A tervezettnél kicsit hamarabb, a napokban ellátogatott hozzánk (2 db) gólya és megszülettek az ikreink, ezért fájó szívvel, de felraktam a vasat a hasznaltauto.hu-ra…
Nekem sincs semmi bajom ezzel a fórummal de ha valamit meg akarok rajta keresni át kell néznem szinte az összes hozzászólást vagy kérdezni valakitől . A kereső sem a legszuperebb. Biztosan sok időt elvenne jópárunk életéből mert sokat kellene vele foglalkozni az elején de szerentim megérné . Sokan vagytok itt akik szeretnek segíteni másoknak én is sok tanácsot kaptam tőletek.
Ha jönnek az unalmasabb öszi-téli napok biztosan lenne időnk fejleszteni. Én és nálunk a programozók minden segitséget megadunk az ötlet megvalósításához .
De ha nem is jönne össze ez a fórum is szuper, de csinálhatnánk egy olyan oldalt, ahol főbb infók le vannak írva. Főbb hibák, és azok megoldása stb stb.
Szia Zolysys! Én rendszeresen cserélem a gurigákat, semmi zavart nem okoz. Nyilván, ha defektet vagy alacsony nyomást jelezne, akkor oda kellene figyelnem, hogy a helymeghatározás valós e. Üdvözlet: birobandi
Más: Ma megpróbáltuk a tolatóradar vizuális bekapcsolását, nem sikerült, nyilván szoftver verzió függő. Ezért nem fogom frissítetni.
Helló. Nekem van 10 CD-ből álló teljes europa térkép frissitésem teljesen kompatibilis az autoval. Telepitése csak annyi hogy berakod a lejátszoba és felteszi saját magát ha érdekel írj.
Szerintem jó ötlet mi üzemeltetünk egy weboldalszerkesztős cuccot 8x.hu.
Majd beszélek nálunk a programozóval hogy mit lehet tenni ez ügyben a tárhely az adott a domain nevet is meg lehet csinálni peugeot 407.8x.hu -ra a php hez nem értek de vannak modulok megírva meg el tudom intézni saját modul beillesztését is.
Egyébként ingyenes mindenkinek egy bizonyos tárhelyig,a felett meg intézem. Az benne a király hogy nincs tele flash-el meg teljesen reklámmentes.
Nem biztos, hogy a kerekek tényleges helyzete számít a kocsin...
Lehet, hogy a "betanításon" múlik, hogy melyik szenzor melyik kerékért felelős...
Lehet, hogy véletlenül akár össze is lehet őket keverni pl. egy gumicsere során, aztán csodálkozunk, hogy bal előre írja a defektet, aztán meg jobb hátul van a lapos kerék...
Persze ez mind csak találgatás, nem ismerem pontosan a működését rendszernek...
Azt sem tudom, hogy pl. milyen messzire kell elvinni a levett kereket a kocsitól, hogy az elveszítse a kapcsolatot a vevővel...
Nekem is van egy ilyen ,,hubbogo" hang amikor másodikban kigyorsítok és 3000 fölé megy a fordulat.... Az egyik szerelő azt mondta, hogy ez a váltóból jön.... a másik meg azt mondta miután a kuplung ki lett cserélve, hogy most tuti, hogy megszűnik a hang... hát nem szűnt meg.
Mi lehet ennek az oka? elég idegesítő.... egy uj váltó gondolom méregdrága
Segítséget szeretnék kérni, hátha valakinek már volt hasonló problémája. Egy Peugeot 407 Coupe-ról van szó…
Kb. egy hete bejelzett a keréknyomás-ellenőrző rendszer, hogy gond van a bal első kerék guminyomásával. Egyből megnézettem gumisnál, semmi gond nem volt vele. Az üzenet azután folyamatosan kint volt a kijelzőn (a guminyomás pedig továbbra is rendben volt). Néhány napra rá, hasonló történet a jobb első keréknél is (a guminyomás ott is rendben volt).
A szakszervizben egy speciális diagnosztikai műszerrel megnézték az összes nyomás-jeladót és rendben találták mindet. Próbálták újra „tanítani” a rendszert a jeladókhoz, de az első kettőt nem sikerült. Valami olyasmit mondtak, hogy a adnak jelet, de a vevő azokat nem tudja értelmezni… A hátsó kettő rendesen működik, adja a nyomásértékeket. Egyelőre kikapcsoltattam a guminyomás-ellenőrző rendszert, hogy ne csipogjon nekem folyton.
Kicsit furcsa, hogy néhány nap különbséggel „hal meg” mindkét első jeladóm…/a rendszer egyébként Siemens típusú/
Lehet, hogy máshol van a probléma??? Ugorjak neki 2 jeladó beszerzésének, vagy még kicsit járjam körbe a témát???