Én már vettem ott autót, a mostanit. Vigyázz velük, paraszt banda. Nekem 3 hét volt, mire minden papírt sikerült megszereznem, mert hülye fejjel kifittem nekik úgy, hogy intézik az átírást.
Szóval pénzt akkor hagyj ott, ha minden papír a kezdben van.
Az ár meg annyira alacsony, hogy szerintem ez hitelátvállalásos lesz, arra meg nagyon kell figyelni, nehogy maradványértékes legyen.
Nekem fura rajta, hogy a Suzuki felirat és az embléma nincs meg a hátsó csomagtartón. Lehet, hogy törve volt a segge.
A piac legolcsóbbja + murvás nepper meg nem biztos, hogy a legjobb párosítás. Gondolj bele, hogy a kereskedő ezen még alku után is keresni fog. Márpedig, ha ennél legalább 150-200 ezerrel olcsóbban vette a nepper, akkor azzal valami gáz volt, mert annyiért törötteket adnak. Ahogy nézem, még banki visszavett autó is olcsóbb ennél, amit kinéztél.
Tudom, hogy macerásabb, de érdemesebb lenne olyanokat (is) megnézni, amit magánszemély árul. Ott egy fokkal kisebb talán az esély arra, hogy átvernek.
Persze ez Budapest-Győr, Győr-Budapest autópályán (hímestojás jelleggel), aztán le az Alföldre, onnan át Egerbe végig 80-as 90-es tempóban. (persze falukban nem annyival).
És ketten, csomagok nélkül. Ilyet azóta sem csinálok, ez csak egy játék volt, hogy meddig tudom levinni a fogyasztást.
Rengeteget jártam vele, mindig mértem. Tankolásnál lenulláztam a napi számlálót, így minden tankolásnál kiszámoltam. Ez persze nem 100% pontos, mert túl lehet tölteni a tankot, de nagyjából egy tized pontosnak lehet így mondani a mérést.
Én voltam az egyik legtakarékosabb, 6-6,5 között fogyasztott, hosszútávon 6 alatt is ellehetett járni vele, a legnagyobb amit sikerült kihozni, a 7,8l volt.
Igen a kínálat nagy, ezért ez is elbizonytalanít, hogy vajon korábban ennyien vettek swiftet vagy pedig sokan túlakarnak adni rajta? Csak mert valóban sok eladó van..
Nissan Micra: van itt valahol az Indexen egy nem túl aktív Micra topik, ha visszaolvasol ott, akkor láthatod, hogy a tulajok egy része egyész horror hibákra panaszkodik. 8-9 éves C3-ast is fosnék megvenni hasonló okokból.
C1: ez ugyanaz, mint a Toyota Aygo és a Peugeot 107, ugyanott gyártják őket, csak a formájuk más egy picit. Alapvetően nem szar autók, pláne, hogy mind Toyota motoros. Kapásból nem vágom az áraikat, de szerintem ezek drágábbak, mint a hasonló korú Swiftek. Újonnan tuti, hogy drágábbak voltak és szerintem az árukból sem vesztettek mostanra annyit, mert kevésbé elterjedt típusok. A C1-nél érdemes arra figyelni, hogy az alapfelszereltséghez nem járt annak idején a szervókormány.
A Toyota Yaris ellen nem tudok különösebb érvet felhozni. Viszont pont ez szól a Swift mellett, ami semmivel sem rosszabb, mint a Yaris, viszont olcsóbb. Ráadásul ugyanezért a pénzért csak első generációs Yarist kapsz (2005-ben volt modellváltás), ami 90-es évek végi fejlesztés. Yaris esetében még az a beugratós, hogy a kínálat zömét az egyliteres alapmotor adja. Az 1,3-asok, amelyek egálban vannak a Swift alapmotorjával pedig drágábbak.
Ki is lőttünk mindent, maradt a Swift. Erről beszéltem. :) A Swift mellett még annyit: a felsorolt modelleknél olcsóbb hozzá az alakatrész és még a márkaszervizek sem dolgoznak megfizethetetlen áron. A használt kínálat pedig hatalmas, úgyhogy kényelmesen tudsz válogatni.
(Még egy tipp: esetleg még érdemes megnézned a 2008-as Splash-eket is, de azokból inkább csak azokat, amelyekben 1,2-es motor van).
Toyota Yaris-ból a korai példányokat érdemes megnézni, azok japánból jöttek, a későbbi eresztés tán francia összeszerelésű, korántsem olyan jó, mint a régebbiek. Ismerek olyan Yarist, amiben már 300e km van, és még mindene gyári...
Jaj nekem teljes a bizonytalanság :( Nagyon köszönöm a válaszokat, véleményeket.
Egy kicsi twingóm volt, amit eladtam, így nem vágyom nagyon extra kocsira, meg persze pénzem sincs hiperszuper autóra.
Ami szóba jött még a Nissan Micra és a Toyota Yaris, de ezek olyan árban vannak, hogy míg egy Suzukiból tudok venni egy 2005-ös esetleg 2006-os évjáratút, addig ezekből 2003-2004.
ki milyen tetőcsomagtartót ajánlana a swiftre?hamarosan kell vennem mert utazunk családdal és gázosítás miatt drasztikusan csökkent a hely.
találtam neten kitámasztó talp nélkülit meg talpasat.van-e valami spéci hely ahova kell rakni vagy csak ez is ilyen gumi alá beakasztós mint a régi swift esetén?mondjuk az is katasztrófa volt ilyen téren.