Keresés

Részletes keresés

Roadkill Creative Commons License 1 napja 0 0 265535

A legtöbb robogó egészen megbízható (mind legalább annyira, mint egy simson), kínaiak kerülendőek általánosságban. Illetve persze a rossz állapotú ezeréves tákolt szarok, amiket 20 éve hoztak be használtan.

Értéktartomány amit rászánsz, kis-nagy kerék (kátyúk miatt), 2 vagy 4 ütemű. Ezek után lehet ajánlani konkrétabban valamit.

De akár keress vissza ezen a fórumon, milyen igényekre miket ajánlottak.

 

Előzmény: i81 (265526)
hugoneni Creative Commons License 1 napja 0 0 265534

Szevasztok!

SUZUKI ADDRESS R7 (AP50) robogóm van.

Egy hét leállás után nem akar indukni sem rugásra sem önindítóval.

Mi lehet a hiba?

Az automata szivató működik a múltkor leteszteltem.

Üdv.:Gabi

A km órám sem mutat.

Egy ilyen alkatrész kellene hozzá:

peterb9 Creative Commons License 1 napja 0 0 265533

Köszi, remélem így lesz, ha nincs más megoldás. A para egyrészt onnan jött, hogy ennél a jobb hátsó teleszkóp keresztülmegy egy műanyag elem nyílásán, ami ránézésre nem enged annyi játékot, hogy eléggé kifordítsam a kerék elől. Másrészt a kerékhez nagyon közel van a sárvédő, ami lehet, hogy bal oldalról is csavarozva van, de ezt majd csak akkor látom, ha már meg van bontva.

Ugyanakkor persze én is úgy tartanám logikusnak, hogy egy defekt miatt ne kelljen már szétszerelni mindent. A Lets4-nél tényleg nem volt semmi gond, ott pikk-pakk lent volt a kerék, itt viszont ránézésre egyáltalán nem vagyok biztos ebben.

 

Előzmény: Quattroman (265525)
i81 Creative Commons License 1 napja 0 0 265532

Ok, Te szerencsés vagy. De ha kell, akkor van? Mert én a púpon fogok lakni, ezért erősebb igénybevételre számítok.

Előzmény: pukoon (265531)
pukoon Creative Commons License 1 napja 0 0 265531

még nem kellett hozzá semmi ( egy új akkumulátoron kívül), pedig 2005-ös

Előzmény: i81 (265530)
i81 Creative Commons License 1 napja 0 0 265530

Annyi ezzel a kóreaivala gondom, hogy a Bárdinál pl csak gyertyátés akkumulátort lehet kapni. Van olyan hely ahol be lehet szerezni kopó, fogyó alkatrészeket hozzá? Köszönöm

Előzmény: k.d.humeer (265529)
k.d.humeer Creative Commons License 1 napja 0 0 265529

Nem vízhűtéses, de megbízható, és a legkíválóbb értékaránnyal bír: Daelim Cordi!

Előzmény: i81 (265526)
i81 Creative Commons License 2 napja 0 0 265528

Igen, azok jók, a nagy kerék miatt (is), nekem valahogy a vizes a szívem vágya

 

Előzmény: csirkeszárny (265527)
csirkeszárny Creative Commons License 2 napja 0 0 265527

Sok jó 50-es van. Én pl szeretem az Aprilia Scarabeo családot mert megbízható és nagykerekű.

Ebből van 50-es négyütemű is. 200 ezer körül már keveset futott megkímélt darabok vannak.

Előzmény: i81 (265526)
i81 Creative Commons License 2 napja 0 0 265526

 Tudtok javasolni olyan tipust amelyik vízhűtéses és megbízható? Simson óta nem igazán mozogtam motorral. Köszönöm

Előzmény: Roadkill (265520)
Quattroman Creative Commons License 3 napja 0 0 265525

ne parázz, tényleg annyi sincs a kiszerelés

Előzmény: peterb9 (265524)
peterb9 Creative Commons License 3 napja 0 0 265524

Az első sorod felett inkább átsiklok. :-) A többit a konkrét típus ismeretében írod? Ha igen, akkor köszönöm az infót és örülök, ha tényleg csak ennyi. Ha nem, akkor gyere, csináld meg 20 perc alatt. :-)

 

Előzmény: csirkeszárny (265523)
csirkeszárny Creative Commons License 3 napja 0 1 265523

Lustaság netovábbja. 20 perces munka sok?

 

Leszeded a kipufogót kb. 3 csavar

Utána a lengéscsillapító alsó csavarját majd kiemeled a helyéről és elfordítod hogy ne akadályozzon

kicsavarod a központi kerékcsavar anyáját előtte eltávolítod a sasszeget

majd a segédvillán megint 3-4 csavart kell eltávolítanod és kiemeled az öntvény segédvillát

Ezután 5 vagy 6 kerékcsavart kell csak kicsavarnod és leemeled a kereket.

Olé

Előzmény: peterb9 (265522)
peterb9 Creative Commons License 3 napja 0 0 265522

Na még egyszer, az előbbi valahol elveszett. :-( Szóval a nagyobb robogóm hátsó kerekéből lassan fogy a levegő, kb. 1-2 hét alatt esik 2 barról 1-re. Kisebb sérülések látszanak a gumin, ezek egyike lehet a bűnös. Ennél (Kymco Like 200i) úgy látom a fél robogót szét kellene szedni a kerék kivételéhez, ezt szívesen kihagynám még. Létezik olyan bevált megoldás, amivel a helyén is lehetne egy ilyen fajta hibát javítani, ami hosszabb időre is megoldás és ami miatt nem fog majd szentségelni a gumis, amikor cserélni kell?

 

vilmoslipics Creative Commons License 4 napja 0 0 265521

Sziasztok! Hátha tudtok segíteni, az a problémám, hogy a Keeway matrix 50-es robogómban elromlott az index relé, mert nem villogott, csak világított folyamatosan,de itt még működött legalább. tehát ezután kivettem ezt a régi relét és anélkül használtam a motort pár napig, amíg valami zárlat miatt kiégett a biztosíték az akksinál. Elmentem egy boltba ott adtak egy kínai 3 vezetékes index relét, meg vettem 10 A-es biztosítékot. Beletettem a relét és kifüstölt. Ezután összehasonlítottam a régi relével és 2 kábel fel volt cserélve a kínain. A rossz kínait reklamálás után kicserélték egy ugyanolyanra, de már átkötöttem úgy, ahogy az eredetin volt a kábelezés. Viszont miután bekötöttem a robogóba egyik index sem működik és a műszerfal sem mutatja, hogy indexelnék. Lehet hogy az első kínai relé miatt tönkrement valami más elektronikai alkatrész is, vagy máshol is van egy biztosíték, nem tudom, de hátha ti igen.Most nincs zárlat,azóta jó a biztosíték. Kérlek segítsetek. Köszönöm.

Roadkill Creative Commons License 4 napja 0 0 265520

Váltóst használni pont akkor lenne értelme, ha mondjuk az út java részét egy tempóban sík úton tennéd meg. Kicsit kisebb a menetellenállása, kevesebbet fogyaszt vagy jobban megy ha egyszer felgyorsult.

De erős emelkedőkön csak szenvedsz vele, hogy az egyes rövid-a kettes hosszú, pörgeted, szétrúgod a váltót. Te is csak szívsz és a motor is.

Előzmény: Roadkill (265518)
Batam05 Creative Commons License 4 napja 0 0 265519

Sziasztok! 

 

Malaguti F15 eladó! 70 ccm 1997-es évjárat!

 

Motorikusan jó állapotban. Külsőleg új festést kapott, új tükröket, új aksit, új fékbetétet.

 

Felújítani való a motoron: Hátsó gumi csere, féktárcsa csere, benzincső csere, illetve régen nem volt beindítva az adott problémák miatt, egy áttakarítás bizonyára ráfér mindenek előtt. 

 

Ár megegyezés szerint.

Érdeklődni a batamas0523@gmail.com e-mail címen lehet. 

Személyesen megtekinthető Hajdúböszörményben. 

 

Üdv.: Balogh Tamás

Roadkill Creative Commons License 4 napja 0 0 265518

Ha egyszer felmegy naponta is felmegy, nemigen számít neki. Az utazó sebessége eléréséig igazából arra vannak tervezve, hogy binárisan vezeted. Kényszerhűtéses, a variátor az ideális fordulaton tartja a motort, szóval nyugodtan nyomhatod felfele teligázon ha alapvetően jó a motor ez gondot vagy aránytalanul nagy kopást nem okoz semminek.

Előzmény: i81 (265516)
zsoca26 Creative Commons License 4 napja 0 0 265517

Nekem az sr oylan helyen is simán felmegy ahol kocsival 1-ben,meg 25% emelkedő tábla van kirakva.De simán felmegy és nem full gázon az én 80kg-mal.

Előzmény: i81 (265509)
i81 Creative Commons License 5 napja 0 0 265516

naponta?:-)

Előzmény: PufiFuxi (265515)
PufiFuxi Creative Commons License 5 napja 0 0 265515

Jó 50-es Badacsony Kisfaludy házhoz simán fölmegy.Annál csak nem meredekebb ahol laksz.

Előzmény: i81 (265513)
konszt Creative Commons License 5 napja 0 0 265514

"A hangja is sokkal nagyobb az STnek  mint az enyémnek a gyari kipuffokkal.."

Ezek szerint neki nem gyári rendszer van fent.

Előzmény: poweradi7 (265508)
i81 Creative Commons License 5 napja 0 0 265513

Rendben. Ez kb 500 m hosszú domb, utoljára 82 kg voltam, sztem nem híztam

Előzmény: kepi67 (265512)
kepi67 Creative Commons License 5 napja 0 0 265512

Ha az 50-es rendesen működik és nem vagy 150 kilós akkor simán felmegy  az emelkedőkön! Nekem igen meredek a garázslejáróm, de minden gond nélkül jövök fel rajta. 

Előzmény: i81 (265509)
i81 Creative Commons License 5 napja 0 0 265511

Nincs más esélyem, csak B-s a jogsim és ezen nem szeretnék változtatni

Előzmény: Roadkill (265510)
Roadkill Creative Commons License 6 napja 0 0 265510

Minden bizonnyal rosszul sejted.

Viszont lehet egyáltalán nem is akarsz ilyen helyre 50-est, ki kell próbálnod.

Előzmény: i81 (265509)
i81 Creative Commons License 6 napja 0 0 265509

Sziasztok! Hamarosan költözünk egy olyan dombra, ahova a 2.0, benzines autóm is 2.fokozatban szeret felmenni. Jól sejtem, hogy ide inkább váltós 50-es kellene, nem robogó?! Köszönöm

poweradi7 Creative Commons License 2016.04.24 0 0 265508

Sziasztok!

Szert tettem egy 08' 200VXR Runner-re, havernak ST 200 van 09'-es amit látunk különbségeket az a kasztnin vannak, viszont gyorsulásra úgy otthagyja az ST-je h nemigaz... Az enyém 6500 fordulaton pörög végig 90ig és onnan indul meg feljebb a fordulat de így is ilyen max 120 a vége, haver ST-je pedig gyári varioval 137 körül volt, most malossi multivart tett bele, jobb lett a középtartomáby de végre kevesebbet megy olyan 130 körül, de még így is sokkal több mint az enyém... Ez mitől lehet? Van valami fojtás vagy más eltérés a blokkban?? A hangja is sokkal nagyobb az STnek  mint az enyémnek a gyari kipuffokkal... nagyon finoman gyorsít végig :/ van valami ötletetek mitől lehet? Köszi!!

Quattroman Creative Commons License 2016.04.24 0 0 265507

attól hogy nem vizsgára kötelezett még meg kell feleljen a szabályoknak. nem miattad hanem a többi közlekedő miatt van.

Előzmény: AstraCDX (265506)
AstraCDX Creative Commons License 2016.04.24 0 0 265506

Mivel forgalmi engedélyre, műszaki vizsgára nem kötelezett jármű, ezért jelen esetben eltekintenék ettől a szabálytól .

 

Meg lehet közelíteni biztonsági oldalról is .

Más gond nem nagyon van ezzel a robogóval, de a gyári lámpái alig világítanak, akár a gyertyaláng .

 

Biztonságosabb lenne, ha este/éjjel közlekedve jobban látnám magam előtt az utat .

 

Lehet, hogy van odaillő akár E jelzésű is, csak én még nem tudok róla .

 

Azért tettem fel itt a kérdést, mert lehet olyan e szakterületen szélesebb látókörű humanoid aki esetleg találkozott már ilyennel .

 

Üdv.

 

Astra

Előzmény: Quattroman (265505)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!