Hát van egy géplakatos szakmám is, meg az előtét ellenállást nektek köszönhetően is ki tudtam cserélni, de Balatonfüreden lakom egyébként. Kellene pótalkatrész hozzá vajon, vagy lehetne helyettesíteni a letört pöcköt? Egy másik weblapon találtam 5 ezerért bontottat. Gondoltam annak a belsejét beleraknám az enyémbe. Szerintet?
Semmi nem látszik a tükrön csak hogy meg van repedve a műanyag, a darab meg ami kiesett, egy centis kis szürke műanyag aminek az egyik felén látni hogy letört valahonnan.
Nem tört a tükör, de valami pici szürke műanyag kiesett a tükör alatt. Valószínűleg az a pici valami állította meg a tükröt hogy ne tudjon teljesen kifordulni. De azért én még nem adnám fel, hátha meg tudom csinálni, csak tudnom kellene hogy kell szétszedni. 2004-es
a fék esetében konkrétan Scenic II. 1.6 modellre vonatkozik az ajánlat. Próbáltam a levelet bemásolni, de nem siekrült, úgyhogy itt a link, hátha sikerül.
Ahogy stevie-w irja egy tipust vesznek ki, marketing okból:), olvasd el , vagy hivd fel őket.
Pl a motrio apróbetüje:
A feltüntetett árak a Renault Hungária Kft. által ajánlott akciós bruttó ügyfélárak, melyek tartalmazzák a munkadíjat és a normál beavatkozáshoz szükséges alkatrészek árát. A vezérműszíj készlet és a vízpumpa, valamint a hűtőfolyadék cseréjének árát a Mégane I 1.4i típusú, E7J motorkódhoz tüntettük fel. Az ajánlat változhat a model és a motorizáció függvényében. Az ajánlat 2011. június 1-ig vagy a visszavonásig érvényes. A teljes kínálatunkról érdeklődjön Renault Márkakereskedőjénél.
Nekem is vitték már el gyalogosan, de nem tört semmi, ekkor kézzel visszahajtottam alaphelyzetbe, majd bezártam nyitottam 1x, onnantól minden működött rendesen. Szerintem ha kihajtod és a másik megáll a helyén ezt hajtsd vissza kézzel normál kihajtott állapotba, ott kattan amikor a helyére ugrik. Ezután próbáld a ki be hajtást, ha nem lesz jó akkor nézesd meg valami szerelővel, mert belül is törhetett.
lackalo szerintem nem használ a rendszernek a töltés, fennthagyott sarukkal
A drága, újonnan vásárolt scenicemnek a jobb oldali visszapillantó tükrének valami idióta nekiment. [...] Esetleg valaki tudna segíteni hogy hol álljak neki szétszerelni hogy megnézzem mi a baj?
A következő műszaki időpontjára terveztem a vonóhorgot, úgyhogy még nem piackutattam meg a témát! Nem tudom mennyire jók ezek az akciós árak, de kérdésedre leírom:
Amit a Renault küldött:
Tetőcsomagtartó Touring line acél 30552.-
Vonóhorog (csavarral kábelkészlettel) TZ Standard 44.456.-
Nappali fényDayLight LED4 ledsor : 24072.-
Tetőbox: 320 L 37832.-
Más: Fékbetét csere 16790.- tól
Féktárcsa csere 26990.- tól
Egyéb eredeti tartozékok, motrio tartzékok -20% kedvezménnyel
A drága, újonnan vásárolt scenicemnek a jobb oldali visszapillantó tükrének valami idióta nekiment. Meg van kissé repedve, de még használható. A bahajtható funkció is működik, de amikor kihajtom elektromosan, teljesen kifordul. Mivel még új vagyok scenic ügyben, nem mertem nekiállni barkácsolni. Esetleg valaki tudna segíteni hogy hol álljak neki szétszerelni hogy megnézzem mi a baj?
Isten őrizz!Én egyáltalán NEM vagyok szerelő tipus.Szakember végezte,s számomra nagyon bonyolultnak tűnt,hiszen nagyon sokat bontott,de azóta jó.Az egész ajtót szétszedte,még a kilincset is teljesen.
Beszélgetünk nem veszekszünk, ne kérj elnézést, látod nekem inkább kell, mert hülye gondolatokat irok. Azt hiszem irok az NHK-nak:), de lehet kellene a rendőrségnek is a kérdésben, még elgondolkodom rajta:)
Éppen ma kaptam akciós ajánlatot renaultéktól vonóhorog ügyben
Igen, a műszakira időpontot kap, odáig gond nélkül megetsz! Elnézésedet kérem ha a jogszabályokat ok nélkül írtam le, csupán nekiültem Őket átböngészni, és erre a következtetésre jutottam. Én biztos vagyok benne hogy szabálysértő a forgalmiba be nem jegyzett vonóhoroggal/rögzítési ponttal autózni, de az ellenkezőjéről is meggyőzhető vagyok!
Éppen ma kaptam akciós ajánlatot renaultéktól vonóhorog ügyben, viszont van még másfélévem a műszakiig, úgyhogy mostmár tényleg érdekelne a helyes válasz! Terveztem eddig is, de nem szeretnék bírságot! Én mgég megoldom, de ha pl. párom szalad bele a rendőrbe, Ő tuti nem tudja meggyőzni a vélt/valós igazunkról!
Szia.Előre jelzem,laikus vagyok,DE én már többször töltöttem az akksit ugy,hogy a saruk rajta maradtak.Az autó 6 éves még a gyári Varta van benne.Nekem egy nagyon régi 3 amperes töltőm van. Eddig semmi baj nem volt töltés után.
Véleményem leirtam, nem ismétlem meg, a jogszabályokat ismerem.
Hibás következtetéseket vontok le szerintem, ha azt elmondjátok hogyan közlekedik bárki pl 5 km-re lévő vizsgaállomásra az 1 hete a tulaj otthonában szakember által felszerelt és számlával igazolt - azaz minden a szabályoknak megfelelően tett - vonóhoroggal, nem lejárt műszaki vizsgával? Okosabb leszek.
Útvonal engedélyt kér? Minek hiszen érvényes forgalmival rendelkezik. Tréler?
Még egy kapcsolódó kérdés: mire számítson az ember, ha az SCII-nél ki kell venni az akksit (csere pl.), mi az amit újra kell tanítani (akár kódodt beadni), máshogy fog-e viselkedni egy darabig, amíg bizonyos dolgokat újratanul, stb.?
Az ablakokat és a napfénytetőt kell újratanítani, az órát beállítani. Törlődnek a fedélzeti kompjúter adatai. A rádió kér(het) kódot -- a Lagunában kért, a Scénicre nem emlékszem, mert a gyári fej nagyon gyorsan kikerült az autóból :-)
A motorvezérlés elmentegeti a saját beállításait ("adaptációs memória"), csak arra kell vigyázni, hogy ne rögtön a motor leállítása után tépjétek ki az akksit.
Erről jut eszembe: mi a véleményetek szabad akksit az autóban hagyva (értem ezalatt, hogy a sarukat fent hagyjuk, tehát nincs kikötve a kocsi rendszeréből) tölteni egy hangsúlyozottan szabályozott, modern töltővel tölteni, vagy sem. Annyi miendent olvastam már, de ezidáig még nem vált számomra egyértelművé, hogy tényleg veszélyes, vagy pedig nem.
Inkább az a kérdés, érdemes-e.
Ha mindenképp tölteni akarsz, akkor használj csepptöltőt. Vigyázz, a jó töltők nem olcsók!
Én azt nem értem, hogy amióta ABS van, és amely autóban csak van, egy pár száz forintos alkatrész elég lenne defekt ellenőrzésre
Elég is. A VAG autók defekt ellenőrzői pontosan ezen az elven működnek :-)
Viszont a Renault megoldása egy nagyságrenddel finomabb. A VAG tényleg csak akkor szól, amikor már effektíve baj van, míg a Renault-nál a baj előjelét is lehet érezni. Vagy ha valamiért állás közben ereszt le a gumi, a Renault már elindulni sem enged, egy Volkswagen meg csak az ötödik-tizedik fordulat után szól -- annyi meg pont elég egy nyomásvesztett abroncs leamortizálásához...