Keresés

Részletes keresés

Forty-four Creative Commons License 26 órája 0 0 263898

Amúgy ha még érdekel valakit, a mebrán csere után most reggel is indult a motor.

Most jöhet az önindító megnézése, az csak kattan most.

 

Forty-four Creative Commons License 26 órája 0 0 263897

Lehet a facebook-on kell keresni, ott zajlik az élet...

Körbenéztem én is a neten a bajommal, de a legtöbb fórum 2012 fele lehalt:(

bszggg Creative Commons License 1 napja 0 0 263896

a "263874" -es hozzászólás(om)ra senkinek semmi ötlete? :(

Előzmény: bszggg (263874)
seraggi Creative Commons License 1 napja -2 0 263895

A szívatót kicseréltem. Könnyebben indult elsőre, de nem tudom eldönteni, hogy az a féktisztító miatt volt, amivel kipucoltam a karbit, vagy tényleg jobb lett, de ma ez tesztelésre kerül. 

Amúgy tök simán megy a motor, menet közben semmi baja nincs. Ami probléma, hogy magas alapjáratot kell beállítani, hogy ne fulladjon le a motor. 

 

Alapjárati fúvókával lehet a baj? Csak meg vagyok lőve ezzel, mert 4T dio, AF36E a motorszám, AF57 alvázszám, és alig találok neten valamit. Annyit tudok, hogy mikuni karburátor van benne, de hogy milyen fúvóka kellene bele, nem tudom. 

Tipp valakinek? 

Előzmény: seraggi (263854)
Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 0 263894

Meggyógyulni nem szokott ami elromlott. Szerintem abba már önthetsz olyan olajat amilyet csak akarsz...

Előzmény: vakrepulo2 (263887)
lapar Creative Commons License 2 napja 0 0 263893

Szerintem az normális a fogaskerekek, bordástengely, de főképp a kapcsolókörmök holtjátékából adódik.

Előzmény: peterb9 (263892)
peterb9 Creative Commons License 2 napja 0 0 263892

Egy váltós motornál (ez konkrétan egy 125-ös, 5 fokozatú, Honda licensz blokk) kb. mekkora lehet a hajtáslánc még elfogadható max. holtjátéka? Azaz a blokkon a lánckereket kb. hány fokban lehet "kotyogtatni"? Ennél a fokozattól függően ez akár 30-40 fok is lehet. Lehet ez konstrukciós adottság, vagy inkább túlhajszolás miatti kopás? 9000 km körül ment a blokk, ami amúgy hihető is, erő is van benne.

Láttam videót valahol, amiben egy Kawasaki blokkban matat valaki és mutatja, hogy egy tengely közel fél fordulatot kotyog és hogy ez az adott típus sajátossága.

Forty-four Creative Commons License 2 napja 0 0 263891

Forty-four Creative Commons License 2 napja 0 0 263890

Megvettem az új membránt, de ebben van valami műanyag ami a régiben nincs.

Az eladó azt mondta nincs jelentősége...gondolom csak van.

Tudtok erről valamit?

lapar Creative Commons License 2 napja 0 0 263889

A Ford Formula 5W-30-tól sokkal olcsóbban kapsz valamilyan JASO MA-s olajat.

Engem valamikor az MZ ijesztett meg azzal, hogy lelazult a dinamó oldali jobb dekni csavarja.

Eszméletlen hangot tudott kibocsájtani.

Előzmény: vakrepulo2 (263885)
foveon Creative Commons License 2 napja 0 0 263888

hat sztem az a minimum hogy motorba valo motorolajat ontesz bele nem autosat. ugy remlik molban van olcso, kis kiszerelesben is.

 

 

Előzmény: vakrepulo2 (263887)
vakrepulo2 Creative Commons License 3 napja 0 0 263887

tehát te azt mondod val szín a motorolaj miatt van a probléma cseréljem belevalóra

annyit még rászánok, hogy elhuzza magát még 5000 km-ig

Előzmény: foveon (263886)
foveon Creative Commons License 3 napja 0 1 263886

hat ahogy elolvastam sztem te erre xarx ra de mondjuk meg a tutit ugy hogy rakolteni nem akarsz semmit.

a motorba valo motorolaj nem csak abban mas hogy mas a viszko ertek, hanem pl a nedves kuplung is teljesen mas keneset igenyel mint amit az auto olaj tud. igy legalabb vegleg kinyirod, jarj meg vele amig megy aztan add le a mehbe...

 

 

Előzmény: vakrepulo2 (263885)
vakrepulo2 Creative Commons License 3 napja 0 0 263885

 

morfondírozok magamban

 

van egy lerobbant 110 cm3-es, körváltós, 4 ütemű, kínai blokkos robogóm, Már mikor 6000 km-rel ezelőtt hozzám került akkor is zajosabb volt mikor 3-as sebességben mentem vele és nem is nagyon tartottam karban, mert nem éri meg rákölteni

 

most elhatároztam, hogy kedveskedek neki és kicseréltem az olajat, de nem az előírt 15W-valamire, hanem ami otthon volt, gyári ford 5w-valami motorolajra. Erre mit tapasztalok:

 

- a kijövő olaj teljesen rendben lévőnek tűnik

 

- mintha picit hangosabb lenne most már a 4-es fokozat is, de ezt nem tudom eldönteni, hogy tényleg, vagy csak paranoiás vagyok

 

- a motor kb 200 km múlva elkezdett furcsán viselkedni: elindulok szépen húzatom ki és váltogatok, feljutok 4-ig gond nélkül, ha ezek után 4-esben folyamatosan megyek mozdulatlan, de legalább 60%-os gázállással, akkor kb 500 méter múlva elkezd egy csúnya kerregő hangot adni, kb olyat mintha egy kis fólia darab lenne a motor oldalán és a menetszél hozzáverné a burkolathoz. ha elveszem egy pillanatra a gázt abban a pillanatban megszűnik a  jelenség, de másodszorra már hamarabb visszajön, pl 200 méter múlva és az előbbi gázállásnál 5%-al kevesebb is elég, de itt is mozdulatlanul kell tartani a gázt. Így folyamatosan lassulok, mivel elsőnek még kb 80-nál kerregek, másodiknál már 72-nél, stb stb stb. Mivel csak pár km-t megyek bevezetőn, ezek után beérek a belvárosba, ahol gond nélkül gyorsul lámpától lámpáig a gép.

 

Szóval elég furcsa jelenség, hálás lennék, ha valaki tudna mondani hasonló tapasztalatot. Egyébként én most azt nem tudom eldönteni, hogy:

 

- az 5w olaj vékonyabb mint a 15w és ezért vannak problémáim. Pl folyamatos nagyobb fordulaton a fogaskerekek nagyon kicsapják szélre az olajat és nem marad saját magukra elég. Ez most nagyon amatőr elmélkedés, lehet ebben valami?

 

- pont most kezd el letérdelni a blokk, ami miatt nem nagyon csodálkoznék, mert elég mostohán volt tartva, csak nagyon-nagyon furcsa, hogy mindezt pont egy olajcsere után

 

vélemény?

 

Forty-four Creative Commons License 3 napja 0 0 263884

Igen a karbi alattira gondolok! Hát láttam rést a fény felé fordítva, ezért cserélném.

Az önindító most egyáltalán nem megy, csak kattan. Vagy az akku lement a sok próbától vagy szénkefe vagy kontant, azt is meg kell nézni.

De du járt szépen...kb fél rúgásra indult, reggel meg lefulladt a fenébe.

 

Amiket ma mondtak h hiba lehet:

-gyújtás

-mocskos a tank

-koszos a karbi

-rossz, gagyi az autó szivató

 

de du mégis beindult reggel meg nem...

 

Jöv hét szerdán tudná szerelő megnézni...addig kókányolok:)

Jah most du járt és szép volt a gyertya őzbarna. Amig nem volt jó a karbi tűszelep addig mindig benyás volt.

Röviden egyébként hogy lenne érdemes beállítani a karbit?

 

 

Tojci25 Creative Commons License 3 napja 0 0 263883

Sziasztok!

Nincs itt valakinek egy kis 50es robogója, amitől megválna egy komplett pcért cserébe?

Sajna az enyémet ellopták pár hete és kéne :S

tcaoe Creative Commons License 3 napja 0 1 263882

Mármint melyik membrán? A karbi alatti? Annál csak annyi a lényeg, hogy ne tökéletesen zárjon (azaz ne láss rést, ha fény felé fordítva belenézel). De ha az rossz, akkor leginkább nagy fordulaton nem megy a motor rendesen. Viszont lehet, hogy a túl lassú önindítóval túlszívattad, azért nem indult már rúgásra sem.

Előzmény: Forty-four (263881)
Forty-four Creative Commons License 3 napja 0 0 263881

Hazajöttem, rárúgam pöccre indult....yeeeee

 

Kivettem a membránt megnézni. Van minimális elállása.

Ha átfordítom rajta a lemezt, akkor rosszabb.

Holnap veszek egy újat...pff

Forty-four Creative Commons License 4 napja 0 0 263880

Na szóval... ez nem megy.:(

Vettem bele új úszót, tűszelepet. Összeraktam, beindult, minden klassz.

A korábbiakból kiindulva a borításokat már rá sem raktam, mert mindig reggelre nem indul be.

Reggel beindult majd leállt...

Önidító nem tekeri csak kattog, lehet szar az is, vagy az akku gyenge.

Rúgásra meg nem indul be.

Hogy némi jó hír is legyen, a karbiból nem folyik a benya, tehát a tűszelep az tényleg gatya volt már.

Roadkill Creative Commons License 5 napja 0 0 263879

Gumis biztosan nem fogja neked megoldani. Egyrészt ez nem centrírozás kérdése (az a kerék dinamikus kiegyensúlyozása, nem kiegyenesítése), másrészt ilyen kis felnire leginkább rá se szeretnek nézni.

 

Meg kell mutatni egy motorszerelőnek, mert ez így nagyon kérdéses két okból:

-ami láthatóan üt, az tuti ráz is mégpedig nem kicsit, tehát nem más járműről nézve szokták észrevenni

-több helyen is megrogyhatnak a dolgok aminek a vége 8-as lesz, és ettől függően lehet a megoldás két jól irányzott kalapácsütés amíg elfordulsz, vagy ha pl agyban megrogyott a felni akkor a köznépi álláspont szerint az javíthatatlan. Persze utóbbi esetben sem javíthatatlan az, de egy joghoz egyszerűbb felnit szerezned mint olyat keresni, aki megjavítja

Előzmény: bupp (263877)
Quattroman Creative Commons License 5 napja 0 0 263878

a nyolcast nem tünteti el a centrírozás csak a rázkódást szünteti meg

Előzmény: bupp (263877)
bupp Creative Commons License 5 napja 0 0 263877

Üdv!

A minap mentem a saját robogóm /Yamaha Jog/ után autóval és észrevettem h eléggé szitál a hátsó kerék, eléggé nagy "8"-as van benne. Ezzel sztetek mit lehetne kezdeni? Gumis centíroz ilyen kis felnit ami nem küllös hanem egy önöt felni? Rendbe lehet hozni vagy marad az új vásárlása?
Előre is thx!

Forty-four Creative Commons License 5 napja 0 0 263876

veszek holnap szelepet aztán meglátjuk:)

bszggg Creative Commons License 5 napja 0 1 263875

A DSC06896 -oson elég jól látszik, hogy karimás a piros rész. Nekem, szerintem emiatt nem zárt rendesen, csak néha, mikor cseréltem ezt a cuccot, jó lett.

Tekintsd egy tipp-nek.

Előzmény: Forty-four (263873)
bszggg Creative Commons License 5 napja 0 0 263874

!! Segítsetek, HELP !!

 

Van egy Honda VF400f motorom. Van benne egy kattogás. Ezt kéne megszakérteni, és elmulasztani.

 

Első tippre a bal hátsó henger felől jön, hallásra felülről.

Akkor erőteljesebb, ha épp lassul a motor, tehát leveszem a gázkart 3000-es fordulaton, és amíg lemegy alapjáratra, addig nagyon kattog. (mindezt üresbe teszteltük.)

 

Tud valaki ajánlani motor szerelőt, aki vállal ilyent ehhez a 29 éves típushoz? 

 

Érd-en lakok, de Budapestre is fel tudjuk vinni.. 

(email a profilomba elérhető)

 

Előre is köszi, ha valaki tud írni.

Előzmény: Forty-four (263873)
Forty-four Creative Commons License 6 napja 0 0 263873
Forty-four Creative Commons License 6 napja 0 0 263872
bszggg Creative Commons License 6 napja 0 1 263871

esetleg a tűszelep vége nagyítóval nézve gördös, emiatt nem zár, és megönti a tank benyával. 

Volt két tűszelepem, az egyikkel ez volt, a másikkal jó volt, szemmel verve nem volt különbség.

tcaoe Creative Commons License 6 napja 0 1 263870

Meg letörik az úszó nyelve. Vagy a tűszelep szorul és nem tudja felemelni. Sok oka lehet.

Előzmény: Forty-four (263869)
Forty-four Creative Commons License 6 napja 0 0 263869

Megnézem reggel!

Legutóbb be volt akadva, ki is vettem úgyanúgy tettem vissza.

Miért mehet feljebb a szint ha ez egy belőtt cucc állítás nélkül?

Kopás?