A DT 413 számunkra pontosan a motorja miatt kedvesebb (4hengeres Csepel) Nekem van egy, meg lehet, hogy hamarosan lesz egy másik is. Egy jó ismerősöm szintén most vett egyet Debrecen környékén. Ez is Gyöngyös mellé jön. Szóval itt lesz 3db-is, ha minden rendben lesz. Ami most az udvarban áll nagyon rossz állapotban van, de ha hozzákezdünk akkor újszerűvé válik. Eléggé hiányos, de nincs lehetetlen. Amennyiben valaki tud a fülke belsejéről képeket feltenni azt megkérném erre! Most javítunk egy Hofherr K44-48-as traktort meg egy R30-35-ös traktort. 2012-ben van a Hofherr gyár egyesülésének 100. évfordulója. Ebből az alkalomból készítenénk el ezeket a gépeket. A fényképekben ha valaki tud segítsen.
helló ! Valóban 2009 ben volt fönt az expresszen az a DT. telefonon beszéltem is vele,és akkor 400.000 ft ra mondta az utolsó árát,csak aztán nem néztem meg mert kalocsa tőlem elég messze van,de egyébként Kisfülkés 75 -ös volt.De azért köszönöm szépen hogy méltattál a válaszra.szép estét.
Ha esetleg az Alföldhöz közel vagy, akkor Szeged mellett van egy bontós,mindenes gépész.Beirod a googlebe, hogy www.gepszallas.hu és megtalálod az elérhetőségét.
Segítséget szeretnék kérni,most vettem egy Zetor 5611-es trakit aminek hiányzik a tankja és a műszerfala.Ha esetleg ezek beszerzésében tudna nekem valaki segíteni azt megköszönném.
Köszönöm szépen a megnyugtató,és egyben elismerő szavait Endrebá ! Az írásaiból régebbre visszamenőleg is azt szűröm le ,hogy maga nagy GÉPÉSZ alkat. Ezzel nem hízelegni akartam,hanem az elismerés beszél belőlem. Nyugodalmas jó éjszakát kívánok.
..."arcoskodás"- t meg az eddígi stílusából nem is feltételeztem.
Akiknek komoly tapasztalat van a hátuk mögött, azok nem kell hogy túlozzanak, hazudjanak, nagyítóval meséljenek.... az eddígi hozzászólásai alapján ha maga valamit leír, azt én abszolúte nem tartom még csak kérdőjel-gyanúsnak se... nincsen rá szüksége hogy csaljon.
Én is pont ezt gyanítottam... az én JUMZom indítómotorja is feszt meg akart ölni, mikor akármilyen kicsike előgyújtást adtam neki.
Visszavagdosott, azt hittem a kezem szakad le a berántózsinórtól... a felső holtpontra kell beállítani, akkor lett jó.
Ezek a motorok nem tartós üzemre vannak, úgyhogy nem baj hogy nincsen tízfokos előgyújtása, meg pontosan belőtt főfúvókája a karburátorban.
Sajnos détéötvennégyest talán nem is láttam még, ebből a típusból a sima hetvenötös áramvonalas fülkést, meg a hetvenöt turbóst a dobozfülkést ismerem... de sose fogom fölérni azt se anyagilag... pedig az végülis kistraktor...
Üdvözlöm! Akkor annak a kismotornak a gyújtása nem igen tökéletes,ha visszacsap a kurbli.Az enyémen van önindító is,de én mindíg kurblival indítom,nem zötyköltetem magammal az akkumulátort.Egyébként minden 100 as kismotornak más az indítási technikája,a gyújtástól,a karburátor tisztaságától,fúvókáinak kopásától,és a motor hengereinek kopásától,az egyikek agyon kell szivatni,a másikat nem,volt már jópárhoz szerencsém,ezt ne vegye arcoskodásnak,ez pusztán tapasztalat. Nem tud DT-54 esről valahol,valamit?dokumentáció is érdekel. További szép napot önnek.
Köszönöm szépen a hirdetést kellemes meglepetés,mert azt hittem hogy elkelt,ugyanis májusban megnéztem ezt a gépet,valóban üzemképes,csak a járószerkezet elég kopott,és jelenleg egy pár DT-lánctalp 500.000 magyar forint,nembeszélve a himbakocsikról. Sokáig nem volt hír róla ,hirdetve és azt hittem elkelt,én sokallom érte a 850.000 et,ahoz el kellene adnom a T-100 as DÓZEREMET,hogy meg tudjam venni. Azért örülök hogy még megvan hátha egyszer meg tudok az illetővel egyezni ! AZ a gép valóban SZ-80 as külalakra csak a fülkét lehet megkülönböztetni,ugyanis az SZ-80 as ablakai fakeretesek,és ott a középső nagyablak volt nyitható,nem úgy mint az "sz",és "t"típusoknál,hogy ott a jobb első és hátsó ablakok voltak nyithatók,es az SZ-80 asnál jól látható a lemezbe dombornyomott bordák egyfajta díszítésként ,még annyit hogy az SZ-80 asnak KDM-46 os motorja volt.További szép napot!
Hogy mi a különbség kérdésre a válaszom :Az SZ-100 asnak KDM-100 motorja van/más a befecskendezés,a dugattyú,a fordulat stb...egyébként ugyanolyan felépítésű mint a T-100 M motorja./A T-100 asnak D-108 as motorja van/ez már dugattyúkamrás,a kismotoron már van elektromos önindító is nem csak kurbli,más a porlasztó a nagymotoron./A többi része/a váltó ,lehajtások, járszerkezet tök ugyanaz,a fülke kivételével,mert a T-100 asnak a fülke homlokrésze 45 fokban meg van döntve.Az SZ-100 asé ahogy a fotón függőleges.Van még olyan is hogy T-100 M3 ez a típus ugyanúgy néz ki mint a T-100 M csak neki már T-130 as a kuplungja,és az oldallehajtása,ezen felül mindnek van mocsárjáró változata is,na de most azt had ne írjam le,mert nincs annyi időm!