto.

 

a lemerules oka  a csomagtervilagitas bekapcsolva marad es eg a lampa mindig, a hiba a kabelkotegben van amely a csomagtartofedeltol jon , a konyokben megtorik es rovidrezar a testel, kuldok kepet is ha erdekel valakit,

 

Udv!

Előzmény: FlyGabesz (11580)
m183 Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17870

Sziasztok!

 

Valahol olvastam, hogy házilag is ki lehet iktatni a légzsák hiba lámpát...a slusszkulccsal, és kapcsolókkal kell "játszani" valaki tud ebben segíteni  Vectra B1.

 

 

Köszönöm!

imate Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17869

Hát ez döbbenet....

Előzmény: extrembmx (17864)
Vlad19 Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17868

Bakker ez elég bizarrul hangzik, mi történt egész pontosan? Még jó hogy az autó megvédett benneteket komolyabb sérülésektől.

 

Előzmény: extrembmx (17864)
MBman Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17867

Hát így olvasva nem hiszem, hogy megéri kijavítani. Donorautót lehet találni 100 ezertől egészen a csilalgos égig. De azzal mi a célod?

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17866

Oppá! Ezt jól elintézted. Nagy szerencse, hogy semmi bajotok nem lett!

Hogy sikerült így szétcsapni a cuccost?

Most láttam a vaterán komplett bontást részenként aukciózva. Talán megéri rákérdezni.

Nálunk itt a soroksári úti bontóban is napi szinten jönnek egész autók.

Előzmény: extrembmx (17864)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17865

Nekem a lamellázást a villanyszerelő embere oldotta meg: ElektroMontag Bp.XX. Mártonfy u. 46. tel: 285-7596, 06306248584

 

Előzmény: imate (17862)
extrembmx Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17864

Sziasztok!

Tegnap este TK-s lett a kocsim,és érdeklődnék hogy mennyibe fáj egy komplett donor autó,vagy  csak egy kaszni csak hogy gondolkodjak e valami megoldáson egyáltalán...
Ami még érdekes hogy a kocsimnak se eleje se hátulja se teteje... és sem az övfeeszítő sem a légzsákok nem nyíltak.. viszont rongyos lett az orra,szal csak kapnia kellett volna...
Annyiból nem para ,hogy mind a ketten egyben szálltunk ki,de azért érdekelne hogy mi mistt is maradt bent minden... 
elején a tornyok nem szakadtak át,de behajlottak,a kaszni tuti csavarodott... mert minden ajtó elcsúszott,üvegek épek,de semmi nem illeszkedik,és a két kerék elöl minden irányba,tető az én oldalamon,rongyos végig gondolom erre az oldalára borultam,én azt hittemmegpördültünk,de a másik oldal ép ,szal csak feldölt és onnét vissza...

Mondátk tegnap este a többiek hogy javítható,de sztem ehhez már kár hozzá nyúlni.

novoz Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17863

Üdv.

Kijelzőm kiírta: Check Oil Level.

Checkeltem és rendben van. A maximum alatt egy kicsivel. Ez miért lehet?

2000 1,8 Vectra. Kb 4000-rel ezelőtt volt olajcsere (kb 4 hónapja). (191000 Km)

Köszi ha válaszoltok.

imate Creative Commons License 2012.07.09 0 0 17862

Átlamellázást valaik megírhatná  Pesten, hol lehet megtenni :) felkészülve a problémára.

 

Köszönöm.

Előzmény: Törölt nick (17861)
AAAAAAAAAAAAAAA
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17861

Nekem 2000-ért átlamellázták, azóta tök jó. És új kulcs sem kellett hozzá.

Előzmény: zsadi85 (17836)
Vlad19 Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17860

Esetleg még az lehet, hogy a rugó kiugrott a helyéről. Kell lenni a hátsó rugók tetejénél a kasztnin egy kis kialakított fülecske szerű valaminek ahová a rugó felül. Na nekem itt a rugó nem erre ült fel, hanem ezt kikerülve feljebb a kasztnin ült, bár mivel nekem gyári rugók vannak benne nem lehetett ezt ránézésre látni, csak most nemrég mikor cseréltem a féktárcsákat láttam csak meg, hogy a bal hátsó rugóm valahogy furcsán áll...

Előzmény: extrembmx (17857)
MBman Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17859

Eltörött, megrepedt az egyik rugó, vagy hitványat vettél, és ennyi idő alatt deformálódott az egyik.

Előzmény: extrembmx (17857)
MBman Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17858

A zárbetétet esetleg kifúrni nem lehet?

Aztán ha kijött mehet bele a másik.

Előzmény: Pikta (17856)
extrembmx Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17857

Sziasztok


MI lehet az oka annak ,hogy az autó hátsó kerekénél,az ültetés most ferdén áll... Vettem egy ültető rugó szetett ami benne van egy jóideje,és tegnap lettem arra figyelmes hogy teljesen sík úton áll az autó,és míg a jobb hátulján a keék és a kerékív,0 rés, addig a bal hátulján másfél újnyi... rugó ép és minden a helyén...

Pikta Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17856

Néha szokott segíteni a "fagyasztó spray".

Ha ezután elfordul, akkor jöhet a javítás vagy csere.

Ha nem, akkor neki lehet állni vágóval megindítani a letört fejű csavarokat ami már nem 5 perves munka :(

Előzmény: MBman (17855)
MBman Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17855
B vekinél egy drót meg maga a kulcs kell ahhoz, hogy kivedd a helyéről. 0 és gyújtás közti állásba kell forgatni a kulcsot, a drótot pedig bedugni a kis furaton keresztül, hogy a zárbetét biztosító pöcköt hatástalanítsd. Ekkor kijön a zárbetét.

De ehhez az kell, hogy működjön a zár.

Van valakinek tapasztalata, hogy mi van akkor, ha nem fordul el a gyújtáskulcs a zárban? Eltörik, Beragad egy lamella, stb. Mert a biztosító pöcköt csak abban az állásban (0 és gyújtás között) lehet benyomni, egyébként a zárbetét ki nem jön a helyéről!
Előzmény: errorHUN (17853)
Pikta Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17854

Én a sajátomat javítottam (B vectra).

Márkaszervízben dolgozó autovillamoság szerelő mutatta hogy kell csinálni!

 

Előzmény: errorHUN (17853)
errorHUN Creative Commons License 2012.07.08 0 0 17853

Nekem vectraA-n ment tönkre a gyújtáskapcsoló,sajnos a cseréhez 4 db titános fúrót törtem/égettem el.A gyár gyárilag úgy szereli, hogy a csavarfejek a meghúzási nyomaték után elszakadnak,és "házilag" elég nehéz cserélni...Azután már a csere elég simán ment. A mostani B-n még nem cseréltem,de az előző tulaj igen,mert kétkulcsos lett.Szerencsére a központi zár működik :-)

Előzmény: Pikta (17849)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!