Keresés

Részletes keresés

BenQhun Creative Commons License 16 órája 0 0 267309

Sziasztok!

Vásároltam egy robogót 1 hete, azóta vettem bele teljes variátor szettet illetve variátor szíjat.

Valami zörög ha áll , ha megyek vele,viszont ha jobbra megdöntöm a motort akkor teljesen elhallgat.

tcaoe Creative Commons License 17 órája 0 0 267308

Meg az ergonómia. Illetve hát főleg az.

Előzmény: Quattroman (267304)
vorikiraj Creative Commons License 17 órája 0 0 267307

Ha a rendszám felszerelését kérdezed: igen.. Bár nem voltam ott, a kereskedő vizsgáztatta..

Előzmény: PufiFuxi (267306)
PufiFuxi Creative Commons License 18 órája 0 0 267306

Kifúrták a kasztnit és popszegecs az ?

Előzmény: vorikiraj (267305)
vorikiraj Creative Commons License 19 órája 0 0 267305

Quattroman Creative Commons License 19 órája 0 0 267304

nyugi, bármennyire is ellenérzésed van akkor is a konvenciók alakították ezeket a dolgokat.

Előzmény: tcaoe (267297)
Quattroman Creative Commons License 19 órája 0 0 267303

van mopedautó rendszám

Előzmény: lapar (267296)
vorikiraj Creative Commons License 19 órája 0 0 267302

Elég ha csak kérdezel.. Csak rendesen..és biztosan lesz válasz..

Előzmény: lapar (267296)
etniez Creative Commons License 23 órája 0 0 267301

Még az is eszembe jutott az oldalsztenderrel kapcsolatban, hogy ha mindegyik egy irányba dől, akkor lehet hogy egyszerűbb tárolni, szállítani, parkolni a motorokat.

 

Tök banális kérdésnek tűnik, ne essetek azért egymásnak, egyelőre maradjunk az elméletek gyártásánál.

 

A kipufogókat teszik ide-oda, az egykaros lengővillák is megkapják mind a két oldalt, ahogy a hajtásláncok/kardánok is.

 

 

Picit offoljuk, megpróbálok majd utána google-ni.

lapar Creative Commons License 25 órája 0 0 267300

akkor bocsánat vissza minden, ezek szerint le vagyok maradva egy brossúrával.

És akkor ezeket már a rendőrök sem basztassák?

Előzmény: lapar (267296)
yenoee Creative Commons License 25 órája 0 0 267299

Idesüss:

Előzmény: lapar (267296)
tcaoe Creative Commons License 25 órája 0 0 267298

A mopedautókra kell rendszám, olyan pici van nekik, mint amilyen a segédmotorokra is kellene, ha végre valaki rendet akarna csinálni.

Előzmény: lapar (267296)
tcaoe Creative Commons License 25 órája 0 0 267297

Javíts ki, ha tévedek, de a világ nagy része felhagyott ezzel a balos közlekedéssel.

Plusz azért nem elhanyagolható a történelem során azoknak a lovasságoknak a sikere, akik nem bohóckodtak ezzel a honnan szállok fel a lóra dologgal (bár látom, hogy nem lovagoltál sokat, mert akkor tudnád, hogy ha a lónak éppen olyan kedve van, akkor a másik oldaláról fogsz felszállni rá, kard, nem kard):)

 

Mire az oldaltámaszok megjelentek egyáltalán a mai formájukban, ez a balos dolog marginális lett. Ugyanakkor a fék és a váltó elhelyezése meg kezdett egységesedni, bár mindig van pár egyénieskedő. Szóval még mindig logikusabb azzal magyarázni az elhelyezését, hogy a motorok 95 százalékán ott van jó helyen, mint azzal, hogy mit sejtenek egyes történészek a rómaiakról.

Előzmény: Quattroman (267293)
lapar Creative Commons License 25 órája 0 0 267296

Ne írjál hülyeséget, most mopedautó, vagy rendszámos?

(esetleg rá van írva a rencámára, hogy "Józsi" ? :-)

Előzmény: vorikiraj (267295)
vorikiraj Creative Commons License 29 órája 0 0 267295

    Hali! kb 80% kig felújított rendszámos!! mopedautómat cserélném: egyeztetéssel, 50es robogóra. Mail: vorikiraly@gmail.com   //  06 70 31 31 724..Almásfüzitő.

MaCS Creative Commons License 1 napja 0 0 267294

Alegtöbb motoron akár két oldaltámasz is elférne -- sokszor (legutóbb tegnap este) baromi jól jönne, ha jobbra döntve is le tudnám állítani.

 

MaCS

Előzmény: etniez (267292)
Quattroman Creative Commons License 1 napja 0 0 267293

és mi alakította a balos közlekedést?

visszatértünk a kardhoz és a lovakhoz.

a jellemzően jobbkezes emberiség (figyelsz tacoe?) egymásnak rontva mindig a jobboldalára engedte a szemből támadót hisz ott volt a fegyvert tartó kéz és a legtávolabb a szív...

 

Előzmény: etniez (267292)
etniez Creative Commons License 1 napja 0 0 267292

Nekem az jutott eszembe, hogy régen balos közlekedés volt és ha leparkoltál, akkor jobb volt balra dönteni a motort, mert jobban elfértek mellette jobbról.

Majd ha lesz egy szabadnapom, áttúrom az angolszász sajtót, hátha meglesz az infó.

Előzmény: Quattroman (267274)
gencsydani Creative Commons License 1 napja 0 0 267291

Persze hogy berúgom (a KTM-et, nem a Cirmit):)

BTW a Husky 410/610-eseknek, meg a klasszik Husabergeknek is baloldalt volt a berúgó és azokon ráadásul sokkal rövidebb is a kar meg bénábban van elhelyezve.

Előzmény: tcaoe (267289)
lapar Creative Commons License 1 napja 0 0 267290

Nem elég, ha csak azt mondod neki: sicc! ?

Előzmény: gencsydani (267287)
tcaoe Creative Commons License 1 napja 0 0 267289

Ez valami eltévelyedés volt náluk, láthatod, hogy még a macska sem érti.:)

De berúgod-e a motor mellett állva?:)

(Láttam már persze olyan kísérleteket is, többnyire sikeresek, de mondhatjuk, hogy előfordul, hogy a jóember magára borítja a motort.)

Előzmény: gencsydani (267287)
Bogyó bá' Creative Commons License 1 napja 0 1 267288

Én is ritkán szoktam berúgni, de olyankor a motornak a közelébe sem nagyon megyek. Persze vannak kivételes alkalmak:

 

  ;-)))

Előzmény: Quattroman (267286)
gencsydani Creative Commons License 1 napja 0 0 267287

:P

Egyébként simán berúgom a motoron ülve (bár nekem kicsit pipiskedve leér róla a lábam így feltámasztva is)...

Előzmény: tcaoe (267277)
Quattroman Creative Commons License 1 napja 0 0 267286

én meg egyet sem rúgok be megnyomom az indítógombot :-)

1000 és 1000+ ccm motorokon nincs berúgókar :-D

Előzmény: PufiFuxi (267285)
PufiFuxi Creative Commons License 1 napja 0 0 267285

Oldalsztenderen állva én nem rúgok be egy motort sem. Arról az oldalról kezdjük meg a motor megközelítését majd az indítási procedúrát.

 

 

 

 

Előzmény: tcaoe (267284)
tcaoe Creative Commons License 1 napja 0 0 267284

Mondjuk ha egy 125-ösnél nagyobb négyüteműt így akarsz berúgni, oldalsztender legyen a talpán, amelyik kibírja.

Előzmény: PufiFuxi (267283)
PufiFuxi Creative Commons License 1 napja 0 0 267283

A logikát követve azon az oldalon van az oldalsztender amelyik oldalon be is rúgjuk mellette állva- ha ez lehetséges. Ha felülve kell rúgni akkor a másik oldalon van a berúgókar, de ahol felültünk az a lábunk marad a földön, ne kelljen átlendíteni-dönteni a másik oldalra a gépet. Ez azért van hogy ne kelljen körbe járni ugrálni a motort egy indulásnál hanem egy oldalról elég legyen. Szerintem.

Előzmény: Quattroman (267279)
Quattroman Creative Commons License 1 napja 0 0 267282

csak annyira értelmetlen ez is, mint a kijelentésed hogy zömmel bal oldalon van a berúgó

Előzmény: PufiFuxi (267280)
tcaoe Creative Commons License 1 napja 0 0 267281

Dehogy. Aminek nincs középtámasza gyárilag (pl. az endurok, és krosszmotorok jó része), azokon igen gyakran a jobb oldalon van. A japánok is oda teszik, a KTM is. Azokat általában be sem tudod rúgni a motor mellett állva, vagy meg jó esélyed van, hogy levered a bokád.

Előzmény: PufiFuxi (267278)
PufiFuxi Creative Commons License 1 napja 0 0 267280

Krosszon sztender sincs - általában. Városba sem mehet, értelmetlen ez a téma...

 

 

Előzmény: Quattroman (267279)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!