Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

spytime05 Creative Commons License 6 órája 0 0 263328

Sziasztok!

Segítsetek kérlek! Egy Yamaha neo's (2003-as évjárat) km-óra meghatója bemondta az unalmast (nem spirálos, hanem digitális). rendeltem netről hozzá egy újat 15000 HUF-ért ( http://www.motorosoknak.hu/yamaha-spiral-meghajto-kilometer-meghajto-yamaha-neo-digitalis-p-1486.html ), beszereltem, passzolt is vele, a csatlakozó is, működik is egy problémával: kb. 2szer annyit mér, mint a valódi sebesség, ha kb. 20-al megyek 40et mutat, ha 40-el akkor 80at... Ha valakinek bármi ötlete lenne... nagyon köszönöm!

GARFIELD Creative Commons License 7 órája 0 0 263327

Ni kiszedtem a hűtőt, és ipari vízkőoldóval átmostam. Most feltöltöttem vízzel, és lekopogom, talán jó :)

Előzmény: Amtibácsi (263323)
tcaoe Creative Commons License 12 órája 0 0 263326

Atala. Vagy Minarelli, vagy Piaggio.

Attól függ, mennyire húzod, 2,5-4,5 liter között.

 

Előzmény: Bokika67 (263325)
Bokika67 Creative Commons License 13 órája 0 0 263325

Szeretnék Atala Caroselló újdonsült robogómról lehető legtöbbet megtudni! Milyen gyártmány? Milyen blokkal van szerelve? pl. Minarelli- Morini stb. Ha nincs tuningolva , mennyi a fogyasztása 100km.-en ?

Ha valakinek van ilyen robogója és tud segíteni , írjon  mindent amit tudni illik róla ! Köszi!!! :)

GARFIELD Creative Commons License 14 órája 0 0 263324

Az a baj, hogy nem találok peugeot-os másik embert... A vízhőmérő szerintem magasan van, bekapcsol a ventilátor, de csak nagyon keveset megy. De lehet, hogy ez ilyen. Nem éri el a pirosat, de ha araszolgatok, akkor felmegy. Lehet, ma kitakarítom a hűtőt, hátha az segít.

 

Mondjuk néha tökjó, néha meg alig vánszorog.... szóval remélem dugulás....

Amtibácsi Creative Commons License 16 órája 0 0 263323

Tegnap vittem szakihoz az enyémet, ugyan ez a jelenség. Sztenderen sem akar felpörögni, de ha befogom a légszűrőnél, akkor sokat javul. Szwrintem fúvóka lesz, mert az a legolcsóbb :) Nincs kedvem ebben a hidegben szerelgetni, meg szezon előtt nem árt egy nagyszervíz.

Előzmény: GARFIELD (263322)
GARFIELD Creative Commons License 1 napja 0 0 263322

Na bakter, az első hozzászólásom elszállt, a másikba meg nem másoltam be az egészet :(

 

Kezdjük elölről:

 

Sziasztok,

 

Tegnap tankoltam az omv-nél 95 - ös benzint, ma alig akar menni a motor. 125ccm-es Peugeot. A végsebessége kb 75 lett, hiába húzom a gázt nem akar rendesen gyorsulni. Tudom nagyon sok minden lehet, én a karburátorra gyanakszom meg a koszra.

 

Esetleg vélemény?

Előzmény: GARFIELD (263321)
GARFIELD Creative Commons License 1 napja 0 0 263321

Tegnap tankoltam az omv-nél 95 - ös benzint, ma alig akar menni a motor. 125ccm-es Peugeot. A végsebessége kb 75 lett, hiába húzom a gázt nem akar rendesen gyorsulni. Tudom nagyon sok minden lehet, én a karburátorra gyanakszom meg a koszra.

lapar Creative Commons License 3 napja 0 0 263320

Főfúvóka dugulás?

Előzmény: Nagy77 (263317)
lapar Creative Commons License 4 napja 0 0 263319

Próbálj service manualt keríteni hozzá, ha nem találsz, akkor esetleg a porlasztóhoz, abban megadják a benzinszintet, de általában nem a fúvókához viszonyítják, hanem pl. az úszóház tömítéséhez, vagy az aljához, amennyire én tudom. Általános adat erre nincs, tipusonként más, de hátha valaki, aki itt szereléssel foglalkozik, meg tudja mondani.

 

Előzmény: Laszlo Lakatos (263314)
Laszlo Lakatos Creative Commons License 4 napja 0 0 263318

Én 20 ezer forintért vettem egy kinai 4-t,mert az enyémneg lekepot a ricni a főtengely végéről.Körulbelul 10 évvel öregeb motor az enyémtől de sokkal jobban megy ,átszereltem azt az öreg motort az enyémre és ez korulbelul 20 -al gyorsabban megy a lejton felfele mint az ényém az uj ahogy ment.Nem tudom hogy miért.Azon gondolkozok hogy lehet az ujnak nem jó pozicióba marták a jukat a főtengejen és lehet hogy ezért nem jó hejen van az előgyujtás vagy nem tudom hogy mi az oka.

Előzmény: jakuza80 (263316)
Nagy77 Creative Commons License 4 napja 0 0 263317

Sziasztok.Nem tudja valaki hogy miért csak szivatóval megy a jogom?A tömítések jók fúgóka76* .Mi lehet a baj?A válaszokat elöre is köszi.

jakuza80 Creative Commons License 4 napja 0 0 263316

Kb így lehetett!

Nem akarom eladni (később sem!), szóval ez nem marketing. Nekem van egy szinte új motorom gombokért, hogy elhiszi- e valaki, az nem az én gondom. Itt falun azért lehet gyöngyszemeket találni, csak nem a neten kell keresni, hanem szájról szájra terjed a hír! :-)

Előzmény: AstraH1,6 (263315)
AstraH1,6 Creative Commons License 4 napja 0 0 263315

Az a Németországban élő idős kitelepült magyar, ha jól tudom orvos volt . És mivel a rendelője a házban volt ezért nem használta csak a garázsa a kert végében volt és azért ez a km futás. 

Előzmény: jakuza80 (263312)
Laszlo Lakatos Creative Commons License 4 napja 0 0 263314

A benzin pumpa amit vettem nem passzolt az enyém hollanderje nagyobb egy picit,de megjavult saját magától ameik rajta volt igaz nekifogtam szivni meg fujni és lehet hogy attól.Az uszót azt hogy kellene beálitani a karbi aljára feldugtam egy átlátszó csovet és van mellete egy csavar amit ha kilazitunk akor kijön az átlátszó csőbe a benzin az uszóház aljától,csak azt nem tudom hogy hol kellene legyen a szintje.Két fuvókán szivódik a benzin az uszóházbu az alapjárati van feljebb.Mennyivel kell feljebb legyen az alapjárati aljától a benzin szintje?Kinai 4 t- ről van szó.

Előzmény: lapar (263308)
mongi46 Creative Commons License 4 napja 0 0 263313

Valaki tudja mi lehet az imbuszos dolog ezen a kuplungon?

jakuza80 Creative Commons License 4 napja 0 0 263312

Azt tudom, hogy a csapcserétől a karbi nem lesz jobb, de legalább így nem folyik el az összes benzin! 

Mindenképp elviszem szerelőhöz, csak atért kérdeztem, hogy ne legyen átverés...Mondjuk elég egyszerű szerkezet.

Kicsit olyan mesébe illő a története. Németországban vette egy idős kitelepült magyar, aki aztán meghalt, de mivel nem "márkás" motor, nem foglalkoztak vele. Pár éve megvette egy másik magyar, aki behozta, lepapírozta ( akkor 2800 km volt benn, ezért még a papírozásnál is majdnem gond volt a regadó körül), párszor ment vele, aztán lebénult a lába. Itt lakik a faluban, így lett az enyém a motor. 

Minden alkatrészén látszik, hogy kb új.

 

Előzmény: lapar (263311)
lapar Creative Commons License 4 napja 0 0 263311

"96-os, 3.000 km futás.....

.......Km valós, még a gyári szőrös gumi van rajt...."

Ez valami beteg (lelkibeteg) emberé lehetett, ha igaz, vagy valahol vettek hozzá gyári szőrös gumit. Ennyi állás már többet árt, mint a használat. (na jó, kicsit savanyú a szőlő :-) )

Előzmény: jakuza80 (263309)
lapar Creative Commons License 4 napja 0 0 263310

Igen. Mint korábban is írtam, ha csak a benzincsap rossz (nem zár) azt gyakorlatilag észre sem lehet venni, ha az úszó tűszelep jól működik. Régen, mikor nem voltak vákumos benzincsapok, akkor is inkább csak biztonsági okokból zárogattuk, hogy úszószelep hiba esetén ne folyjon el az összes benya.

A tűszeleped is biztos rossz, ezért sokat kaphat. A benzincsap cserével az nem javult meg.

Előzmény: jakuza80 (263309)
jakuza80 Creative Commons License 4 napja 0 0 263309

Üdv!

Van egy Hyosung ga 125 motorom, ősszel vettem. 96-os, 3.000 km futás. Karburátorból állandóan folyt a benzin, szivató is furán működött, meg fordulaton megtorpant.

Nemrég szereztem hozzá egy új benzincsapot, így legalább álló helyzetben nem folyik el a benzin. 

A többi hiba mind a karbitól lehet? Km valós, még a gyári szőrös gumi van rajt.

lapar Creative Commons License 2015.02.21 0 0 263308

Nem, önmagában a benzincsap hibája még nem okoz hibát.

Ahhoz, hogy sokat kapjon, az úszó tűszelepnek is át kell engednie, de ha az rossz, akkor melegen is sokat kap. Általában annyira, hogy nem is megy.

Előzmény: Laszlo Lakatos (263306)
hunter.fred Creative Commons License 2015.02.20 0 0 263307

Sziasztok

 

nem tudom jó helyre írok e de tudna valaki segíteni Italjet Formula 50 AC ügyben?

 

köszöntem

Laszlo Lakatos Creative Commons License 2015.02.20 0 0 263306

Nem tudtam hogy olajlehuzo gyurunek nevezik.Vettem vakumos benzinpumpat de nem vagyok biztos benne hogy paszolni fog,szerintem az enyemnek nagyob a holanderje.Ugy vettem eszre hogy atereszt a benzinpumpa sosem al meg  a benzin keresztul rajta ,lehet hogy az lessz a baja.

Előzmény: lapar (263303)
mongi46 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 263305

Sziasztok!

 

Valki meg tudná mondani,hogy kb. mekkora lehet az optimális fúvóka méret egy top due plus hengerhez  dellorto black 19-es karbival?

SZ.LUI Creative Commons License 2015.02.19 0 0 263304

Jaj bocs, kiment a fejemből, hogy 4T. :)

Előzmény: lapar (263303)
lapar Creative Commons License 2015.02.19 0 0 263303

4T nem nagyon kaphat sok olajat! (túltölteni lehet, de az nem így jelentkezik)

Inkább szerintem is túl sok a benya neki, még hidegen is.

Olajozó gyűrű nem értelmezhető, olajlehúzó van, de az tudtommal nem szok megkopni a kompressziógyűrűk előtt.

Előzmény: SZ.LUI (263302)
SZ.LUI Creative Commons License 2015.02.19 0 0 263302

Szia,

 

Nincs jól behangólva a karbi vagy sok olajat kap.

Előzmény: Laszlo Lakatos (263298)
SZ.LUI Creative Commons License 2015.02.19 0 0 263301

Szia,

 

Variátort nézted? Görgők állapota?

Előzmény: sasi1 (263300)
sasi1 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 263300

Sziasztok. Volna egy kis problémám. Vettem 3 éve egy Honda Lead 100-as 4 ütemű robogót egy idős úrtól 8300 KM-el. Picit csalódás volt, mert kb. a 60-65km/h volt a kényelmes neki, és 3.5-3.6 litert evett (mindig tele tankolom, és mérem az átlagfogyasztást). Javasolták a szíjcserét, ami nekem picit furcsa volt, mert a szervíz könyve 24.000 KM után írja a cserét, de mindegy, kicseréltem, Bando szíjat vettem hozzá. A különbség nagyon durva volt. A motor sokkal csendesebb lett, 75-80 km/h lett a kényelmes utazó, és a fogyasztás 1 literrel csökkent. Csakhogy, azóta eltelt 2 szezon, bele tettem 4500 km-t, és újra kezd hangosabb lenni a motor, a kényelmes utazó már 70 alatt van, és a fogyasztás megint 3.3-3.5 körül van. Volna valami ötletetek, hogy mitől lehet ez? Ennyire kopik a szíj? Ha igen vajon miért? Hol van a gond a motorban? Valaki tapasztalt már hasonlót????

Köszönöm a segítséget.

zsoca70 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 263299

Sziasztok!Egy peugeot fpeedfither robogón futottam bele a következőbe:padon huzgálva(nagyon nagy fordulaton akar csak elindulni...nem találok lágyabb 32mm-es rugókat) a gázát 2/3 gázadás után magától elkezd felpörögni a végtelenségig...csak gyujtás elvételével tudom megszüntetni ezt.....Amit már megnéztem: nem sziv falsot sem a hajtás,sem a gyujtás oldalon ...a karbinál sem.,aut szivatója lezár..ami gyanus,hogy air box helyett direkt légszürő van rajta...nem értem mi váltja ki ezt a felpörgést amikor a torokba nézve nem látom hogy fent volna a suber de tiszta benzin függöny látható.Az a gyanus hogy a rövid szívó rész miatt nagyon megnő a vákum és felrántja a benzint az úszó házból(hiába van vissza engedve a gáz) Uj karbi van rajta...de a régivel is ezt csinálta...Tipp??