Így, hogy bent van a motor a helyén sajnos 5x olyan nehéz lesz kormányművet cserélni, de gondolom tudod. Picit le kell engedni a bölcsőt, lesz pár anyázás közben...
Megvettem a szárnyat, de nem lehet rá föltenni, egyrészt az ablaktörlő zavar, ahogy írtad, de viszont az 5 ajtósnak jóval keskenyebb a csomagtaró ajtaja, mint a sedannak. A két szélén a felfogatások nem jók. Úgyhogy valószínű, hogy lesz egy eladó fekete szárnyam.
Köszönet jár Kiskaldinak is, aki szintén aktívan kivette a részét.
Sajnos a kormánymű egyelőre megakadályozza, hogy az autóval bárhová is menni lehessen. A próbakör abból áll, hogy elgurultunk vele a benyakútra lemosni az esetleg kifolyt különféle folyadékokat, valamint az 1 éve ráragadt koszt. Bár ez az út csak 2km volt, de szervó nélkül ez sem volt egy leányálom.
Bent a motor a Vekiben és szombaton este fél 11-kor Vlad19 cartársal megejtettük az első indítást is:
Tegnap délután végrehajtottunk egy huzamosabb járatást. Majd a fék- és kuplungrendszer teljes fékfolyadékcseréje után megejtettünk egy próbakört is.
Viszont kissé keserédes a dolog, mivel a szervórendszer feltöltése közben kiderült, hogy sajnos a kormánymű tömítéscseréje nem volt sikeres és az összes szervóolaj elfojt a kormányműből. Ez sajnos azt jelenti, hogy a kormányművet cserélni kell. :-(
ugyaEZ A gondom van nekem is, a gyujtas reszen minden kicserelve (trafohid is ) , ami nagyon erdekes hogy csak melegben csinalja, nagyon melegben, mikor hideg van minden OK,
ugyanez a probemam van, gazadasra rangat, ha tartom egy szinten akkor jol , van benne GPL-em is gazzal jobban kijon, de nagyon fontos dolog, csak melegben csinalja, vizhomerseklet 90 celsius, kinti homerseklet 30 felett, hidegben minden redben,
teljesen uj a trafo hid, gyergyak, kabelek ( A regiekkel is ugyanigy csinalt) , tehat nem ott van a gond,
hat ez egy eleg kesoi valasz lesz igy 2 ev utan, de en is most szembesultem ilyen problemaval, vadi uj aksi 3 napot birta ugy hogy allt az auto.
a lemerules oka a csomagtervilagitas bekapcsolva marad es eg a lampa mindig, a hiba a kabelkotegben van amely a csomagtartofedeltol jon , a konyokben megtorik es rovidrezar a testel, kuldok kepet is ha erdekel valakit,
Valahol olvastam, hogy házilag is ki lehet iktatni a légzsák hiba lámpát...a slusszkulccsal, és kapcsolókkal kell "játszani" valaki tud ebben segíteni Vectra B1.
Tegnap este TK-s lett a kocsim,és érdeklődnék hogy mennyibe fáj egy komplett donor autó,vagy csak egy kaszni csak hogy gondolkodjak e valami megoldáson egyáltalán... Ami még érdekes hogy a kocsimnak se eleje se hátulja se teteje... és sem az övfeeszítő sem a légzsákok nem nyíltak.. viszont rongyos lett az orra,szal csak kapnia kellett volna... Annyiból nem para ,hogy mind a ketten egyben szálltunk ki,de azért érdekelne hogy mi mistt is maradt bent minden... elején a tornyok nem szakadtak át,de behajlottak,a kaszni tuti csavarodott... mert minden ajtó elcsúszott,üvegek épek,de semmi nem illeszkedik,és a két kerék elöl minden irányba,tető az én oldalamon,rongyos végig gondolom erre az oldalára borultam,én azt hittemmegpördültünk,de a másik oldal ép ,szal csak feldölt és onnét vissza...
Mondátk tegnap este a többiek hogy javítható,de sztem ehhez már kár hozzá nyúlni.
Esetleg még az lehet, hogy a rugó kiugrott a helyéről. Kell lenni a hátsó rugók tetejénél a kasztnin egy kis kialakított fülecske szerű valaminek ahová a rugó felül. Na nekem itt a rugó nem erre ült fel, hanem ezt kikerülve feljebb a kasztnin ült, bár mivel nekem gyári rugók vannak benne nem lehetett ezt ránézésre látni, csak most nemrég mikor cseréltem a féktárcsákat láttam csak meg, hogy a bal hátsó rugóm valahogy furcsán áll...
MI lehet az oka annak ,hogy az autó hátsó kerekénél,az ültetés most ferdén áll... Vettem egy ültető rugó szetett ami benne van egy jóideje,és tegnap lettem arra figyelmes hogy teljesen sík úton áll az autó,és míg a jobb hátulján a keék és a kerékív,0 rés, addig a bal hátulján másfél újnyi... rugó ép és minden a helyén...
B vekinél egy drót meg maga a kulcs kell ahhoz, hogy kivedd a helyéről. 0 és gyújtás közti állásba kell forgatni a kulcsot, a drótot pedig bedugni a kis furaton keresztül, hogy a zárbetét biztosító pöcköt hatástalanítsd. Ekkor kijön a zárbetét.
De ehhez az kell, hogy működjön a zár.
Van valakinek tapasztalata, hogy mi van akkor, ha nem fordul el a gyújtáskulcs a zárban? Eltörik, Beragad egy lamella, stb. Mert a biztosító pöcköt csak abban az állásban (0 és gyújtás között) lehet benyomni, egyébként a zárbetét ki nem jön a helyéről!
Nekem vectraA-n ment tönkre a gyújtáskapcsoló,sajnos a cseréhez 4 db titános fúrót törtem/égettem el.A gyár gyárilag úgy szereli, hogy a csavarfejek a meghúzási nyomaték után elszakadnak,és "házilag" elég nehéz cserélni...Azután már a csere elég simán ment. A mostani B-n még nem cseréltem,de az előző tulaj igen,mert kétkulcsos lett.Szerencsére a központi zár működik :-)