Üdv! Váltos gép olcson és hadra is fogható! Tudok egy Terra 7lovas trakit 10kapával,kocsival.Ezért 40 et kérnek .Sajnos a gumi a gépen cserére szorul! Én is most vettem meg egy Terrát kocsitval +egy másikat maróval 55ért. Van nekem hozzá töltö kapa de énekem az nem kell,valakit érdekel szivessen átadom 10 köröl.
Pontosabban a felező lecsökkenti a sebességet éa megnöveli a kerékre jutó nyomatékot. Így lassabb lesz a gép, kényelmesebb vele dolgozni és lesz elég nyomaték pl. a krumplikiszedőhöz.
Köszönöm a gyors választ, mostmár kezdem kapisgálni a dolgot. Még annyi hogy felező nélkül nem is érdemes próbálkozni, vagy ha mégis milyen hátulütői lehetnek?
-Más motor : 850 --> 190cm3 ez is, de erősebb. Felülszelepelt, automata szívató, szívattyús olajozás, olajszűrő, S2 garancia, dupla légszűrő (azért mert egy szivacsot húztak a papírbetétes szűrőre, haha), stb.
Van egy eladó kispótkocsim, ha valakit érdekel. Helyileg Nyírlugoson tekinthető meg és vehető át, ha valakit érdekel. Féket és világítást rendbe kell hozni, illetve egy festés kell rá. Az ülés le van törve, de adok hozzá egy hibátlan ülést, amit csak fel kell rá csavarozni. Érdeklődni szombatig telefonon (06703873708), azután csak mailben (hiti@freemail.hu).
Hát igazából egy kb. 1300 nm-es kertbe kellene, amibe van 5-6 sor krumpli, amit ezzel szeretnék vetni, meg töltögetni, esetleg majd felszedni is, a többibe meg paprikázunk amihez meg ágyások készítésére használnám, meg a közök takarítására. Fűnyírásra nem akarom használni. Mia a különbség pl a Szentkirályi, MTD, Marci stb. márkák között? Nem lehet mindegyikhez ugyanazt az adaptert csatlakoztatni, gondolok itt ekére, töltögetőre és így tovább. Más a felfogatásuk? Mert ahogy nézegettem mindegyik Honda vagy Briggs motorral vannak szerelve. Arra is kíváncsi lennék, hogy ezek a Briggs motorok mennyire megbízhatóak, mert régi szivattyús tapasztalataim szerint nem voltak a legjobbak.
Na de mi a külömség a KF-Quantum 60 és a KF-Extra 850 között?190cm3 is motor extra váz az mit takar?Erösebb a váza?Több kapa?KF-Quantum 60-al szemezek már vagy két éve,de ami most van az is megetszi tul nagy beruházás lenne most ez.
Ha tényleg jó gépet akarsz halgass Alberjanira,de ha fontos az ár is hasonló kaliberü gépet kapsz 90ért ha van még a corában:KF Quantum 60 Briggs 675.Rengeteg adaptert lehet hozzá kapni.
Most Készülök venni egy rotációs kapát, csak még nem igazán tudom, hogy milyet is. Közép kategóriásra gondoltam 5-7 LE-ig meg max. 150 ezerig. Tudtok nekem ajánlani valamit? Nézegettem már Honda, MTD, Briggs meg ki tudja még mit márkákat, de nem tudom eldönteni hogy melyik a jobb, meg hogy annak is melyik fajtája. Szeretném a segítségeteket kérni! Előre is köszönöm!
köszönöm a választ! ezek szerint ez természetes ha nagyon megdöntöm a blokkot! tovább kérdezek! :) mikor és milyen időközönként érdemes a motorban olajat csrélni? egy éve volt az utolsó olajcsre (2 ik) elég sokat dolgozom vele! de az olajnak szép tiszta színe van!
A biztonságos működtetés biztosításához- ● Ha kiloccsan az üzemanyag, teljesen tisztítsa le, és a petróleum gőzöket hagyja elpárologni, mielőtt beindítja a motort. ● Ne dohányozzon vagy ne engedélyezzen nyílt lángot vagy szikra keltését, ahol üzemanyaggal feltölti a motort vagy a benzint tárolja. ● A kipufpgógáz mérgező szénmonoxidot tartalmaz. Kerülje kipufogógázok belégzését. Soha ne járassa a motort zárt garázsban vagy zárt helyen. ● Helyezze a motort egy szilárd felületre. A vízszinteshez képest 15°-nál jobban ne döntse meg a motort. Túlzott megdöntés az üzemanyag kiloccsanását okozhatja. ● Ne tegyen semmit a motorra, mivel tűzveszélyt okozhat. ● Szikrafogó külön beszerezhető alkatrészként áll rendelkezésre ehhez a motorhoz. Bizonyos helyeken törvénytelen a motor szikrafogó nélküli működtetése. Működtetés előtt, ellenőrizze a helyi törvényeket és szabályokat. ● Működtetés alatt a kipufogódob nagyon felhevülhet, és a motor leállítása után egy ideig forró is marad. Ügyeljen arra, hogy ne érintse meg a kipufogódobot, amíg az forró. Komoly égési sérülések vagy tűzveszély kockázatának elkerülésére engedje lehűlni a motort szállítás vagy zárt helyen történő tárolás előtt.