A gép nem az enyém !! Csak azért irtam a Kosinak , hogy nézze meg , mert nagyon megtetszet .
Maga a kivitelezés szerintem hihetetlenül szépen meg van csinálva , és szerintem maga az alváz rendszer sem egy bonyolult technika .
Amúgy szerintem nem feltétlenül kellet alakítani a gyújtást .
Én valamikor nagy motoros voltam , és nekem is volt simson-om ami ilyen szépen indult .
Na én arra gondoltam , hogy ezt a gépet megkellenne csinálni .
De persze valami komolyabb blokkal feltétlen .
Még láttam a neten olyan simson schwalbe-t amibe némi alváz nyujtás után egy kawasaki gpz 550-es blokk van beleépitve , na ilyenem is volt anno . ( imádtam nagyon jó gép )
Persze én is csak ugy tervezném ha megépitem hogy csak is szállitásra , mert földmunkára ott a rota .
Ahogy nézem az indítást szerintem te ennek a gyújtásrendszerét átalakítottad? Nékem is volt rég egy 125-ös csepel motorom amit szintén átalakítottam a mágneses gyújtásról akkumlátorosra és az is ilyen könyen indúlt.
Nagyon szép preciz munka. Csak egy gyenge pontja van ha már ilyen sokat dolgoztál rajta hogy kétütemű a motor. Egy négyütemű vagy netán egy dízel motorral ilyen precizen megépítve nagyon sokat érne. De gondolom ez a motor volt kéznél.
Igen én is pont igy vagyok a gázkészüléken kivül szinte minden. A motor egy kicsit nekem is gyenge pontom kivéve az elektromos része, mert az közel áll a szakmámhoz.
Amúgy én is a csináld magad mozgalom oszlopos tagja volnék.
A szerény fizetésem nem lenne mindenre elég, ezért már elég sok mindent kipróbáltam.
Csak bíztatni tudok mindenkit, akinek van egy kicsike kedve az efféle dolgokhoz, legyen az fa, fémmegmunkálás, háztartásigép szerelés vagy bármi más. De azt a tudatot, azt a jó érzést amikor sikerül valamit megcsinálni, nem lehet semmi pénzért megvenni hogy - EZT ÉN CSINÁLTAM -
Szeretem látni azt amit megveszek!Vettem már aksi töltőt így és nem volt benne a trafó csak a lemezborítás!! persze h utánna már nem értem el a feladót! azota óvatos vagyok!!!
Mindenki a saját házatáján járatos, de a próbálkozás és a tenniakarás elismerésre méltó.
Belekóstoltam már mindenbe a gáz- készülék szerelésen kívül, mert az tabu a számomra.
Azért vagyunk, (legalábbis szerintem) hogy segítsünk a másikon, megosszuk a tapasztalatainkat.
Azért mert nem írom meg mindíg nekem is sokat segítenek a fórumozók.
Én pl. a motorok terén nem vagyok túl járatos.
Jó persze tanultam én is, felismerem a részeit, ha szétszedem össze is tudom rakni, de az apróbb trükköket, fogásokat csak a gyakorlat során lehet megtanúlni. Ki ebben jó vagy profi ki másban.
Nincs mit!szivesen! ha te magad megcsinálsz valamit az nem csak anyagiakban kedvező ,hanem növeli az ember önbizalmát!!! az uj dolgok megvétele mindig csak utólsó szempont lehet!! sokáig használd a gépet!! szerintem a villa kopással mostanában tuti nem lessz gondod!! :)
Ha rárakod ezt a vontatmányt, a súlyod főleg a hátsó kerekeket fogja terhelni, mert pont az fölött van az ülés, így a gépnek még nehezebb lesz húzni, még jobban fog kaparni.
Köszönöm a segítségedet . A szakmám egy kicsit távol esik a lakatos és hegesztő szakmától de mint műkedvelő elég sok mindenbe belpróbálkozok. Sikerült fölrakni a kiemelő villát és olyan kemény lett hogy csak flexel tudtam megmunkálni.
Lala2105 Bobo772 néktek is köszönöm a segítséget a gép működik.