Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ceko Creative Commons License 2014.11.14 0 0 595

Sziasztok! 

2004-es Pandába hogy tudom nullázni a szerviz intervallum figyelmeztetést? Vagy valaki megtudná nekem csinálni Tata környékén?

 

Rögtön lenne is még egy kérdésem :) Aux kimenetet,hogy tudok a gyári rádióhoz illeszteni? Ez a típusú CD van a frissen szerzett járgányban: 
Blaupunkt Fiat CD 169 

Köszönöm

bojo Creative Commons License 2014.10.23 0 0 594

20.000 km, vagy évente. Ez az adat a gyári olajra értendő, ami Selenia.

Előzmény: FiatosLackó (593)
FiatosLackó Creative Commons License 2014.10.18 0 0 593

Sziasztok!

Fiat panda 2004 es , 1.1 es benzinesnél milyen időközönként kell olajat cserélni?

bzolee601 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 592

Sziasztok!

 

965cm3-s komplett blokkot keresek!

(0670/3306974)

Üdv, Zoli

no_holy_shit Creative Commons License 2014.02.10 0 0 591

a hutomaszktol a legszurohazhoz meno csö menetirany szerint jobb oldali könyökenek aljaba kell meg furni egy 8mm-s lyukat, hogy ki tudjon folyni a viz, ha veletlenul kerulne bele

Előzmény: no_holy_shit (590)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.02.10 0 0 590

1, legszurohaz: en 20ekm-nel osszetortem a kocsit, akkor raktam bele uj legszurohazat. most van benne 156ekm. mindig ugy csereltem a legszurot hogy levettem a legszurohazat es figyeltem, hogy a kozepso fül is a helyere keruljon. Ha a szerelo lusta, nem erdekli, nem figyel, a legolcsobb legszuro kerul bele, akkor kozepso fül nem kerul a helyere...

 

2, lanc en is hallottam, de eddig nalam nem volt cserelve. mindig jo olaj volt benne. lehet hogy kene

 

3,kupplung: nalam uj kora ota szar, szinte lehetetlen beallitani.(vagy rogton elcsuszik, ha ralehelsz a pedalra, vagy akadva veszi a sebbeseget). 130ekm-nel csereltem rajta kupplungot. (mar neha-neha megscsuszot, de egy chip elintezte a veget), uj kupplunggal(valeo mint a gyari) is ugyanolyan szar. a bowden egy gumipogacsaban vegzödik. szerintem ez tul puha, mert a motorterben levo homerseklet tunik a problema forrasanak. ha olyan a beallitas, hogy hidegen nem csuszik meg, akkor melegen (nyaron, dugoban a varosban) nem emel ki rendesen. szerintem tul rugalmas lesz a pogacsa. De annyira nem szar, hogy meg csinaltam volna

 

4, Turbo:

a Wastegate/nyomaslabda csukloja szokott berohadni [turbo tul tölt, veszuzem, nem engedi 3000 fole] (Novoth Tibi is irt rola). kis WD40+10mm-s vasruddal meg lehet jaratni turbo leszereles nelkul

 

5, nyomatekszenzor a kormanyban halt meg nalunk (idaig ez volt a legdragabb. 35eFt az alkatresz)

 

6, 1,5 dci Megane 2:

hat az egy szar [legalabbis pandahoz kepest] (nekunk is van egy olyan (k9k722 82le eu3 delphi) a panda 1,3mjet es egy 1,9tdi golf 3 (es egy lpg c corsa) mellett), de lehet hogy csak a mienknek van ki a bele. ismerostol vettuk (ö ujonnan vette), vitte szerelohoz, ha nem is tul gyakran

 

(7, legtomegmero egyszer meghalt, egyszer meg kilyukadt a klimahuto (szinten 20ekm-nel kerul be a töres utan. Valeo kerult bele, akarcsak a gyari volt))

 

pandat akarmikor megvennem ujra :-)

amit meg tudni kell:

- alul 1500 alatt agyhalott (felette megy mint a mergezett egér)

- palyan sokat fogyaszt (130-ig ok, 140-nel pörög 3500-t. panda ora szerint 145km/h-val megeszik 6.2-t. Golf ora szerint 170-190-nel 6.7-t)

 

meg lehet chipelni es akkor nagyon megy (kupplung a gyenge lancszem, azert is van a motor 180Nm-rol 145Nm-re leszabalyozva a pandaban (Corsaban, puntoban, etc mind 180Nm-rel szaladgal))

 

-peter Creative Commons License 2014.02.09 0 0 589

sziasztok,

 

Asszonynak keresek második autót.

 

Fiat Panda 1.3 multijet nagyon tetszik a feleségemnek, jó volt vezetni - mondta.

Érdeklődni szerettem volna, hogy a Novoth Tibi által írt légszűrőház beázás fennálló gond-e, de látom hogy a legutóbbi hsz is pont erről szól.

Csak úgy lehet elhárítani a hibát, hogy popszegeccsel lezárom?! Gyári megoldás sincs rá?

 

 

Van még vmi olyan egyéb hibája még a Pandának, amire különösen oda kell figyelni?

 

Amit ebben a cikkjében ír, miszerint 120ezernél cserélné minden Multijetben a láncot, ez egyedi hiba lehetett vagy szintén gyakran előforduló gond?

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/30/romok_es_motortormelek/?token=99fd5d82d82af25e1a5590733c80c8a0

 

 

Tesztvezettem a Pandát én is, és a kuplungot kicsit akadozva és nehezebben lehetett benyomni mint egy átlagautóban.

Ez inkább a kuplung elfogyását jelzi hogy a kuplung bovden csereérett?

 

Egyelőre más kérdésem nincs.

 

ui.
jelenlegi első autónk egy Megane 1.5dci tehát a francia dízeltől nem félek, német viszont nem kellene! :))

gyanta ati Creative Commons License 2013.11.11 0 0 588

Vége a beázásnak:

gyanta ati Creative Commons License 2013.11.07 0 0 587

Ha volt valakinek hasonló problémája, felvehetnénk a kapcsolatot.

Ezt a levelet írtam a Fiatnak:

 

Tisztelt FIAT GAC Kft! 

 

Egy 2007-es évjáratú Panda Van 1.3 MJet boldog tulajdonosa vagyok. Ez már a második Pandám, az előzőt sajnos összetörte a párom, de nem volt kérdés, mit vegyek helyette.Az eddigi, maradéktalanul kedvező tapasztalataimat azonban alaposan felülírta a tegnap reggel átélt sokk.Előző este száraz időben értem haza, gond nélkül. Éjszaka elég sok eső esett. Reggel alighogy beindult a motor, az első fordulatok után blokkolva megállt.A vezérlésre gyanakodtam, ugyanis az előző Pandámban 290ekm-nél megszorult a láncfeszítő patron, emiatt törtek a szelephimbák.A légszűrőház levétele után gyanús lett, hogy máshol kell keresni a hiba okát, ugyanis kb. egy deciliter vizet öntöttem ki belőle. Vajon mennyit szívhatott fel a motor? A pontos kárról még nem tudok beszámolni, most szedik szét a motort.Rendkívül érdekelt, hogyan kerülhetett víz a légszűrőházba, mivel ilyen esetről még nem hallottam egy autótípusnál sem.Megvizsgálva a házat, láttam, hogy a hátsó rész nem illeszkedik tökéletesen. Három köröm feszíti a levehető felső részt a légszűrő betéthez, de a ház anyagának gyengesége, vetemedése miatt áll fenn a hibás illesztés.Elkezdtem kutatni a neten, és ezt a cikket találtam: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/11/22/beepitett_hiba_a_fiatokban/ Emellett több tulajdonos írását arról, hogy vizet szívott be a motorja.Mivel egyértelműen konstrukciós, nem megfelelő anyag használatából eredő hibáról van szó, miért nem tájékoztatta a Fiat a Panda tulajdonosokat, mire vigyázzanak? Uram bocsá, miért nem hajtottak végre visszahívási akciót?Különösen annak fényében érthetetlen a tájékoztatás hiánya, hogy légszűrőbetét csere esetén akár házilag is, egy kis szilikonpaszta használatával fillérekből meg lehet előzni több százezres kiadást. A kókányolást mellőzendő, egy megerősített légszűrőház gyártása sem egetverő költség. Milyen megoldást ajánl a FIAT GAC Kft. az egyértelmű konstrukciós hiba, és a tájékoztatás hiánya miatt bekövetkezett eset orvoslására? 

 

Válaszukat várva, tisztelettel: Nagy Attila

Előzmény: gyanta ati (586)
gyanta ati Creative Commons License 2013.11.07 0 0 586

Az enyém most van szerelőnél ugyanezen oknál fogva.

Tegnapelőtt este leállítottam, éjjel végig esett. Reggel indítottam, mielőtt beröffent volna, úgy beblokkolt az önindító, hogy se kép se hang. Azt hittem, akksi, behúztuk, kettesben csúszott a kerék a -szerencsére vizes- aszfalton. Leszedtem a vezérlés kémlelőablakát, mert már kétszer kócolódtak össze a szelepek az előző összetört Pandámban a láncfeszítő megszorulása miatt. Hibátlan. Ellenben leszedve a légszűrőházat, legalább fél deci vizet öntöttem ki belőle. Ennyi maradt benne, Isten tudja, mennyit szívott fel...

Imádkozom, hogy 1-2 hajtókarral megússzam, kiszedem a régi motorból.

Logikus a melegen nehezen indulás: Görbül a hajtókar, alacsonyabban lesz a dugattyú felső holtpontja, kisebb a sűrítési viszony. Az ECU az alapjárati befecskendezési korrekciót elvégzi, több üzemanyagot fecskendez be a kisebb sűrítés miatt, de lehet, hogy ez sem elég. Füstöl is a gép? Mert akkor biztos ez a gond.

Itt ajánlanám melegen mindenki figyelmébe, hogy légszűrő csere esetén szilikonnal nyomja ki az illesztéseket. Gyenge a légszűrőház hátsó illesztése, nem passzol tökéletesen, és ott folyik be a víz. Csak azt nem értem, erre az egyértelműen konstrukciós hibára miért nem hívja fel a figyelmet a gyár??? Arra már gondolni sem merek, hogy visszahívási akcióban kicseréljék a légszűrőházat.

Előzmény: boss.888 (582)
studiok4 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 585

Eladó használt alkatrészek Fiat Panda 34 GT-hez!

 

E-mail: studiok4@freemail.hu

rover216 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 584

Üdvözlet!

 

2004-s Panda gyári ablaktörlőméreteire lennék kíváncsi ????

 

Nemrég vettük a pandeszt és valami "nem rá való"-val karcol!

 

Úgyis időszerű a csere.

 

Különböző méretűek elöl ?

 

Köszönöm előre is

 

Barna

boss.888 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 582

bocsi a zavarásért ! a barátom 2007-es 1.3 multijet-je melegen nehezen indul be egy csomó mágus már  nézte de mindenki mást mond . a compjuter egr szelep hibát hoz. de egy szaki hajtókarra gyanakszik ? a levegőszűrőbe valahogy víz került ami me ment a motorba is .a vizit fiat gyári géppel lett mérve . előre is köszönöm a válaszokat tanácsokat.

 

 

fapados10 Creative Commons License 2012.09.25 0 0 581

 Sziasztok! Fiat pandám 2004 -es

70ezer km.

Az utóbbi időben vettem észre,hogy sokszor ,de nem mindig az alapjárat magas.

Állok a lámpánál és hallom,(fordulatszámlálóm nincs),mint ha nem venné vissza a szívatót.

Ha tudnátok segíteni mégis mi lehet a probléma meg köszönném.

 Üdv. mindenkinek Jancsi.

gocsikarl Creative Commons License 2012.07.29 0 0 578

van egy fiat panda 2006 évjáratú 1.3 diesel ful felszereltségű  80000 km eladó 1250000 ft ért

tel sz 70 3387512

Előzmény: ion91 (577)
ion91 Creative Commons License 2012.04.29 0 0 577
t.lantos Creative Commons License 2012.04.17 0 0 576

Sziasztok,

 

A most panda classic (vagy valami hasonlo) neven arult pandabol letezett automata?

Ha igen, hagyomanyos, vagy robotvaltos volt?

 

lesi02 Creative Commons License 2012.04.10 0 0 575

Sziasztok!

Vállalom Budapesten Fiat autók elektromos szervó javítását.

Bármi ami autóelektronika,(body,motorvezérlő,stb), ha problémád adódik hívj vagy írj bátran.

Üdv  Lesi

06203313924

lesi02@freemail.hu

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.11 0 0 574

Na b.xuss , ilyet keresek csak az újhoz.

Előzmény: Guzzista (573)
Guzzista Creative Commons License 2011.12.01 0 0 573

Sziasztok! Eladó egy pár, régi Pandára való gyári tetősín. 06 30 335 0864.

zsociman Creative Commons License 2011.10.03 0 0 572

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék. Kormányszervó lámpa világít. Mi lehet a baj?

 

Panda 1.3 Multijet 2005-ös.

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.23 0 0 571

ja .., lényeg hol van, milyen  és mennyi . Pedig van tapasztalata....../ lehet hogy azért nem írt részleteket?:) /

Előzmény: no_holy_shit (570)
no_holy_shit Creative Commons License 2011.09.20 0 0 570

 

milyen marka es mennyiert? (nekem van ,de tudom, hogy vannak amiket nem egyszeru felszerelni- ill csak flexelessel lehet) Bosal felcsusszan

Előzmény: robi422 (569)
robi422 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 569

Szevasztok ! Pandára új vonóhorog eladó ! Érdeklődni az email címemen.

no_holy_shit Creative Commons License 2011.09.18 0 0 568
Előzmény: gyanta ati (566)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.18 0 0 567

Hali ! Az inditásra kiváncsi leszek -15-20 fokban is , a fogyasztásod remek. Könyv így ír 1,3 Multijet Dynamic - Emotion.   Városi:5,4       országúti : 3,7 kombinált : 4,3   L/100km Nekem be

Én csak seléniát rakok bele (agyon kényeztetem és kímélem:) ), 2év vagy 20 000 km a csere ideje (azért egy kicsit lerövíditem az időt  olaj  cseréhez).

Előzmény: gyanta ati (565)
gyanta ati Creative Commons License 2011.09.17 0 0 566

Miért áll ennyire ez a fórum?

Fenn vagyok a Honda Jazz-en, ott már túl vagyunk a 40000. hsz-on!

gyanta ati Creative Commons License 2011.09.17 0 0 565

Kösz a tippet, megvolt az olajcsere, Eneos 5W40 SM.

Azóta már 295ezer, és hová kopogjam, semmi gond.

Egy futárcégé volt, hosszú távokat mentek vele, és megelőző karbantartásokat végeztek rajta, nem csak akkor szervizelték, mikor már a bele lógott.

Átnéztem, gyakorlatilag új a futómű, fékek, féltengelyek, kuplung.

Ma reggel 5 fok volt, de azonnal indult. Érdekes, melegen hosszabban kell indítózni, kb. a harmadik főtengelyfordulatig.

Szeretem, hosszú úton is kényelmes, és nagyon megy. Előzőleg Roomsterem volt, az egy fostalicska, még ehhez a pindurhoz képest is.

Átlagfogyim 3,8-4 liter. Ez jó?

 

Előzmény: Törölt nick (564)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.08 0 0 564

6 éves és 292 ezer, és jó a maci ? Ez igen ! Seléniát rakok bele , ez van gyárilag ajánlva. Neten rendelem (auto torino , eddig korrekt volt), mert a közeli  servizekben is  várni kell rá amig meghozzák , akkor meg  inkább elintézem sk.

Előzmény: gyanta ati (563)
gyanta ati Creative Commons License 2011.09.05 0 0 563

Üdv a márkatársaknak!

 

Új vagyok itt, mivel csak négy napja birtoklok egy MJet-et. Eddig csak a Jazz fórumot látogattam szorgalmasan.

Hat éves, 292ekm-rel!!!

Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ennyi van benne, mert hibátlanul működik, egy-két nyüansztól eltekintve. (kuplungállítás, ilyesmi)

Kérdésem lenne az itteni tapasztalt tulajokhoz:

Van-e valakinek felesleges szélvédője, mert az enyém kuka.

Milyen olajat szeret a legjobban?

Chiptuningoltatta-e már valaki?

Fordulatszámmérő híján nem tudom, meddig érdemes forgatni. 100-nál (óra szerint) mennyi a fordulat 4-ben és 5-ben?

Fülre olyan 2500-ra saccolom ötben.

 

Köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!