Keresés

Részletes keresés

lapar Creative Commons License 4 napja 0 1 264294

A spirál csere nem fog segíteni, az vagy hajt, vagy nem, ha leszereled az óránál könnyen tudod ellenőrizni, ott inkább az óránál lesz gond. (szorul, mágnes gyenge stb.)

A többit majd a robogósok.

Előzmény: GSTLeslie (264291)
pukoon Creative Commons License 5 napja 0 0 264293

eccerűbb, ha stabilan beállítod 75-re...

Előzmény: GSTLeslie (264291)
djblaise Creative Commons License 5 napja 0 0 264292

Yamaha MBk Boster BWS Rockethez (70 ccm) sportkipufogót szeretnék venni, hol tudok hozzá illőt találni és rendelni? Mivel nem szeretnék zsákba macskát venni, hogy nem jó a hengerhez és a vázhoz fogatás. 

 

Előre is köszi!

GSTLeslie Creative Commons License 5 napja 0 0 264291

Sziasztok!

 

Kérdésem lenne szakikhoz:

 

Adott egy MBK Flipper/Yamaha Why 50ccm 2T, mely megy mint a rakéta... A legtöbbször, de...

Újabban azt vettem észre, hogy ha huzamosabb ideig megyek relatíve nagyobb sebességgel, akkor egy idő után állóhelyből induláskor gázadásra mély, "búgó" hang hallatszik, nem veszi fel a fordulatot kb. 2 mp-ig, majd megugrik és végre elindul. Felpörög, veszi a fordulatot... Ha leállok vele, kb. 5-10 perc pihenő után hibátlanul teszi a dolgát... Amíg nem megyek megint huzamosabb ideig (~5-10 perc) magas fordulaton... Sok benzint kapna? Karburátor? Légszűrőt cseréltem, nem javult a helyzet... Valami ötlet? :-o

 

A km-óra már kb. 40km/h-nál csak 8km/h-t mutat... Asszem veszek spirát és kicserélem...

 

Köszönöm!

GSTLeslie

GARFIELD Creative Commons License 5 napja 0 0 264290

Meg kell nézni, hogy a karburátor és a levegőszürő között nincs-e ordas nagy lyuk. Ha a kétüteműnek nincs folytása, akkor ezt csinálja.

Előzmény: F600 ppm (264286)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 264289

Nemem az sr mér nehezen indul önindítóról,kevés a kompreszió,de még jól megy 75-80-at.

Ha nem indulna akkor már nincs kompresszió benne,de ha indul akkor máshol van a hiba.

Lehet,hogy valahol falsot szív,szimeringnél vagy valahol.

Így látatlanban,halatlanban nehéz megmondani....

 

Előzmény: F600 ppm (264288)
F600 ppm Creative Commons License 2015.07.26 0 0 264288

Igen indul önindítóról!

Előzmény: zsoca26 (264287)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 264287

Ha nyi a km benne és még nm volt felfelbujtva,akkor jó hogy megy még.

Önindtóról indul?

Előzmény: F600 ppm (264286)
F600 ppm Creative Commons License 2015.07.26 0 0 264286

Üdv. A kérdésem a következő. Peugeot Vivacity 50 Sportline motorja nem akar felpörögni ha rá van ülve. Ha sztenderen van, akkor közbe adja a max. fordulatot, de nem mindig. Kuplung jó, variátorgörgők jók, tehát minimális kopás van. Max. sebessége 20 km/h a 60 helyett. 28 ezer km van benne. Tehát a lényeg hogy terhelés alatt nem megy jobban mint 20 km/h. Kompresszió gyanús lehet?? Köszönöm!

Pillanatragasz Creative Commons License 2015.07.25 0 0 264285

Honda bali nak elszakadt a variátorszíja   úgy vettem meg  kicseréltem a görgőket is  azok is jól el voltak kopva ugyanakkorákat vettem a kinai ruszki boltban ....most 380 km után mikor hidegen inditom   kicst várok melegedjen s indulnék hát  variátor nem akar egyből  gázolásra felpörögni   mintha a görgők le lennének ragadva  ugy kb 100 méter után kezd helyreállni  dolog na onnantól húz mint állat. volt e valakinek hasonló problémája  lehetb a görgők elkoptak  alig 380 km alatt? tudom szét kéne szedjem hogy megnézzem de reménykedem hátha kibirná ezt a szeont télen aztán megint rendbeszedem  valamennyire

 

Borsinka Creative Commons License 2015.07.25 0 0 264284

A minőségibb olaj is jó ötlet különben...

Előzmény: tisvol (264268)
mumtaz Creative Commons License 2015.07.24 0 0 264283

Tanácsokat szeretnék kérni egy Peugeot Jetforce TSDI-vel kapcsolatban. Ez egy injektoros kétütemű. Ez ugye az a kategória, amire mindenki azt mondja: "Ne vedd meg/add el". Ezt én kb 1 hónapja vettem meg. Van vele némi gond, de még megy.

Egy videón lehet látni, mi is a gond.

 

 

Itt azt lehet látni, hogy eléggé ingadozik az alapjárata, mintha kihagyna a gyűjtás, de valószínűleg nem ez lesz a gond. Két leehetőséget tartanék elképzelhetőnek: vagy a kompresszora kopott és kicsi a levegő nyomása, vagy az üzemanyag nyomásszabályzójával van baj. Hibakód nincs.

Vagy ez a járás illetve kihagyó gyújtásnak tűnő dolog mi lehet?

Adalék, hogy menet közben néha gyorsuláskor olyan, mintha egy pillanatra elvenném a gyújtás, majd vissza és ilyenkor ki is fúj egyet a kipufogóba, aztán megy tovább.

zsoca26 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264282

Én is úgy gondolom,hogy elég pontos lehet.Egyhengeres a motor.

Annyit mutat amennyi jelet érzékel.....gondolom én.

Előzmény: C20NE (264281)
C20NE Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264281

Ha gyújtáson keresztül érzékel és egy hengeres a motor akkor elég pontosnak kellene lennie. Ellenőrizd le egy frekvenciamérővel és megtudod, pontos-e.

Előzmény: zsoca26 (264280)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264280

Egy drót van rajta és a gyújtás kábelra kel rátekerni.

Előzmény: C20NE (264279)
C20NE Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264279

Hová kell bekötni? Milyen drótjai vannak?

Előzmény: zsoca26 (264278)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264278

De a crm 250 az 2t.

4t még nem néztem mit mutat.

Előzmény: C20NE (264277)
C20NE Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264277

Nézd ez valószínűleg 2T-hez készült műszer a motor ahol nagyon fals értéket mutatott valószínűleg 4T volt. Ott felét mutatja a valós fordulatszámnak!

Előzmény: zsoca26 (264276)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264276

Értem.

Olyanra gondoltam,hogy olyan motoron megnézni amin van fordulatszámmérő és ahoz viszonyítani,menyit mutat.

Előzmény: C20NE (264275)
C20NE Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264275

Szerezz frekvenciamérős multimétert és mérd meg a gyújtótekercs primerén a frekvenciát. A frekvencia Hz-ben megadja a másodpercenkénti fordulatszámot, ezt megszorzod 60-nal és megvan az rpm, összehasonlítod a műszerrel amit vettél és kiderül mennyit csal.

Előzmény: zsoca26 (264274)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264274

Nem olyan fontos,csak jó tudni,hogy csal-e valamennyit.

Mértem robogón ott 1050 mutatott,fűkaszánál 1500 krül.

Másik motoron crm 250 ott meg 750-780 mutatott,csak mert mondták,hogy az nem lehet annyi....

Előzmény: C20NE (264273)
C20NE Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264273

A gyujtóimpulzusokat számolja, elegendő a pontossága a feladathoz. Miért fontos neked, hogy pontosan tudd a fordulatszámot? Én stroboszkóppal szoktam ellenőrizni ha kell...

Előzmény: zsoca26 (264272)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264272

Helló!

Vettem egy ilyen üzemóra meg fordulatszám mérőt.

http://www.carmania.hu/uzemora_szamlalo_fordulatszammero-t417

Menyire pontos a fordulatszámmérője?

Roadkill Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264271

Feszültség alapján. Ha egy nap alatt 12V alatti feszültségre áll be akkor gond van.

Illetve írtad főzte ki a savat, az is árulkodó az egyes cellákban egyenletesen csökkent-e a szint.

Előzmény: Pillanatragasz (264270)
Pillanatragasz Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264270

köszi . van e lehetőség valamivel kimérni hogy cellazárlatos e az aksi ?  szépen tartsa a feszültséget nincs kigyengülve  s még egy évet se használtam ...

Előzmény: Roadkill (264269)
Roadkill Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264269

Akkor valami nem kerek. Az akksit néztétek előtte, biztos jó-e? Nem tudom hányféle fesszab kapcsolás létezik (gondolom mint égen a csillag) de tapasztaltam már olyat, hogy cellazárlatos akksinál túltöltött. Vagy egyéb bekötési/kontakt hiba.

Persze lehet az új fesszab is rossz, de akkor meg hozzá kell vágni a boltoshoz.:)

 

A láncfűrész olaj pedig...jajj. Szerintem mondjuk pont leszarja egy alap honda balli 40-nél, hogy mit locsolsz bele, szóval ha az van hordószámra én is beleönteném. De amúgy inkább ne ezen spekulálj amíg nincs jó világításod újra.:D

Láncfűrészolaj a motorba? NE!

Széles körben elterjedt tévhit, hogy a kétütemű motorba nagyon jó a Stihl láncfűrész olaj. Tovább »

forrás: totalbike.hu

 

Előzmény: Pillanatragasz (264266)
tisvol Creative Commons License 2015.07.23 0 0 264268

A másik helyen tankolást megpróbálom. A hajszolással nincs gond, napi 30-35 km minimum, ebből kb 80 százalék kopp gázon. Vagy pont ez lehet a gond?

Koksztalanítóról még nem hallottam, de utána nézek.

Előzmény: pukoon (264267)
pukoon Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264267

az üzemanyaggal van gond

tankolj máshol

és tegyél bele koksztalanító adalékot

valamint gyakrabban hajszold meg a motort (csak rövidebb időkre)

Előzmény: tisvol (264261)
Pillanatragasz Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264266

Nem értem  vettem vadi új fesz. szabályozót  azzal lemérve még nagyobb volt az akkumulátor töltőfeszültsége annyira hogy teljes gázzal még a lámpákat is kilőtte  felment 16.40 voltig ... visszatettem a régit . a motor lassú fordulaton történő használatakor  nincs probléma viszont döcöghetek 40 nel . lehet a fogyasztás is visszaesik ha nem túzom tövig a gázt. A keverékolajat viszont másikat kell használjak ezután hisz a piros stihl l olaj nagy fordulaton ég el  ide már nem lesz jó ...

lapar Creative Commons License 2015.07.22 0 0 264265

a gyertya hőértéke szerintem csak a saját öntisztulására van hatással. Véleményem szerint sok neki az olaj. Nem néztem a mocidat, ez szivattyús, vagy keverékes. Ha keverékes, akkor egyszerűbb az olajcsökkentés, a szivattyúhoz kockázatos babrálni, de valahogy biztosan csökkenthető az is.

Előzmény: M a a d (264263)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!