Minden amit az újra előtérbe kerülő megújuló energiaforrások eltüzelésére alkalmas készülékekről tudni érdemes, hogyan kell kiválasztani, hol lehet kapni, hogy lehet csinálni
Beszéltem itt pár emberrel akinek Celsius V-20 /régi jelölés szerinr V-16/ kazánja van. Tökéletesen meg vannak vele elégedve és ném cserélmék le. Ők is mondták hogy a tüzelőt igen apróra kell vágni a többi kazánhoz képest. Én is csak azért szemezgetek a FOCUS 20+ mert ez ránézése izmosabb teljesítmányben nem nagyon különbözik.
A CELSIUS-nak 3 táskája van a FOCUS-nak pedig 4 így és a méretei miatt +16 liter víz található benne.
Én próbáltam 10 pascalon, tovább tart az égés, de gyengén ég, alacsonyabb az előremenő vízhőfok, ugyanahhoz a hőmennyiséghez nem kell kevesebb fa. Csak több ideig tart a tüzelés.
Ez a frekiváltó által mutatott fogyasztás, vagy a frekiváltó előtt lévő fogyasztásmérő értéke?
Amúgy visszatérve a valaki által feltett kérdésre, lehet egyben frekiváltó + szivattyút alkalmazni, csak persze nem ilyen lebutított alpha2 és társait. A komolyabb alkalmazásokhoz ugyanúgy lehet alapjellel a fordulatát állítani meg még sok mindent.
Nem láttam jól a fényképen, de milyen kábel van a frekiváltó és a szivattyú között?
A szállítás 5 euro volt.Beírod a keresőbe hogy: zugbegrenzer,vagy upmann z4,és jönnek a találatok.Ebbe nem kell semmi vezeték,mechanikus teljesen."Súlyokkal" állítod be a megfelelő Pa-t és csinálja a dolgát.
Na most átgondoltam ezt a kergetőt, miért is kapcsol éjszaka kisebb teljesitményre? mert nincs nagy hőigény, következéskép ha enyhe lesz az idő szintén nappal sincs nagy hőigény tehát ha kevesebbet szálit lehet, hogy az is elég (remélem).
Ha logikusan gondolkodsz, akkor pedig egyszerű. Felfelé a gravitáció ellen dolgozik a szivattyú, lefelé meg rásegít a gravitáció, így a kettő eredője nulla.
Amikor a fűtési keringetőszivattyú emelőmagasság témában kutakodtam, ott volt ez leírva( ha nem is pontosan így), azaz nem keverendő össze a rendszer statikus magassága, a szivattyú emelőmagasságával.
Valószinű levan folytva, ilyenkor ha ráraksz az egész rakat begyulad és kevés neki a levegő.
Probáld újból a felső begyujtást, máskép nem parázs ki, megrakni, parázs vissza a tetejére és újból indul a limbóhintó. Ha van pufferod megvárhatod mig kialszik teljesen, nem kell a parázzsal vacakolni.
22Hz-en még stabilan megy a szivattyú de keveset szállit.26Hz-től teljesen jó,szállitja is a szükséges mennyiséget ami nekem kell.(Először azt hittem hogy az alpha 5W-ja marketing kijelzés,de most már teljesen hihető.)
Miután megírtam a hsz-t, akkor ébredt bennem gyanúpet, hogy mégsem te, hanem esetleg Kingoftailor volt az elkövető, de most már inkább nem gyanúsítgatok senkit sem.:))
Tudomásom szerint nullával kell számolnod. A fűtési rendszerben a nyomásesés a csősurlódásból és az alaki veszteségekből tevődik össze, ha jól emlékszem.
Van egy Viardus U22D vegyestüzelésű kazánom a pincében, melynél ha a már leégett fa parazsát elterítem az égéstérben és ismét megrakom fával, akkor olyan intenzíven kezd égni, hogy a kazán huppogó hangot ad és a kazán szinte berezonál, mely egyre fokozódik. Ha ekkor kinyitom a felső ajtó levegő nyílását, kicsap a füst, esetenként lángnyelv is.
Úgy tudom csak csillapítani, hogy a felső égéstér ajtót óvatosan kinyitom és várok kb. fél percet. Mitől lehet ez, illetve, ha nem csillapítanám lehet-e baja a kazánnak?
A kéményem Leier 20 centi átmérőjű és kb 10 méter magas, mely a fűtésszezon előtt lett kipucolva, a huzat jó.
Már harmadik napja felülről gyújtok be. Hihetetlen, hogy mennyire más világ. Rácsukom a huzatszabályozót és ott hagyom. Kb 2 órán át simán ég, 70-75 fokos vizet csinál és nem kell pakolgatni.