Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
Igen ez így van. Étolajat a régi dízel simán megette a CR is megeszi felmelegítve meg nem is tudna megdermedni legfeljebb a tartályba egy éjszakai parkolásnál azt is melengetni kellene. Talán még a kenés CR elemek erre is érzékenyebbek de azt lehet pótólni 2T motorolajjal. Nyáron simán elmennének de senki nem mer kockáztatni 500e ft-ot.
Ha jól tudom a CR dieselek viszkozitás érzékenyek a régi adadolósokhoz képest az olaj fútésével pedig pont a viszkozitáson tudsz a legtöbbet javitani ,tehát ha az étolajat is felmelegitenéd állandóan 80 fokra akkor semmi károsodás nélkül megeszi aCR szerintem észre sem venné a különbséget.
Épp azt irtam le hogy nyáron amikor tankolok az olaj hidegebb mint a kánikulában kint a napon lévő autó. Tehát megtankolok a föld alatt tárolt olajból és ez a nyári kánikulában felmelegszik térfogata is megnő /kicsit több lessz/. És tényleg többet is lehet menni ilyenkor egy tankolással. Jó nem 80 fokra de a 13fokról 30 fokra felmelegedve is észrevehető.
Sok mai dízelnél már van üzemanyag előmelegítő de nem takarékossági okból hanem télen dermedésgátló funkciója van. A CR dízelek érzékenyek.
Értem de én ugy gondoltam ,hogy a fütött gázolaj térfogatanagyobb mint a hideg 20 fokos-é de a mennyisége kevesebb Ez nekem müködött a régi szivó dieselekben Daihatsu 100 diesel -nél 4liter helyett 3.6 liter Mercedes W 124 250 DIESEL- NÉL 8.5 HELYETT 6.8 7.4 KÖZÖTT. AUTÓMATÁ- VAL. Az uj dieselekben ez nem müködhet?
Az a baj, hogy a mai modern motorok nem az üzemanyag hőmérsékletét mérik hanem a beszívott levegőét, a motor vízhőfokát motorblokk, hengerfej hőmérsékletét, és ahhoz optimalizálják a működést.
Bocs de a messersmidt az nem mese , egyébként próbáld ki a levegő bevezetés nél tegyél be a kocsidba egy gyürű mágnest minél közelebb a szivósor hoz nem nagy befektetés csodálkozni fogsz majd. Nanem a fogyasztás óriási csökkenésétől hanem a motor harapósságától dinamikusságától ja az én autóm karburátoros.
Közben a váltóba betöltött Xadó tesztelése tulajdonképp használata alatt semmi negatív hatást nem tapasztaltam csak pozitívat.
Továbbra is nagyon csendes lett, a váltás pedig finom. Szóval én örülök, hogy a váltó finomabban vált valószínű ez élettertama is ezáltal meghosszabbodik nem kell rángatni erőltetni stb... Az autó fogysztása jelentősen javult városi 8l ről legutóbb 6,8 lett Mondeo 2TDDi de ezt nem írom a Xadóra egyszerűen melegszik az idő és az a fogyira is jelentősen kihat, bár ha csendesebb a súrlódás biztosan kevesebb.
Én nem vagyok fizikus de ez a levegőmágnesezés megint egy új dolog a számomra!
Azon gondolkodom miért nem alkalmazzák a mai repölőgépeken a forma1-ben az autókon a gázkazánokon.
Abban az időben csillag motorok voltak a repülőkben minden egyes hengernek külön beömlője a beáramló levegő iszonyat gyorsan tép bele a hengerekbe rohadt erős és nagyméretű mágneseknek kellett lenni, hogy azt a másodperc töredéke alatt megmánesezze. Nem beszélve a sulyról mi a gép orrában lenne mágnesek formályában.
Szerintem az autódban nem te hanem egy valaki a te tudtod nélkűl kiszedné vagy berakná észre sem vennél semmit. Lemosod az autót jobban megy szindróma. Én mikor teszteltem ezeket a dolgokat az autónál táblázatban vezettem a fogyasztást a megtett km nem volt nehéz mert nyár volt szinte állandó hőm az út pedig munka+másodállás fix helyeken napi 110km elég hamar kiderült a nagy semmi. Gázkazánon Beretta turbós kipróbáltam szintén negatív eredmény. A mágnes pedig kölcsőnkaptam Ecobooster vagy mi volt. De termeltem ki magnetronokból mágneseket azzal sem volt mérhető változás. Részemről itt lezártam.
A mágneses dolog márpedig működik,gondoljatok csak a Németek messersmidt repülő gépeire. náluk akkor a probléma az volt ,hogy nagyon füstöltek és feke füstöt huztak az égen és ezért könnyen letudták lőni őket.Egy Magyar mérnök ötlete az volt ,hogy a beáramló levegő egy erős mágnesen keresztül haladva töltéses lett igy az üzamanyag jobban hozzátapadt a levegőhöz és tökéletesedett az égés és megszünt a füstölés a korom csik az égen ,igy már nehezebb volt öket lelőni. Én ugyan igy használom gázos autónál és ha kiveszem erősebben kell nyomni a gázpedált. szoval ez márpedig müködik. nem az üzem anyagot kell hanem a levegőt. próbáljátok ki.
Rendeben van hogy nem mágnesezhetőek a gázok, főleg nem ilyen statikus gyenge mágnesekkel. Az atomi kötések nagyságrendekkel erősebbek mintsem egy egyszerű mágnessel azokon változtatni lehessen. Ezt egyszerű mérnöki aggyal én is így gondolom. DE felmerül a kérdés, hogy mi alapján kaptak nemzetközi díjakat, honnan van mérési jegyzőkönyvük, rengeteg 10% fogyasztásmegtakarításos visszajelzésük stb...
Az én autom stabilan ugyanannyit fogyaszt, kb 2%-os határon belül. Nagyon takarékosan vezetek. Kb 1 millio levezetett km van a lábaimban, nem ma kezdtem. HA muszáj volt simán ki tudtam hozni bármeliyk autómból minimum 10% fogyasztáscsökkenést a megszokotthoz képest, persze komoly odafigyeléssel. Gondolok itt a lápák előtti fékezés (motorfék) használatára, felesleges gyorsítások elkerülése, egyenletes tempo, stb. stb...
El lehet adni egy terméket ha az bizonyítottan nem működik? Vagy pont ez a baj hogy azt bizonygatják hogy működik? Lehet megkeresm őket és garanciát kérem az eszköz működésére. Amennyiben nem hozza az ígért 10%-ot vegyék vissza. Kiváncsi vagyok mit lépnek. Elvileg nagyob teljesítmény is érhető el vele, azaz kevésbé kell nyomni a gázt ugyanazon menetteljesítményhez ami a fogyasztáscsökkenést okozhatja. Olyan ez mint a chiptuning. Majd az is lesz az autómban, pláne hogy ingyen beleteszi a barátom. De ehhez még meg akarok tenni pár ezer km-t hogy legyen korrekt mintavételezésem.
Igazad van a mágnesekkel kapcsolatban, hűlyeség. A neten és a TV-ben, főleg a fórumokon utoljára a HHO-t discsérték amit 4 pécsi tag továbfejlesztett és ad el/szerel be. http://www.hho-pecs.eu/page.php?2
A Xadoo adalék nem ronthatja el a motorodat csak esetleg nem úgy képezi a bevonatot ahogy azt kellett volna. Mire is gondolok? Arra hogy a kezelést nem érdemes télen csinálni mert erős hidegekben -10 fokban vagy hidegebbekben az alkatrészek nem úgy vannak kitágulva mint nyáron ha áll a kocsi vagy üzemmelegen. A használati utasítás írja is hogy üzemmeleg motorba tölsd bele a revitalizálót. Ha bele is öntöd télen üzemmeleg motorba, későbbi leállítás után úgyis lehűl a motor minusz akármennyi fokra ahonnan majd a reggeli hidegindításkor a motorban fellépő surlódások miatt (+még az olaj is ienkor rosszabbúl ken) megint beindúl a revitalizáslás ami nem éppen a legjobb.
Múltkor a Hálózat tv-ben volt egy prof Szegedi egyetemen tartott egy előadást többek között ezekről a hülyeségekről. Szóval az olajokat, azok párlatait gázokat, hába rakjuk körbe mágnessel semmi nem fog történni mivel ellentétben ezekkel a reklámokkal nem mágnesezhető anyagok még a molekuláik sem. Én kipróbáltam bivaly mágnesekkel gázt is autóba is sehol sem volt mérhető változás sem + sem -szóval kamu az egész sok pénzér. Gondolod hogy fejleszik a hibrid technológiát iszonyat pénzér és nem jut eszükbe mágnessel telepakolni az üzemanyag vezetéket. Szerintem már túl vannak ezen a dolgon.
Most hívott egy barátom, hogy van egy nagyon jó termék ami tutira csökkent 10%-ot. Utánaolvastam, és elég meggyőző referenciákat találtam. Ismeri valaki?
Az ára borsos, 42000 ft, de ha azt nézem hogy ha havi 100e-t költök üzemanyagra akkor a 10% 4-5 hónap alatt hozza be. Ha havi 30000-t akkor egy év alatt.
A szervizben csak olajat cseréltek és nem nyúltak hozzá szoftveresen. Ismerős a szervizvezető. Egyetlen dolgot tudok elképzelni. A régi olaj 5W30 volt az új meg 10W40 ami ugye az adalékolt cuccos plusz revitalizáló tubusokkal Talán hogy sűrübb az olaj nagyobb az ellenállása? Vezetési stílusom nem változott, amúgy is automata váltós, szóval nem is én vezetek. :)
Ugyanúgy egyedül járok vele, ugyanazon távokon. Se súly, se tetőcsomi.
Hát ez elég érdekes kb az jut eszembe, hogy kollégámnak volt egy Lacettije első köt. szervízben cseréltek szoftvert mert valami gyári javítás volt azóta 1 literrel többet fogyaszt addig vadi új autóval városban 8 literrel elment utánna sokszor a 10-et nyaldosta. Azt mondák, hogy majd tanul a computer és lejjeb megy hát ez nem jött be. A második szervízből úgy hozta el, hogy pattogott az autó eleje mintha rossz lenne a lengéscsillapító. Mondam nézze meg a csavarokat hátha kicserélték. Bejött rajta voltak a bontás nyomai. Visszavitte szó nélkűl cserélték de várnia kellett 2 hetet mire megérkezett. Megoldás: valakinek sűrgősebb volt a lengéscsollapító nem várt inkább a másikból berakták azé ennyit a márkaszervízekről. Én mondtam jelentse fel őket, balasetveszély okozásáért hiszen akár az is történhet egy rossz lengéscsillapitótól, de nem forszírozta az ügyet oda többet nem vitte. A fogysztás is rengeteg dologtól függhet, szoruló fékek esetleg fékbetét csere alaklmával gumuabroncs nyomás tetőcsomitatrtó szóval nehéz kideríteni.
Ezt most nem értem. 45000 km van az autóban. A kötelező szervíz során cserélték ki az olajat és nézték át az autóm. Azóta fogyaszt többet. Szerinted szándékosan elrontotta volna valaki? Enni lehetne a motortérből olyan tiszta. Nem füstől. Olajat sem eszi. Pont ugyanúgy megy mint 2 hónapja az olajcsere előtt.
Te Mukibá ugye viccnek szántad ezt a hozzászólást? Kb 20 Ft-tal drágább a dieseltech. Az AGIP honlapján is azt írják, hogy "akár" 500 km többlet megtételét érhetjük el 20000 Km alatt. Ezt lefordítom, mert talán nem érthető így. Az "akár" annyit tesz, hogy maximum annyit. Az 500 km százalékosan 2.5%. Ha megnézzük hogy kb 5%-kal kerül többe mint a sima diesel üzemanyag akkor máris kidobtunk kb 10 Ft-ot literenként. Ha megnézem azt is hogy az AGIP még jó pár Ft-tal drágább kút mint pl a Lukoil akkor a veszteség még nagyobb.
A gép megy rendesen nem füstől erőssebb gyorsításnál? Turbócsövek jók csatlakozásoknál nics olajfolt rajtuk mert ott szökik a nyomás az is csinál ilyet?
Tankolj bele AGIP DITECH gázolajat és láss csodát lemegy a fogyasztásod ,én egy full tank nál 70lityi 100 km -el többet megyek el vele mint bármelyik másik kút olajával.Ajánlom próbáld ki megéri.
2 literes diesel. CRDI motor. Nem itélkezem csak a tapasztalatom írom le. Most aztán tényleg jó idő van, de most is 10%-kal magasabb a fogyasztásom mint december végén volt. akkor sem volt hideg. Remélem történik valami pozitívum. Amúgy van benne fed computer ott is látom a fogyasztást. Az szerint is magasabb 8 decivel. Minden tankolást feljegyzek km ora állás literre pontosan mióta megvan az autó. készítek majd grafikont is. Tavasszal megy majd bele chiptunink, előtte akarok korrekt méréseket meg utána is azonos időben és útvonalon.
Spray és az tubusos adalék között nem hiszem, hogy lenne különbség de nem próbáltam. Váltó adalék beöntése óta 150km tovább finomodott a váltás. Főleg az 1-es fokozat javúlt az elég kemény volt.