Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

vakrepulo2 Creative Commons License 10 perce 0 0 263708

most centírozásnál nem arra gondolok, hogy a küllők feszítésével kiveszem a 8-asokat és a tojás formás, hanem mint az autógumik esetén

 

(érdekességként: szeged környékén nem azt mondják, hogy tojás, hanem azt hogy ludály)

vakrepulo2 Creative Commons License 20 perce 0 0 263707

üdv

gyors kérdés, mert most tervezek első gumi cserét egy 125-s küllős motoron

 

szoktak ilyen kerekeken gumi csere után centorizással foglalkozni?

 

tcaoe Creative Commons License 21 órája 0 0 263706

http://sracing.hu/kipufogo_119/kipufogo_88?sort=p.price&order=ASC&page=1

 

A technigas az jobb a közel gyáriak közül, a 2extreme erősen kínai, bár nem használhatatlan minőségű.

Előzmény: speedshop79 (263701)
speedshop79 Creative Commons License 23 órája 0 0 263705

Nem annyi neki, mert csak probakepp furtam meg es mar vissza is lett hegesztve. Viszont lyukassan nagyon jol ment. Igy eltomodve mar gyakorlatilag hasznalhatatlan. Ugy egettem ki, ahogy az elottem szolo leirta. 

Tuning kipufogot meg nem szeretnek, halk motort szeretnek!

lapar Creative Commons License 24 órája 0 0 263704

Ahogy én itt is hallottam atuning kipuf egyéb átalakítás nélkül esetleg 0,1LE-t hoz, de az is inkább a hit. Én annak idején Trabi kipoft égettettem, egy helyen felizzították hegesztővel, aztán az első végén csak oxigén neki. Az egész cső és dob(ok) átpirosodott az égő koromtól, ezért festett, krómozott kipuffra nem annyira javasolt. Viszont utána ment rendesen.

Előzmény: Roadkill (263703)
Roadkill Creative Commons License 25 órája 0 0 263703

Egy 2T kipuff jó esetben sokkal bonyolultabb mint egy sima "doboz". Ha megfúrtad, annak már annyi.

Szerintem ha teszel rá egy bármilyen tuning kipufogót, az is jobb lesz mint az általad fúrt.

Előzmény: speedshop79 (263701)
lapar Creative Commons License 28 órája 0 0 263702

Hogyan égetted?

Előzmény: speedshop79 (263701)
speedshop79 Creative Commons License 1 napja 0 0 263701

Sziasztok!

Segítséget kérnék Tőletek!

Van egy Aprilia Sonic 50 AC robogóm, aminek a kipufogója úgy el van tömődve, hogy alig tud felpörögni a motor. Próbáltam kiégetni, de nem segített. Végső elkeseredésembe fúrtam a hátuljára egy 8-as lyukat, így tökéletes a menetteljesítmény, viszont elég hangos lett.

Van valami lehetőség, hogy rendbe lehessen hozni? Vágjam szét? De hol?

Néztem újat, de inkább csak tuning kipufogókat találtam hozzá, használtat meg nem szeretnék, mert lehet ugyanígy járok.

Köszi a válaszokat!

 

Üdv, Gábor

etniez Creative Commons License 2 napja 0 0 263700

Egy márkás zár többe kerülhet, mint a kínai dobozod.

Előzmény: GARFIELD (263699)
GARFIELD Creative Commons License 3 napja 0 0 263699

Médincsájná :D

 

De igazából venni akarok gyári zárakat, hogy egykulcsos lehessen a werda :D

Előzmény: etniez (263697)
GARFIELD Creative Commons License 3 napja 0 0 263698

A szétszedést megoldom, de hol lehet pl zárat rendelni dobozhoz?

Előzmény: bohrer (263695)
etniez Creative Commons License 3 napja 0 0 263697

Importőr vagy gyártó honlapja segíthet. Én rendeltem kulcsot dobozhoz és lakathoz is, elhagytam a kulcscsomót. Shad importőr küldött hamar pótkulcsot, Oxford zár 3 hétig tartott.

Előzmény: GARFIELD (263694)
bohrer Creative Commons License 3 napja 0 0 263696

Az  AF27 és a 28 -as ugyanaz csak a 28-as elől dobfékes, és a hátsó drót csomagtartó helyett, egy kis spoiler van féklámpával.

 

Előzmény: bohrer (263695)
bohrer Creative Commons License 3 napja 0 0 263695

Törd el a zárat, vagy egyből az ülést vádg szét kalapáccsal ................ huhhhhhhh, semmi.

 

Én annakidején az ülés első része alatti felnyíló csapnak a végét heréltem le, kitekertem a csavart,  azthiszem, bár jó régen volt . Vannak már jókis mikroköszörűk, oldd meg vele, úgy hogy a környék műanyag elemeit ne olvaszd meg, tehát kisebb szünetekkel  hogy kihűllhessen. Honda DIO AF 28-as volt.

Előzmény: GARFIELD (263694)
GARFIELD Creative Commons License 4 napja 0 0 263694

Zárat hol lehet rendelni? Nem nagyon találtam.....

Előzmény: etniez (263692)
GARFIELD Creative Commons License 4 napja 0 0 263693

Igen.

 

Nézd meg a szívatót, szedd szét a karburátort és pucold ki, nézd meg van-e benzin az úszóházban, nézd meg kap-e a benzint a karburátor, és mérd meg a kompressziót.

Előzmény: kolja28 (263691)
etniez Creative Commons License 4 napja 0 0 263692

Rendelsz a zárhoz kulcsot vagy eltöröd a zárat és rendelsz helyette zárat. Vagy kirántod a zárat és teszel rá egy hétköznapi lakatot.

Előzmény: lac2107 (263686)
kolja28 Creative Commons License 4 napja 0 0 263691

Sziasztok! Vettem nagyon olcsón egy Cagiva robogót. Tanácsot,tippet kérnék, azzal kapcsolatban, mit tegyek, mert nem indul a robogóm. Szikra van, eddig nagyin sok rúgásra elindult de nem tartotta az alapjáratot, de most már végképp nem indul be. Talán az automata szivató, vagy a karburátorral is gond van? Azt is mondták, hogy lehet kopott a motor és ennyire nincs kompresszió. 

TOM Creative Commons License 4 napja 0 0 263690

Eladó motor:

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-8886327

I.Blasius Creative Commons License 5 napja 0 0 263689

Szerintetek egy Yamaha Jognak meg lehet úgy húzni a két markolati műanyagját, amibe a tükör is megy, hogy ne mozogjon hosszirányban, és elbírja egy szélvédő plexi által adott terhelést, vagy feleslegesen kísérleteznék ezzel? Én sehogy sem bírom rendesen rögzíteni, de amikor a szervízből visszakaptam, akkor is mozogott sajnos. Vajon valami erősebb ragasztóval kombinálva működhet a dolog?

Quattroman Creative Commons License 5 napja 0 0 263688

(esetleg rakassak rá rendszámot és úgy már lehet rá kötni?)

 

ez szerinted csak úgy működik hogy rakatsz rá egy rendszámot?

Előzmény: -Smiley- (263682)
Quattroman Creative Commons License 5 napja 0 0 263687

kinyitod egy másik kulccsal:)

Előzmény: lac2107 (263686)
lac2107 Creative Commons License 5 napja 0 0 263686

Hello!

Honda Dio Af 27 sisaktartóba bezáródott a kulcs. Hogyan tudnám kiszedni? Köszi

 

tcaoe Creative Commons License 6 napja 0 0 263685

Nem, de nem baj.:P

Lassan mondom: a 25-ösökkel semmit sem csinálsz. Nem veszel olyat és kész. A többin 17,5-ös karburátor van.

Namost a szűkítő rézlemezt nem veszed ki, ha még megvan, mert az nem szűkítő, hanem gázlengés-csillapító. Az jó 10 lóerőig is, fölötte nem kell.

Olvastad az EGÜ oldalán, aztán ennyi. Igazuk van, ide ilyenek jönnek, mert ezek a segédmotorok. Aki ötvenessel nyolcvanat akar menni, az vegyen olasz változatot.

 

Amit ajánlottál, az mind nagy lutri itt nálunk. Azoknak a 99,5%-a szar, mert mindenki azt hiszi, hogy ért hozzájuk. Ennek megfelelő az állomány is. És itt nem érv, hogy akkor csak egy főtengely, meg egy henger kell, mivel az injektorosokban meg pont ezek nem szoktak tönkremenni. Más kérés, hogy egyiket sem lehet normálisan átalakítani porlasztósra, blokkot kell cserélni, vagy egy blokk áráért normális átalakítókat venni.

Az, hogy nem értettek hozzá, nem jelent mást, csak hogy nem értettek hozzá.

Én ugyan nem vezettem félre, te ajánlottál olyanokat, amikkel jó eséllyel megszívja, egyszerűen, mert öregek és mert Magyarországon vannak.

 

Előzmény: bohrer (263684)
bohrer Creative Commons License 6 napja 0 0 263684

Nem KYMCO blokkos, nézd meg hanem Keeway.  Nekem is Kymco van tudom miről beszélek, a KYMCO az jó a Keeway egy fos. De ez kétütemű és Keeway, a 4 ütemű 125-ös Malaguti Ciakba teszmek Kymco blokkot többek között. A Levegős PIGI-nél, igen jól tudod, a porlasztó 12mm torokátmérőjű, azzal mit csinálsz hogy lesz 17mm-es ???? Nem a szívócsonk hanem az egész porlasztó öntvény szűkebb. A 17-es is folytva van ott kiveszed a szűkítő rézlemezt a bemenetről, és nyitva lesz, meg a variátorból a távtartógyűrűt stb. Olyan  levegős NRG-t láttam ami gyári volt szalonból vették, próbálgatta a tulaj herélgetni, de csak nem ment. Őszinte volt a tulaj, így nem is vettem meg, ugyanazt írta mint az EGÜ motors oldalán, sőt motorkereskedő és szervizes haver is mondta ezt a hengercsatorna eltolás dolgot. Ennyien nem tévednek. Az Injektoros meg nagy lutri, bolond aki belevág. Volt olyan haver aki ezt vett, de a gatyáját ráköltötte  mégis szervízből hazafelé már szar volt a moci, tréleren gödöllőről haza, hibakódkiolvasás pesten, utána sokadjára átalakították porlasztósra kisebb vagyonért és úgy nagynehezen eladta, de soha többet injektorosat.

Ismeretlenül is próbálok jó tanácsot adni a srácnak, ne vezessük félre.

Előzmény: tcaoe (263683)
tcaoe Creative Commons License 6 napja 0 0 263683

Akarod mondani Kymco, ami tajvani.

A Keeway az tényleg fos, a Kymco meg a legkevésbé sem az. Főleg, hogy most már alkatrész is van hozzá. Ezek a blokkok simán elmennek annyit, mint a régiek.

 

 

"A gyári kivitel folytott, itt kisebb a porlasztó  légtorok átmérője, a hengerben el vannak tolva a csatornák, a kipufogó katalizátoros, folytott."

 

Egy dolog, hogy fojtott, de a másik, hogy ez csak a 25 km/h-s változatnál van így, a többin normál henger van, a fojtások szakszerű eltávolítása után azok jól mennek, ez meg összesen egy főfúvókába, egy szívócsonkba és egy súbertűbe kerül, nem kell a fél világot kicserélni.

 

Ha ezekből talál egyetlen jót is, akkor lehet, de akkor vehet akár injektorosat is, ugyanannyi esélye van, hogy jó legyen.

Előzmény: bohrer (263681)
-Smiley- Creative Commons License 6 napja 0 0 263682

Sziasztok!
Van egy céges 50 ccm-es robogó, amit hétvégente magáncélból használhatok.
Erre szeretnék Cascot kötni mivel olyan környéken lakom, ahonnan előszeretettel lopják a motorokat.
Viszont 4 biztosítót kérdeztem, egyik biztosító sem köt robogóra cascot, vagy rendszámos nagy motorra lehet kötni vagy kerékpárra, de robogóra nincs rá lehetőség.

Ti tudtok ajánlani valami megoldást lopáskárra, van létezik 50 ccm alatti, rendszám nélküli robogóra Casco?
(esetleg rakassak rá rendszámot és úgy már lehet rá kötni?)
köszi

bohrer Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263681

EMBER !!!! Juuujjj jjuuujj juuujjj jaj jajj jajj !!!!

 

Az a Malaguti már nem MINARELLI blokkos hanem Keeway  blokkos, nem tudom mikortól volt a váltás talán 2009 vagy előtte.

 

Malagutiból csakis vizes Minarellit, a Keeway az kínai fos, sajnos beleteszik már a Benellibe is. Zsákutca, drágán szart, persze már kihajtották a belét, ezek 1/3-át sem mennek el mint a régiek.

 

Na a másik csoda  a levegős Piaggió NRG amit 100E Ft-ból alakítasz át használhatóvá. A gyári kivitel folytott, itt kisebb a porlasztó  légtorok átmérője, a hengerben el vannak tolva a csatornák, a kipufogó katalizátoros, folytott. Ezeket ha cseréled máris van egy klassz motorod ami úgy megy mint a vizes folytás kivétel után.

 

http://www.egumotors.hu/tuning-rovat/nrg-power.html    Hidd el az otthoni folytáskivétel után sem megy 65-nél többet.

 

Még jó hogy kérdeztél és nem ugrottál bele. Meg az injektoros Ditech apriliákat is kerüld, Aprilia legyen porlasztós berúgókaros, a Ditechen nincs berúgókar, vagy PIaggio NRG DD vizest de abból is csak a porlasztóst, nehogy Purejet legyen. a Peugeot speedfigt-et is  kerüld.

 

Vagy régebbi Malaguti F12-F15, Aprilia SR de csak Minarelli, vagy Yamaha Aerox, de ott is aranyáron mérik a kiherélt szarokat is. 

Előzmény: sulep (263673)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263680

nem biztos hogy rossz a tűszelep de a folyamatos terhelésre átereszt kicsit. ezért kellett a hagyományos benzincsapokat zárni leállítás után.

üzemközben lényegében folyamatosan nyitott tűszeleppel jár a moci tehát nem jön ki a karbi oldalán üza, bár a fogyasztást növelheti

Előzmény: lapar (263679)
lapar Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263679

Quattro!

"azért mert a szar benzincsap nem csak akkor volt nyitva mikor jár a motor. ennek következményeként túlfojt a karburátor."

Ezt azért nem nagyon értem, mert ha az úszó tüszelep jó, akkor nem kéne folyni neki.

Vagy valamit én tudok rosszul?

Persze attól ki kell cserélni, ha nem zár, de normál üzemben ezt észre sem vesszük, nem?

Előzmény: Quattroman (263636)