Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

BPI-791 2012.02.19 Creative Commons License 25722

Szia!

A JGD-731-be és a JLA-159-be is MVG 018-as híd van (Trilex). Ugyanilyen híddal rendelkezik a HLN-324 és a JLA-161 is.

 

I9-62:

A JLA-158-ban MVG 118-as híd van.

 

A HLN-323, 325, 326, 327,  JGD-732, JLA-160 is ilyen híddal rendelkeznek. A JNG-724-be pedig MVG 318-as található

Előzmény: pongráczos (25716)
BPI-553 2012.02.19 Creative Commons License 25721

"vajon miért nem kék-szürkével van megrendelve? (Ha meg azzal van, miért nem olyan?)"

Ha azzal lenne rendelve, akkor olyan lenne. Igen értelmetlen kérdés volt ez. ;-)

Ez a busz még csak sima vázjavra ment le, nem a felújítási/korszerűsítési program keretében. A sima vázjav pedig sosem járt kék-szürke fényezéssel, max egy "frissítő" fényezéssel.

 

"ha már nincs Ezüstnyíl, miért kapnak ezüst fényezést egynémely kocsik?"

?????????????

Kiváncsian várom azt az egynémely rendszámot, ami szerinted mostanában ezüst fényezést kapott...

Előzmény: Lucky09 (25715)
BX 59-76 2012.02.19 Creative Commons License 25720

Bár ahogy látom a 159 alatt is Trilexes Rába híd van, Remélem Tector megmondja a pontos típusát.

Reméllem nem cserélték le sima Rába hídra.

Előzmény: BX 59-76 (25719)
BX 59-76 2012.02.19 Creative Commons License 25719

Elvileg eddig mindkettő Trliexes, hasonlóan a HLN-324-hez és a JLA-161-hez.

A JLA-159-ben biztos vagy Te a hídcserében?

Nem kevered a JLA-158-cal? Mert az alatt van Rába híd, méghozzá a jófajta Volános.

I9-62 2012.02.19 Creative Commons License 25718

159 alatt sima nagy rába híd van (318?), már cserélve lett. 731 alatt a régi rába híd (118?). OFF: Azt hiszem amiről beszéltünk mailben (táblák) pöppet elfelejtettem :/ Napközben küldök majd egy mail-t vele kapcsolatban, és ezer bocsi :S :ON

Előzmény: pongráczos (25716)
I9-62 2012.02.19 Creative Commons License 25717

Nagyon jó ez az oldal, de az állomány lista minden ~második sorban hibás.. :S :S :S

Előzmény: FKU-911 (25703)
pongráczos 2012.02.19 Creative Commons License 25716

Szia!

A JGD-731, ill a JLA-159 B-híd hova tartozik??
Mellesleg mi különbség a 3 nagyrába között (018,118,318)? Példák esetleg?

Előzmény: BPI-791 (25712)
Lucky09 2012.02.18 Creative Commons License 25715

Most Fehérváron körbefényezik, vagy sem? Ha igen, vajon miért nem kék-szürkével van megrendelve? (Ha meg azzal van, miért nem olyan?)

A másik ilyen, hogy ha már nincs Ezüstnyíl, miért kapnak ezüst fényezést egynémely kocsik?

 

Előzmény: padorjan (25702)
BPI-791 2012.02.18 Creative Commons License 25714

Köszönöm! :)

Előzmény: Tector (25713)
Tector 2012.02.18 Creative Commons License 25713

IK 200

A híd, 280-as C híd: MVG 831/832

Trilexes A híd: Szovjet, LiAZ (a típusszámot passzolom).

B híd, 08-12: MVG 127.61

A ZF híd az ZF híd, ZF A-131 (Ugyanez a 415 -ös B, ill. a 435-ös C hídja is)

 

Az ex-debrecenieknél a mellsőhidat illetően passzolom a témát, valami 7** .as, ha jól tudom -legalábbis a 263-asok, mert az tárcsafékes.

A hátsó hídjaik ugyanolyan 009-esek és 127.61-esek, asszem.

 

Előzmény: BPI-791 (25712)
BPI-791 2012.02.18 Creative Commons License 25712

Egy kis híd lista:

Ik. 200

A -híd (ill. 280-as C híd): MVG ???

A (trilex): MVG ???

B-híd (nagyrába): MVG 018, MVG 118, MVG 318

B-híd (közepes [08-12]): MVG ???

B (közepes [GNX, GXW, LUA, GZF]): MVG ???

B (kicsi): MVG 009

B (ZF híd): MVG ???

A 283.asok szabadon futó B-hídja tán MVG 571-esek ???

 

Ikarus 400:

A: MVG ???

B: MVG ??? (ZF)

 

Ikarus 435-nél pedig B gondolom MVG 571-es és a C pedig ZF hídas. A CKC 947 B-hídja pedig tán MVG 118?

 

A ?-jelek helyére kérhetnék kiegészítést??? Köszönöm 

 

 

Előzmény: Tector (25710)
BPO-105 2012.02.18 Creative Commons License 25711

Hm, ez kicsit úgy hangzik, mint amikor én beszélek valakinek valami román társaság Ikarusairól...

Előzmény: FKU-911 (25704)
Tector 2012.02.18 Creative Commons License 25710

Egyébként igen; ez a fajta híd jó hosszú -azért is nem szereti a ZF váltót, a végáttétel miatt van az, hogy a 009-es hidas 260-asok eléggé ugrálósak -és az öregebb szerelők szerint a váltó rövidebb idő alatt nyírja ki ezt a fajta hidat.

 

Ha elinduláskor -főleg D-ben- fellépő huhogásszerű hangra gondolsz -nos igen, a ZF+MVG009 -es kocsiknál ez "széria", olyat még nem hallottam ezek közül, amelyik ne csinálta volna, ám hogy mitől van, azt passzolom -gondolom a belső bolygómű, stb. miatt.

 

(Ugyan nem 280-as, hanem 260-as: A régi kocsim (03-25) 155-ös motorral, ZF váltóval és ezzel a 009-es híddal bizony tudott 100 felett is lépni...)

Előzmény: DJ Troli (25707)
BPI-791 2012.02.18 Creative Commons License 25709

08-50 a kisrábás, a 08-60 MVG 318-as :)

 

Előzmény: DJ Troli (25707)
Tector 2012.02.18 Creative Commons License 25708

Nem nyóchatvan, hanem nyócötven. :)

Hirtelen többről én se tudok.

Előzmény: DJ Troli (25707)
DJ Troli 2012.02.18 Creative Commons License 25707

sziasztok, bevezető kérdés: mennyi kisrábás 280-as van a bkv-nál?

 

én a 17-79, 17-81, 17-87, 17-93, 18-44, 18-45, 08-60, 00-10-ről tudok így hirtelen.

 

tegnap a 17-87-et nyertem és rájöttem, hogy túl sok lehetősége nincs az egyszeri besegítőnek kisrábás 280-ast vezetni, sok kocsiból nem lehet válogatni. utoljára talán a 18-44-et vezettem még kb. 3 éve kelenföldön.

 

a 17-87 eléggé beteg szegénykém, de nagyon hangulatos volt vezetni és az "újdonság varázsa" miatt próbáltam tudatosan figyelni, hogy mi a különbség a nagyrábás és a zf-es verziókhoz képest a vezetőülésből. A 787 motorja eléggé gyenge, ezt próbáltam "kiszűrni" :). Szóval nekem úgy tűnt, mintha a kisrába egy kicsivel "gyorsabb" áttételű lenne a nagyrábánál és sokkal gyorsabb a zf-nél (jó a megérzés? -> szakértőktől kérdezem). A váltásoknál és a gázelvétel-gázadásoknál kicsit rángatós, nagyon jellegzetes - ugye ez a kisrábához tartozik - gyárilag is ilyenek voltak? A másik kérdés meg, hogy gyárilag is búgósak voltak, ami különösen az elindulás-kb. 10-15-ig gyorsulás-megállás kombináció esetén nagyon hallható?

 

Egyébként olyan 40-50 km/h környékén - ha nem rezonált volna a kormányszervó miatt valami - hangra totál ZF híd, nagyon csendes :)

toto92 2012.02.18 Creative Commons License 25706

Ugyan már, múltkor egy 260-asnak a hármas ajtaja akart kiesni a helyéről minden csukáskor (vicces, amikor az ajtót mozgató/tartó függőleges rúd 10-15 centiket mozog mindenféle burkolattal együtt, mert valamiben megakad záráskor).

Előzmény: FKU-911 (25705)
FKU-911 2012.02.18 Creative Commons License 25705

...

FKU-911 2012.02.18 Creative Commons License 25704

Az eleje nekem kicsit csúnyának tűnik csík nélkül, de lassan annyi színterv, ahány busz.

Előzmény: BY-75-98 (25692)
FKU-911 2012.02.18 Creative Commons License 25703

Innen volt az információ, máshol azóta én is találtam 11-93-at is. 

http://www.delpestibusz.hu/delpesti/O800-900.html

Előzmény: Tector (25689)
padorjan 2012.02.18 Creative Commons License 25702

Ez hanyadik 412-es színterv? Véletlen se legyen egységes...

Előzmény: BY-75-98 (25692)
Törölt nick 2012.02.18 Creative Commons License 25701

Na.... tudom is h ki van vele....

Előzmény: BY-75-98 (25692)
BPO-646 2012.02.18 Creative Commons License 25700

Maradt forgalomban...

Előzmény: BPI-791 (25698)
BPO-105 2012.02.18 Creative Commons License 25699

Kövezzetek meg, de szerintem jobb így zöld csík nélkül...

Előzmény: BY-75-98 (25692)
BPI-791 2012.02.18 Creative Commons License 25698

Az áldozat az FJX-188. Buszról látva komolyabb sérülése nem volt.

Előzmény: GABEN352 (25694)
I9-62 2012.02.18 Creative Commons License 25697

Nálam is a 193.

Előzmény: Tector (25689)
I9-62 2012.02.18 Creative Commons License 25696

Tegnap jöttem haza, de este elfelejtettem beírni. A 759-et újra kirakták az udvarra és mintha már nem lenne rajta homlok lemez, de elég messziről láttam szal lehet, hogy benéztem!!!

Előzmény: BPI-791 (25688)
siófoki35 2012.02.18 Creative Commons License 25695

Tolna lakossága erősen tiltakozott az ötlet ellen. 

:-))))))

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (25691)
GABEN352 2012.02.18 Creative Commons License 25694

Az egyik volvó az áldozat.

Előzmény: -= BPO-478 =- (25693)
-= BPO-478 =- 2012.02.18 Creative Commons License 25693

Autóval karambolozott a 85-ös busz

Rátolt egy autót a sínekre, így a 3-as villamos helyett pótbuszok járnak az Örstől az Éles sarokig. Tovább »

forrás: Index.hu