Hát, ha egy RR alvázat el tudsz csavarni csörlővel, vagy rángatással, akkor megtapsollak. Az nem fog sikerülni. Az annál SOKKAL erősebb.
Itt börzsönyligeten emberünk 50-nel akadt fent fékezés nélkül egy beton hídlábon egy 110-essel. Na akkor már rogyott egy KICSIT az alváz. Az eleje úgy 4-5 centit rogyott be, az egész alváz torzult annyit, hogy a bal hátulján az alváz vége kb 1 centivel van hátrébb, mint a jobb hátulja. Számold majd ki, mekkora erőt nyelt el 50-ről nullára lassulva, betontömbnek ütközve. Egy csörlővel a büdös életben nem tudod elcsavarni az alvázat.
Az 1900 km az annak is 2200 lett aki "rövidített", meg a csámborgással lehet kb. 5000 összesen. Nekem 3 hét alatt ez 6600-ra jött ki, de "kerültem" egyet. :-)
A kompot megnézem minnyá, 10 éve 60.000 körül volt, tán most sem sokkal több. A kompjegyet méterre adják, ez a készülék 10-11 méter.
Üzemanyag kb. 500 liter. Kempinget majd valamék sokiskolás lefordíjja, azon nem igazodtam el, de arról csak jó emlékem van. 2 autóra-4 főre fizettem 3000 ft körül. A VW T4-re nem engedték meg ,hogy fizessek beléptidíjat!!! :-))))) Röhögnék, ha a buszra most sem sem kellene. :-))))
Szóval utikőccséget vehettyük 400.000 nek, de a maradékot benyelem, mert úgyis én hozom a legtöbb lomot.
A viteldíjat meg kihírdettyük 60.000-re, mert valaki úgyis az utolsó napon fogja lemondani. Ha nem ,akkor marad az 50-es.
De, ha csak esetleg 3-4-en maradunk a 80.000-et akkor is megéri, mert aki érdekelt, az úgyis belátható időn belül elver csomagküldésre pár tízezret, a differenciát meg megéri a program.
Ha 5-en összeverődünk egy verdába (ami nem V8) akkor kb 200 az üzemanyag (1930km + még), 100 az ótópálya, komp meg egyébb útidijak, vagyis koponyánként kb60, nagyjából 100/ főböl ki lehetne jönni. Monnyuk esetleg előre betervezhetnénk egy ilyet jövőre, és 10-en 2 ótóval vagy ha kényelmesek vagyunk (és tele dellával) akkor 12-en 3 ótóval meg lehetne játszani egy ilyen hosszú hétvégét. (meg akkor már hazafelé itt-ott megállni, és kb 1 hét lenne. Ja a szuvenirekhez meg vennénk egy utánfutót hazafelére:))
megint egy kis probléma,amiben a segítségetekre számítok:
D2 klíma nem hűtött egyáltalán,mint kiderült a kompresszor el se indult,a motortérben van egy relé,ami ha meghúz indítja a kompresszort,ezt manuálban behúztuk,és innentől végig jó,van gáz,nyomás,mifene,mint egy hűtőszekrény .
ellenben ezt a relét,elvileg már a klímavezérlő egységtől jövő jel vezérelné,de nem teszi.
mikor MOAB(UTAH)-ban voltunk nekem is leszakadt a dob, meg masfel hetig ugy jartam kb 5000 km-t (vegas, loszi, friszko es a 101-es ut). Olyan rohadt jo volt a hangja, hogy mikor megcsinaltattam, rajottem hogy kar volt...
Levettem a hátsó dobot. Hát mit mondjak. Irígylem a járókelőket, hogy ilyen csodálatos motorhangot hallgathatnak. Tényleg nem lett hangosabb, viszont a v8 hang igazán előjött.
Ennyiért már jó kést is lehet kapni, nem ilyen bazári lófaszt.
Késnek kell egy svejcibicska, meg egy fasza multifogó, oszt jónapot. Vagy ha nem vagy bicskás, akkor egy ColdSteel kés, meg a multifogó. CSak arra kell figyelni, hogy egyikhez se adja a nevét valami médiageci, mer' akkor 80%-kal többet kérnek érte, mint amennyit ér. :)
Az ár-érték arány szerintem egész jó. Nem egy Beta, de nagyon jól birják. Időnként "barbár" módon légkulcsal is használom őket, és eddig nem volt törés.
Az egyetlen légkulcshoz való szerszámkészletem egy Genius colos méretű dugókulcs sor. Na ezt használom a legkevesebbet
Hasonló "szemezgetésekkel" én sem állok rosszul, de mindig akad fontosabb, aztán meg is feledkezek róluk. Végülis szükségem sincs rá, mert éles késem, meg jó minőségű (gerber) fűrészem van éppen annyi, amennyire szükség van. Igaz egy fogó időnként jól jönne, ha lenne a hátizsákban, de eddig mindig megoldottam nélküle.
Szóval ismerős az érzés :)
A szerszámkészletet viszont komolyan gondolom! Az apósom szovjet krovája mindenre jó, de semmire sem használható!