Keresés

Részletes keresés

Roadkill Creative Commons License 15 órája 0 0 265161

Karsai? Persze ők nemigen fognak szeretni, ha már alkatrésszel a kezedben mész; mást viszont nem tudok.

Előzmény: drn72 (265160)
drn72 Creative Commons License 25 órája 0 0 265160

Még egyszer köszi a segítséget, most már tisztult a kép.

Ha valaki tudna ajánlani Nyíregyházán egy hozzáértő szerelőt azt még megköszönném, hogy nyugodt szível rábizhassam a motoromat.

Előzmény: tcaoe (265159)
tcaoe Creative Commons License 1 napja 0 0 265159

No, a nagy katalógus ezt mondja:

 

 

A 12-es tétel mindenhol a szivattyú, a csövek és a bilincsek együttese. Látszik, hogy van, ahol a 652-őt váltotta a 651, de a 605 is biztosan kompatibilis a 651-gyel, a Vespámban most egy olyan fut.

Előzmény: drn72 (265158)
drn72 Creative Commons License 1 napja 0 0 265158

Köszönöm!

Előzmény: tcaoe (265157)
tcaoe Creative Commons License 2 napja 0 0 265157

Ahogy nézem, ezt a cikkszámot nagyon sok régi típushoz is hozza, de egy kivételével mind hosszú blokkos Euro2-es. Az az egy meg a Vespa Primavera, aminek hátul van az olajtartálya. Szóval azt gyanítom, hogy két különbség lehet: az egyik a csövek hossza, ami nem gond, a másik pedig, hogy ez a szivattyú kevesebbet nyom egy kicsivel, mert a 17,5-ös karbihoz való. Ha kevesebbet nyom, az csak annyi, hogy máshol van a jelölés az elforduló részén. Majd összenézem őket, nekem van mind a két féle.

Előzmény: drn72 (265155)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2 napja 0 0 265156

Összeraktam, egyelőre a régi csúszkákkal, ma mentem vele --> 62 km/h :) 

 

Nagy-nagy köszönet a segítségért!

Előzmény: tcaoe (265135)
drn72 Creative Commons License 2 napja 0 0 265155

Bocsi, de ha megadom a típust (Aprilia sportcity one 50 2t), vagy évjáratot (2012), vagy a motor kódot (ZD4SBA), akkor nekem a 82652R cikkszámot hozza fel.(Amibe bele kell akasztani a bovdent, a 022 van gravírozva.)

Ránézésre semmi különbséget nem látok az 51 és 52-es végű között.

Viszont ez sajnos még utángyártottban is drágább lenne.

Tapasztalatod szerint van valamilyen működésbeli, vagy beépítési eltérés a kettő között?

Előzmény: tcaoe (265134)
tcaoe Creative Commons License 2 napja 0 0 265154

Na, jó akkor.:)

Előzmény: MrXhungary (265153)
MrXhungary Creative Commons License 2 napja 0 0 265153

igen megneztem es gzanus lett h nekem hianyzik az a jelado.. megneztem a computer szamat es kiderult h 2003vagy utanni tehat mar cseres volt..

 

hiba kiderult es remekul megy a motor.. (10perce oldodott meg)

 

az a 2szalas kabel ami az injector fejbe megy kivolt szakadva de nem esett ki a babel a fejbol.. total veletlen lattuk meg.. visszaforrasztottam a fejbe bedugtam es poccre indult :)

-valszeg a raszkodas miatt volt jo/rossz a motor kedv szerint, mikor hogy erinthezett

tcaoe Creative Commons License 2 napja 0 0 265152

Mennyit nyom a kompresszor?

Előzmény: MrXhungary (265149)
tcaoe Creative Commons License 2 napja 0 0 265151

A 23 elvileg ennél az évjáratnál nem is lehet, de az az ECU-be épített nyomásmérőt szokta jelenteni.

Előzmény: MrXhungary (265147)
tcaoe Creative Commons License 2 napja 0 0 265150

Igen. No nem úgy, mint a PUG-ok, hanem nem a befecskendezéshez használ sűrített levegőt.

 

Az ilyesmi általában a fesszabályzó nyűgje szokott lenni, vagy valamelyik relé, tekercs nagyon koszos,

Előzmény: lapar (265148)
MrXhungary Creative Commons License 2 napja 0 0 265149

Uj helyzet

Kivettuk az porlasztot hogy megnezzuk mit produkal.. Szepen porlaszt DE onindito alatt togazzal megszunik a porlaaztas mintha elzarnank a csapot

lapar Creative Commons License 2 napja 0 0 265148

A Ditech-ek kompresszorosak? vagy másmilyen komresszorról van szó?

Más: lehet, hogy kérdeztem már, lányomnak van egy Aprilia SR-je (porlasztós), tavaly is elég rendesen szítta az akksit, kiváncsiságból rámértem, ha az akksi, meg a masina közé teszek egy ampermérőt, akkor néhány 10 mA-es kilengéseket mutat (analóg természetesen) ez mitől lehet?

Riasztó nincs benne, elvileg nem kéne kajálnia a delejt.

Előzmény: tcaoe (265143)
MrXhungary Creative Commons License 2 napja 0 0 265147

Megcsinaltam es a 23kod maradt allandora

Azt ismetli amig gyujtason van

MrXhungary Creative Commons License 2 napja 0 0 265146

nagyon koszonom!! holnap reggel kiprobalom es megirom mi lett

tcaoe Creative Commons License 2 napja 0 0 265145

Úgy az igazi, de egy próbát megér az egyszerűbb módszer is.

 

Add rá a gyújtást.

Húzd le az érzékelő csatiját.

Várj úgy 15 - 20 másodpercet.

Kapcsold ki a gyújtást.

Tedd vissza a csatit.

Kapcsold be a gyújtást.

Várj megint 15 másodpercet.

Húzz lassan egy teljes gázt.

Engedd vissza nullára.

Kapcsold ki a gyújtást.

Töröld a hibákat. Ehhez elindítod a hibakódolvasást, és megvárod, míg törlődnek a hibák (háromszor, vagy négyszer villog ki minden hibát, utána törli).

 

Előzmény: MrXhungary (265144)
MrXhungary Creative Commons License 2 napja 0 0 265144

megvetel utan par napig hajtottam problema mentesen

 

utanna elraktam mert jott az esos ido most vettem elo ugy 2hete es akkor kezdte el

 

feltanitani? marmint computerrel? azt nem mert nincs hozza semmim

 

holnap megnezem a csovet ha hazaertem de nemhiszem

tcaoe Creative Commons License 2 napja 0 0 265143

Hát jó, de a látszat egy dolog.

Ha kiszereltétek (elég a csatit is lehúzni), fel is tanítottátok?

 

Olyan 40-50 ezer körül voltak tavaly, idén nem néztem.

A kompreszor csöve nem laza? Néha az is gond.

 

Oké, most már szétszedtétek, szóval késő reklamálni, de mikor beszart pár kilométer után, akkor kellett volna.

Előzmény: MrXhungary (265142)
MrXhungary Creative Commons License 3 napja 0 0 265142

90ert vettem.. nemtudom mennyire realis az ara

 

-folytoszelepet mar neztuk nem serult latszatra tokeletes

 

nagyjabol hol mozog a kompresszor ara?

 

pecsen vettem onnan hoztam fel bp-re

amugyis elore latom -nallameg jovolt..

 

ami meg kicsit gyanus h mikor megvettem televaktam a tankjat es ora alapjan 45-50km mehettem vele es most kicsit fel alatt van:/

ez ha igaz akkor 8l/100km ami koszonoviszonyban sincs a gyari 2-2.5os ertekkel

tcaoe Creative Commons License 3 napja 0 0 265141

Az első pár hibakód a fojtószelep érzékelőjére mutat. Meg kell nézni, hogy ez nem sérült-e.

A 10. az olajpumpa-hiba, a 11 a kompresszor hibája.

De a gyertya beköpködése meg a kompresszor miatt szokott lenni, azt kell cserélni. Ezen a gyertya cseréje egy rövid ideig segíteni szokott, úgy szokták eladni őket, mikor már halott a kompresszor.

 

Én mondjuk ezekkel a hibakódokkal visszavinném az eladónak, kivéve, ha eleve is annyiért adta, amennyit így ér.

Előzmény: MrXhungary (265140)
MrXhungary Creative Commons License 3 napja 0 0 265140

Uraim a segitsegeteket szeretnek kerni 2001 Aprilia sr50 ditechemhez!

 

-decemberben vettem elado allitasa szerint vett ra par uj dolgot es az elotte levo borult 1szer

uj gumik -meg szorosek- fekis a gumival ujult + uj aksit ott elottem rakta bele mert mar elrakta telire a mocit igy azt nem cserelte ki..

 

probakor megvolt 2-3napig estenkent mentem vele 5-10km koroket a kornyeken -nallam futott garasban a kocsi mellet alt-

 

egyik nap beinditom 1-2percet hagytam jarrni h melegedjen majd nyugisan nem kitolva a szemet kozlekedtem vele stoptablanal megalva szep alapjarat de mikor indulni kene es gazthuzok mar csak epphogy felforog -talan 2000-2500ig es csak durrog kohog de nem indul.. gaz elenged szep alapjarat.. ezt jatszotta napokig..

gondoltam (nem ertek hozza) szij gorgo csere es ennyi- meglett a gorgok igenam kivoltak meres szernint 6.8g  voltag 7.5helyett.. na mind1 kapott uj gyertyat is..

beindul ilyen szep hangja meg nemis volt nallam sztenderen pockolgettem a gazt de egyik pillanatra ujra mar csak kohogott es megfulladt.. besem indult tobbet gyertya ki.. bekopte elegrendesen.. azota annyi a mutatvany h gyertya tisztitva berak motor teker es egyet gyujt de tobbet mar nem es ujszint bekopte..

porlasztot kivettuk nem pisil mondhatni felhot csinal, ac pumpa bemertuk 5.2bar t nyomja fel.. hibakodokat elvilogtatva 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11

vidit sajna nemcsinaltam mikor meg ennyit csinalt de youtuben ezt talaltam ami a legkozelebb al hozza:

pete08 Creative Commons License 3 napja 0 0 265139

Jó estét mindenkinek!Kérdésem lenne hogy valaki ismeri peugeot speedfight 125 ccm-is mocit,mennyire bevált?

pukoon Creative Commons License 3 napja 0 0 265138

gyere el hozzám, adok neked mocit, és motorozhacc...

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (265137)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 4 napja 0 0 265137

Áh, értem. Nem zárt, nem volt semmiféle lemez. Amikor leszedtem a variátort, ki is estek majdnem a görgők, csak az ékpálya lemez volt ott, amin a csúszkák is vannak. 

 

Apropó, ma vettem észre, hogy a csúszkák is kopottak, lépcsőzetesen ki van vájva a műanyag. Így lesz még egy köröm, míg azokat beszerzem, ergo jövő héten sincs motorozás. :(

 

 

 

 

Előzmény: tcaoe (265135)
drn72 Creative Commons License 4 napja 0 0 265135

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: tcaoe (265134)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 265135

Navárj. A tiédben elvileg száraz variátor van. Ha nem zárt hátul (nem kell leszerelned egy lemezizét, hogy kijöjjön a nyomólap), akkor nem kell kenni. A nagy görgősök ilyenek szoktak lenni. Ha mégis, zárt, akkor vékonyan a görgőket és a pályákat kell kenni. Sima többfokozatú zsírral, mondjuk az LZS2 jó.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (265133)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 265134

Minden kétütemű Piaggio blokkban ez van 1992 óta, szóval gyanítom, hogy igen.:)

82651R a gyári cikkszáma.

Előzmény: drn72 (265132)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 4 napja 0 0 265133

Megvannak az új görgők, kérdés a zsírozás: mennyire kenjek és mit rá? Sajnos valami nagyon ósdi/koszos cuccom van, ezt nem merem rákenni, inkább vennék frisset, és hőállót.

 

Pl. ezek valamelyikét:

 

http://olajshop.hu/mobilgrease-xhp-222-400-g

 

http://olajshop.hu/agip-gr-mu-ep-2-400-g

 

Vagy valami spéci kell oda?

Előzmény: tcaoe (265081)
drn72 Creative Commons License 4 napja 0 0 265132

Akkor szerinted, az általad linkelt típus megfelelő a motoromba? (C421M blokk van benne) 

 

Köszönöm!

Előzmény: tcaoe (265131)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!