Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Tie 2012. máj. 16. Creative Commons License 22893

Hát, ha egy RR alvázat el tudsz csavarni csörlővel, vagy rángatással, akkor megtapsollak. Az nem fog sikerülni. Az annál SOKKAL erősebb.

 

Itt börzsönyligeten emberünk 50-nel akadt fent fékezés nélkül egy beton hídlábon egy 110-essel. Na akkor már rogyott egy KICSIT az alváz. Az eleje úgy 4-5 centit rogyott be, az egész alváz torzult annyit, hogy a bal hátulján az alváz vége kb 1 centivel van hátrébb, mint a jobb hátulja. Számold majd ki, mekkora erőt nyelt el 50-ről nullára lassulva, betontömbnek ütközve. Egy csörlővel a büdös életben nem tudod elcsavarni az alvázat.

Előzmény: pinguru (22890)
Tie 2012. máj. 16. Creative Commons License 22892

Nézd, vasárnap Nelson átjött, hogy kihúzzunk pár tő mogyoróbokrot. Csak a csonkjuk volt a földben.

Az egyik meg se mozdult, pedig:

1. Nelsonnak 12.000-es csörlője van.

2. Fordítócsigával húztuk.

3. A Szivornyát rákötöttük a Disco hátuljára KERESZTBEállítva, a felnit betonnal ékeltem ki, majdnem lefordítottuk a felniről a gumit a Range-en.

 

Aztán Nelson mondta, hogy mintha régebben pár mm-rel kisebb hézag lett volna az autó, meg a lökös között.

 

És még így is a két autó ment a mogyoróbokor felé. Ha kikötjük a disco hátulját valami emberesebb fához, akkor letépjük az autó elejét.

Na ezért kell a csörlőt az alvázra szerelni, nem a lökhárítóra, meg minden olyasmit, aminél az autó húzkodva, rángatva van.

És ez nem dinamikus terhelés volt, nem rántókötél, csak csörlőztünk egy kicsit.

Előzmény: Ivwi (22889)
fúrómester 2012. máj. 16. Creative Commons License 22891

Ha titkos, méér kötöd a zorrára?

 

Majd rájön. :-)

Előzmény: pinguru (22890)
pinguru 2012. máj. 16. Creative Commons License 22890

Nem tudom, de én ezzel úgy vagyok, hogy inkább a csavar szakadjon, mint az alváz deformálódjon... Ez csak az én titkos véleményem.

Előzmény: Ivwi (22889)
Ivwi 2012. máj. 16. Creative Commons License 22889

Beszereztem a lököshöz M12-es csavart 12.9 es erősséggel:) Kicsit nagyobbra kell majd fúrni a lyukakat.

Tudom, Tie ezt puszta kézzel le tudja szakítani, meg meg is halok, de talán egy darabig jó lesz:)

fúrómester 2012. máj. 16. Creative Commons License 22888

Az 1900 km az annak is 2200 lett aki "rövidített", meg a csámborgással lehet kb. 5000 összesen.  Nekem 3 hét alatt ez 6600-ra jött ki, de "kerültem" egyet. :-)

 

A kompot megnézem minnyá, 10 éve 60.000 körül volt, tán most sem sokkal több. A kompjegyet méterre adják, ez a készülék 10-11 méter.

 

Üzemanyag kb. 500 liter. Kempinget majd valamék sokiskolás lefordíjja, azon nem igazodtam el, de arról csak jó emlékem van. 2 autóra-4 főre fizettem 3000 ft körül. A VW T4-re nem engedték meg ,hogy fizessek beléptidíjat!!! :-))))) Röhögnék, ha a buszra most sem sem kellene. :-))))

 

Szóval utikőccséget vehettyük 400.000 nek, de a maradékot benyelem, mert úgyis én hozom a legtöbb lomot.

 

A viteldíjat meg kihírdettyük 60.000-re, mert valaki úgyis az utolsó napon fogja lemondani. Ha nem ,akkor marad az 50-es.

 

De, ha csak esetleg 3-4-en maradunk a 80.000-et akkor is megéri, mert aki érdekelt, az úgyis belátható időn belül elver csomagküldésre pár tízezret, a differenciát meg megéri a program.

 

 

Előzmény: Ivwi (22887)
Ivwi 2012. máj. 16. Creative Commons License 22887

Ujra:)

A buszba beférünk 7-en kb 300 a költség oda-vissza az 43000-/fő. kb 4000 km miatt lehet felmerül némi buszkopás is.

Szóval 50 be gondolom beleférünk /fő. Evés ivás némi suvenyír legalább kell egy 200.

Vélemény?

Előzmény: fúrómester (22886)
fúrómester 2012. máj. 16. Creative Commons License 22886

Figyi Ubul! :-)

 

Kicsit be vagytok lassulva, mert már tavalyi óta rágom a fületeket. A busz 7 személyes. Baszomnagy utifutim van.

Én mennék már, de nagyon. Ugye megnézni a műsort, meg bevásárolni.

 

Ami pénzeket elcsaptok a csomagszállítás díjára, már Linzig eljutottunk volna. :-)

 

Megrendeljük a Paddock boltból a súlyosabb dolgokat, oszt kihozza a buliba, ott felpakoljuk.

Előzmény: Ivwi (22885)
Ivwi 2012. máj. 16. Creative Commons License 22885

Ha 5-en összeverődünk egy verdába (ami nem V8) akkor kb 200 az üzemanyag (1930km + még), 100 az ótópálya, komp meg egyébb útidijak, vagyis koponyánként kb60, nagyjából 100/ főböl ki lehetne jönni. Monnyuk esetleg előre betervezhetnénk egy ilyet jövőre, és 10-en 2 ótóval vagy ha kényelmesek vagyunk (és tele dellával) akkor 12-en 3 ótóval meg lehetne játszani egy ilyen hosszú hétvégét. (meg akkor már hazafelé itt-ott megállni, és kb 1 hét lenne. Ja  a szuvenirekhez meg vennénk egy utánfutót hazafelére:))

Előzmény: fúrómester (22878)
rinyaboy1 2012. máj. 16. Creative Commons License 22884

megint egy kis probléma,amiben a segítségetekre számítok:

D2 klíma nem hűtött egyáltalán,mint kiderült a kompresszor el se indult,a motortérben van egy relé,ami ha meghúz indítja a kompresszort,ezt manuálban behúztuk,és innentől végig jó,van gáz,nyomás,mifene,mint egy hűtőszekrény .

ellenben ezt a relét,elvileg már a klímavezérlő egységtől jövő jel vezérelné,de nem teszi.

látott,hallott-e már valaki ilyesmit?

 

 

TdiOxi 2012. máj. 15. Creative Commons License 22883
fusti88 2012. máj. 15. Creative Commons License 22882

mikor MOAB(UTAH)-ban voltunk nekem is leszakadt a dob, meg masfel hetig ugy jartam kb 5000 km-t (vegas, loszi, friszko es a 101-es ut). Olyan rohadt jo volt a hangja, hogy mikor megcsinaltattam, rajottem hogy kar volt...

Előzmény: joegabi (22881)
joegabi 2012. máj. 15. Creative Commons License 22881

Levettem a hátsó dobot. Hát mit mondjak. Irígylem a járókelőket, hogy ilyen csodálatos motorhangot hallgathatnak. Tényleg nem lett hangosabb, viszont a v8 hang igazán előjött.

Amerika.

Ivwi 2012. máj. 15. Creative Commons License 22880

Basszus, de jó lenne eccer eljutni egy ilyen összeröfögésre.

 

Előzmény: fúrómester (22878)
fúrómester 2012. máj. 15. Creative Commons License 22879
fúrómester 2012. máj. 15. Creative Commons License 22878

Szóvalakkor JÚLIUS 27-28-29, meg előtte-utána LR múzeum, ilyesmik.

 

 

 

http://billing.lroshow.com/

fúrómester 2012. máj. 15. Creative Commons License 22877

Nahátakkor ezt is megbeszéltük. :-)

Előzmény: Tie (22876)
Tie 2012. máj. 15. Creative Commons License 22876

Annyit esetleg ér. :)

Előzmény: fúrómester (22874)
Nami a manó 2012. máj. 15. Creative Commons License 22875

Üdv a szigeteknek!

 

Lehet-e valahogy mérni, hogy a kuplung munkahenger jó-e, csinál-e elég nyomást?

Vagy, ha már szétszedtem, cseréljem ki a gumigyűrűket?

Hol lehet ilyet kapni??

 

Köszönettel:

csav

 

(Ja, 83-as Range az áldozat)

fúrómester 2012. máj. 15. Creative Commons License 22874

Na jó, de már kipécéztem a helyet, ahonnét ingyéér adják ide. Akkor meg a nullát szorozhatom akármivel. :-)

Előzmény: Tie (22870)
terrano1 2012. máj. 15. Creative Commons License 22873

Hidakba jó még a SYNTRAX UNIVERSAL 80W-90 is.

 

Előzmény: terrano1 (22871)
terrano1 2012. máj. 15. Creative Commons License 22872

Itt van a kis mocsok:

 

 

 

 

Előzmény: terrano1 (22871)
terrano1 2012. máj. 15. Creative Commons License 22871

Inkább csak kopott!Nekem is ilyen volt.Vettem hozzá egy szinkron gyűrűt és beleraktam.

És milyen a színe,szaga,állaga ennek a rejtélyes kenőanyagnak?

 

 

Két napja olajakra gyúrok!Már jojóznak a szemeim!

Most itt tartok:- váltó: Castrol Syntrans Multivehicle /SMX-S / 75w 90

-hidak: Total Transmission SYN FE 75w 90

 

Ezek közelítik meg vagy teljesítik leginkább a gyári előírásokat,már amennyire ki tudtam silabizálni.

Előzmény: fejes.i (22869)
Tie 2012. máj. 15. Creative Commons License 22870

Ennyiért már jó kést is lehet kapni, nem ilyen bazári lófaszt.

 

Késnek kell egy svejcibicska, meg egy fasza multifogó, oszt jónapot. Vagy ha nem vagy bicskás, akkor egy ColdSteel kés, meg a multifogó. CSak arra kell figyelni, hogy egyikhez se adja a nevét valami médiageci, mer' akkor 80%-kal többet kérnek érte, mint amennyit ér. :)

Előzmény: fúrómester (22863)
fejes.i 2012. máj. 15. Creative Commons License 22869

Vettem. Nem jelentett különbséget, ugyanúgy szar a váltó kettese, valszeg törött lehet a szinkrongyűrűje.

Előzmény: terrano1 (22868)
terrano1 2012. máj. 15. Creative Commons License 22868

Vettél már MTF 94-et?

Előzmény: fejes.i (22865)
b_nagy 2012. máj. 15. Creative Commons License 22867

Ha már szerszám, nekem ezek váltak be:

Fortum  Hans -tools és Genius

 

Az ár-érték arány szerintem egész jó. Nem egy Beta, de nagyon jól birják. Időnként "barbár" módon légkulcsal is használom őket, és eddig nem volt törés.

Az egyetlen  légkulcshoz való szerszámkészletem egy Genius colos méretű dugókulcs sor. Na ezt használom a legkevesebbet

fúrómester 2012. máj. 15. Creative Commons License 22866

Ezek is szépek. Szép sárgák. Áruk is elég jó.

Előzmény: fejes.i (22865)
fejes.i 2012. máj. 15. Creative Commons License 22865

Még ez is elég jó ár-érték arányú cucc. Autószerelő műhelyek használják napi munkára. Legalábbis a dugókulcs készeleteket mindenképp tudom ajánlani.

 

 

http://www.proxxon.cooptim.com/index.php?page=termekek&csoport=0391

 

 

Előzmény: fúrómester (22848)
schmidtb 2012. máj. 15. Creative Commons License 22864

Hasonló "szemezgetésekkel" én sem állok rosszul, de mindig akad fontosabb, aztán meg is feledkezek róluk. Végülis szükségem sincs rá, mert éles késem, meg jó minőségű (gerber) fűrészem van éppen annyi, amennyire szükség van. Igaz egy fogó időnként jól jönne, ha lenne a hátizsákban, de eddig mindig megoldottam nélküle.

Szóval ismerős az érzés :)

A szerszámkészletet viszont komolyan gondolom! Az apósom szovjet krovája mindenre jó, de semmire sem használható!

Előzmény: fúrómester (22863)