Érik a motorolaj cserém, eddig mindig Q8-at töltettem bele, most viszont meg kell egy kicsit szorítanom a nadrágszíjat és ezért valami olcsóbbat szeretnék, persze, ha lehet nem túl jelentős minőség romlással. Tudtok ajánlani valamit?
Gondolom a tulaj lakcímkártyáját nézik, hogy hová van bejelentve szerintem sincs miért félned. Szegeden is van egy olyan szép szlovák rendszámos Ferrari. Na, annak van félnivalója. Meg a céges autókra vadásznak még azt olvastam, ott a büntetési szorzó is magasabb. Jogosnak is érzem azoknál, akik ideát élnek, közük nincs az ottani dolgokhoz és csak a regadó miatt jelenik be a kocsit külföldön. Amúgy nekem nagyon tetszik az uniós szlovák rendszám, azzal, hogy címert tettek a vonal helyére. Ezt nálunk is bevezethetnék az új rendszámoknál. Ha már a német, osztrák, szlovák, szlovén rendszámoknál van ilyen.
egyrészt mint mondod szlovákiai lakóhelyel rendelkezel, édesapád nevén van bejelentve az autó aki szintén kinn él, aztán ha a rend éber őre megállít te folyamatosan tudsz neki szlovákul beszélni. nem csak annyit hogy : ne rozomis, zmrzlina vagy mittudomén még mit..
autód: magyarországon nem a szlovák rendszám alatt futó 10 éves feliciák miatt vezették be ezt hanem a több milliós autók miatt amiknek a behozatalakor különböző adókat és illetékeket kellene fizetni.
ezt a ügyeskedők nem akarták és nem akarják befizetni mert így milliók maradhatnak egy drága autónál a zsebben. + ha büntetik őket parkolásért gyorshajtásért akkor nem is fizetik ki.
A haver fia Daniaba ment uliba mult heten octival mar hivta a apjat hod haza kel hozni a kočit. Hod elôsor fidelmestete maodsor buntete e harmadsok el kobozak a danok a kočit. Vad at registralni oda a kočit.
Sziasztok! Mától lép életbe, hogy ellenőrzik a szlovák rendszámos kocsikat. Én szlovákiából származom, még ott is vagyok bejelentve, édesapám nevén van az autó. De többet tartózkodok Magyarországon, itt is tanulok a Miskolci Egyetemen. Szerintetek félnem kell hogy engem is megbüntetnek esetleg?
Szerszám nélkül nehéz lesz... egy alap multiméter 1-2 ezer forint. Addig is vagy adsz egy vezetékkel plusszt a vékony sárgára, de baromira figyelsz, hogy ne legyen sebességben az autó és a kezedet se nyírja le semmi, vagy pedig ráakasztassz egy izzót és nézed, világit e.
Bár igy hogy nincsen műszered, hogy ellenörizted le a gyujtáskapcsolót?
akksi, kábelek okés, de a behúzómágnesnél, hogy tudom ellenőrízni, hogy eljut-e az áram? nincs feszmérőm. megy rá a pozítív vastag kábel, meg egy vékony sárga.
Behuzómágnesen megjelenik a feszültség, mikor inditanál? Jó egyáltalán az akksi? Testkábel rendben van? Önidnitóhoz menő vastag plussz? Így hirtelen...
Sziasztok! Egy roppant nagy bajom van: Ma kétszer kellett betolni az autót, mert lemerült az akksi, hazaértünk, feltettem tölteni az akksit, de most meg nem indul: relé kattanik, de az indító motor nem forog, nem is kattan. Biztosítékokat végig néztem, hőgombát cseréltem, vezetékeket ellenőriztem az gyújtás kapcsolón, de más ötletem nincs.
A generátor szíj nem olajos vagy laza. viszont sajnos foszladozik. ezért az autóban már ott van az új szíj, csak nem raktam még fel.
Az említett hang nem hasonlítható a generátor szíj hangjára sőt arra a hangra sem amikor egynémely autón a kinyomócsapágynak vagy minek az a búgó hangja van.
ezt a hangot talán az a csap utánnozná a legjobban amit ha megnyitsz búgni kezd mert nincs benne nyomás.
na még egy utolsó hozzászólást megeresztek és kész...
lejtős az udvar nálunk. ma tolatok ki erre az autó ilyen hülye huhogó,sustorgó-sípítós hangot adott ki magából.
az utcán miután 1-esbe raktam elmúlt...
hazamentem egy idő mulva megint kiállok megint ugyanez a hang...
útcán megszűnt. sőt egyenes úton tolatva sem adja ki magából.
elmentem a szerelőmhöz arra gondolva hogy bizonyára kevés az olaj a sebváltóban, de ő azt mondja hogy vélhetően a váltó felfüggesztő gumik( bakok vagy egyéb gumi cuccok) tönkremehettek és igy lejtőn erőlködik a motor vagy valami surlódik és annak tudható be.
Szemböl nézve ez a motor balhátuljateteje(gégecső: a kipufogó csonkról szivja le a levegőt, fekete jobb oldalon a légszürőház a gégecső alatt a vízpupma) a képen. a nívóálca jobb oldalt van hátul a kocsi, pedig 1.3-as 1995 -ös. Ez az 1.3 -as motorból a gyengébbik.
A képet pedig elemlámpával+telefonnal csináltam a közzététel előtt sajnos mais mindeddig dolgoztam.
Nos Még mindig állna egy jó 5let lehetősége is, hogy hol lehetne eme:
de ne légy rám pipa. nekem most minden drága. ebből indulok ki. A másik amikor ilyen kérdést olvasok nekem mindig az ugrik be hogy kibicnek semmi sem drága.
nem rosz szándékúan irtam amit hanem azért mert mondhatunk mi itt bármit de a zseb határozza meg hogy mennyire éri meg. és ezt egyedül csak te döntheted el.
És mennyibe kerülne az ülés? Lehet érdekelne majd, csak össze kell spórolnom rá a pénzt mert egyetemista vagyok. Tudom, hogy már kértem róla képet, ha nem jelent nagy gondot, le tudnád fényképezni? Előre is köszönöm. Üdv., Peti.
A vwopel fórumtársunk javasolt egy oldalt , ahol az ü.a. szivattyúk működéséről is lehet olvasgatni ( http://injektor.hu/index.jsp?id=1&akt=1 ) de ezt a fajta szivattyút néhány mondtattal elintézték így :-D