Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
ha4nz 2012. jún. 29. Creative Commons License 62830

Mert szorul a motor tengelye és ő meg menni akar, ezért a motor több áramot akar felvenni. Jó házi megoldás: rakj a motor helyett valami fogyasztót rá és nézd meg mit csinál. illetve csak magát a motort de kiszerelve. 

 

Cumbi: gáz+fék nyomva tart és gyújtás ráad és semmi csak ugyanolyan ütemű villogás végig?

Előzmény: x25xe (62828)
Cumbi Y17DT 2012. jún. 28. Creative Commons License 62829

Nem villog a műszerfalon semmi, ha erre gondolsz ha4nz.

Előzmény: ha4nz (62827)
x25xe 2012. jún. 28. Creative Commons License 62828

oké,ez világos.De akkor mitol kap tobb aramot?

 

Előzmény: ha4nz (62827)
ha4nz 2012. jún. 28. Creative Commons License 62827

A motorvezérlő szerintem a jobb oldalon a lábtér mellett lessz, de nem hiszem hogy ilyen tünetet produkálhat. A vezérlő feszt ad ki és méri a pozitív szálon a felvett áramot. Ha több akkor szorul a motor és letilt. Ugyanez az elve az elektromos ablakemelőnek is, ha ottmagad a kezed, csak ott irányváltással kiengedi.

 

Cumbi: Hibakód villogtatás?

Előzmény: x25xe (62822)
Cumbi Y17DT 2012. jún. 28. Creative Commons License 62826

Sziasztok,

 

hozzáértő tanácsra lenne szükségem.

Isuzu Astra G-m van (DTi 16V), elég jó állapotú, rendszeresen karbantartom. Mostanában szokta csinálni, hogy gyorsításkor meg-megtorpan egy pillanatra. Gázolajszűrőt cseréltem, nem segített. 

Előtte ugyanilyen motoros Corsa-m volt, annál előjött egy típushiba, az adagolóvez. elektronika. De akkor megállt többször is, és a műszerfalon is jelezte a hibát. 

Van ötletetek, hol kezdjem? 

 

 

409 2012. jún. 28. Creative Commons License 62825

Lehet ez többek között üzemanyagnyomás (AC pumpa), vagy befecskendezőszelep is.

Előzmény: HannibalSmith (62823)
no_holy_shit 2012. jún. 27. Creative Commons License 62824

1, pedig alapjarati leptetonek hangzik igy. szedd ki pucold ki

2, lambdaszondat huzd le, mil egni fog egy gyujtasciklus utan, de ha ha lehuzott lamdaval mukodik, akkor mar többet tudunk

3, lehet hogy vhol falsot sziv -> fektisztitoval korbe kell fujni

Előzmény: HannibalSmith (62823)
HannibalSmith 2012. jún. 27. Creative Commons License 62823

Sziasztok, újra egy kérdéske:

 

C14NZ

 

új lambda szonda, elég régi és C14SE katalizátor (ha az másféle, azért írom) és utoljára "alapjárati vezérlőszelep" motorhibakód jellemzi az autót. most nincs hibakód, a tünet meg a következő:

lámpánál leáll már bemelegedetten a motor és aztán ezt egymás után többször is, és nagyon nehezen indul be.

 

előtte ilyet nem csinált, a motorhiba jelző lámpa nemrégiben még nekem is felgyulladt, de hibakódot nem ad ki, az akku nem volt kivéve azóta.

 

kérek szépen ötleteket, vagy óbudához lehetőleg közelebbi helyeket ahol valakivel meg lehetne nézetni, mert nincs időm rá, a könyvek amikhez hozzáférek, nem írnak sok használhatót, az autót nem én használom, így a lámpánál leálló motor tünete sem saját tapasztalat, hanem apámé. van, hogy reggel is nehezen indul, de az autó nincs minden nap használatban, olyan 2-3 naponta.

 

nagyon szépen köszönöm!

 

Lisztes Csaba

x25xe 2012. jún. 27. Creative Commons License 62822

Helló!Megtudná nekem valaki mondani hogy calibrában hol található a központizár vezérlője?

Lehet az hogy azért mert rossz, az egyik oldali centrálmotornak több áramot ad és az ezért beragad?

ezustgolyo 2012. jún. 27. Creative Commons License 62821

Sziasztok!

 

Valaki nem tudna nekem kölcsönözni egy astra f tetőcsomagtartót bp-en és dunakeszi, budafok környékén most hétvégére?

Nem kimondottan ingyen,de nem vennék egy alkalomra.

Köszi előre is!

 

Balázs

Nick_X14XE 2012. jún. 26. Creative Commons License 62820

Nem mondod?! :)))

 

Na baszki, hozzájárulok a projektedhez ennyivel:

I- 440 ohm

R- 200 ohm

O- 80 ohm

semmi- 1260 ohm

 

Majd írj lelkendező posztot ha megcsináltad! :)

Előzmény: no_holy_shit (62818)
mantec 2012. jún. 26. Creative Commons License 62819
Előzmény: Gepesz35 (62817)
no_holy_shit 2012. jún. 26. Creative Commons License 62818

hat csak par csavar kiszeni (kormanyburkolat le, majd muanyag pockok osszenyom es kihuz :-))))))  )

Előzmény: Nick_X14XE (62816)
Gepesz35 2012. jún. 26. Creative Commons License 62817

Honnét tudnék beszerezni opel corsa D hez kezelési utmutatót könyvet?

Nick_X14XE 2012. jún. 26. Creative Commons License 62816

Ha tudtam volna hogy bárkit érdekel, lemértem volna beszerelés előtt.. :)

Előzmény: no_holy_shit (62814)
vectramania 2012. jún. 26. Creative Commons License 62815

ÜDV a kedves topiclakóknak!

 

ELADOM KIHASZNÁLATLAN 19"-os OPC FELNIJEIMET !

 

A felnik sérülésmentesek, gyönyörű állapotban vannak!

 

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/gumi_felni_disztarcsa/felni/opel_opc_19_y_kullos_felni_4_db_hibatlan_1603952819.html

 

még lehet licitálni rá!

 

no_holy_shit 2012. jún. 25. Creative Commons License 62814

 

tempomat ellenallas ertekire tudsz esetleg vmit mondani?

Előzmény: Nick_X14XE (62812)
no_holy_shit 2012. jún. 25. Creative Commons License 62813

a fiatnal nem csak nem irjak, hanem nincs is :-) legalabbis a pandamon nem talaltam amikor kupplungot csereltem :-)

Előzmény: Nick_X14XE (62812)
Nick_X14XE 2012. jún. 25. Creative Commons License 62812

1.3D-re,

"a fiatnal egytömegu lendkerekkel (szerintem opelnal is)"

 

A Fiatnál tényleg nem, de Opelnél írják a kettős tömegű lendkereket:

http://www.csapagyexpress.hu/luksearch.php

Itt kb. fele annyi mint a Unixnál, de még így is 100 rugó fölött van...

Előzmény: no_holy_shit (62792)
x25xe 2012. jún. 24. Creative Commons License 62811

Ha a kijavitas utan is melegedni fog akkor mi lehet a hiba?

 

Előzmény: x25xe (62788)
x25xe 2012. jún. 24. Creative Commons License 62810

A kapcsolo mogotti csatlakozoban eloxidalodott egy kabel es el is tört amikor megfogtam,remelem ez a hiba oka.

Előzmény: ha4nz (62789)
x25xe 2012. jún. 24. Creative Commons License 62809

nuh7zkz77

Előzmény: ha4nz (62793)
Nick_X14XE 2012. jún. 24. Creative Commons License 62808

C vagy D Corsán már ne zárj rövidre semmit az OBD csatiban! Ott a tápon kívül két normál CAN-busz van és egy egyvezetékes CAN.

 

Z-s motorkódú Opeleknél elektronikus gázpedál van és a hibakódot úgy lehet kivillogtatni, hogy a féket és a gázt folyamatosan nyomod és közben ráadod a gyújtást. (Nem kell beindítani a motort).

Ekkor elvillogja mi a nyűgje a C Corsa biztosan, de a fórumokon azt írják hogy a D Corsa is (dízel is).

Előzmény: ha4nz (62805)
no_holy_shit 2012. jún. 24. Creative Commons License 62807

szerintem D corsa mar nem villog... interface 5eFt (op-Com vagy egy elm327)

Előzmény: ha4nz (62805)
ha4nz 2012. jún. 24. Creative Commons License 62806
Előzmény: Gepesz35 (62804)
ha4nz 2012. jún. 24. Creative Commons License 62805

x25xe

Zárlatnál tuti a bizti menne ki, hacsak nincs megpatkolva vagy egyéb. Ha melegszik, akkor az tartós túláramot jelent, pl nagyobb teljesítményű izzók vannak benne, mint a gyári és ilyenkor ha nincs megrelézve akkor vannak ilyen jelenségek. Belül ha jól emlékszem egy érintkezőpogácsa van, azon keresztül meg át a fesz. Ha ez olvadt el, akkor ott inkább érintkezési gond volt, tehát már kikopott és túl nagy volt a hézag. Ha nem, és a vezetőpályája olvadt el akkor az meg szinte lehetetlen, hacsak nem került bele a kapcsolóba valami vezető anyag ami átívelést okozhatott volna. Pl porszemcsék. Tölts fel róla egy képet hátha okosabbak leszünk.

 

Gepesz35

A biztosíték táblán helyezkedik el bal oldalt a diagnosztikai csatlakozó, erre csatlakozik a TECH-1, vagy OP-COM műszer.

A Corsa B típust a csatlakozó 10 pines (tüskés) változatával szerelték annak idején, később már a 16 pines változatra álltak át, azóta már még több verzió is létezik.
A 10 pin-ből alap esetben mindössze 4 érintkező van bekötve, többi bent sincs, a jobb felső sarokban kettő és a bal alsó sarokban szintén kettő érintkező, nekünk az előbbi kettő pin-re azaz az A és B pontra van szükségünk a kivillogtatáshoz.
Ehhez mindössze annyit kell tennünk, hogy az említett két pontot egy dróttal, gemkapoccsal összezárjuk, ahogy az alábbi képen is jelölve van.

 

Ezután nincs más teendőnk, mint a gyújtást ráadni és figyelni a motorhiba visszajelzőjét a műszerfalon.

Ez a következőképpen jelzi a kódokat:


Minden esetben a 12-es hibakóddal kezdi és fejezi be a diagnosztikát, ezt háromszor jelzi és ha van hiba akkor szintén háromszor kivillogtatja a hibának vagy hibáknak a kódjait.

A leolvasás menete:

A hibakódot úgy kell leolvasni, hogy a visszajelző villan egyet, ezután egy kisebb szünet majd egymás után villan kettőt, ez jelenti a 12-t. Ezt megcsinálja háromszor, majd jön a hiba ha van, ha nincs akkor megint 12-t fog villogtatni.

Ha mégis van hiba, megnézzük, hogy milyen hibakódot írt ki és táblázatból kikeresve támpontot adhat a hiba okának kiderítésére.

 

Ha jól emlékszem a D-ben is ugyanígy vannak csatinál a pinekbár az 16 tűs ha jól rémlik, de előtte nézd meg.

Gepesz35 2012. jún. 24. Creative Commons License 62804

Elég humoros vagy az első mondatodban!!!Véletlenül nincs neked vagy tudsz valamerre corsa D hez kezelési utmutató könyvet?

Előzmény: no_holy_shit (62803)
no_holy_shit 2012. jún. 24. Creative Commons License 62803

ugy nagyjabol minden :-P (jo ok. lambdaszonda es pillangoszelep pl. nem, mert az nincs az autoban. kereknyomasra szinten nem gyanakodnek)

=>hibakodolvasas...

 

(AGR, legtomegmero, nagynyomasu pumpa. persze akamilyen mas szenzor is lehet. kabelszakadas kizahato, mert akkor rogton egne es nem torolheto)

Előzmény: Gepesz35 (62802)
Gepesz35 2012. jún. 24. Creative Commons License 62802

Üdv! szerintetek milyen hiba lehet ha beindul a motor az opel corsa D 1,3 dieselnél és kisidő mulva világit a müszerfalon az autó és egy kulcs ál rajta lámpa.

Törölt nick 2012. jún. 24. Creative Commons License 62801

Tudnátok segíteni? Opel Astra F [ferdehátú] autóra szeretnék kipufogóvéget. Most nem vagyok otthon így nem tudom, hogy mekkora az átmérője a kipufogónak, de esetleg tudnátok segíteni ezügyben, hogy milyen kellene rá? Esetleg tudtok ajánlani? Mármint, hogy erre kimondottan van, hogy hány mm-es kell vagy ilyesmi? Előre is köszi.