The television contracts are vital to the tracks success. The tracks, which previously had negotiated their own television rights deals prior to 2001, get 65 percent of the TV money, while competitors get 25 percent through the purse and NASCAR takes a 10 percent cut.
ISC makes more money from the television contract than it does in ticket sales. Through May, ISC has cleared $104.2 million in all broadcast rights, compared to $69.87 million in ticket revenues, which includes nine Cup weekends.
A 3-as autót nem hogy egy valaki de még Dale Jr. se fogja vezetni,erre alkalmasabb embert Childress mert ne feledjuk hogy szám az ové a saját unokájánál aki egy új generáció képviseloje nem is találhatott volna,ráadásul azt se lehet mondani hogy nem tud vezetni és csak a papa miatt,ez érvényes Ty-ra is :)
Lehet hogy most még egy senki, de én biztos vagyok benne hogy 5 éven belül bajnok lesz Cupban.
Én kifejezetten örülnék ha visszahoznák a #3ast. Ha futamot nyerne, az nagyobb party lenne mint mikor Jr. nyert. Egy kis média felhajtás meg már az RCRre is ráfér
Először is szeretnék röviden bemutatkozni. Én a magyar iRacing közösség főszervezője vagyok. Olvasva a topikot látom jó sok nascar és egyéb autósport megszállott van köztetek. :)
Röviden az iRacingről:
Egy olyan Amerikai fejlesztésű szimulátor program mely egyedülálló jelenleg a piacon. Sok sok jó tulajdonságával.
Ezekről részletesen tájékozódhatsz magyarul ha ellátogatsz a honlapomra.
Akinek felkeltettem az érdeklődését szeretettel várjuk mind road mindpedig ovál futamokra. Jelenleg nyári bajnokság folyik melyen a részvétel díjmentes. Ősszel pedig indulnak az új bajnokságok.
Részletesebb felvilágosítást a iRacers fórumában regisztrálás után kérhetsz illetve írhatsz oda.
Vasárnap azaz július 8-án 11 órától nyílt napot szervezünk melyre várunk minden érdeklődőt.
-Ingyenes 3 hónapos előfizetés igénylése.
-Összes iRacingben eddig megjelent autó illetve pálya díjmentes kipróbálása tesztelése.
Amúgy Penske-ék kiadtak egy sajtóközleményt, amiben tagadják, hogy eladnák a Penske motorfejlesztő részleget (még?):
"Contrary to recent published speculation, Penske Racing has not sold its (Dodge) engine company. The team’s focus continues to be on successfully completing the 2012 season, competing for championships and victories in the both the Nationwide and Sprint Cup Series for Dodge and our other sponsor partners.”
Ezt a hivatalos Ford kijelentést olvasva szinte biztos hog Kenseth nem marad náluk
"All of us at Ford are certainly disappointed to hear that Matt will be leaving, and he will be certainly missed by us and the Ford Racing fans. We are thankful for Matt's winning efforts and championship-caliber success with the Roush and Ford racing programs these past 16 years, both on and off the track. We will focus on this year and look forward to more success on the track in his No. 17 Ford Fusion this season."
Meg azért most is várjuk ki a végét,lehet hogy semmi nem lesz ebbol vagy nem úgy ahogy jelenleg tálalják,én azt se tartom kizártnak hogy lesz egy Petty-Andretti Racing :)
Ez egy uzleti befektetés ami hasznot hozhat,már tavaly is próbálkozott de nem jott ossze,lehet hogy most kolcsont is kapott vagy a Dodge segített,az meg hogy 2 autós csapattá olvadt volna nem azt jelenti hogy neki nincs pénze hanem azt hogy nem talált rá támogatót,3-ik autót futtatni saját zsebbol nem uzlet hanem "szeretetszolgálat" Roush meg Childress is félretett ezért egy csapatot pedig nekik is lett volna rá pénzuk.
Amíg nincs hivatalos bejelntés addig csak találgatni lehet,a Ford állítólag meg szeretné tartani,Kenseth meg csak annyit mondott hogy új csapatnál fog menni,a Dodge-nak sok választása nem maradt,Andretti meg a Petty név már onmagában reklám,Kenseth nagy segítség lenne de ezeknek a csapatoknak technikailag most majd a saját lábukon kell álni.
az egy dolog, de honnan lett ennyi pénze Andrettinek? 2 éve még az is felmerült 2 autós csapattá olvasnak az IC-ben most meg Penskét+Ganassit is lenyomja?