Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mandras79 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 40643

Tied a rövid Toyota???Apám mi szopás volt az a kocsi:O)

Gratula használd egészséggel!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: pam-pi (40640)
Tie Creative Commons License 2012.06.12 0 0 40642

Kavicsos úton azért forog meg egyébként, mert amikor finoman elkezdesz kanyarodni, akkor leoldja a locker az ívkűlső kereket, aztán ahogy gázt adsz, a mechanikát utoléri az ívbelső kerék, és azonnal össze is zár újra, ezért megrúgja az ívkűlsőt is egyből. Szóval olyankor nem kell meglepődeni, nem azért pörög ki, mert eldifferál, hanem mert hirtelen hajtani kezdi megint a kövér gázadásra az addig leoldott kereket is. :)

Előzmény: pam-pi (40640)
Tie Creative Commons License 2012.06.12 0 0 40641

Az ARB-d sokáig fogja bírni, mert nem sokszor lesz dolga a Detroit mellett. :)

 

Szerintem baromira lehet élvezni azt, hogy csak menés van, mert az automata zár megoldja a dolgokat anélkül, hogy neked akár csak fel is tűnt volna, hogy van megoldanivaló.

Használd egészséggel.

Előzmény: pam-pi (40640)
pam-pi Creative Commons License 2012.06.12 0 0 40640

Üdv mindenkinek!

Hosszú várakozás és némi komplikációk után végül bekerültek a difizárak a helyükre.:))

Hátulra Detroit Locker előlre pedig ARB került. Sajnos az első EZ lockert nem lehetett beépíteni a "kínai ARB-re" pedig sokat kellet volna várni így fájó szívvel az ARB mellett döntöttem. Ehhz kapcsolódik a kérdésem is. Van valaki aki kompresszor nélkül csak tartályról használja? Mennyire érzékeny a zár ha nem stabil nyomásról van működtetve? Gondolok arra, hogy 7 és 6 bar között változik a nyomás.  Nekem most egy kb. 4-5 l-es tartály van beépítve és így elsőre nagyon tetszik. Egy feltöltéssel 20-30 kapcsolást bírhat. Ha nem beszéltek le róla akkor marad így:)

A hátsó Detroit is nagyon tuti. Semmi hangja sincs, pedig nehezen hittem el, hogy nem fogok kanyarodás közben kattogást hallani. Körforgalomban sem veszem észre, hogy másként viselkedne az autó! Egyedül kavicsos úton, kanyar közben gázt adva hallom, hogy ki-ki pörög valamelyik kerék (de csak egészen kicsikét).

Így most már alig várom, hogy felázzanak az utak és élesben is lehessen őket faggatni:)

 

Valaki ajánlotta itt a fórumon nekem K.barcikán a Startmarketinget. Köszönet érte!

Jól, és korrektül dolgoznak! Legközelebb is hozzájuk vinném az autót, habár remélem ez egy darabig nem fog bekövetkezni :)

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.11 0 0 40639

Egy képet dobsz fel róla?

Előzmény: Viking 81 (40638)
Viking 81 Creative Commons License 2012.06.10 0 0 40638

Ha valakit érdekel van egy eladó ford explórer difizáras. Eladó vagy cserélhető 350000ft.Cserébe érdekel uaz,gaz.vagy amid van.0630/580 3617

patroldoktor Creative Commons License 2012.06.07 0 0 40637

patroldoktor Creative Commons License 2012.06.07 0 0 40636

Csörlő AKCIÓ!

ESCAPE 12000 lbs (5443kg) Teherbírású 12V elektromos csörlő szett 2 év garanciával

  • Motor teljesítmény:6 LE/4,5 KW
  • Hajtómű: 3 fokozatú bolygómű, fém fogaskerekek
  • Áttétel: 265:1
  • Fék: autómatikus
  • Kötélzet: 26 méter, 9,5 mm-es acélsodrony
  • Súly: 40kg
  • Méretek : 530x160x218 mm
  • Rögzítő furatok: 254 x 114,3 mm

Terhelés (kg)       Sebesség (m/perc)         Áramerősség (A)
0                        6,5                                  65
910                     3,5                                 126
1814                   2,85                                175
5443                   1,35                                400

AZ új akciós modell ESCAPE12000 lbs, ideális felhasználási területe  terepjárókon, önmentő  csörlőként, autómentőkön munka eszközként.
Nem tartalmaz műanyag alakatrészeket, ezért strapabíró és hibamentes működést várhatunk a csörlőtől éveken keresztül.
 A kapcsolódobozt (relédobozt) bárhova fel lehet szerelni a járművön, hogy védjük a vízt
ől és a párától vagy két rúd (tartozék) segítségével a csörlőre is felszerelhető.A csörlő CE tanusítvánnyal rendelkezik és 2 év garanciát vállalunk rá. 
A szett tartalmaz: 1 db ESCAPE 12000lbs (5443kg) csörlőt feltekert drótkötéllel, relédobozt a bekötéshez szükséges összes kábelekkel, 3,7 méter hosszúságú kézi vezetékes távirányítót, széria tartozékként 50 méter hatótávolságú rádió távirányítót, kötélvezető görgős ablakot, horgot, a felrögzítéshez szükséges csavarokat.

AKCIÓS ÁRA : 94 000.-Ft +áfa

Utánvétes szállítási költség DPD futárral 6000.-FT
Előre fizetés esetén: INGYEN SZÁLLÍTÁS

MEGRENDELEM A CSÖRLŐT 2 ÉV GARANCIÁVAL
 

 

GMarci 2 Creative Commons License 2012.06.03 0 0 40635

Köszi

Előzmény: Roadati (40634)
Roadati Creative Commons License 2012.06.02 0 0 40634

70 3384260 talán ezen eléred a jimny árust.Babod nekünk jóó volt,mi jól éreztük magunkat.Fotókat nem találok magunkról.Pedig siratófalaztam és sárgyorsultam is.

Ha valakinek van róla fotó-videó,ne titkolja el.

Előzmény: GMarci 2 (40632)
pinguru Creative Commons License 2012.06.01 0 0 40633

SZiasztok. Milyen volt Babod?

GMarci 2 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 40632

Sziasztok!

 

Tudja valaki a fehérvári Jimnyiket áruló ember elérhetőségét? Vagy hogy mikor lehet oda menni?

GMarci 2 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 40631

Idén max csak nézelődni megyek, ha egyáltalán megyek

Előzmény: Törölt nick (40630)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.23 0 0 40630

Végig vered a mezőnyt és hazamész ? :-))))))))

Előzmény: GMarci 2 (40629)
GMarci 2 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 40629

Én még nem tudom hogy lesz. Nem túl valószínű, de megpróbálok lenézni szombaton egy kicsit

 

Előzmény: lexus81 (40628)
lexus81 Creative Commons License 2012.05.22 0 0 40628

Ott leszek egy piros, csövezett Pajero V6-al.

Te? Ti? Többiek? :)

Előzmény: GMarci 2 (40627)
GMarci 2 Creative Commons License 2012.05.22 0 0 40627

Megy valaki Babodra?

Roadati Creative Commons License 2012.05.22 0 0 40626

Köszi a választ.Eddig D 1 et vettem.Sosem volt gond belőle.

patopal Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40625

Ebben az országban semmi nem biztos, de nemrég még segédeszköznek minősült és úgy volt ahogy írtam. Önmagában nem húzhatód be kell rakni a csomiba.

Előzmény: atompyka (40623)
Tie Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40624

Dehogynem. Vonóháromszög, és fékezőgép betéve. Egy ember vezeti, aki a vontatót vezeti, a vontatott járműben nem is ül senki sem.

Előzmény: atompyka (40617)
atompyka Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40623
Jó, de azt legalább húzhatok vele? Ha elfogadjuk (pontosabban elfogadják), hogy valóban csak egy segédeszköz az emelve vontatáshoz, akkor nincs baj - azt leszámítva, hogy üresen hogy szállítod. Ja, és ha nem kell neki valamiféle bevizsgálás - ami sztem kellene kelleni. :-)
De különösebb erőltetés nélkül belefér a pótkocsi fogalmába, így viszont önmagában rendszámköteles.
Előzmény: patopal (40622)
patopal Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40622

Azért megnézném a közeget mikor ebben az összeállításban a Bécsi Egyezményre hivatkozol.:)

 

Szerintem a kutya vontatási segédeszköz, csak érvényes papírokkal, rendszámmal rendelkező vasat húzhatsz legálisan vele.

Előzmény: atompyka (40620)
soonóné Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40621

Akutyafáját!

atompyka Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40620

Ha kutyával, akkor az pótkocsi a KRESZ fogalma szerint, akkor viszont Bécsi Egyezmény: "Ha a gépjármű egy vagy több pótkocsit vontat, a vontató jármű rendszáma az egyetlen pótkocsin, vagy az utolsó pótkocsin legyen, ha azok nincsenek nyilvántartásba véve."

:-)

Előzmény: Ata samurai (40619)
Ata samurai Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40619

Sztem itt a csücskös kérdés, hogy a vontatott autónak van-e rendszáma. Nem az a gond, hogy mivel húzod.

Előzmény: atompyka (40618)
atompyka Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40618

A "kutya" sztem pótkocsi, a vonóháromszög meg nem, az csak vontatóeszköz.

Csak nálunk egyiket sem ismeri a szabályzás sztem...

Előzmény: Tie (40613)
atompyka Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40617

Csakhogy a az el nem romlott autót üzemanyagspórolás vagy helyhiány miatt vontató autó kombója nem járműszerelvény (a KRESZ szerint legalábbis), mert nem egy vezetővel vesz részt a forgalomban. Innentől nem is jogsikérdés szerintem.

 

A Nyuszy által említett kutya és vonó3szög esete viszont már járműszerelvény.

Kérdés, hogy szabad-e...

Nyuszy, kpm-állásfoglalás? :-)

 

 

Előzmény: Tie (40614)
atompyka Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40616

Már rég kiszúrtam, hogy ezt is jól megfogalmazták:

 

D1: legfeljebb 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömegű gépjármű bármilyen vontatmánnyal is

Tehát ebben benne vagy.

 

De:

D2:  a 3,5 tonnát meghaladó, legfeljebb 7,5 tonna megengedett legnagyobb össztömegű gépjármű, valamint járműszerelvény (gépjármű és vontatmány)

Azaz ebben is benne vagy.

 

:-)

 

A D2 úgy lenne korrekt, mint a D1: a 3,5 tonnát meghaladó, legfeljebb 7,5 tonna megengedett legnagyobb össztömegű gépjármű bármilyen vontatmánnyal is.

 

Sztem ezt is akarták kifejezni (ha ide akarnák sorolni, úgy lenne egyértelmű, hogy a 3,5 tonnát meghaladó, legfeljebb 7,5 tonna megengedett legnagyobb együttes tömegű gépjármű, valamint járműszerelvény (gépjármű és vontatmány)), csak nem sikerült. Mondjuk ez nem meglepő azután, hogy a legújabb KRESZ-módosítás szerint autópályán már nem kell besorolnod a gyorsítósáv végéig a szélső sávba, lehet később, a leállóból is... :-)))

 

Én D1-et vennék.

Előzmény: Roadati (40615)
Roadati Creative Commons License 2012.05.20 0 0 40615

Jó a téma,örökös vita tárgya.Kérdeznék én is.Nakam vajon milyen katagóriás pályamatricát kell vennem,ha az autóm bruttó össztömege 2 800 kg és 2 tonna össztömeget vontatok?A mérlegelt salyát súlyom,2.6 tonna.csak a vonó járműnek..d 1 3.5 tonnáig jó.D2 meg már dupla pénz körül van.Babodról majd húzok vissza 1 patrolt,ami már a 2 tonna össztömegbe,trélerrel együtt elég nehezen fér bele.Vagy hozzam el a volt trailemet,mert annak 2.7 tonna volt a bruttója? Mi a biztonságosabb,rendőri megfontolásból?

Tie Creative Commons License 2012.05.19 0 0 40614

Egyébként az én értelmezésem szerint úgy van, hogy létezik olyan, hogy egyéb vontatmány, bár nincs normálisan leírva, hogy mi az - tehát szerintem minden, ami nem pótkocsi, vagy mezőgazd. vontatmány, és vontatva van, az egyéb vontatmány lesz.

Nincs szabályozva, hogy mivel, mekkorával lehet vontatni, mennyivel, hol, tehát gyakorlatilag bármivel, bárhol, bármekkorát, hiszen nincs tiltó szabály.

 

Ami probléma, az a jogosítvány része, a jogsinál ugyanis egyértelműen és nyilvánvalóan le van írva, hogy melyik kategóriákkal milyen járművek és járműszerelvények vezethetők, és sajnos sehol sincs olyan, hogy bármiből, és egyéb vontatmányból álló szerelvény.

 

Tehát gyakorlatilag az van szerintem, hogy bármilyen járművekből lehet csinálni jármű és egyéb vontatmány szerelvényt képezni, cska éppen nincs élő ember, aki jogosult lenne ilyen járműszerelvényt közúton vezetni.

Előzmény: Tie (40613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!