Még egy kérdés. Városban abszolút nem furikázok. Napi szinten használom, akkor is egyhúzamban teszek meg ~30 km-t, végig 90-100-as sebességgel. A fogyasztásmutató nem megy 4.2l (700km-en) fölé. Van, amikor 3.8 (200km-en). Most fogom, és teletankolós módszerrel lemérem a fogyasztásom. De lehetséges, hogy közel ilyen értéket fogok kapni, vagy tudnak nagyobbat is tévedni a kompúterek? :-)
Köszi a válaszokat mindenkinek 2.2 HDI TT ügyben. Ma kipróbáltam a gépet, egész jó volt, de a motor a kulcs elfordítása után még kb 1 sec-ig jár. Ez hiba? Leállításnál viszont nem volt klattyanás, ami esetleg a kettőstömegű hibára utalt volna (asszem itt olvastam, h így jelzi a hibát a gép...) A tulaj azt mondta, h kb 20e km-rel ezelőtt cseréltek kettőstömegűt a kocsiban. Amúgy kicsit többet vártam dinamikát illetően, a 370nm-hez képest kissé lomhának tűnt... (Mondjuk benzines 3.0 V6 24V-ből ülök át, ami máshogy gyors... :-)) Ez a dízel alattomos, nem érzed, és már gyorsan megy, csak látszik, hogy megy fel a sebességmérő, elég gyors ütemben... :-)
A 407 1.6 HDI motor felújításával kínlódom.A motorfúrás már meg van, a főtengely köszörülést is megcsinálták, de nem tudnak megfelelő csapágyat szerezni mert az utángyártottak valamilyen oknál fogva nem jók. Van e valakinek javaslata vagy csak alapméretű főtengely építhető be? Azt is mondták , hogy csak a motorblokkal eggyütt kerítsek főtengelyt mert valami egybe van építve. Segítsetek ha van lehetőség. Köszönettel Atilla
Én is voltam mikor megvettem az autót.Aztán pps el ránéztem az első hasmagaság szenzorom nem válaszolt. megkerestem ho van,erre nem volt összedugva.Levetem kitakarit összerrak összedug,PPs kalibráció és kész!
Jöttem haza a multkor éjszaka Pestről a 3-ason és annyira jó láttam hogy távolságit se kellet kapcsolni,pedig már sz egyik izzóm haldoklik.
en meg vagyok elégedve a olyan fénye volt volt mint az előző autómnak emeltfényű halogén+ távolsági azaz 4db H7