Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Levays Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10427

A DT 413 számunkra pontosan a motorja miatt kedvesebb (4hengeres Csepel) Nekem van egy, meg lehet, hogy hamarosan lesz egy másik is. Egy jó ismerősöm szintén most vett egyet Debrecen környékén. Ez is Gyöngyös mellé jön. Szóval itt lesz 3db-is, ha minden rendben lesz. Ami most az udvarban áll nagyon rossz állapotban van, de ha hozzákezdünk akkor újszerűvé válik. Eléggé hiányos, de nincs lehetetlen. Amennyiben valaki tud a fülke belsejéről képeket feltenni azt megkérném erre! Most javítunk egy Hofherr K44-48-as traktort meg egy R30-35-ös traktort. 2012-ben van a Hofherr gyár egyesülésének 100. évfordulója. Ebből az alkalomból készítenénk el ezeket a gépeket. A fényképekben ha valaki tud segítsen.

 

Köszönettel Lévays

Előzmény: endrebá (10423)
T-100 as bolond Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10426

helló ! Valóban 2009 ben volt fönt az expresszen az a DT. telefonon beszéltem is vele,és akkor 400.000 ft ra mondta az utolsó árát,csak aztán nem néztem meg mert kalocsa tőlem elég messze van,de egyébként Kisfülkés 75 -ös volt.De azért köszönöm szépen hogy méltattál a válaszra.szép estét.

Előzmény: szabosti (10420)
endrebá Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10425

Itt egy eredeti orosz motoros :

 

DT-54 lánctalpas traktor

 

 

Namégegyszer...

 

Előzmény: szabosti (10424)
szabosti Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10424

igy sem mond sokat de valami rémlik

Előzmény: endrebá (10423)
endrebá Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10423

A hetvenötös az áramvonalas jellegű fülkés.

Az ötvennégyes az régies dobozfülkés, de ugyanaz az aprótagos láncú...

 

A Csepelmotoros DT 413-as az az ötvennégyes kasztnijába 413-as négyhengeres Csepel motort épített féligmagyar változat.

Kihalásközeli típus.

Előzmény: szabosti (10422)
szabosti Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10422

nem igazán tudom megkülömböztetni de azt látam ,hogy DT.Ez a Csepel motoros vagy eredeti ruszki?

Előzmény: dujv (10421)
dujv Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10421

Én is láttam az 51 -es mellet azt a gépet de az DT75-ös és elég lepukkant.

 

Előzmény: szabosti (10420)
szabosti Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10420

Üdv nem.51 uton láttam Baja fele.Mol kút után balodalt.ez volt vagy 2 éve de nem nagyon kapkodtak érte.Sokáig ott állt.

Előzmény: T-100 as bolond (10419)
T-100 as bolond Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10419

Helló !Köszönöm . valami elérhetőséget nem tudsz véletlenül ?

Előzmény: szabosti (10418)
szabosti Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10418

ha jól emlékszem Kalocsán árultak egyet.

Előzmény: T-100 as bolond (10400)
Motordoki Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10417
Gyula56 Creative Commons License 2012.01.17 0 0 10416

Üdv Uraim!

 

DT-75-ös eladó egyben vagy alkatrészenként, felújítottként vásárolt SZMD-17K motorral, Borsod megyében. Érd.: ergyul@freemail.hu

 

Képek:

suno5 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 10415
Hello.

Valaki nem tud valaki márkásabb ( fendt, steyr, porsche, deutz ) vetrtán eladó traktort?
A segítséget előre is köszi!
kis csókos Creative Commons License 2012.01.09 0 0 10414

Eger mellett lakom,de köszi az infót majd rácsörgök nem e van számomra fontotos alkatrész.

Előzmény: bbeci (10413)
bbeci Creative Commons License 2012.01.09 0 0 10413

Ha esetleg az Alföldhöz közel vagy, akkor Szeged mellett van egy bontós,mindenes gépész.Beirod a googlebe, hogy www.gepszallas.hu és megtalálod az elérhetőségét.

Előzmény: kis csókos (10412)
kis csókos Creative Commons License 2012.01.09 0 0 10412

Üdv mindenkinek:

Segítséget szeretnék kérni,most vettem egy Zetor 5611-es trakit aminek hiányzik a tankja és a műszerfala.Ha esetleg ezek beszerzésében tudna nekem valaki segíteni azt megköszönném.

Üdv:Zolika

dujv Creative Commons License 2012.01.06 0 0 10411

BUÉK!

 

Van a látóhatáron 1 ,1975-ös Rapid alltrac masina.Alpesi hegyijármü,4 hengeres D 30kw.

Megvannak a felépítményei:trágyaszóró,műtrágyaszóró,rendfelszedő és a 2.5 köbös tartálya.

Láttátok-e működni,milyen és mennyit adhatok érte?

fulnes Creative Commons License 2012.01.06 0 0 10410

T.Urak!Az lenne a kérdésem,hogy a DEUTZ D5006-s trakinak a hidraulikája külön tartájról vagy a hajtómű olajról működik?

endrebá Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10409

...khhhmmm... inkábbcsak ábdálok ááám...  :-)))

 

De azért köszönömuram.

Majd nyáron Kiskunhalason találkozunk a T54-es mellett, jó?

Előzmény: T-100 as bolond (10408)
T-100 as bolond Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10408

Köszönöm szépen a megnyugtató,és egyben elismerő szavait Endrebá ! Az írásaiból régebbre visszamenőleg is azt szűröm le ,hogy maga nagy GÉPÉSZ alkat. Ezzel nem hízelegni akartam,hanem az elismerés beszél belőlem. Nyugodalmas jó éjszakát kívánok.

Előzmény: endrebá (10407)
endrebá Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10407

..."arcoskodás"- t meg az eddígi stílusából nem is feltételeztem.

Akiknek komoly tapasztalat van a hátuk mögött, azok nem kell hogy túlozzanak, hazudjanak, nagyítóval meséljenek.... az eddígi hozzászólásai alapján ha maga valamit leír, azt én abszolúte nem tartom még csak kérdőjel-gyanúsnak se... nincsen rá szüksége hogy csaljon.

Előzmény: T-100 as bolond (10405)
endrebá Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10406

Én is pont ezt gyanítottam... az én JUMZom indítómotorja is feszt meg akart ölni, mikor akármilyen kicsike előgyújtást adtam neki.

Visszavagdosott, azt hittem a kezem szakad le a berántózsinórtól... a felső holtpontra kell beállítani, akkor lett jó.

Ezek a motorok nem tartós üzemre vannak, úgyhogy nem baj hogy nincsen tízfokos előgyújtása, meg pontosan belőtt főfúvókája a karburátorban.

 

Sajnos détéötvennégyest talán nem is láttam még, ebből a típusból a sima hetvenötös áramvonalas fülkést, meg a hetvenöt turbóst a dobozfülkést ismerem... de sose fogom fölérni azt se anyagilag... pedig az végülis kistraktor...

Előzmény: T-100 as bolond (10405)
T-100 as bolond Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10405

Üdvözlöm! Akkor annak a kismotornak a gyújtása nem igen tökéletes,ha visszacsap a kurbli.Az enyémen van önindító is,de én mindíg kurblival indítom,nem zötyköltetem magammal az akkumulátort.Egyébként minden 100 as kismotornak más az indítási technikája,a gyújtástól,a karburátor tisztaságától,fúvókáinak kopásától,és a motor hengereinek kopásától,az egyikek agyon kell szivatni,a másikat nem,volt már jópárhoz szerencsém,ezt ne vegye arcoskodásnak,ez pusztán tapasztalat. Nem tud DT-54 esről valahol,valamit?dokumentáció is érdekel. További szép napot önnek.

Előzmény: endrebá (10404)
endrebá Creative Commons License 2012.01.04 0 0 10404

Én kifejezetten örülök hogy van közöttünk a nagyszürkének is szakértője.

Énnekem a gyerekkoromat határozta meg a típus nagyon, mert az erdészet útjait az olajfúrósoktól bérelt ilyenek tolólapozták időnként.

Engem csak ki kellett vinni reggel hozzájuk, és estig nem volt rám gond.

Imádtam azt a katakoló kettőhengeres hangját, meg ahogyan átváltott négyhengeres hörgésbe mikor elkapott valami komolyabb útegyenetlenséget a tolólap.

Idén el is kirándultam egyhez a délAlföldre, de csak a balkezem fejét törettem összevissza a visszavágódó kurblival, menni nem sikerült vele.

 

:-))))

Előzmény: T-100 as bolond (10399)
T-100 as bolond Creative Commons License 2012.01.04 0 0 10403

Köszönöm szépen a hirdetést kellemes meglepetés,mert azt hittem hogy elkelt,ugyanis májusban megnéztem ezt a gépet,valóban üzemképes,csak a járószerkezet elég kopott,és jelenleg egy pár DT-lánctalp 500.000 magyar forint,nembeszélve a himbakocsikról. Sokáig nem volt hír róla ,hirdetve és azt hittem elkelt,én sokallom érte a 850.000 et,ahoz el kellene adnom a T-100 as DÓZEREMET,hogy meg tudjam venni. Azért örülök hogy még megvan hátha egyszer meg tudok az illetővel egyezni ! AZ a gép valóban SZ-80 as külalakra csak a fülkét lehet megkülönböztetni,ugyanis az SZ-80 as ablakai fakeretesek,és ott a középső nagyablak volt nyitható,nem úgy mint az "sz",és "t"típusoknál,hogy ott a jobb első és hátsó ablakok voltak nyithatók,es az SZ-80 asnál jól látható a lemezbe dombornyomott bordák egyfajta díszítésként ,még annyit hogy az SZ-80 asnak KDM-46 os motorja volt.További szép napot!

vmickey75 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 10402

Most találtam.Hirdetés ITT. Minden jót.

Előzmény: T-100 as bolond (10400)
vmickey75 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 10401

Üdv! Vagy Сталинец-80 (С-80) ?  Az nem lehet?

 

 

További szép napot.

Előzmény: T-100 as bolond (10398)
T-100 as bolond Creative Commons License 2012.01.04 0 0 10400

Gépész Urak még azt szeretném kérni HA TUD VALAKI " DT-54 es LÁNCTALPAS TRAKTORT"esetleg eladó is kérem jelezzék ,előre is köszönöm.

T-100 as bolond Creative Commons License 2012.01.04 0 0 10399

Hogy mi a különbség kérdésre a válaszom :Az SZ-100 asnak KDM-100 motorja van/más a befecskendezés,a dugattyú,a fordulat stb...egyébként ugyanolyan felépítésű mint a T-100 M motorja./A T-100 asnak D-108 as motorja van/ez már dugattyúkamrás,a kismotoron már van elektromos önindító is nem csak kurbli,más a porlasztó a nagymotoron./A többi része/a váltó ,lehajtások, járszerkezet tök ugyanaz,a fülke kivételével,mert a T-100 asnak a fülke homlokrésze 45 fokban meg van döntve.Az SZ-100 asé ahogy a fotón függőleges.Van még olyan is hogy T-100 M3 ez a típus ugyanúgy néz ki mint a T-100 M csak neki már T-130 as a kuplungja,és az oldallehajtása,ezen felül mindnek van mocsárjáró változata is,na de most azt had ne írjam le,mert nincs annyi időm!

T-100 as bolond Creative Commons License 2012.01.04 0 0 10398

Jó napot! A fotón SZ-100-as látható. Ez 100%.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!